< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oefenen voor 2de vanaf '07

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/03/2008 @ 15:45
ilsie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Hoe gaat het hier met de zwangere daùes.

Lies al goed aan het aftellen zeker.

Jenny raar dat zo'n dinges nog kunnen gebeuren in deze tijd. Hopelijk is je bloeddruk al terug gezakt, want 16 is toch een beetje hoog.

Degene die ik vergeten ben. Hoop natuurlijk dat met jullie ook alles goed gaat.

Hier is het weeral aftellen naar NOD. Maar heb weeral het gevoel dat het niet voor deze maand is. Mijn eisprong was vroeger dan we verwacht hadden en hebben eigenlijk niet zo goed geklust rond die dag. We zullen wel zien.

Groetjes

ilse

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 20:58
saartje

En Ilsie? Heb je nieuws voor ons?

Hier verloopt alles vlotjes, met hier en daar een kwaaltje. Ben nu thuis en kan voldoende rusten. Lore heeft soms nog haar kuren, maar is over t algemeen heel braaf. Hopelijk blijft het zo

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 20:09
ilsie

Hey dames

Ik heb fantastisch nieuws.
Ik kan het zelf nauwelijks geloven, maar WIJ ZIJN ZWANGER.
Ik zit echt mat tranen in mijn ogen. Eindelijk in de 16e ronde. Nu ik juist de moed begon op te geven. Heb ook helemaal niks van symptomen en dat maakt me wel een beetje bang.

Had deze week nog ruzie met me ventje omdat hij zijn zaadjes niet wou laten testen. Maar dat is nu helemaal niet meer nodig.

Bijna zwanger
-----------------
Phie, 17e cyclus, 2de kindje, nod 28-11

Zwanger:
-------------
Rain, 2de en 3de kindje, 01 december 2007
Tielke, 2de kindje, 08 februari 2008
Lies, 2de kindje, 11 april 2008
Saartje, 2de kindje, 1 juli 2008
Niempje, 2de kindje, 24 augustus 2008
Jenny, 2de kindje,
Ilsie, 2de kindje, ongeveer 24 november

Bevallen:
-------------
Karin, zoon Joep, 04-10-2007, uitgerekende datum was 01-10-2007

groetjes

ilsie

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 20:39
karin

Ilse... wow... van harte gefeliciteerd meid!! Wat super om te lezen!! Het is je zo gegunt na al die maanden wachten! toppie!!

Hier een drukke tijd gehad. Ik blijf aan het klungelen met de kids. Voornamelijk Anouk is veel vaak ziek. Na een nieuw bloedonderzoek blijkt dat ze een koemelkallergie heeft. En daarbij kreeg ik de opdracht om 3 dagen ontlasting en urine op te gaan vangen, als het lukt, dan kan ik dat laatste morgen weg brengen naarhet ziekenhuis.
die koemelkallergie moeten we niet zo heel streng aanpakken omdat ze er niet accuut ziek van wordt als ze zuivel neemt. Maar net als haar mama is ze een zuivelliefhebber en dronk ze toch wel een 500 cc als het niet meer is aan melk per dag, en een toetje slaat ze ook zeker niet af.

Joep heeft ook weer buikgriep gehad... hij pikt alles van zijn zus op. En is ook weer 6 dagen aan et spugen geweest... arme kerel. Hij is nu een week weer fit. Door telkens die buikgriep kwam het er niet van om vast voedsel uit te breiden. Maar hj is er echt aan toe en doet het niet meer voor 4 flessen per dag. Dus sinds afgelopen weekend maar weer begonnen met fruit en groente, wat diksap en liga (niet allemaal tegelijk hoor).
Verder doet hij het goed, lekker mannetje is het!

Afgelopen weekend zijn we een weekend naar center parks geweest. Was heerlijk. Lekker zwemmen en leuke dingen doen. Wel vermoeiend... maar wel heel leuk!!

Groetjes!

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 17:44
saartje

Waaw Ilsie seg, super gewoon!! Een dikke proficiat trouwens. Hopelijk verloopt alles vlotjes en heb je binne 9 maand je 2e beebje in je armen. Tis je gegunt!!!

Ai Karin, dat is minder seg, zo sukkelen met de kindjes... Lore haar slechte stoelgang sleept hier ook al een tijdje aan. Volgende week terug naar kinderarts (is deze week in verlof) Ben benieuwd wat ze zal zeggen.

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 09:53
Jenny

Hallo allemaal,

Eerste en vooral: Ilse, van harte gefeliciteerd!!!! eindelijk zeg, na al die tijd, kan me voorstellen dat je nu overgelukkig bent. Geniet ervan hoor!

Karin, Anouk nu nog een melkallergie? raar hé? maar kom, toch wel goed dat ze dan eindelijk gevonden heeft wat er haar scheelt. Teaghan had ook een koemelkallergie heel in't begin maar die was ervan af na 1 jaar. en hoe gaat het nu met Joep ondertussen. Wel fijn dat jullie toch van jullie w-e Centerparcs genoten hebben, zal voor de kleintjes ook wel heel leuk geweest zijn.

Saartje, nog 2 maand zeg en 't is voor jullie ook al zover!

Ik hou mijn hart vast voor vandaag. Davy is thuis, Bankholiday, en hij en Teaghan gaan de babykamer verven. aj aj,... hij heeft haar ook een rolleke gekocht. Ben ik al blij dat mijn vriendin ook thuis is vandaag en hun wat ging helpen, kan zij Teaghan toch wat in 't oog houden als hij aan de plafond enzo bezig is want anders vrees ik voor de zaak,...

We zijn gisteren voor een echo geweest. 16.5 weken. Ik was er zo van verschoten hoe duidelijker de nieuwe apparaten worden in vergelijking met die van Teaghan. amaai zeg, zo'n klein ding nog en we konden de teentjes en vingertjes zien, en zelfs het gezicht en de oortjes! echt heel leuk. We hebben ook al een afspraak voor in mei een 3D-echo. Super! Enfin de gyne heeft gepoogd naar het geslacht te kijken en ze heeft een gok durven doen maar 100% zeker was ze dus nog niet. Maar we hebben dus wel al een idee.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 14:47
ilsie

Hey,

Allemaal bedankt voor de felicitaties.

Vrijdag mag ik naar de gyn. Zal blij zijn, want ben er toch nog niet echt gerust in. Ik denk dat ik teveel vergelijk met onze Kobe zijn zwangerschap. Ik was toen constant moe en misselijk en had pijnlijke borsten van voor NOD.
Nu beginnen die borsten wel een beetje gevoeliger te worden, maar voor de rest voel ik niks en dat maakt me wel een beetje ongerust.

Karin je kindjes zoveel ziek, hopelijk gaat het nu een beetje beter.

Lies hoe gaat het met jou. Al een tijdje niet meer gezien. En ben je ondertussen al bevallen of heb je je beebje nog steeds in je buikje zitten.

groetjes

ilse

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 10:02
Jenny

Hallo iedereen,

We hebben hier weer effe een spannende tijd gehad. Zondagavond weer een bloeding gekregen en maandagvoormiddag was die nog bezig. ben wel gaan werken maar voelde meer weer zo superongerust dat ik de gyn gebeld heb en mocht meteen weer gaan 's avonds. Blijkt nu dat het randje van mijn baarmoederhals naar buiten zit ipv naar binnen (had ik niet bij de van Teaghan). Kan absoluut geen kwaad maar van 't minste dat ik iets forceer of te zwaar hef begint dat dus te bloeden. Ik weet nu wel voor de toekomst dat ik niet meteen moet panikeren maar 't is toch altijd schrikken. Hoop dat het niet te vaak meer gebeurt. Maar alles zat nog goed dicht en de kleine stelt het goed. Enne... dankzij die extra echo weten we nu 100% zeker wat het wordt, het vermoeden van vorige keer werd bevestigd.

Verder hebben we al een nieuwe poetsvrouw, onze andere had opgezegd. 't is te zeggen,... een poetsman!! hij begint begin mei, ben eens benieuwd wat het gaat geven.

Teaghan haar laatste dagen bij de onthaalmoeder zijn geteld, morgen haar afscheidsfeestje, snif snif,... en maandag naar school!!!

Ilse, hoe was de echo?? spannend! laat iets weten hé.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 21:54
ilsie

Hey

Vandaag me eerste echo gehad. Ben 2 dagen minder ver dan we dachten, maar wat zijn 2 dagen. Alles was in orde. We hebben zelfs het hartje al zien kloppen. Ben nu wel opgelucht. Want was al een hele week ziek met koorts. En begon me toch ongeruste te maken.

Jenny die bloeding zal wel schrikken geweest zijn. Gelukkig is alles toch in orde.

Ik ga nu in mijn bedje kruipen, want ben een beetje moe.

Groetjes

ilse

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 12:28
Jenny

Ik heb WEER thuis gezeten met buikgriep. Kon niets binnenhouden. Nu is 't iet of wat beter maar helemaal is 't precies toch nog niet over. Ben ondertussen 5 kilo kwijt sinds 't begin van mijn zwangerschap. Moet ge kunnen hé? Een dikke buik krijgen en toch afvallen? Mijn horloge valt van mijn pols.

Deze morgen was 't de grote dag voor Teaghan en het is wonderwel supergoed verlopen. Teaghan was heel vrolijk en bleef maar roepen: joepie, naar 't scholeke. Ze heeft dan gecontroleerd of ik wel haar fruit en koek in haar tas had gestoken, rugzakje aan en ze was weg ;-) Davy is meegeweest deze morgen (om mij op te vangen) maar 't was niet nodig. We mochten meteen naar 't klasje en ze was haar eerste daar, liep direct binnen bij de juf, begon direct te spelen en rond te neuzen. Heb dan gezegd dat we weg waren, ze kwam vlug een kus geven, zwaaide eens en ging verder spelen. Wat een opluchting zeg! Ben zo benieuwd hoe ze deze avond gaat zijn, en morgen,... 't was heel gemakkelijk, heb geen traantje moeten laten ;-)))) kan nu wel niet wachten tot het 15.45 uur is om ze te gaan halen zenne.

Ilse, wat fijn dat je eerste echo zo goed was, altijd een spannend moment hé die eerste. geniet er maar van!

Groetjes,
Jenny

[Laatst gewijzigd door Jenny - 07/04/2008 @ 12:28] - Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 09:20
Lies

Online Status Stuur bericht
Hey meiden!

Ik was het onderwerp kwijt! Ik vrees dat ik te lang niet meer geschreven heb, maar Saartje heeft me de weg gewezen dus nu heb ik het terug gevonden.

Ilse, wat een schitterend nieuws lees ik hier!!!! Ik ben zo blij voor jou, mijn hart ging er sneller van kloppen. Ik duim dat het goed blijft lopen!

Jenny, die bloedingen, dat zal wel angstaanjagend geweest zijn. Ik herinner me de mijne nog .. goed dat het eigenlijk niks is. En Teaghan voor de eerste keer naar school - ze worden groot! Onze Robin wordt op de creche nogal zot gemaakt over school. Hij zegt wel twintig keer per dag, 'obin naar school', terwijl wij daar helemaal niks over zeggen eigenlijk. Vind dat wel niet zo leuk.

Karin, dat is wel minder, die problemen met Anouk. Kan je haar niet leren van soyaproducten te eten? Onze Robin doet dat eigenlijk zonder problemen, die yoghurt enzo is best lekker hoor!

En voor de rest, ik ben bevallen op 01/04 van een flinke zoon, Arnout. Hij woog 4.1kg en meet 53cm, dus dat was nogal een brok! Bevalling is supersnel gegaan, ik ben om 8.30 binnen gegaan en om 12.15 was hij er. Sinds zaterdag zijn we terug thuis en nu is het nog een beetje zoeken. Veel herken je natuurlijk terug van de oudste he. Hij is wel al beginnen overgeven, wat ik minder vind, maar ok, we zien wel hoe het evolueert. Ook heeft hij al een verstopt neusje, mijn ventje en zoon lopen hier allebei snotverkouden rond dus ja ... zielig he?

Ale, ik ga jullie laten en tot schrijfs!!
groetjes
Lies

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 15:34
Jenny

Dag Lies!! welkom terug zeg! dat was lang geleden. enne, ondertussen van harte gefeliciteerd hé met jullie tweede ventje. Amaai ja, die bevalling ging snel voor idd zo'n goed brokje te zijn. en hoe gaat het met het overgeven ondertussen? heeft hij er veel last van?

Hier is 't een woelige week geweest. De eerste dag ging Teaghan dus heel graag naar school maar hoe verder de week vorderde hoe opstandiger ze werd. huilen, dat ze niet wilde gaan, tegenwringen 's morgens. Blijkbaar vind ze school zelf wel leuk, en de speelplaats gaat haar al goed af maar de refter voor haar bokes op te eten vindt ze maar niks. Was wel moeilijk hoor om haar elke morgen zo af te zetten maar ja, we moeten erdoor hé. Nu deze morgen was 't effe zeuren maar eens aan de poort liep ze onmiddellijk door en kreeg zelfs geen kus meer, snif snif,... ze was me al compleet vergeten. Deze week werken ze rond "kunst" en ze moesten een schoendoos meenemen. ben eens benieuwd wat het gaat worden.

Verder heb ik nog maar eens een bloeding gehad. de 5e al ondertussen, altijd ineens een heel pak en dan stopt het ook weer na een half uurtje. Raar hoor, maar ja, we weten nu dat het geen kwaad kan en de kleine blijft er lustig op los stampen dus daar zal alles wel goed zitten dan.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 20:00
saartje

Hoe ist met de zwangere dames???
En met Joep?

Hier alles ok, buiten de gewoonlijke kwaaltjes; slecht slapen en een opstandige maag, sporadisch last van mijn bekken....

Nog 9 weken en tis zover.
Ilsie, niet te misselijk?

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 12:45
ilsie

Hey

Is weeral een tijdje geleden dat ik ben geweest, maar heb eigenlijk niet zo veel energie de laatste tijd.
Ben eigenlijk maar 1 week misselijk geweest, dus het gaat eigenlijk super met me. Wel heb ik totaal geen eetlust, waardoor ik al 4 kg ben afgevallen, maar die zullen er binnekort wel vlug weer bijkomen denk ik.

Heb al 2 echo's gehad met een kloppend hartje, dat was echt super.

Lies een beetje laat misschien, maar toch nog proficiat met je zootnje.

Jenny die bloedingen zal elke keer wel schrikken zijn. Gelukkig is alles goed met het beebje.

Ga me nu nog een beetje in de zetel leggen. Moet er van profiteren nu onze Kobe slaapt.

Groetjes

ilse

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]