[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 11:16 diana | Hoi Snuffie, Jasper was op 9 maanden 71 cm en 10 kilo. Sindsdien hebben we hem niet meer gemeten, maar ik denk dat hij nu ongveer 75 cm is en 10-11 kilo (door al het rondrennen is hij niet meer aangekomen). Het is denk ik wel goed om na te vragen, maar ik zal me niet echt te veel zorgen maken. Ikzelf woog pas 10 kilo met 16 maanden. Wel vervelend dat ze nog veel last van allergieen heeft, moet je er met veel eten rekening mee houden? Jasper is echt een hongerige beer. Per dag gaat er 400 ml melk in, 100-200 gr groentenpotje, 200 g fruitpotje, 100-200 g yoghurt, 1-3 nijntjes koekjes en een boterham. Hij weigert resoluut iets anders te drinken dan melk, dus thee of sap gaat er niet echt in.. Hij heeft ook een heel erge hekel aan stukjes in zijn fruit of groente en heeft een erg sprekend gezicht... We gaan binnekort voor het eerst naar een consultatiebureau, ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Groetjes, Diana |
| 04/07/2008 @ 09:19 diana | Hoi allemaal, Hoe gaat die ermee? wij zijn inmiddels weer in NL. Na 3 lange weken hotel zitten we nu in een tijdelijk huisje in Rotterdam (Kralingen). Wel met een tuintje erbij, erg handig want sinds een dikke week loopt Jasper nu ook los. Afgelopen weken was hij al druk bezig met 1 handje vast te lopen, maar nu durft hij het aan om kleine stukjes zelf te lopen. Vooral als hij in allebei zijn handjes iets vast heeft (onderzetters zijn op het moment zijn favoriete speelgoed). Volgende week hebben we zijn eerste verjaardag (12 juli), dus dat wordt feesten. Hoe gaat het met jullie kindjes? Snuffie, ik als ergens anders dat je nu lekker vakantie hebt. Het zonnetje schijnt nu mijn kantoor binnen, dus een beetje jaloers ben ik wel . Groetjes, Diana |
| 02/06/2008 @ 16:04 diana | Oh ja Peetje om nog antwoord te geven op je vraag. Ik was ongeveer 2-3 weken na de zwangerschap mijn babygewicht kwijt (ik was wel maar 9 kilo aangekomen en natuurlijk maar 7,5 maand zwanger geweest). Met de drukte van na het ziekenhuis gaan 3x per dag en borstvoeding geven was ik na 3 maanden uiteindelijk 5 kilo lichter dan voordat ik zwanger werd. nadat ik gestopt ben met borstvoeding geven (op 6 maanden) zijn daar weer 3 van terug gekomen. Groetjes Diana |
| 01/06/2008 @ 16:13 diana | Hoi Peetje en Snuffie, Hoe gaat het met jullie kindjes? Is Jacobs koorts al verdwenen? Gaat het nu beter op school Peetje. Leuk he Snuffie om te horen als mensen complimentjes geven over je kindje. Jasper is altijd een hele charmeur in restaurants en heeft de 5 tafeltjes om ons heen meetsal om zijn vinger gewikkeld ![]() Ons laatste weekendje in ons huisje hier is aangebroken. Donderdag komen de inpakkers en vrijdag de verhuizers. We gaan dan nog 5 dagen in een hotel zitten (om laatste zaakjes op het werk en ander papierwek af te handelen etc.) en dan vertrekken we woensdag de 11 naar NL. We komen dan donderdag in NL aan en maandag begin ik met mijn nieuwe baan. het is nu allemaal nog een beetje onwerkelijk... Jasper heeft een ontwikkelingsspurt gemaakt de laatste paar weken. Hij kruipt inmiddels goed, kan zelf gaan zitten en staan en heeft zijn eerste stapjes zonder hulp gezet. Ik ben benieuwd of hij nog een terugslag gaat krijgen van de verhuizing. Waarschijnlijk komt mijn volgende berichtje uit NL, tot die tijd veel plezier met jullie kleintjes, Groetjes Diana |
[Reageer]

augustus baby!

.
wat is het dan normaal geicht of weegt de onze toch iets te weinig?
mja beter iets te weinig dan iets teveel denk ik eh om te bevallen