< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
30/07/2008 @ 19:22
Riet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Petra,

Ik heb echt niet veel tijd om hier iets te schrijven maar ik wilde toch even zeggen dat je een prachtige dochter hebt. En Warre die is groot geworden seg! Mooie foto's! Bedankt hé!

Groetjes,
Riet

[Laatst gewijzigd door Riet - 30/07/2008 @ 21:58] - Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 10:55
leentje

Hye petra wat een schatje je dochtertje.
is het nu ook niet te warm je lieve meid?
mooie foto's van de kindjes echt waar!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 11:14
Petra

Ja 't is inderdaad warm voor haar. Het is eigenlijk zo'n beetje als in 2003: toen had ik voor Ferre ook een heleboel kleedjes en hij heeft ze niet aangehad door de warmte. Met Lilith is het ook van dat, ze ligt gewoon in een bodyke.
Ik heb ook te doen met de zwangeren nu. ik heb al zo afgezien maar nu blijft de hitte duren. Ik heb ook echt afgezien op de materniteit. Tjonge zo heet en duf!

Allee, ga wat huishouden doen, de jongens zijn weg dus het is rustig nu.

Toedeloe

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 11:30
Riet

Hallo allemaal!

Hier ben ik nog eens. Druk weekje achter de rug want 't is kermis in Scherpenheuvel. Da's bij ons het hoogtepunt van 't jaar alhoewel het nu wat minder geworden is sinds ik niet meer in Scherpenheuvel zelf woon. Donderdag verjaarde Erin dan nog op de hoogdag van de kermis dus 't feest was compleet. We zijn eerst gaan eten in Scherpenheuvel en dan daarna nog naar de kermis geweest. Dinsdag kwam Udo zingen. Dit weekend passeren we er waarschijnlijk nog wel een keer en maandag is 't de laatste dag met verlaagde tarieven en beertjesworp voor de kids. Dan komen oma en tante de kids halen om te gaan.

Gisteren zijn hun parelwratjes verwijderd bij de huisdokter. Bjarne had er meer dan 30! En allebei geen krimp gegeven. Waarschijnlijk moeten we nu nog enkele keren teruggaan als er terug een vijftal staan, maar gelukkig gaat dat dan toch minder ingrijpend zijn. De papa was fier op zijn kids omdat ze zo flink geweest waren. Omdat het er zo veel waren moesten we de Emla zalf afdekken met versheidsfolie van de dokter. Bjarne was juist een barbequeworstje . Dat vond hij echt niet fijn en natuurlijk begin je daar onder ook gaan te zweten en dan prikte da... .

Maar voor de rest alles ok. Vandaag wat kuisen en strijken want met al dat gefeest is dat wat blijven liggen.

@ Marijke: fijn dat het feestje van Vince zo is meegevallen. Hij zal er ook wel van genoten hebben.

@ Leentje: Ben jij de volgende die bevalt normaal gezien of is dat Liesbet? En hoe is 't met de ontstoken schouder?

@ Niki: heleba! Ja ivm Ludwig: twee kameraden van mij zijn ook hoofdinspecteur geworden en die hebben het zich ook allebei beklaagd. De wedde is hoger, maar hetgeen je er voor moet doen is navenant en inderdaad gepresteerde overuren die uitbetaald worden daar heb je niet zo veel aan hé.

@ Peggy: wij praten dan maandag wel bij hé. Ik heb tegen Bjarne al gezegd dat Keana komt spelen .

Deze namiddag vertrekken we misschien nog richting kinderboerderij als 't weer zo blijft als nu. Hopelijk hé want de kids mogen nu enkele dagen niet zwemmen zolang de wondjes niet te genezen zijn.

Groetjes,
Riet

[Laatst gewijzigd door Riet - 02/08/2008 @ 11:32] - Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 12:31
Riet

't Is maar een gedacht maar zowel Kinepolis als Utopolis organiseren 1x/m een ladies only night. Voor meer info kijk op hun website. Misschien dat we daar eens met z'n allen naartoe kunnen gaan?

Riet

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 10:33
Kristien

Riet, ben eens gaan piepen op de kinepolis website en dat lijkt met heel leuk om eens te doen!

En nog een dikke proficiat aan Petra met de geboorte van de kleine Lilith. Je lijkt met een 'droombevalling' te hebben gehad, behalve dan dat de vliezen bleken steken.

Marijke, leuke foto's van Vince!

