Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/08/2008 @ 22:27 mariska | Hallo, ik ben ook afwezig geweest, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik van dit forum niet echt vrolijk word. Klink niet aardig, maar er is te weinig goed nieuws zal ik maar zeggen. Het wordt tijd voor goed nieuws hier .Wij gaan voor ronde 13, de datum moet ik nog effe kijken. Bloem heel veel suc6 in het ziekenhuis, ik vind eigenlijk dat ze voor de zekerheid nog een echo moeten maken. De laatste keer bij jouw slecht nieuws echo, was je nog niet erg ver toch? Jenny, ik ga heel hard voor julie duimen weer, maak er een leuke gezellig laatste vakantie week van. Musje, balen zeg dat het met Julyan nog niet zo lekker gaat. Je heb het toch nu wel verdient om te genieten. Ga je nog ergens heek met de vakantie? Groetjes Mariska |
| 05/08/2008 @ 08:58 Bloem | dag meisjes, ik heb al een echo gehad hoor! Die vrijdag dat ik bij de gyn was. Ze maken altijd daar eerst nog een echo voor de zekerheid. Morgen eindelijk afscheid nemen en een hoofdstukkje weer een beetje kunnen afsluiten. Ik zit eigenlijk helemaal niet meer op het forum. Bevalt me eigenlijk wel. Ik kom heel af en toe even piepen. liefs Bloem |
| 06/08/2008 @ 20:31 mariska | Hallo bloem, hoe gaat het met je. Knuffel van Mariska |
| 07/08/2008 @ 10:51 Bloem | he meisjes, Hier alles goed verlopen. Geen complicaties en om 12.30 kon ik weer naar huis. (ik ben om 7.30 al gecurreteerd) Weinig pijn en bijna geen bloedverlies. Eind augustus hebben we een afspraak bij de gyn om de onderzoeken door te nemen. Liefs Bren |
| 08/08/2008 @ 09:37 mariska | Hoi Bloem, fijn dat het allemaal is meegevallen, sterkte nog met het herstel. Jenny is je ei al voorbij gekomenen? Mijn ei moet volgende week woensdag langskomen ongeveer. Musje vervelende dat je zou zware tijd heb, probeer als Julian slaap ook lekker even te rusten. Bij meike heb ik ook 3 maanden alleen gekoft, is idd geen pretje. Kusjes Mariska |
| 08/08/2008 @ 10:03 jenny | Hoi meiden, Bloem, heel veel sterkte meid, gelukkig is het meegevallen. Mijn ei komt eraan hoor Maris, ik denk morgen. Ik ben gisteren niet aan ovu-testen toegekomen vanwege de hectiek, maar eergister had ik een bijna positieve test en gisteravond had ik opeens erg veel vruchtbaar slijm, dus hebben we gelijk maar even "geklust". Ik denk dus dat ik 23 aug mijn NOD heb. Groetjes Jenny |
| 15/08/2008 @ 19:45 Bloem | jenny, inge en maris hoe staat het erbij jullie voor?? Ik mag over 1,5 week naar de gyn en ga dan meteen wat hulp vragen. Ik wil alles toch beter emotioneel gaan verwerken. ik zou namelijk nu niet weten, hoe ik met een eventuele nieuwe zwangeschap zou moeten omgaan. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
.

Hopelijk heeft ie er niet te veel last van...