Helaba,
ik kom ook nog eens piepen
Peggy: innige deelneming voor jou, Ronny en de rest van de familie. Begrijpen de kindjes het? Zal wel moeilijk zijn. In elk gevl als je je hart wil luchten, weet dat dat hier kan hé!
Riet: hieperdepiep voor de grote meid! Ik zie het op de foto dat ze daar goed zit in je nek hé

Hoe flink zeg dat je kids waren bij het verwijderen van de parelwratjes. Ferre heef heel hard geweend toen, maar ik denk dat het meer was van het zien van bloed dan van het weghalen zelf. Alhoewel hij toch telkens in elkaar krimpte toen ze lepelde. Ik zou ook moeten teruggaan want hij heeft er weer een paar, maar als ik er nog maar over begin dan krijgt hij het al! Ik herken wel het "worstje"! Hij was ook helemaal in huishoudfolie gewikkeld

Hij vond het zelf nog wel grappig dat hij er zo maf uitzag.
Niki: hoe is het met Sam? Ik herken je angst zo goed! Toen Ferre aan zijn piemel werd geopereerd moesten we hem ook afgeven, en hij huilde niet maar ik des te meer! Toen Warre aan zijn oortjes geopereerd is had ik het er minder moeilijk mee (miss omdat het niet "nieuw" meer was?) maar die was al zo grogy van de pre-anestesie dat hij ons gewoon nietmeer herkende!

Maar intussen is jouw man waarschijnlijk al geopereerd en hebben jullie hem al lekker in de arm gehad!
Tja, besparen op kermis is hier ook aan het gebeuren hoor! Binnenkort is't in Aarschot weer zover! Nu, vorig jaar ondervonden we met Ferre echt problemen: hij wilde overal op (!) en dan nog liefst zoveel mogelijk. Toen we zeiden dat dat niet ging kreeg hij een woede-aanval, ni te doen! Met Leuven kermis hebben we het anders aangepakt: hij mocht overal op maar maar 1x. Als hij de loche pakte natuurlijk meer, maar wij kochten maar 1 bonnetje, en dat lukte! Natuurlijk, nu gaat Warre ook al eens op de paardemolen en als Lilith groot genoeg is zijn we ook overal 3 bonnetjes kwijt hé! Maar we zien wel hoe we het dan oplossen. Voordeel; tegen dan is Ferre ook weer wat ouder en gaat de interesse al naar andere dingen hé!
Liesbet: verzorg je goed hé meid want er is niks zo belangrijk nu als je eigen gezondheid en die van je spruitje!
Leentje: allee goed dat je schouder beter is want daar ook nog eens last kan je nu best missen hé! Ik leef echt mee hoor met jullie...
Marijke: moedig van jou om naar hapje tapje te gaan

. De laatste keer dat wij gingen (vroeger elk jaar) was 5 jaar geleden. We hebben toen zomoeten wringen met de buggy dat we er amper doorkonden en dat was echt ni te doen! Hetr was toen ook warm (zomer 2003) dat er precies nog meer volk was afgezakt naar Leuven, dus als we dat nu zouden doen: ene aan de hnd en een tweelingbuggy... pfff ik w<acht nog een paar jaar om wee te gaan.
Kristien: lukt het wat zo alleen? Ik kan het me niet voorstellen maar ik kan me wel voorstellen dat je et positief gaat bekijken en eens iets gaat doen voor jezelf. Groot gelijk!

Nog iets gehoord van Wout? Hoe is't met zijn "pijntje"?
Ons Lilith doet het goed: ze slaapt meestal goed van fles tot fles, alleen afgelopen nacht was ze heel onrustig. Vandaag overdag ook. Ik heb haar buikje eens gemaseerd en ze deed toen heel veel kaka, dus ik hoop nu dat het wat beter is. Die van Kind en gezin had het ook over een groeispurt rond 10 dagen, maar ik zou begot niet weten wat ik me daar bij moet voorstellen want de jongens hebben dat precies nooit gehad! Iemand ervaring mee?
Afgelopen do was KenG hier op huisbezoek en ze zat el terug aan haar geboortegewicht.
De broers zijn fantastisch voor haar. Warre begint eraan te wennen en wil haar nu ook al eens knuffelen. Dus dat gaat de goeie kant uit.
Ik ga afsluiten want ga de jongens ophalen bij mémé. Ik kom later nog wel eens terug want ik wilde nog iets vertellen over de zoektocht naar een nieuwe job! Jaja...