Hier weer even een rustige periode, want Wout is nu 2 weken bij zijn papa. Tijd om hier wat orde te scheppen en lekker veel tijd voor mezelf.
Wout is de afgelopen 2 weken afwisselend bij mijn ouders en bij de gemeentelijke kinderopvang geweest. Gelukkig waren er elke dag kindjes die hij kende en is het daar vlot verlopen. Ik ben hem daar elke avond supercontent gaan afhalen ('s morgens jammer genoeg meestal met traantjes).
Donderdagavond kwam Tom Wout halen en valt Wout toch niet onder onze ogen tegen de tafelpoot: gelukkig geen snee erin (tafelpoot is net een beetje afgerond), maar dus wel een flinke buil. Maar allez, de vrijdag was hij met de papa blijkbaar al naar de Beekse Bergen, dus het zal dan toch niet te erg geweest zijn.

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 11:34
Niki

Hallo,

Peggy,
wanneer heb je je nieuwe auto? Wees maar voorzichtig, gisteren heb ik voor mijn neus een ongeluk zien gebeuren en ik was daar echt niet goed van. Het is zo snel gebeurt. Ik ben altijd zo gehaast in de auto en ik besefte me gisteren dat ik al wel heel veel geluk heb gehad. het heeft me er toch even doen bij stilstaan dat je beter een minuutje te laat ergens aankomt dan helemaal niet.

Riet,
een lady's night only, dat kan alleen maar leuk zijn. Ik ben er zeker voor te vinden.
De kermis in Scherpenheuvel, ik ben dit jaar niet geweest, we hebben echt Scherpenheuvel een beetje gemeden zodat de kindjes het niet zagen. Aangezien we terug op vakantie willen gaan moeten we ergens besparen en ik denk door niet naar de kermis te gaan dat we algauw weer 40 a 50 euro hebben kunnen uitsparen. Alle kleine beetjes zijn goed.

Petra,
je mag echt fier zijn op je kindjes en het is zoals iedereen hier al schreef wat is Warre groot geworden zeg, hij lijkt echt wel fel op jou vind ik. De foto van Lillith is echt heel mooi en die foto als zware meid is echt de max (ik veronderstel dat dat het geboortekaartje is) Geweldig gewoon.
Voel je helemaal niet schuldig over de flesvoeding. Borstvoeding heeft voordelen maar flesvoeding ook, nu weet je tenminste dat ze voldoende gedronken heeft of niet. Enkel tegen het sterilliseren van de flesjes zou ik tegen op zien. Maar in het algemeen zijn flesvoeding kindjes wel gemakkelijk, ze vinden in het algemeen ook sneller een ritme (heb ik maar van horen zeggen).
Valt het een beetje mee, de overgang van 2 naar 3? Ik vond dat veel gemakkelijker dan van 1 naar 2 maar Stientje was dan ook een heel gemakkelijke baby.

Ikzelf begin een beetje zenuwachtig te worden voor morgen. Morgen worden Sam zijn poliepen weggenomen. We moeten om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Ik heb hem al een beetje proberen voor te bereiden maar telkens ik erover begin en iets vertel begint hij fel te wenen. Zo heb ik hem verteld dat hij niets mag eten of drinken en dat vond hij zo erg. Ook moeten Robin en Stien vanavond bij oma gaan slapen en moet hij thuis blijven slapen en dat vond hij ook al zo erg. Ook het feit dat ik niet mee kan gaan tot in de operatiezaal vindt hij ook verschrikkelijk. Mijn hartje zal morgen weer breken als ik hem moet afgeven aan de verpleegster. Ik heb dan maar tegen Ludwig gezegd dat hij het vanavond extra leuk moet maken voor Sam en samen met hem een rugzakje klaarmaken met wat speelgoed en een pampertje en zijn knuffel. Ik heb avonddienst, weer niet goed geregeld van mij maar ja, je kan niet met alles rekening houden.

Ik ga ermee stoppen want ze laten me hier weer niet gerust.

Een dikke knuffel, Niki

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 11:35
Niki

Nog een gelukkige verjaardag voor Erin!!!!!

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 22:21

MIjn schoonmoeder is vrijdag overleden aan een hartaderbreuk. Ze was amper 63 jaar dus ik heb ander dingen aan men hoofd nu en wil me hier voor excuseren!!!
Petra nog een proficiat met je dochter maar had je ook al gesmst eh meid!!
Riet , Erin haar kaartje ligt hier hoor !!
Sorry meiden

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 22:35
Riet

Da's heel begrijpelijk Peggy! Ja moet je niet excuseren hoor. Jullie zullen wel heel erg verschoten zijn. Veel sterkte en tot binnenkort.

