volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 06/11/2008 @ 21:52 hope ![]() | Hallo sylvia Flink van Jasper, niet geweend! En hoeveel weegt/meet ie nu? Een weekje vakantie, zo leuk! Ga je iets speciaals doen of een paar daagjes weg of zo? Wij hebben ook weer verlend weekend, maandag is facultatieve vrije dag, disdag feestdag en woensdag werk ik niet dus 5 daagjes rust! We hebben niets speciaals gepland, zaterdagavond eten met vrienden, zondag komt mn papa op bezoek en voor de rest veel luieren.. Normandie was echt super, een van de leukste vakanties met Pablo erbij. We logeerden in een chambre d'hôte (http://www.quatre-etoiles.net) met savonds table d'hôte, we waren de eneige gasten en zaten savonds van een copieus menu te genieten aan het haardvuur in een prachtige salon terwijl ons ventje boven rustig lag te slapen, het was zalig romantisch.. ![]() Ine ![]() |
| 03/11/2008 @ 10:50 hope ![]() | Hey, Het was heeel leuk! Ik mail vanop school want onze pc thuis doet raar.. ik schrijf snel wel nog eens een berichtje.. Alles ok met jullie? Groetjes |
volgende pagina >
[Reageer]

Net zwanger en 30+

En kijk je ernaar uit? Gaan jullie iets speciaals doen met de feesten?? Hebben jullie dan allebei vakantie?
) maar dat lost zichzelf wel op, binnen een jaartje kijken we weer verder.. ik maak me er ook niet druk of zo in. Ik denk wel dat de zwangerscahp en die eerste wekenroes (zoals jij zegt) met je eerste erbij ook al veel zwaarder is, je hebt nog altijd eentje meer waar je mee moet rekening houden.
Jasper kan me dan zo aankijken van allé snap je het nu niet? Jasper zegt heel veel ba tegen dingen: bal, banaan, ballon, Bumba allemaal "ba", "isch" is vis (wij hebben een aquarium) Verder kan hij van sommige dieren al zeggen welk geluid ze maken, maar alleen als hij er zin in heeft. "Mauw" is de poes, "boe" is de koe en "tetetete" is de kip.

Zo druk op je werk, ocharme!!
) Hij heeft zo van die typische dingen: muziek vindt hij geweldig dan gaat hij altijd dansen of met zijn armen zwaaien. Als het liedje is afgelopen doet hij zijn armpjes in de lucht en maakt hij zo'n geluidje van "eh gedaan".