< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » ben ik nu zwanger??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
ben ik nu zwanger??
27/03/2008 @ 11:36
ikke

heb je test met ochtendurine gedaan? dat geeft meestal beter resultaat. ook door veel te drinken kan het zwangerschapshormoon minder geconcentreerd zijn. misschien test je best nog eens over een paar dagen
Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 11:02

zwanger ????
Ik ben 35 jaar nu en de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 24 februari 2008. Het is nu 27 maart. Ik heb sinds een jaar een cyclus van 28 of 29 dagen met 1 uitzondering van twee maanden gelee. die was 23 dagen.
Borsten zijn behoorlijk opgezwollen. Ik heb een test gedaan , die was negatief. Ik heb echter wel heel veel water gedronken overdag.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn je of jullie reakties hierop.
Ik ben chronisch ziek en voor mij is het heel belangrijk om te weten of ik wel of niet pregnant ben , het is overigens wel welkom .

groetjes ........
Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 13:15
Bianka 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nou ik vind het echt heel moedig van je! en wie weet komt nu wel de waare op je pad! Heel veel succes veders, en hou hem buiten de deur he. je hoort zo vaak dat ze weer aan komen klopen en ze zo weer aangenomen worden! niet in trappen dus.

Groetjes Bianka

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 11:09
talletje

Goedemorgen meiden,

Nou dinsdag is dan de bom gebarsten.
Meneer kwam even snel geld langs brengen en was weer weg.
Daarna kreeg ik een smsje van doe mn spullen maar in een tas die kom ik met 15 minuten ophalen......Maar ik reageerde niet zat met zn vader aan de telefoon, wilde graag weten wat er met m aan de hand was.
Zijn vader kon het ook niet vertellen wat er precies was, ik heb meteen het hele verhaal verteld wat er de afgelopen weken gebeurt was.
Zijn vader zei meid je moet je hart volgen en wat je ook doet ik hou je niet tegen.
Daarna opgehangen en meneer had in die tussen tijd al zo'n 3 keer gebeld bij de 4de keer nam ik op en zei oke kom je spullen maar halen en voordat hij nog wat kon zeggen had ik al opgehangen.
Eenmaal hier ben ik voor de deur gaan staan ivm dat ik met m wilde praten.
Hij dus totaal niet
Meneer steekt gewoon zn kop in het zand en rent weg voor problemen.
Weer zn vader gebeld het hele verhaal uitgelegd wat er precies gebeurt was hoe hij reageerde en ga zo maar door.
Kheb mn mobiel uitgezet, wat maar goed was.
Eenmaal zn vader weer gesproken te hebben, heb ik daarna mn mobiel weer aangezet had ik maar liefst 15 oproepen gemist.
Meneer belde me weer en ik zei volgens mij heb je wat met Wendy......Ja ben nu idd onderweg naar Wendy.
Dus ik weer nee volgens mij heb je wat met Wendy gelijk er over heen praten.
Wat tie al vaker gedaan had.
Kheb daarna gezegd wil nooit meer wat met je te maken hebben en het ga je goed.....voordat tie weer wat kon zeggen had ik weer opgehangen.
Daarna heb ik niks meer van m gehoord.
Woensdag was ik dan ook echt helemaal naar de kl*te zo gezegd had maar een half uurtje ofzo geslapen maar goed moest toch werken.
S'avonds voor 19:00 uur in slaap gevallen tot de volgende ochtend half 5.
Ben weer vrolijk opgestaan en om eerlijk te zijn er was een hele last van mn schouders afgevallen.
Dan maar als vrijgezel door het leven en zeker weten dat ik dan gelukkig kan zijn dan steeds in onzekerheid te moeten zitten van hoe gaat alles nu verlopen
Ben lekker het weekend vrij geweest en ben morgen ook nog vrij, dus lekker de tijd gehad dalijk om echt bij te komen van de ellende die zich afgelopen week heeft afgespeelt.

Jullie lezen me weer liefs Talletje
Nog een fijne dag verders
Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 08:26
Zoey

Tal, het mag je dan ook totaal niet meezitten meis......Maar achter de wolken schijnt de zon op zeker ook voor jou! kus

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 11:58
Anke

Jeetje Talletje, wat een verhaal.
Heel veel suc6 daar in huis, maar gelukkig heb je zo'n sterke persoonlijkheid dat je niet met je laat sollen.

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 16:15
talletje

Hoi hoi meiden,

Sorry voor mijn late reactie maar hier ben ik dan eindelijk weer is een keer.
Ben niet zwanger gelukkig!!!!
En nou heb ik daar helemaal een reden voor om daar blij mee te zijn.
Weet niet hoe het is om op vrouwen te vallen, maar zou zo spontaan wel bijna gebeuren
Oke met vrouwen kan je ook problemen hebben.....
Denk dat mn lichaam de boel voor de gek aan het houden was, tja ooit gaat het biologische klokje toch een keer tikken.
Maar goed als je weer in een opleiding stapt dan komt het niet zo mooi uit, dus ben blij dat mn lichaam de boel voor de gek hield.
Mn buik is weer zo goed als plat zoals die hoort te zijn

Waarom ik zo reageerde over op vrouwen vallen? Kan ik goed uitleggen.
Meneer heeft aan de drugs gezeten, wat altijd kan uiteraard.
En heeft in januari een terug val gehad wat ook idd nog kan.
Een aantal weken geleden vond ik wat in mijn bed tijdens de ......jullie begrijpen wel.
Ik had zoiets oke ik pak het voordat hij het te pakken heeft, maar helaas hij was mij voor
Kheb m hiermee geconfronteerd en hij zei ik heb niks......slecht geslapen toch wezen werken en eenmaal thuis gekomen ben ik alles is gaan onderzoeken.
Kwam ik witte korreltjes tegen in mn bed wat tegen mn tong aan gedan en mn tong was verdoofd. En maar blijven ontkennen dat tie weer aan de rommel hangt.
Mag dan wel gek zijn in zekere zin maar mijn ogen bedriegen mij niet en als iets jou tong verdoofd dan klopt het al helemaal niet.
Nu 2 weken geleden is mijn portemonnee gestolen jawel uit mn huis.
Kheb 2 standaard plaatsen en in 1 keer was die weg.
Nee geen bewijs helaas maar toch aangifte gedaan. En ik weet mn moeder die komt niet aan mn spullen en anders zegt zij het wel.
Hij was als laatste hier in huis die dag toen dat gebeurd was.
En volgens hem weet hij er helemaal niks van
Dit zelfde gebeurde vd week dus weer met een pakje shag, dus ja ben heel blij dat ik niet zwanger bem want ik rook.
En heb zelf zoiets als ik een goede relatie heb en die persoon en ik denken erover om te willen en mogen worden dan wil ik mezelf daarin goed gaan voorbereiden.

Dus met andere woorden ik trap straks iemand hier weg die hier ook nooit meer binnen hoeft te komen.
Heb uiteraard al aangifte gedaan maar dan hoop ik dat de politie ook wat voor mij kan betekenen.
Pfff lijkt wel een soap serie zeg
Had net zo goed een rolletje ergens kunnen bemachtigen voor een soap.
Maar goed ooit gaat het goed komen met mij
En met hem nee zeker niet.

Jullie lezen me weer.

Liefs Talletje
Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 19:27
Zoey

Tal, ik ben het helemaal met Petitje eens, want dit is zeker niet normaal..Enne, petitje, 6 mnd alweer?...Time flies, hihi...Kus meiden en een fijn weekend..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]