@ Niki: veel succes met Sam hé. Ja ik zou ook snotteren hoor in dezelfde situatie. Je kind zo hulpeloos aan een arts meegeven dat zou ik ook maar met een klein hartje doen. Vertroetel hem maar eens goed!
Ja door niet naar de kermis te gaan bespaar je zeker geld hé. Wij zijn dit jaar ook een pak minder vaak geweest dan anders maar toch. Als we inderdaad zouden willen besparen zou dat bij ons ook iets zijn dat weg zou vallen hoor. Inderdaad Scherpenheuvel centrum dan wat mijden hé of mss dat ze dan enkel met oma een keertje mochten gaan.

@ Kristien: amai dan ben je weer kinderloos. Geniet er van inderdaad en het zal inderdaad wel zo zijn dat je dan eens dingen gedaan krijgt die er anders niet van komen hé. Maar dat je je kleine man heel erg mist dat kan ik heel goed begrijpen! En dan zo vallen vlak voor je neus! Gelukkig was het niet te erg en moest het niet genaaid worden of zo hé.

Wij hebben een redelijk rustig weekend achter de rug en morgen heb ik een dagje uren opgenomen. Zal deugd doen! De kinderboerderij is er dan toch niet van gekomen maar vandaag zijn we naar mijn zus in Turnhout geweest. Piet Piraat kwam daar optreden op de markt samen met de Ketnetband en de BemBemband. De kinderen hebben genoten maar het duurde wel lang (meer dan 3 uur) en op 't laatste was er een wolkbreuk dus... het einde viel wa tegen. En dan zijn we ook in het Turnhoutse stadpark naar de ministoomtreintjes geweest. Da's echt iets geweldig. Het park op zich is al mooi maar er zijn ook mini stoomtreintjes die een toertje maken met passagiers en al door het park. De kinderen hebben twee ritjes gemaakt. Je kan er van april tot september elke za, zon en feestdag in de namiddag terecht. Moesten jullie er eens in de buurt zijn is het echt een aanrader voor een zondag of zo.

Meisjes ik ga mijn bed in kruipen want ik heb Erin drie uur in mijn nek zitten gehad en dat zal ik morgen mogen uitzweten .

Riet

[Laatst gewijzigd door Riet - 04/08/2008 @ 08:54] - Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 08:41
Liesbet

peggy, innige deelneming ook voor Ronny natuurlijk. Zo onverwacht is moeilijk hé

Erin, een late gelukkige verjaardag. Maar zo te lezen hebben jullie wel genoten

Hier gaat het al een paar dagen minder. ik ben gisteren echt moeten gaan liggen omdat ik constant flauwviel. En vandaag voel ik het ook al weer opkomen. Hopelijk is het snel beter want we moeten vrijdag naar een trouwfeest.

Zo nu maar weer aan 't werk. tot later

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 12:01
Marijke

@ Peggy en familie: Innige deelneming

@ Liesbet: goed rusten, dan zal je je snel weer beter voelen.

@ Niki: veel succes en beterschap voor Sam. Ik ga het ook moeilijk hebben met zulke zaken, ik vind het nu al zielig als hij spuitjes moet krijgen bij K&G. Dus als Vince ooit een operatie moet ondergaan dan gaan hier ook veel traantjes vloeien.

Vandaag de laatste dag verlof hier, morgen terug werken.
Nu gaat Vince nog 1 week bij oma en opa en volgende week terug naar de creche...het gaat weer aanpassen worden na zo'n 3 weken verlof.
Hij gaat het terug moeilijk hebben denk ik.

Gisteren zijn we naar Hapje Tapje geweest. Pfff wat een drukte zeg!
Met de buggy was het bijna niet te doen, zeker niet in de muntstraat. Zoveel volk!

Ik ga mijn ventje eens gaan wakker maken, hij moet zijn papje nog eten en dan moeten we naar K&G voor spuitjes.

