< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
24/03/2008 @ 23:48
jenny

Hey meiden,

Maris, toen ik uit Egypte kwam en zo ziek was (39.6) is mijn eisprong ook 9 dagen verlaat, want mijn cyclus was 9 dagen langer geworden. Enne we hadden inderdaad niet geklust die periode (heb ie dan echt geen behoefte aan). Dus mss komt ie bij jou dan ook wel wat later, hou in ieder geval wel rekening met een langere cyclus...

Bloem, succes meisje, mijn duimen staan omhoog voor je...

Hier echt helemaal niets........ Geen zere borsten, geen kramp, geen afscheiding........
Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 22:17
bloem

Online Status Stuur bericht
musje hopelijk heb je nu eens gelijk Hoewel ik nu echt niets meer verwacht hoor! Iedere maand is het weer een domper. Mariska, ziek zijn tijdens je eisprong heeft inderdaad geen gunstige invloed op je lichaam (en de zin in seks) Mijn eisprong is al geweest weet nu alleen niet helemaal precies wanneer. In ieder geval ergens in dit weekend. Maar goed we hebben weer ons best gedaan en meer kun je niet doen.

Liefs Bloem
Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 20:44
mariska

Hallo,

mijn kansen zijn wel weer verkeken deze maand, denk ik. Ik zit nu met mijn ei sprong, en ik heb 39,2 graden koorts. Ben bang dat de wachtende zaadje nu het lootje hebben gelegt, en zin heb ik nu ook niet.

Dus dat zal wel weer Mei gaan worden denk ik.

Gr Mariska

Hoi voel je je Jenny, ook al is dat een niets betekende vraag?
Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 10:45
Musje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bloem; een hoge temperatuur kan ook duiden op een nacht slecht geslapen ofzo... Goed vrijen dus nog dit weekend! Ik heb zo'n gevoel dat dit wel eens een vruchtbare maand zou kunnen worden voor een aantal meiden op dit forum!

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 08:13
stefke

hey

voor iedereen een vrolijk paasweekend toegewenst en voor de klussers onder jullie: laat jullie niet zomaar passeren eh
succes dames! ik blijf voor jullie duimen hoor!

liefs
stefke

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 07:47
bloem

Hier mijn ei schijnbaar al gehad. Vandaag positieve ovu test maar ook hele hoge temp. Ben echt helemaal perplexd. Met mijn cyclus gaat het in ieder geval heel goed. Ik zit nu op dag 13. Gelukkig gisteravond wel sex gehad. Maar we doen voor de zekerheid dit weekend nog maar even goed ons best en dan maar weer zien.

Liefs Bloem
Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 09:23
mariska

Hallo,

ik heb toch gisteren weer testjes besteld, ik verwacht mijn ei ook met pasen, dus ik hoop dat ze hem kunnen vinden. Ik heb van de gyn bloedprik formulieren mee gehad. Ik moet bij mijn volgende cyclus op dag 3 en dag 21 bloed laten prikken.

Jenny, we beginnen maar weer met duimen voor jou. We gaan voor het december kindje.

Groetjes Mariska
Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 21:26
bloem

alle dames gefeliciteerd met hun kleine hummels. Inge suc6 met de clomid. Jenny suc6 met wachten maar weer.

Mijn komt heel toepasselijk op 1e of 2e .

Liefs Bloem
Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 17:39
jenny

Hoi meiden,

Wat een stilte hier.........

Meiden, gefeliciteerd met jullie en , geniet ervan.

Inge, ik heb goede hoop voor je, succes aankomende maand.

Maris, al een beetje uit je dipje, over hoe lang je ei?? Ga je weer ovutesten gebruiken?

Hier op dag 23, een week voor NOD, maar in het geheel niets te voelen hier.. Op 3 april naar het ziekenhuis, hopen dat het na de behandeling snel goed komt...

Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 13:02
Luna

Jeetje Aiko...goed rust houden hoor meid! Het is echt nog te vroeg om te bevallen!!! Sterkte en lekker rustig de babykamer aan gaan kleden ofzo...vooral geen stress of zwaar sjouwen!!!

Inge, hopelijk slaat de Clomid snel aan hoor! Succes en ik duim voor snel goed nieuws!!!

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 15:11
Aiko

Online Status Bekijk profiel
Proficiat aan alle mama's, het lijstje groeit hier snel nu.
Inge veel succes met de clomid toegewenst, hoop dat dit voor jullie een wondermiddel mag zijn.
Ik ben op non-actief gezet door de dokter. Toen ik terug moest werken kreeg ik enorm last van harde buiken, een 5 per uur. Dus rusten is de boodschap nu want het is nog te vroeg om te bevallen. Ik doe het niet graag maar het is voor een goed doel eh!

Groetjes,
AIko

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 11:05
inge

hier zijn vandaag aangekomen
deze cyclus begin ik met het slikken van clomid.
ik hoop dat het in 1x aanslaat en dat we straks met een baby onder de kerstboom mogen zitten.

gefeliciteerd elke en els met de geboorte van een en een

liefs inge

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 16:32
Lievelien

Hoihoi,
een dikke proficiat...
Ben precies al terug een beetje jaloers, al mis ik het zwanger zijn zeker nog niet en wil ik ook nog niet terug bevallen, zo'n klein pieteke, tis toch zalig, hé.
En, volgens alle cliché's: ze worden zo rap groot
Ons Leni weegt al 55OO gram, is 57 cm en hoofdomtrek 39,5 cm en zit daarmee overal op percentiel in de 90...
Ze draagt dan ook al vlotjes kleertjes voor 3 maanden en tis zo geen klein lief boeleke meer... Al is ze nog steeds geweldig natuurlijk!

eve

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 14:35
stefke

proficiat aan alle nieuwe mama's hier!!
het gaat ineens zo snel zeg, iedereen volgt precies op elkaar
musje, wij volgen ook snel hoor!
ik vind de tijd alvast snel gaan dus voordat je het weet lig je met die kleine op je buik

geniet nog van de zwangerschap

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 12:17
Musje

Elke; gefeliciteerd met je zoon! Goed nieuws, leuk naam! Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben... Duurt nog zooooo lang (lijkt het!)

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 12:14
Luna

Dubbel gefeliciteerd!!! 2 baby's erbij! Van harte en eniet ervan meiden!!

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 20:35

hey,

Wou ook even melden dat ik vorige maandag bevallen ben van ons 2e zoontje, Matts.
Alles is heel vlot gegaan. Ik breng later nog wel eens uitgebreider verslag, is vandaag ons 1e dagje thuis.

Groetjes
Elke

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 09:14
els

hey hey,
sorry voor de lange spanning!!
Eventjes snel, ik ben de 6de bevallen van een wolk van een dochter. Het is wel een hele brok, ze was 4,240 kg en 54 cm en onze schat heet Hanne.
Ben om 4u 's nachts in het ziekenhuis gegaan en om 11U heeft ze het daglicht gezien.En, voor ons een hele opluchting waar we 5 dagen hebben op moeten wachten,... ze is gezond, heeft niets aan haar hart! We zijn dolgelukkig!
Heleen is ook stapelzot op haar zus! Ze heeft alleen moeilijk als ik Hanne eten geef, maar dat zal wel wennen zeker?
Ik zal nog wel uitgebreider verslag geven,
groetjes
els en Heleen en Hanne

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 12:17
Leen

Online Status
Aiko, zo'n dingen heb je niet in de hand hé. Heb ook zo'n situatie meegemaakt bij het begin van de ZS en maakte me daar ook veel zorgen om. Nu, harde buiken op zich kunnen blijkbaar niet altijd zoveel kwaad. Ik heb dat ontzettend veel, maar tot nu toe nog geen ontsluiting dus dan maakt de gyn zich daar geen zorgen om. Als ze pijnlijk worden zou het slechter zijn. Probeer alles en plaatsje te geven en draag zorg voor jezelf, daar heeft ook je kindje deugd van.

Vermoedelijke bevalling op 05/06/2008.
Al 53 weken en 4 dagen zwanger (134.05% ver), nog 13 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 10:11
Aiko

Hoi allemaal,

Ik heb een emotionele en verwarrende week achter de rug.
Mijn zus was te vroeg bevallen van een meisje en juist een week later is mijn opa onverwacht gestorven.
Het was een erg pijnlijk maar heel mooi afscheid dat we hebben kunnen nemen.
Ik merk wel dat ik last van harde buiken heb sinds de begrafenis en maak me er wel wat zorgen over. Zo is de bevalling bij mijn zus ook begonnen. Ik probeer me nu zo rustig mogelijk te houden want ons kleintje mag echt nog niet ter wereld komen.
Sorry voor mijn ego berichtje...

Groetjes,
Aiko

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >