Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 22/06/2008 @ 10:27 bloem ![]() | fijn hoor aiko!! Geniet er maar van... dikke zoen van bloem |
| 22/06/2008 @ 09:11 Aiko ![]() | Joehoe, van daag de grote dag, Quentin mag naar huis!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben er zowaar wat zenuwachtig voor ![]() |
| 21/06/2008 @ 20:44 mariska | Bloem, wat een goed nieuws zeg, nu mag je lekker gaan genieten van de komende 8 maanden en je groeiende buik. Groetjes Mariska |
| 20/06/2008 @ 21:44 bloem ![]() | die zwangerschapsbanner, moet je weghalen leen en dan een nieuwe maken voor je ![]() veel suc6 ![]() |
| 20/06/2008 @ 20:50 Leen | Hoe kan ik die banner trouwens aanpassen?? |
| 20/06/2008 @ 20:50 Leen | Bloem, supernieuws zeg! Geniet ervan hé... Stefke, ik herken de drukte die je beschrijft. Het is echt wel van de ene naar de andere voeding rennen en dan tussendoor - als het even kan - nog wat bezoek ontvangen of wat karweitjes doen. En dan zeggen ze dat je moet meeslapen met je baby... Ik zou niet weten hoe ik dat kan doen... Geef je borstvoeding? Ik wel, maar evident is anders. Door de kloven die ik heb, krijgt ze teveel bloed binnen, wat haar sprijsvertering en stoelgang verstoort. Verder ook wel pijnlijk dat toehappen... Is dus wel even doorbijten. Zijn hier nog borstvoedende mama's met hetzelfde probleem? |
| 20/06/2008 @ 17:16 Katrien ![]() | Gelukkig bloem, geniet er nu maar van! ![]() |
20/06/2008 @ 16:52 ![]() | Bloem, dat is schitterend nieuws. Dat kleine stemmetje dat riep dat toch alles goed zou komen, was dus je baby'tje ![]() Nu kan je echt beginnen genieten! Groetjes Elke |
| 20/06/2008 @ 16:35 jenny | Gelukkig maar.... ![]() en nu echt gaan getieten van je zwangerschap hoor.... ![]() |
| 20/06/2008 @ 11:57 jenny | Bloem, nog eventjes en je bent aan de beurt, nog even afwachten. Ik hoop dat je opgelucht weer terug op het forum komt. Ik duim in elk geval voor je.... |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

voor iedereen...