Groetjes

Marijke & Vince

PS: voor Erin ook nog een gelukkige verjaardag (ben wel wat laat hiermee)

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 15:52
leentje

ja Riet ik ben de volgende die hier moet bevallen. spannend!
teminste als ik niet over mijne datum zou gaan of liesbet is me voor hopelijk toch oo tijd hé want ze begint serieus te zakken.
met mijn ontstoken schouder is het allemaal vele beter.gelukkig.

hé nikki zou ook zenuwachtig zijn in jou plaats had het hier met yano zijn amandelen ook.kwas content toen ik hem weer zag in de dagkamer.

hé liesbet doe het maar rustig aan meid want je weet nooit.
misschien is je suiker wat aan de lage kant of je ijzer.
kzou het toch zeggen aan de gynea als je nog is gaat.

marijke was dat gisteren hapje tapje? amai, zal wel een drukte geweest zijn.heeft het hier niet wat geregend? want ik zat in limburg en daar heeft het gegoten.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 16:56
Petra

Helaba,
ik kom ook nog eens piepen

Peggy: innige deelneming voor jou, Ronny en de rest van de familie. Begrijpen de kindjes het? Zal wel moeilijk zijn. In elk gevl als je je hart wil luchten, weet dat dat hier kan hé!

Riet: hieperdepiep voor de grote meid! Ik zie het op de foto dat ze daar goed zit in je nek hé
Hoe flink zeg dat je kids waren bij het verwijderen van de parelwratjes. Ferre heef heel hard geweend toen, maar ik denk dat het meer was van het zien van bloed dan van het weghalen zelf. Alhoewel hij toch telkens in elkaar krimpte toen ze lepelde. Ik zou ook moeten teruggaan want hij heeft er weer een paar, maar als ik er nog maar over begin dan krijgt hij het al! Ik herken wel het "worstje"! Hij was ook helemaal in huishoudfolie gewikkeld Hij vond het zelf nog wel grappig dat hij er zo maf uitzag.

Niki: hoe is het met Sam? Ik herken je angst zo goed! Toen Ferre aan zijn piemel werd geopereerd moesten we hem ook afgeven, en hij huilde niet maar ik des te meer! Toen Warre aan zijn oortjes geopereerd is had ik het er minder moeilijk mee (miss omdat het niet "nieuw" meer was?) maar die was al zo grogy van de pre-anestesie dat hij ons gewoon nietmeer herkende!
Maar intussen is jouw man waarschijnlijk al geopereerd en hebben jullie hem al lekker in de arm gehad!
Tja, besparen op kermis is hier ook aan het gebeuren hoor! Binnenkort is't in Aarschot weer zover! Nu, vorig jaar ondervonden we met Ferre echt problemen: hij wilde overal op (!) en dan nog liefst zoveel mogelijk. Toen we zeiden dat dat niet ging kreeg hij een woede-aanval, ni te doen! Met Leuven kermis hebben we het anders aangepakt: hij mocht overal op maar maar 1x. Als hij de loche pakte natuurlijk meer, maar wij kochten maar 1 bonnetje, en dat lukte! Natuurlijk, nu gaat Warre ook al eens op de paardemolen en als Lilith groot genoeg is zijn we ook overal 3 bonnetjes kwijt hé! Maar we zien wel hoe we het dan oplossen. Voordeel; tegen dan is Ferre ook weer wat ouder en gaat de interesse al naar andere dingen hé!

Liesbet: verzorg je goed hé meid want er is niks zo belangrijk nu als je eigen gezondheid en die van je spruitje!

Leentje: allee goed dat je schouder beter is want daar ook nog eens last kan je nu best missen hé! Ik leef echt mee hoor met jullie...

Marijke: moedig van jou om naar hapje tapje te gaan. De laatste keer dat wij gingen (vroeger elk jaar) was 5 jaar geleden. We hebben toen zomoeten wringen met de buggy dat we er amper doorkonden en dat was echt ni te doen! Hetr was toen ook warm (zomer 2003) dat er precies nog meer volk was afgezakt naar Leuven, dus als we dat nu zouden doen: ene aan de hnd en een tweelingbuggy... pfff ik w<acht nog een paar jaar om wee te gaan.

Kristien: lukt het wat zo alleen? Ik kan het me niet voorstellen maar ik kan me wel voorstellen dat je et positief gaat bekijken en eens iets gaat doen voor jezelf. Groot gelijk!
Nog iets gehoord van Wout? Hoe is't met zijn "pijntje"?

Ons Lilith doet het goed: ze slaapt meestal goed van fles tot fles, alleen afgelopen nacht was ze heel onrustig. Vandaag overdag ook. Ik heb haar buikje eens gemaseerd en ze deed toen heel veel kaka, dus ik hoop nu dat het wat beter is. Die van Kind en gezin had het ook over een groeispurt rond 10 dagen, maar ik zou begot niet weten wat ik me daar bij moet voorstellen want de jongens hebben dat precies nooit gehad! Iemand ervaring mee?
Afgelopen do was KenG hier op huisbezoek en ze zat el terug aan haar geboortegewicht.
De broers zijn fantastisch voor haar. Warre begint eraan te wennen en wil haar nu ook al eens knuffelen. Dus dat gaat de goeie kant uit.

Ik ga afsluiten want ga de jongens ophalen bij mémé. Ik kom later nog wel eens terug want ik wilde nog iets vertellen over de zoektocht naar een nieuwe job! Jaja...

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 15:52
leentje

hey petra,

Bedankt dat je zo met me inzat.
heb maandag nog een tweede inspuiting gekregen met ontstekingremmer.
kheb een tijdje gerust en blijkbaar heeft het geholpen.
gelukkig heb ik er geen last meer van sinds eergisteren.
fijn dat je meid het zo goed maakt jong.
ze kan wat krampjes hebben van de fles omdat ze te snel gedronken heeft en lucht binnen gehapt heeft is mogelijk hé. of gewoon omdat ze moest kaka doen.als ze nog eens krampjes heeft kan je misschien haar buikje warm maken deed ik ook bij elien.met zo'n warme kruik of gelzakje dat je opwarmt.de warmte maakt dat ze er toch wat minder last van krijgen. groeispurt nu al? das toch wat vroeg. is normaal dat ze nu terug op haar geboortegewicht zit. zou je niet te veel zorgen maken over wat kind en gezin zegt. want je kent tenslotte je kindje beter dat zij...
groetjes.

peggy innige deelneming met het overlijden

liesbet hoe is het met je flauwvallen, is het nu al wat beter met je?

iedereen moet verder poesten of ik geraak niet klaar

[Laatst gewijzigd door leentje - 07/08/2008 @ 16:01] - Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:57
Niki

Hallo dames,

Peggy,
inneige deelneming. Een overlijden komt altijd hard aan maar wanneer het zo onverwachts komt dan is het toch steeds intenser. Veel sterkte voor jou en Ronny.

Petra,
Wat goed dat Lilith het zo goed doet. Het is zo als Leentje hier al schreef, laat je door je eigen gevoel leiden, je kent je kindje het best. Een groeispurtje op 10 dagen lijkt me ook wel snel maar het kan natuurlijk. Ik heb het alleen ondervonden rond zes weken bij mijn kindjes.

Vandaag heeft Robin zijn zwembrevet van 25 meter gehaald. God wat ben ik fier op mijn jongen. Hij heeft het zo goed gedaan, erin gesprongen van op de kant in het diepe en gezwommen naar de overkant. Ludwig schrok toen hij het hoorde. Blijkbaar als hij mee gaat zwemmen dan doet Robin niet goed wat juf Vicky zegt en als ik meega dan doet hij altijd goed zijn best. Maar hij weet als hij flink is dat ik na de zwemles nog wat speel met hem en dat vindt hij superleuk. De positieve aanpak haalt het dus weer maar eens.
Ik ben volop taarten aan hetbakken voor Stientje haar verjaardagsfeestje morgen. Ze wou een bumba ijstaart. Deze hebik dus gehaald voor de kindjes maar dat kan je aan de volwassenen toch niet geven. Dus ben ik voor de volwassenen droge taarten aan het bakken. Tegen de avond dan dan ga ik nog pistolets en sandwiches geven met beleg natuurlijk want anders zou het maar een droge bedoening worden. Ik dacht eerst voor de volwasenen ook een ijstaart te gaan halen maar het is bij Robin en Sam de laatste kereen ook altijd al ijstaart geweest, ik wou nu eens wat anders. Eerst wou Stien kakkekoeken (pannekoeken) maar dat zag ik niet zo goed zitten, er komen 18 volwassenen en 6 kindjes. Mijn broer heeft een nieuwe vriendin en die heeft een zoontje van 2.5jaar, ideaal dus als speelkameraatje voor ons Stientje. Hij noemt Mathis en is echt een schatje. Ik hoop echt dat mijn broer nu de ware gevonden heeft want de kindjes kunnen het moeilijk volgen met al de tantes die de laaste 2 jaar de revue zij gepasseerd. Liesbeth zelf is ook een hele toffe. Alleen jammer dat ze van Lommel is, dat is niet echt bij de deur maar ja.
Sam stelt het ook heel goed, hij is eigenlijk heel flink geweest. Enkel bij het ontwaken deed hij wat raar maar dat wist ik dat dat zo ging zijn, de vorige keer was dat ook zo. Nu moeten we binnen drie weken nog eesn op controle gaan en hopelijk is hij dan een beetje gerust. Het was al de drede keer dat hij in slaap wordt gedaan en hij moet nog 4 worden dus laat ons hopen dat hij nu een beetje gezond blijft.

