< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
11/03/2008 @ 13:50
Alice

Online Status Bekijk profiel
Dank je Musje, vind ik echt lief! Heb och heel wat lief en leed hier gedeeld op dit forum en met jullie!
Ik knal nog niet uit mijn kleren. Tot nu toe passen de broeken nog. Ben ook nog steeds op mijn normale gewicht. Was in de eerste weken een paar kilo afgevallen en ben nu weer op gewicht. Als het nu eens zo bleef .
En hoe gaat het bij jou? Voel je, je goed? Ben je ook lekker aan het genieten? Ik vind het echt heerlijk om nu weer mee te babbelen hier. Durf nu echt pas te genieten!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 14:26
Musje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja, dat is te begrijpen dat je nu pas echt gerust bent. Hier gaat alles wel goed. Het wordt nu wel zwaarder, want met zo'n stuiterende peuter kan je je rust niet echt makkelijk meer nemen. 23 april is mijn laatste werkdag pas, maar ik kijk er enorm naar uit. Pfff... Ondertussen ben ik wel enorm uit mijn kleding gegroeid. Ik ben dan ook al 8 kilo aangekomen. En ik weet niet of je het verhaal over ons zoontje hebt meegekregen? Maar hij heeft een dubbelzijdige schisis (das een spleet in lip, kaak en gehemelte). Je kan hier meer over lezen op de weblog die ik gestart ben na dit nieuws. http://schisiszwangerschap.punt.nl.

Gezellig dat je weer komt kletsen. Er zijn zelfs al dames bevallen, kan je het je voorstellen? Echt bizar!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 15:27
Jeny

Meiden...

Alice, gefeliciteerd meid, nu lekker genieten...

Bloem, echt weer balen.
En Maris ook weer ongie, tjonge ik snap er echt niets meer van.

Hier nog steeds een vet-negatieve ovutest. Het lijkt erop dat mijn cyclus toch in de war is geschopt.. Ik heb nog 1 test, dus morgen de laaste kans om te testen.....hopen dat ie dan positief is.

En dan die wachtbank weer op, bah
Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 15:45
mariska

Hoi Jenny,

jij heb nu het zelfde als ik, afgelopen maand. Welke dag zit je nu?

We gaan gewoon voor een kerst kindje.

We blijven positief toch meiden.

Groetjes Mariska
Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 15:50
Musje

Een kennis van mij had 8 dagen achter elkaar negatieve ovulatietesten. Toen kapte ze er maar mee. Op dag 25 testte ze positief!!! Blijkbaar was haar eisprong op dag 11 ofzo geweest voor ze begon met ovutesten... kan natuurlijk ook nog!

Ik hoop dat alles goed komt voor jullie beiden!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 16:13
stefke

hey meiden

bloem en maris,dat is flink balen toch, alweer niet gelukt
je zou er moedeloos van worden maar de moed niet laten zakken hoor

jenny, hopelijk snel een positieve ovutest voor jou! en wie weet is je ei al geweest zoals musje zegt?

succes meisjes!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 17:43
inge

hallo dames

ben een weekje niet geweest en er is weer veel gebeurd.
sterreke, ik schrok wel even van je bericht hoor!
wat erg!! ik hoop dat de jongens een mooi plekje krijgen in jullie hart

bloem en mariska jammer dat de duivels er weer zijn.
mariska is het misschien een idee om te gaan temperaturen?

jenny iki hoop dat je je ei ook snel vind.

alice, gefeliciteerd je bent de 12 weken al weer ruim voorbij
fijn dat je er van kan genieten.

ik ben vandaag naar de gyn. geweest en alle hormonen zijn goed.
hij wil dat ik met de volgende cyclus met clomid start.
hopeijk gaat het dan heel snel.
ik vind het wel fijn dat er gelijk iets gedaan wordt en niet eerst allemaal testjes.
ik heb alleen mn bloed laten prikken.
verder is er nog geen echo gemaakt en mn man heeft zn zaad ook nog niet laten controleren.
ik vind het wel spannend nu.

liefs inge

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 20:05
jenny

Hey meiden,

Ik zit nu op dag 14, dus zou eigenlijk dag 15, dus morgen uiterlijk een positieve uvotest moeten hebben.......dan dag 16 mijn ei, en dan heb ik wederom een cyclus van 30 dagen, dus het kan nog....

Alleen is de teststreep nog zo licht dat ik denk dat het iets langer gaat duren...

Inge, ben blij dat je iets wijzer bent geworden en hopelijk weer een stap heb gezet in de goede richting..

Mijn laatste test gooi ik er pas morgenavond tegen aan...

Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 22:22
ukkie

Heej dames,
het heeft even geduurt (onze dochter is inmiddels al 2 weekjes oud!) maar hier dan alsnog mijn bevallingsverhaal:
Zondagavond 11uur (lag net in bed) begon ik plots uit het niets bloed te verliezen; een half uurtje later waren er de eerste weeën...
om 1:30uur voor de eerste keer de vk laten bellen, ze kwam maar er was kwa opening nog geen verandering met de controle van die donderdag ervoor. Dus vk weer naar huis en wij proberen wat te slapen; wat niet echt wilde lukken vond het erg spannend allemaal en weeën kwamen ongeveer om de 6/7min. Tegen 4uur weer vk gebeld, nog steeds geen verandering kwa ontsluiting. Om 9uur hadden vk's wisseling van dienst afgesproken dat we rond die tijd terug zouden bellen (tenzij er veranderingen zouden zijn). Kan jullie wel vertellen dat er s'nachts echt geen moer op tv is.....Als je zo zit te zappen kom je echt het ene programma na het andere tegen wat je op dat moment echt NIET wil zien (tenslotte weet je dan maar al te goed hoe die baby in je buik gemaakt is en hoef je echt niet te zien hoe andere er eentje maken hihi). Om 9uur komen de weeën om de 4min en vk komt weer. Dan hebben we 2cm!! hehe tis in ieder geval een klein stapje in de richting. Vk vertrekt weer en spreekt af om 12uur terug te komen, dan gaan we ook naar ziekenhuis. Inmiddels 4cm. In zh mag ik in bad, na 10min. vlucht ik hier leterlijk uit, niks voor mij laat mij maar staan-rondwandelen. Om 13.30u nog steeds 4 cm en vk breekt de vliezen, dan gaat het ineens snel. Mijn eigen vk moet het helaas overgeven aan vk van zh omdat ons kleine meisje in vruchtwater gepoept heeft. om 14.00u zitten we op 6cm en om 15.00u op 10cm...een erg heftig uurtje te heftig voor ons kleintje de harttoontje kelderen omlaag en ik krijg tot twee keer toe weeën remmers om haar op adem te laten komen ondertussen is de drang er wel maar mag ik dus niet mee persen. Een uur persen later schiet het nog steeds niet op en daalt haar hartslag weer. De gyn word erbij gehaalt en die heeft nog eeerst 3keer met de vacum geprobeert, ook dit lukte niet dus om 16.30uur kwam de verlossende beslissing keizersnede ik was er blij om om 17,11 is ons kleine meisje uiteindelijk geboren. Heftig maar wat ze zeggen is inderdaad waar als je je kleintje eenmaal in je armen sluit ben je de helft al vergeten en de dagen daarna vergeet je die andere helft ook al snel.
Hihi heel verhaal he....sorry maar jullie wilde een verslag.
Heel veel groetjes en ik hoop dat jullie ook snel net zo´n lief klein wondertje als dat van ons in jullie armen mogen sluiten.

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 22:55
Musje

Wat een heftig verhaal: klinkt als een zware bevalling! Maar de hamvraag ligt er natuurlijk nog: Hoe heet je prinsesje????? Hoe gaat het nu met jullie alledrie? Genieten?

Vertel vertel vertel!

[Laatst gewijzigd door Musje - 11/03/2008 @ 22:55] - Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 09:23
Musje

Heb last van zwangerschapdementie! Je had al verteld hoe je dochter heet: Britt!!

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 09:46
Leen

Online Status
Bedankt voor je verhaal Ukkie. Klinkt wel erg zwaar, al zeg je niets over de pijn? Kon je hiermee om? Ben daar voor mezelf erg benieuwd naar hoe ik daarop zal reageren, je kan dat echt niet inschatten vooraf hé...

Deze nacht nogal felle (onder)buikpijn in combi met even felle lage rugpijn, zomaar uit het niets. Had nochtans geen harde buik op dat moment. Is uiteindelijk weer vanzelf overgegaan na half uurtje of zo. Is toch moeilijk al die dingen te interpreteren vind ik. Blij dat ik morgen naar de gyn kan.

Vermoedelijke bevalling op 05/06/2008.
Al 53 weken en 4 dagen zwanger (134.05% ver), nog 13 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 19:40
jenny

Jeetje Ukkie, wat een bevallingsverhaal zeg...
Nu maar lekker genieten van die kleine

Hier dan toch een vet positieve ovulatietest.... Morgen dus mijn ei..

Dus word weer wat afgeklust hier..

Dag 30 dus toch mijn NOD........

Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 21:28
ukkie

Hoi,
Ik was daar vantevoren ook wel bang voor hoe ik daar mee om zou gaan met pijn, tijdens de zwangerschapscursus die ik vantevoren volgde kregen we oefeningen voor ademhalen en zo.... nou toen kon ik daar niet mee omgaan, moest er vooral mee lachen ik dacht echt dat zal wat worden maar moet zeggen dat de weeën opvangen wel goed ging, had er echt iets aan wat ze vertelde op die cursus. Alleen er waren ook van de tips voor als je persdrang had en nog niet mee mocht persen nou die hoorde ik tijdens de bevalling wel in mijn hoofd maar in de praktijk brengen ging dus echt niet he. Moet zeggen dat ik vooral dat laatste stukje van de bevalling erg zwaar en pijnlijk vond daarvoor was het wel redelijk te hanteren, je weet tenslotte waarvoor het is he

Met ons Brittje gaat het supper; durf het bijna niet hardop te zeggen maar ze slaapt al vanaf dat we thuis zijn (dag5) door! sávonds om 11uur komt ze voor laatste voeding en dan meld ze zich pas tusen 5 en 6 s'morgens

Met mij gat het op het moment minder, heb erg vel last van buik, valt echt tegen had echt gehoopt dat het elke dag een beetje beter zou gaan maar het word alleen maar met de dag erger, ben al bij huisarts geweest en die wilde nog een week aanzienvolgende week terug als dan niet beter is ging ze verder kijken.

Groetjes

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 22:47
mariska

Hoi ukkie gefeliciteer met Britt, ik hoop dat je snel gaat opknappn zodat je lekker kan gaan genieten.

Hier zitten we weer in de nare week. Als ik de gyn op mijn werk zie gaat ik voor een bloedtest vragen. Het gaat me nu echt te lang duren (en ik ben hier nog maar het kortst). Hopelijk wordt ik dat wat wijzer. Ik ga ook denk weer ovu testen bestellen.

Jenny, zijn jullie vrijdag van de partij????

Groetjes Mariska
Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 22:54
jenny

Hey Maris,

Is al effe geleden maar uiteraard komen wij vrijdag weer, gezellig.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid kan krijgen en dat het allemaal goed komt. Ik kan meepraten over hoe je je voelt, het is echt een domper elke keer weer.

Vanavond de buurtjes over de vloer gehad, zij met een dikke buik . Momenten waarop ik het dan ook weer moeilijk heb...Tja het was in 1x raak....

Hier heb ik mijn ei weer gevonden dus dat is weer iets positiefs.
Ik kijk maar uit naar mijn HSG volgende maand, als deze maand dus weer eens niets word.
Ik heb wel hoop omdat ik wel het idee heb dat ik vorige maand zwanger was.
Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 14:52
mariska

Ik heken dat ook, iedereen lijkt wel zwanger wanneer jij juist de zwangeren wilt zijn. Op mijn werk zijn er nu 5 zwanger en op het andere forum hebben ze of een pasgeboren baby of ze zijn zwanger er zijn van de club denk nu 4 niet zwanger waar er 1 het al is maar nog niet verteld heeft.

Je kan er zo bar weinig aan doen. Kunnen we vrijdag naar zaterdag verplaatsen, Yvette moet n.l. vrijdag nacht werken.

Fijn dat je ei geweest is, suc6 op de wachtbank.

Gr Mariska
Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 10:11
Aiko

Hoi allemaal,

Ik heb een emotionele en verwarrende week achter de rug.
Mijn zus was te vroeg bevallen van een meisje en juist een week later is mijn opa onverwacht gestorven.
Het was een erg pijnlijk maar heel mooi afscheid dat we hebben kunnen nemen.
Ik merk wel dat ik last van harde buiken heb sinds de begrafenis en maak me er wel wat zorgen over. Zo is de bevalling bij mijn zus ook begonnen. Ik probeer me nu zo rustig mogelijk te houden want ons kleintje mag echt nog niet ter wereld komen.
Sorry voor mijn ego berichtje...

Groetjes,
Aiko

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 12:17
Leen

Online Status
Aiko, zo'n dingen heb je niet in de hand hé. Heb ook zo'n situatie meegemaakt bij het begin van de ZS en maakte me daar ook veel zorgen om. Nu, harde buiken op zich kunnen blijkbaar niet altijd zoveel kwaad. Ik heb dat ontzettend veel, maar tot nu toe nog geen ontsluiting dus dan maakt de gyn zich daar geen zorgen om. Als ze pijnlijk worden zou het slechter zijn. Probeer alles en plaatsje te geven en draag zorg voor jezelf, daar heeft ook je kindje deugd van.

Vermoedelijke bevalling op 05/06/2008.
Al 53 weken en 4 dagen zwanger (134.05% ver), nog 13 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 09:14
els

hey hey,
sorry voor de lange spanning!!
Eventjes snel, ik ben de 6de bevallen van een wolk van een dochter. Het is wel een hele brok, ze was 4,240 kg en 54 cm en onze schat heet Hanne.
Ben om 4u 's nachts in het ziekenhuis gegaan en om 11U heeft ze het daglicht gezien.En, voor ons een hele opluchting waar we 5 dagen hebben op moeten wachten,... ze is gezond, heeft niets aan haar hart! We zijn dolgelukkig!
Heleen is ook stapelzot op haar zus! Ze heeft alleen moeilijk als ik Hanne eten geef, maar dat zal wel wennen zeker?
Ik zal nog wel uitgebreider verslag geven,
groetjes
els en Heleen en Hanne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >