< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
Gisteren @ 18:37

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jenny, heel veel sterkte! De moed zou je voor minder al in de schoenen zakken.
Laten we dan hopen dat het spreekwoord "derde keer, goeie keer" vr jullie van toepassing mag zijn.

Dikke knuffel
Elke

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:22
stefke

hey

jenny, wat erg meid!
ik las dat je 2 rustmaanden inlast...gaan jullie dan op reis op zo?
het zal je goed doen eens even je gedachten te verzetten en niet met het zwanger bezig te zijn en ik geloof best dat na al het proberen, elke maand opnieuw, de moed in je schoenen zakt

veel sterkte meid

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:00
jenny

Ik ben weer eens ongesteld geworden, voor de verandering. IUI-poging 2 is mislukt.

De moed is me in me schoenen gezakt, en ik vraag me af of het ooit gaat lukken.
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 21:11
Luna

Katrien gefeliciteerd meid!!

Jenny, houd hoop meid!!!

Bloem...wat erg weer zeg! Ik hoop dat je toch nog een beetje van je vakantie kunt genieten en dat alles snel goedkomt voor jullie...

Hier gaat alles zn gangetje...Lekker gezwommen vandaag met mn meisje...Ze heeft wel echt alleen de aandacvht van mama nodig sinds dr broertje er is! Maar alles loopt vlotjes en ik mag zeker niet klagen!!

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 13:37
jenny

Hoi meiden,

Hier is alles rustig, ik probeer niet te veel op het forum te komen en het een beetje te laten rusten. Ik moet dinsdag ongie worden, en ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren.
Ik laat het wel weten, hierna gaan we 2 "rust"maanden in zonder medische molen.

Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 16:10

Katrien, een dikke proficiat.
Jullie vakantie zal wel geslaagd zijn nu.
Geniet ervan!

Jenny, hoe is het met jou?

Bloem, ik hoop dat je het emotioneel allemaal een beetje kan plaatsen. Hoop dat de vakantie toch een beetje deugd doet.

Dikke knuffel
Elke

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:38

Hoewel ik het heel vervelend vond/vind dat'k me van jaartal vergist had...kom'k toch ff zeggen dat we maandag positief getest hebben vanop vakantie. Ik vind het wel wat ambetant om te zeggen vermits er hier al zo lang bezig zijn...we blijven voor jullie!
Als we volgende week terug zijn zal'k de gyn bellen om bloed te laten trekken. Maar 2 positieve testen zullen toch wel zijn denk'k... Nu alleen nog maar hopen dat alles goed blijft gaan...

Jenny (NLD), 24 jaar, 1ste kindje, 15de ronde, NOD 26 juli
Mariska (NLD), 26 jaar, 2de kindje, 12de ronde, NOD 31 juli
Inge (NL), 24 jaar, wachten op cyclus na MK

ZWANGER:
Alice (NL), 30 jaar, 1e kindje, 31 augustus 2008
Stien (BE), 27 jaar, 1e kindje,???
Angelique (NLD) 24 jaar, 2e kindje
Bloem, NL,25 jaar,1e kindje,6 februari 2009
Katrien (BE), 26 jaar, 1e kindje, 21 maart 2009

BEVALLEN:
Nathalie, 29 jaar, 2de kindje, 20-12-2007, dochter, Lore
Bloemetje, 31 jaar, 2de kindje, 25-12-2007, dochter, Maura
Evelien, 24 jaar, 1e kindje, 23-01-2008, dochter, Leni
Ellen, 22 jaar, 1e kindje, 25-01-2008, dochter, Anouk
Sterreke(BE), 24 jaar, 1ste 2 kindjes, 2 zonen, Bram* en Warre*
Joyce (NL), 27 jaar, 1e kindje, 23-02-2008, zoon, Daan
Ukkie,(NL)28 jaar, 1e kindje, 25-02-2008 dochter Britt
Els (BE), 28 jaar, 2de kindje, 06-03-2008 dochter Hanne
Elke(BE), 28 jaar, 2de kindje, 11-03-2008 zoon Matts
Emmeke (BE), 27 jaar, 1e kindje, zoon
Aiko(BE), 29 jaar, 1ste kindje, 4 mei zoon Quentin (op 29 weken 5/7)
Musje (NLD), 25 jaar, 2de kindje, 23 mei 2008 zoon Julyan Raphael
Luna (NL), 25 jaar, 2e kindje, 8 juni 2008 zoon Marino
Leen (BE), 26 jaar, 1ste kindje, 4 juni 2008 dochter Elise
Stefke, Be, 27 jaar, 1ste kindje, 13 juni 2008 dochter Fayth

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 14:32
inge

Online Status Bekijk profiel
hoi aiko

mijn gyn zij dat mijn nieuwe cyclus na de MK binnen 8-10 weken terug
moest zijn.
ik hoop niet dat het nog lang bij jou zal duren en dat je snel weer volop kan genieten van je man.

bij mij zijn de gekomen!!
gelukkig is alles netjes optijd en krijg ik weer een beetje vertrouwen in mijn lichaam
op de 3e dag mag ik weer beginnen met clomid.
ik hoop dat het weer net zo snel gaat als hiervoor en dat we binnen 1 maand weer zwanger zijn.
maar ik zal er niet te veel op hopen.

ik heb een gouden ketting met een hartje gekocht dat voor mij een symbool is voor ons kindje.
ik vond dit een mooie manier om ons kindje bij ons te dragen omdat wij al een kloppend hartje hadden gezien.

bloem, ik hoop dat je nog een beetje van je vakantie kan genieten en dat je geen bloeding krijgt op vakantie.
ik denk aan je

jenny ik hoop echt voor je dat deze manier werkt voor jullie.
wel spannend hoor!

liefs inge

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 21:33
Aiko

Ja ik ben geweest, toen was er een kleine cyste te zien op eierstok, volgens gyn kwam bloedverlies daar nag van maar is ondertussen al 4 weken geleden
Pff, is echt niet leuk, ons sex leven is ook onder het vriespunt...

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:04

Aiko, dat lijkt me toch lang.
Zou voor alle zekerheid eens contact opnemen met de gynaecoloog.
Tegen mij zei ze dat het gemiddeld 6w duurt (bij Mika was het 7w en bij Matts 4w).
Ben je al op postnatale controle geweest?

Groetjes
Elke

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 14:01
Aiko

Ik heb nog een vraagje voor de bevallen dames.
Tot hoe lang na de bevalling hadden jullie last van bloedingen. Ik ben bijna 10 weken geleden bevallen en heb er nog steeds last van. Eergisteren dacht ik dat het bijna gedaan was en vandaag is het in alle hevigheid trug begonnen Ik begin het stilletjes aan beu te geraken...

Groetjes,

Aiko

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 17:20
Aiko

Oooh Bloem, ik leef met je mee meid! Het leven is soms gewoon niet eerlijk.
Ik hoop van ganser harte dat je toch nog wat van je vakantie kan genieten, hoe moeilijk dat het ook is. En dat je na je vakantie met de onderzoeken wat meer duidelijkheid hebt!

Dikke

Aiko

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 17:04
Bloem

heel veel liefs van bloem uit costa! Hier geen bloedverlies of miskraam. Dus ga eigenlijk wel uit van een curretage na de vakantie. Af en toe een mega dip, maar probeer wel van de vakantie te genieten. Na de vakantie ga ik ook een afspraak maken bij de gyn voor onderzoeken. Maar mijn hartje is nu wel heel erg bang en erg verdrietig.
Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 18:57
Aiko

Hoi hoi,

Hier gaat het goed met onze kleine vent.
Alleen rond het voeden ben ik nog onzeker. Hij drinkt aan de borst en krijgt daarna nog afgekolfde melk in de fles omdat ik schrik heb dat hij niet genoeg heeft. Hij drinkt dan ook nog vrij veel. Daardoor ben ik veel tijd kwijt met het voeden zoals sommigen onder jullie dan wel kennen; borstvoeding, kolven en flesje. Ik heb het er voor over omdat ik het ook belangrijk vind dat hij moedermelk krijgt maar het is best vermoeiend. Ik moet naar't schijnt nog wat geduld hebben tot hij sterk genoeg is om alles via de borst te krijgen.
Maar verder mag ik echt niet klagen, het is echt een droombaby en ik geniet van elk moment

Groetjes,

Aiko

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:52

Jenny, ik hoop echt vr jou dat deze insiminatie jullie vr een klein wondertje mag zorgen!

Musje, weet je de precieze oorzaak al waarom je ventje zo "lastig" is als hij wakker is?

Wij zijn vandaag weer bij Matts bij de kinderarts geweest vr de slijmen. Eerst foto's van zijn longen, maar die zien er normaal uit.
Dat hij reflux heeft is zeker, maar we weten nt of dat de oorzaak is van de slijmen. Moet hem nu 2w zantac geven en aerosol en dan terug op controle.
Als er dan geen betering in is, denk ik van ook eens bij een osteopaat te gaan.

Groetjes
Elke

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:20
Musje

Jenny, goed dat je weer een ronde doet. De romantiek is er wel af, maar hopelijk kan je snel varen op een roze wolk! Ik duim voor je, het is je zo gegund...

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:18
Musje

Leen: ik weet hoe het is! Ik kolf ook alles af en geef het aan Julyan met een speciale fles. Het is inderdaad bij lange na niet hetzelfde gevoel als aanleggen, maar het belangrijkste is dat hij de beste voeding krijgt. Dat hou ik telkens maar voor ogen en soms pink ik weer eens een traantje weg. Wat tips die ik kreeg: veel huid op huid contact maken door hem op je blote borst te leggen, samen in bad gaan of onder de douche etc. Dat is oo goed voor de hechting! Hoe gaat het kolven? Mocht je nog tips nodig hebben, laat maar weten... Ik heb ook een goed (pdf)-boekje met kolftips, kan ik je zo doorsturen.

Hier gaat het moeizaam. Julyan is eigenlijk altijd ontevreden als hij wakker is. Hij heeft pijn, vooral in zijn darmen. Hij is vandaag weer behandeld door een osteopaat. We hopen dat het hem iets helpt.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:12
jenny

Hier is de inseminatie weer achter de rug, afwachten maar weer, NOD valt op 23 juli.

Tja, Maris kon iemand ons maar vertellen wat er mis is. Geniet in ieder geval van je vakantie en probeer je gedachten een beetje te verzetten.

Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:14
mariska

Hallo,

Jenny, fijn dat het nu wel goed valt, o ik hoop zo dat we nu eens resultaat gaan zien voor ons bijde, ik ga er steets minder ingeloven.

Afgelopen maand was de timing perfect, heeft mij wel 12 tests gekost, 3 dagen vooraf niet geklust. Snap er echt niets van. Maar deze maand gaan we het zelfde trucje nog eens proberen, hopelijk met meer resultaat.

Bloem, ik denk aan je. Inge hoe gaat het met jouw?

Gr Mariska
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 18:31
jenny

Hoi meiden,

Hier heb ik weer de Prennyl mogen zetten vanmiddag, en vind woensdag de inseminatie plaats. Ik had 2 follikels, maar een is gestopt met groeien. Ik heb er nu alleen links 1 van 18mm.

Bloem, ik hoop dat het goed met je gaat. Inge hoe is het met jouw??

En Musje nog wel eens online?? Hoe is het met je ventje??

Jenny
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]