Mijne frank valt juist nog ik moet Stien haar cadeautje nog inpakken. Ik heb voor haar een boekentasje gekocht en een DVD van Dora, hopelijk is ze er blij mee.

Aan iedereen een dikke knuffel, Niki

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 17:33
leentje

Mijn schouder is pas genezen of ik ben weer op de sukkel zeg. heb sinds vrijdag last van draaien, en een raar gevoel.
net of ik kom van een paardemolen als ik mijn kop even naar beneden doe of naar links of rechts kijk.gisteren heb ik me gemeten en had 10over 6. heb de vroedvrouw toch maar gebeld en ze zei dat het mijn zoutgehalte kan zijn die wat laag is.ze wil me toch nakijken zo vlug mogelijk.

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 18:50

Hier ben ik nog eens!
De begrafenis is achter de rus en ben ergens toch wat opgelucht want het waren vermoeiende en verwarde dagen!
Ronny heeft het kunnen een plaats geven en is van 't weekend aan het werk geslagen om zijn zinnen te verzetten !
Het zal een groot gemis zijn maar we hebben zulke mooie herinneringen en ze blijft in ons hart!!

petra: hoe is het met je kleine meid? En hoe voelt het nu om een meisje te hebben? Is het moeder dochter gevoel al aanwezig?
Geniet er maar goed van want ze worden toch zo snel groot!!

Liesbeth en leentje : Veel plezier nog met jullie zwangerschap en bijt nog wat door want het kort voor jullie toch ook af eh! Tuurlijk zijn de kwaaltjes erg lastig maar ja daar moet men door eh dus veel moed nog en binnenkort nog ne keer mama!!!!

Ik moet nog wel bijlezen dus sorry dat ik niet op alles reageer!

Het weer is hier toch maar triestig ze! Pfff het zwembad staat daar ons terras te sieren plus de kids lopen ook soms onozel van de verveling!
We gaan in de week eens richting speelstad gaan!
En dan de 18de richting de zee en ik hoop toch op wat beter weer maar tzal dik tegen ons g¨t zijn denk ik!
Heb ondertussen ook mijne nieuwe auto en ben zeer tevreden!! Heb er al 250 km mee gebold!
Morgen liam zijn twee prikjes gaan halen en ben eens benieuwd wat hij gaat wegen!!

Niki: Wat flink van Sam zeg! 't Is precies nen hele stoere want al vier keer in slaap gedaan worden is niet niks!
Gelukkige verjaardag voor Stientje enne hoe was het feestje?

Kga straks wat bijlezen en zorg dat ik vanaf nu wat meer kan volgen!
Groetjes en tot ziens

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 19:41
Liesbet

Hoi iedereen

Leentje, dan zit je precies in hetzelfde schuitje als ik met dat draaien. Ik ben al een paar keer moeten gaan liggen dit weekend.

Ik ben vrijdag voor de 3de keer tante geworden . mijn broer belde terwijl we op het trouwfeest zaten om het goede nieuws te melden. Voor de rest weinig nieuws. de kids hebben goed geslapen bij mijn ouders. Ik zag er zo tegenop omdat het de eerste keer was. Alleen zijn ze nu 2 dagen onhandelbaar geweest. Precies of ze wouden ons waarschuwen om zoiets nooit meer te doen

Zo nu gaat Mario frietjes halen dus tot morgen

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 09:36
leentje

liesbet allé proficiat tante voor de derde maal.
dan kan je weer op visite gaan voor een kijkje.
vind het altijd plezant zo'n bezoekjes brengen.

ja, is echt lastig dat draaien maar heb jij daar ook zo'n zweetbuien van dat ineens opkomt?kmag straks langs voor onderzoek.
kvoel me wel moekes vanaf ik draai ook misschien heeft het daar iets mee te maken.we zien wel.ben benieuwd.

peggy hier ook zo.de kids zagen voor in het zwembad te gaan maar het weer zit tegen hé.en leg dat maar eens aan de kids uit.
doe er warm water in zeggen ze dan!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >