Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/09/2008 @ 15:12 Fie ![]() | heyhey Rap een berichtje van mij. Hier alles goed. Lobke eet de ene dag goed groentepap andere dag dan weer niet. Is normaal zeker. Voor de rest ni veel te vertellen. xFie |
| 12/09/2008 @ 11:14 Emmy ![]() | dankjewel meiden! t gaat goed hier, Ivo is vandaag wat onrustiger, maar t komt allemaal goed Laura is erg nieuwsgierig, maar aanraken wil ze nog niet zo haha XX Emmy |
| 11/09/2008 @ 19:12 pukkel ![]() | emmy super meid gefeliciteerd en heerlijk thuis en zo snel lijkt me ideaal geniet er heerlijk van met zn 4tjes en hoe beleeft laura het allemaal?dikke pukkeltje |
| 11/09/2008 @ 17:16 Fie ![]() | Emmy, proficiat!!! |
| 08/09/2008 @ 14:28 pukkel ![]() | emmy druk bezig????? ![]() ![]() |
| 07/09/2008 @ 23:39 Britt | Kwaaltjes vallen best mee, ben megamoe (ik ben om 11u30 opgestaan deze morgen en kon er om 15u alweer in kruipen...). Voor de rest misselijk, vooral rond etenstijd en bij sterke geuren. Ohja, mijn borsten doen vreselijk ambetant. Hopelijk voor jou heeft die kleine zin om gauw een kijkje te nemen op deze wereld. |
< vorige pagina | volgende pagina >

stoppen met de pil in januari 2007

hij is in de repareer en hopen m vlgd week terug te hebben dus voorlopig kan ik ff niet reageren komend weekend heerlijk naar center parcs ff eruit nog voordat de 2e komt heerlijk hoor veelzin in
xxx pukkeltje
Maar ja, ik geef ook bv en Daan komt toch ook nog alle 3 uur. Maar ja, ik geniet echt hoor, het is een erg braaf manneke
En Anne is ook weer beter te genieten, op haar peuterkuren na
Nu is het juist hopen dat ze hier niet ziek gaan worden! Daan heeft zn neusje toe zitten en Anne is wat hees en had daarstraks verhoging
Ik hoop maar van niet... Ohhw, en ik ben moe!!!
De vermoeidheid begint nu toch erg op te komen zé. 's Nachts veel in de weer, laat kunnen gaan slapen, vroeg op... Maar goed dat dat zo niet blijft duren, want dat breekt een mens. Ik heb zo al een paar dagen koppijn, en normaal heb ik daar bijna nooit last van. Ik probeer een beetje te rusten overdag, maar tot nu toe is het nog maar 2 keer gelukt sinds ontslag zh. Ach ja, ik klaag niet...

geniet er heerlijk van met zn 4tjes en hoe beleeft laura het allemaal?
pukkeltje
Kan echt pijn doen he!