< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...
26/06/2008 @ 09:22
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Mieke,

Ik vind dat het best meevalt, als ik de verhalen van mijn nicht hoor (kindjes schelen ook 15 maand en zij was huismoeder) dan zou het heel zwaar worden. Ik was dus eigenlijk al op het ergste voorbereid, maar nu ik er zelf inzit vind ik het best meevallen.
Veel hangt af van de kindjes zelf, wij hebben het geluk twee makkelijke dochters te hebben, die goed slapen (sliepen beiden door op 8 weken), hebben zo goed als beiden nergens last van (geen reflux, allergieen,...).
Een voordeel vind ik dat Jolien nog een middagdutje doet van 2 à 3 uur en als Siska dan ook slaapt kan je toch nog veel in het huishouden doen. En doordat ze toch nog een middagdutje doen, kan je bezoek ook beter plannen.
Nu dat Siska wat ouder begint te worden, merken we elke dag meer en meer dat ze veel aan elkaar hebben. Samen in bad (Jolien was Siska dan), samen spelen (Jolien brengt speelgoed) en altijd naar elkaar lachen.
Er zijn ook mindere momenten, zoals nu Jolien in haar peuterpubertijd zit en soms wel heel aanvallend is tegenover Siska. Lang uitslapen dat zullen we de eerste jaren nog niet kunnen doen, maar of je nu voor 1 kind of 2 moet opstaan dat blijft hetzelfde, maar we gaan wel snel uit de pampers zijn en sneler terug een normaal leven krijgen.

Vrienden van ons hun jongste dochter wordt zes jaar en ze is nu zwanger en uitgerekend voor november. Het voordeel is dat zij al zelfstandige kinderen hebben die voor zichzelf kunnen zorgen, maar denk dat ze het toch zwaar zullen hebben om terug in het ritme van een baby te zitten, want tenslotten leven wij ons leven naar onze kinderen.

groetjes

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 10:33
mieke

Hey,

Bedankt voor je antwoord. Ik denk ook wel dat het zal meevallen, ik ben onthaalmoeder en ben het dus wel gewoon, maar je eigen kindjes zijn toch nog anders hè. Ik ben er met de dag meer van overtuigd dat het beter is voor Lucas ook om snel een brusje te hebben, zo heeft hij ook niet te lang de exclusieve aandacht gehad hè. Enfin, merci en nog twee maand aftellen en we beginnen aan een brusje!!

groetjes en fijn weekend

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 20:59
Lindeke

Hey Dames,

@Mieke:Leuk dat juliie voor een brusje gaan
Ik moet zeggen dat ik me soms ook afvraag hoe het allemaal gaat gaan met zo 2 kleintjes in huis,maar ik denk wel dat het zal los lopen,gewoon in beging wat ritme zoeken!

Op 26 juni ben ik dan naar de gyno geweest voor de 20-weken echo en die was heel goed!Alles erop en eraan!Hartje was ok maagje ok rugje ok enzo...en we weten ook het geslachtmaar dat hou ik effe top secret want er zijn hier curieuzeneuze opt 9 maand.com LOL!

Met ons Anoukje is ook alles ok hoor,ze leert zoveel bij en begingt heel veel te brabbelen,ze zegt wel een paar woorden maar ik vraag me af op welke leeftijd ze eigenlijk wel al moeten babbelen,wat ze nu wel zegt is:wasda? ipv Da? dus ik denk dat da wel ok is!!

Ojee Petra,Jolien zit wss in de peuterpuberiteit,dat staat me ook nog te wachten!!En gaat het al beter?

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]