Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/06/2008 @ 16:18 Leen | Deze nacht rond 4u echt pijnlijke weeën om de 6 minuten en vanaf 5u om de 3 à 4 minuten. In vergelijking met zondagnacht was dit echt veel feller en ik dacht dus dat het zover was. Heb ze liggen wegpuffen tot de wekker van m'n man ging (6u30) en we dachten dus beiden dat we ons maar beter eens naar het ZH zouden begeven. Alles op het gemak gedaan tussen het puffen door en tegen 10u in ZH aan monitor. Oordeel daar: nog niet fel genoeg, ga maar naar huis, kan voor deze middag zijn, maar evengoed nog later. Bah! Daar sta je dan... Ik vraag me af of ik de échte weeën wel zal overleven ![]() Ben nu wel een beetje bang geworden... Kan niet inschatten wanneer we dan wél terecht naar ZH moeten vertrekken... Zie op tegen nóg een nacht met voorweeën, want ik doe geen oog dicht hoor... Balen zeg... |
| 04/06/2008 @ 11:31 jenny | Gelukkig Bloem, en nu een beetje gaan genieten hoor.... ![]() Maris, Ik inderdaad ook 30 juni, maar ben benieuwd wat de IUI met mijn cyclus doet. Ik heb groen licht van de arts en ga morgen beginnen met het spuiten van een lichte hoeveelheid van Puregon. Maandag ga ik naar het zkh voor een echo om de follikel(s) te meten. Vind het wel spannend hoor...... ![]() |
| 05/06/2008 @ 14:21 Aiko ![]() | Elke, ik begrijp hoe je je voelt hoor! Dat is een beetje mijn grootste angst: dat de borstvoeding niet zou lukken. Ik hoop dat je ventje snel beter is! |
| 06/06/2008 @ 21:56 Bloem | nog geen beebjes in aantocht?? |
| 06/06/2008 @ 22:46 Aiko ![]() | Ik vermoed van wel, want de hoogzwangere dames zijn wel erg stil hier ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
Ben nu wel een beetje bang geworden... Kan niet inschatten wanneer we dan wél terecht naar ZH moeten vertrekken... Zie op tegen nóg een nacht met voorweeën, want ik doe geen oog dicht hoor... Balen zeg...