< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » proberen vanaf januari 2007. Wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
proberen vanaf januari 2007. Wie ook?
Vandaag @ 14:25
cleopita

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Karine, een voorgevoel... spannend hoor!! Laat snel iets weten hé!

Moezimoe, zou ik ook wel willen hoor dat het laatste dutje wegvalt en wat vroeger in bed. Maar dan valt haar laatste fles ook weg en volgens de kinderarts heeft ze echt te weinig melk op die manier. Dus om die reden laten we het dan nog maar even zo. Ik weet eigenlijk niet of ze zou doorslapen tot normale uur 's morgens? Nog niet geprobeerd.

Hier trouwens ook niet echt veel vocht anders. Ik denk 1 tuitbeker vol die ze leegdrinkt over de ganse dag, dus iets van een 200ml denk ik kan daar in...

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:52
Miranda

Online Status Bekijk profiel
Cleopita vorige maand woog ze 7,5 kilo en 71 cm, maar deze week moeten we weer dus ben benieuwd. Tünde is natuurlijk nog een stuk jonger dan jullie kleintje, maar zij kan echt nog niet de hele nacht doorslapen . Meestal gaat ze er rond 19:30 in maar dan is ze na een ander half uur echt wel weer wakker en wil ook niet teruf slapen. dan zo rond 21:30 als wij naar bed gaan, gaat ze echt slapen en dan ben ik al heel blij als ze maar 1 keer wakker word. Maar meestal 2 tot drie keer, dan wil ze iets drinken ofzo of is moet ze echt even geaaid worden, speen er in etc. Of bedoelen jullie dat ook met doorslapen, dat ze nog wel wakker worden en je er echt uit moet?

Spannend Karine!

groetjes Miranda

Link naar deze reactie
Vandaag @ 17:57
karine

Online Status Bekijk profiel
Hoi Miranda

het doorslapen gaat hier ook met ups en downs. Ik heb nu wel zoiets van laat hem af en toe maar gewoon wat mopperen. Morris is bijv. altijd rond 3.00 wakker en ik hoor hem dan wel, maar ga er niet heen, hij valt gewoon weer in slaap dan.
Maar dat is natuurlijk voor ieder kindje anders.
Feit blijft dat die gebroken nacht behoorlijk vermoeiend kunnen zijn, ook hier!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:30
Kim

Hmm Karine, ik zou het zeker wel voor over hebben hoor, dan maar mee controles. Als het nu niet raak is, heb je dan niet zoiets, van gewoon maar proberen....
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]