< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
02/10/2008 @ 20:10
Bloem

hier naar ronde 3. Heb trouwens een hele hevige menstruatie met flink wat buikpijn. dat had ik vorige keer ook al. Gek want mijn menstruatie was na mijn eerste curretage volgens mij niet goed. Toen altijd maar heel weing,bruin en nu dus voor de tweede keer echt rood en veel. Raar!!
veel liefs en sterkte aan inge en jenny!

en veel liefs en groetjes aan de mama's
Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 14:27
Aiko

Online Status Bekijk profiel
Ohh meiden, ik heb het al veel gezegd, maar doe het toch nog eens. Ik hoop echt dat het voor jullie ook snel prijs is hoor. Ik gun het jullie echt.
En Stefke, terug gaan werken zal inderdaad aanpassen zijn. Ik ben gisteren vrijwillig naar een belangrijke vergadering geweest op't werk. En ik moet zeggen, ben blij dat ik nog even thuis ben. Moet pas in februari gaan werken. Maar ik had nooit kunnen vermoeden dat ik zo'n moederkloek zou zijn. Ik geef mijn zoontje niet graag uit handen dus is hij gisteren mee gaan vergaderen gelukkig was dit geen probleem.
Hier gaat het ondertussen super goed. Hij is een vrolijk ventje en als hij wakker is lacht hij continu. Ook is hij zijn stem aan het uittesten. Van kraaien tot roepen tot vreemde klanken uitbrengen met de bijhorende snoetjes erbij. Ik ben dan elke keer weer vertederd
Het verlies van mijn grootmoeder weegt wel zwaar. Ik hoop dat ze van hierboven mee kan volgen en ziet hoe goed Quentin het doet.
Musje ik heb je site eens doornomen, knap hoor meid hoe je alles kan verwoorden en beschrijven. Het moet niet gemakkelijk voor je zijn maar ik heb respect voor hoe jullie als gezin met alles omgaan

Groetjes,

Aiko

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 11:20
Sterreke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Het is al vreselijk lang geleden dat ik hier nog op dit topic geweest ben of gereageerd heb. Heb enkele flarden bijgelezen en zo en zal beginnen met veel moed te wensen aan diegen die nog wachten op een beebje, veel sterkte aan diegenen die iemand verloren hebben en een dikke proficiat aan alle mama`s en hun bengeltje.

Ikzelf zie eindelijk die langverwachte 28 weken naderen, oef....
Ben mentaal door heel moeilijke periode gegaan (verlies van onze zoontjes, opnieuw zwanger, angst om het verlies van dit kindje,het "echt" leren kennen van mensen...)maar nu lijken de vooruitzichten alweer positiever.
Heb ondertussen ook al even int ziekenhuis gelegen voor longrijpingsspuitjes, in geval van vroeggeboorte heeft onze ukkepuk dat toch al mee om alle kansen te hebben.

het topic is hier precies wat stilgevallen, wel jammer.

grtz

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 19:40
Bloem

het forum is helaas helemaal stil gevallen! Ik spiek wel eens, maar zie helaas weinig berichtjes.
Sterreke veel suc6 allemaal.
Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 21:07

het forum is inderdaad stilgevallen, denk dat het vooral komt doordat jenny & mariska nt meer komen schrijven.

sterreke, nog heel veel goeie moed, ik hoop echt dat je deze keer een gezonde baby mag op de wereld zetten.

Bloem, inge, heel veel goeie moed. hoop echt dat we binnenkort van jullie goed nieuws krijgen.
bloem, is er trouwens iets uit de onderzoeken gekomen?

groetjes
elke

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 21:18
stefke

hey

hier ik nog eens...
het forum is idd stilgevallen..
mama's blijven weg, meiden die nog steeds niet zwanger zijn blijven hopen maar het wil maar niet komen...
ik vind het enorm triest dat het zo verloopt allemaal; we zijn met een leuke bende gestart maar jammer genoeg loopt het niet voor iedereen even goed.
ik vind het ook niet leuk om telkens nieuws te komen melden over ons terwijl anderen nog steeds niet zwanger zijn
en niets persoonlijk bedoeld hoor, maar op den duur weet je niet meer wat schrijven en ik hoop voor jenny, bloem en inge in het diepst van mijn hart dat jullie snel zwanger mogen zijn, hoe cliche die zin ook klinkt na al die maanden...

lieve bloem, vind het jammer dat ik je geen pm meer kan sturen maar af en toe een mailtje vind ik wel op zn plaats. je bent een schat van een meid, echt waar en ik hoop dat we toch nog een beetje contact kunnen onderhouden; is het niet via het forum hier, dan langs een andere weg.
en of je nu goed of slecht nieuws hebt te melden, ik hoor het graag, ik luister graag en wil je blijven steunen!

dikke knuf voor iedereen

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 11:03
Aiko

Hoi,

Ik vind het ook jammer dat het forum zo is stilgevallen, het was echt wel mijn favoriete
Sterreke ik kan me voorstellen wat voor angsten je hebt doorgemaakt. Ik ben bevallen op 29 weken, ze hebben me 's morgens nog longrijpingspuitjes gegeven maar die hebben niet meer geholpen, 12 u later was hij er. Bij ons is nu alles goed gekomen, Quentin is gezond en doet het voorlopig erg goed. Maar ik weet dat ik bij een volgende zwangerschap helemaal niet gerust meer ga zijn. Achteraf bekeken zijn mijn harde buiken waarschijnlijk al echte weeën geweest
Voor jou moet het dus nog erger geweest zijn. Gelukkig ben je de kritieke periode voorbij. Het is beter qls hij nog langer blijft zitten maar het is al levensvatbaar

Groetjes

Aiko

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 14:07
jenny

Hoi meiden,

Bedankt voor de bemoedegende woorden allemaal. Ik vind het ook jammer dat het forum zo stilgevallen is.
Met mij gaat het allemaal niet zo goed, dus ik heb ook weinig goeds te melden.

Ik heb 2 weken geleden een drie-dubbele eisprong gehad met inseminatie, en dat zouden alle kansen moeten vergroten. Helaas heb ik daar hormoniaal en lichamelijk veel last van gehad.
Ook heeft het trouwens niets tot resultaat gehad dus weer een hoop vervlogen.

Ik ga nu verder met het traject richting IVF.

Gr. Jenny
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 17:35
Bloem

wel fijn dat er nu toch weer wat berichtjes staan! Jenny ik vind het wel heel fijn om samen te kletsen. Kunnen we samen balen van alle onstandigheden. Gek he, dat ze bij jouw nog steeds geen oorzaak hebben gevonden, maar dat je nog steeds niet zwanger bent. Ik hoop dat ifv dan meer vruchten gaat afwerpen.

Elke ik krijg pas rond kerst de uitslagen van het chromosonenonderzoek en ik ga over een weekje of drie bellen naar de gyn dat ik dat bloedstollingsonderzoek volgende maand wil doen. Dan kan ik hopelijk in januari met een schone lij pf evt met hulp van iets anders beginnen. Of het pech is, is voor mij nog steeds een dubbel dik???

Hoe is het met jou Inge? Ben benieuwd hoe het er bij jouw voor staat. Wij gaan nu een halfjaar met 5 kraamvisites tegemoet. We hebben de eerste net gehad.

Stef, we contacten snel hoor! Ik zit nu alweer een stuk beter in mijn vel.

Liefs Bloem
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 19:43
inge

hallo allemaal

gelukkig is er weer wat leven op dit forum
dit is toch een forum waar ik vanaf het begin van onze kinder poging bij heb gezeten.en dat is in januari al weer 2 jaar!!
en ik zou hier ook graag willen blijven totdat iedereen een kindje in haar armen heeft.

jenny, wat gaat dat toch snel als je in de mmm zit.
een poging ivf lijkt mij toch een grote stap.
ik wens je heel veel succes en hoop dat dit de oplossing is voor jou.

bloem, ik ben blij te horen dat je zelf al weer wat beter in je vel zit.en 2009 gaat voor ons allemaal een heel mooi jaar worden!

stefke, ik kan nog steeds genieten als andere mensen over hun kinderen vertellen.
daar heb ik helemaal geen moeite mee
dus voor iedereen (als het aan mij ligt)kom maar op en laat ons meegenieten van jullie wondertjes!

ik zit hier alweer midden in de klus periode
dat geeft me altijd weer goede moed.
daarna de 2 lange wachteweken in.

zijn er al weer dames hier die weer met een volgende zwangerschap bezig zijn?(misschien evelien?)

liefs inge

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 17:39
Aiko

Hoi
Inge, veel succes met de klusperiode, je weet weer wat doen, hopelijk met een positief resultaat!
Musje, is je zoontje zijn operatie niet al geweest? Ik hoop dat alles vlot is verlopen, veel sterkte in ieder geval gewenst!
En Stefke, is het opnieuw gaan werken wat meegevallen?
Ik geloof dat Ellen, de mama van Anouk, zwanger is van een tweede.
Ik heb nog een vraagje voor de mama's die borstvoeding geven of gegeven hebben. Quentin heeft de gewoonte ontwikkelt om te bijten als de borst leeg is. Nu heeft hij wel nog geen tandjes maar het doet toch echt wel pijn. Mijn tepels zijn ook een stuk gevoeliger. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Hij staat momenteel nog steeds op 8 voedingen, alleen maar borstvoeding. Vaste voeding begin ik pas over een maand mee omdat hij dan 4 maanden uitgerekende tijd is.

Groetjes,

Aiko

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 18:54
Bloem

inge, ik hoop ook dat 2009 een mooi jaar gaat worden. Ik heb wel besloten om de maand mei met klussen over te slaan. Ik moet er niet aan denken om weer in februari te zijn uitgerekend. In mei leggen alle vogels een ei (maar bij mij zijn het goede eieren) Dus die ongeluksmaand sla ik over. Over twee weken is ronde 3 alweer voorbij. Tjee, de tijd vliegt ook voorbij. Ik geef het gewoon weer een jaar de kans. Ik ben er nu veel minder gestresd om dan de tweede poging. Toen had ik echt zoiets van, het moet gewoon weer na 3 maanden lukken. Ik dacht toen ook dat ik helemaal niet zwnager meer kon worden. Dat weet ik nu wel, maar nu moet het nog blijven zitten.
Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 13:00
Bloem

He meiden
Hoe is het daar? Ik zag laatst op een forum dat amarins is bevallen van een meisje Liv Kennen jullie haar nog

ellen van anouk is zelfs al 19 weken zwanger. Ongelooflijk is dat toch dat sommige mensen zo hupsakee achter elkaar zwanger zijn en dat sommige er echt jaren over moeten doen.

Jenny hoe gaat jouw traject nu verder verlopen?

Ik zelf heb weer van die fantasie schijn zwangerschapsverschijnselen. haha, dat lijkt toch ook nooit weg te willen he. Ik weet ondertussen, dat als ik er echt niet op reken dan juist zwanger ben. Toen had ik beide keren juist niet van die fantasie verschijnselen. Het leven is maar raar!
Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 14:33
Mama!!!

Het word hier idd stilletjes
heel af en toe kom ik hier nog eens lezen
om te zien wat jullie allemaal uitsteken

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 12:22
Luna

Ellen, mama van Anoek! Gefeliciteerd met je 2e kindje on the way!
Hoe voel je je?

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:36
Aiko

Hoi Ellen,

Fijn om nog eens iets van je te horen. Leuk dat je twee kindjes zo kort op elkaar volgen.
Ik wou er eerst ook niet teveel tijd tussen maar ik heb eerlijk gezegd toch wat schrik om terug zwanger te worden. Langs de andere kant ben ik nog altijd jaloers op zwangere dames met hun buikje. Ik denk dat ik emotioneel de vroeggeboorte nog niet verwerkt heb, dus voorlopig nog geen tweede. Ook voel ik nu wel de emoties van vorig jaar teurg komen, het is bijna een jaar geleden dat ik wist dat we zwanger waren. En eerlijk gezegd, ik mis die tijd.
Mmm, een vrouw zal wel vreemd in elkaar steken zeker???

Groetjes,
Aiko

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 11:57
Bloem

hier waarschijnlijk slecht nieuws. Heb al een dag of 5 serieuze kwaaltjes en hoge temp. Vandaag licht bruinverlies, moet over 4 dagen pas ongesteld worden. Dit is waarschijnlijk weer de aanloop, naar een foutieve zwangerschap. Dit fenomeen is ondertussen bekend. Aanhoudend bruinverlies en dan geen goed ontwikkelde vrucht. We gaan er vanuit, dat dit ons weer te wachten staat anders weer veel teleurstellingen. Waarschijnlijk is er toch iets serieus mis bij mij met het innnestelen of dergelijke. Ook een beetje balen dat je nu waarschijnlijk alle kwaaltjes en hormonen weer krijgt. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik over een paar dagen goed ongesteld word. Anders hebben we al dat gedoe weer rond de feestdagen.

sorry, is niet gezellig nieuws. Ik probeer er zo nuchter mogelijk onder te blijven

liefs Bloem
Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 17:12
Lievelien

Hoi,
joepie, ik heb jullie teruggevonden
Het is idd niet gemakkelijk, het klinkt zo flauw om steeds hetzelfde te zeggen, hé, maar toch is het zo, ik hoop dat iedereen hier eens zijn kleintje in zijn armen heeft.
Met Leni gaat het heel goed. Via ergens anders weet ik ook dat Musje's zoontje zijn eerste operatie achter de rug heeft.
Groetjes en misschien tot gauw
Evelien

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 22:52
Luna

Bloem...meid...voor jou 100000 Ik hoop zo dat er niets aan de hand is...Het wonder is j echt ZO gegund...Sterkte meid!

Evelien, aan je banner te zien willen jullie al een 2e? Succes meid!

Aiko, kan me je angst goed voorstellen...Je weet (zeker nadat je het eens hebt meegemaakt) wat er kan misgaan...en dat maakt je BANG!!! Ik herken je gevoelens, ondanks dat mijn ervaringen anders zij als jouw ervaringen met je zoon... Neem lekker je tijd en geniet van Quentin!!!

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 11:15
Lievelien

Hoi,
Luna, we denken inderdaad stilletjesaan aan een tweede, maar nog niet direct, hoor. Ik geef ook nog volledige borstvoeding op vraag, ook snachts, dus ik ga er van uit dat ik nog niet heel vruchtbaar ben. Ik ben wel met de minipil en dergelijke gestopt omdat ik mijn lichaam gewoon de kans wil geven om terug tot zichzelf te komen, op een natuurlijke manier. Klinkt heel zweverig, maar ik wil gewoon terug mijn lichaam leren kennen, zonder pil erbij. Dus voorlopig hier condooms.
Bloem, laat je iets weten van zodra je zelf ook meer weet?
Hoe gaat het met de andere mama's hier?
Groetjes,
Evelien

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >