Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 24/03/2008 @ 23:48 jenny | Hey meiden, Maris, toen ik uit Egypte kwam en zo ziek was (39.6) is mijn eisprong ook 9 dagen verlaat, want mijn cyclus was 9 dagen langer geworden. Enne we hadden inderdaad niet geklust die periode (heb ie dan echt geen behoefte aan). Dus mss komt ie bij jou dan ook wel wat later, hou in ieder geval wel rekening met een langere cyclus... Bloem, succes meisje, mijn duimen staan omhoog voor je... Hier echt helemaal niets........ Geen zere borsten, geen kramp, geen afscheiding........![]() |
| 24/03/2008 @ 20:44 mariska | Hallo, mijn kansen zijn wel weer verkeken deze maand, denk ik. Ik zit nu met mijn ei sprong, en ik heb 39,2 graden koorts. Ben bang dat de wachtende zaadje nu het lootje hebben gelegt, en zin heb ik nu ook niet. Dus dat zal wel weer Mei gaan worden denk ik. Gr Mariska Hoi voel je je Jenny, ook al is dat een niets betekende vraag? |
| 21/03/2008 @ 09:23 mariska | Hallo, ik heb toch gisteren weer testjes besteld, ik verwacht mijn ei ook met pasen, dus ik hoop dat ze hem kunnen vinden. Ik heb van de gyn bloedprik formulieren mee gehad. Ik moet bij mijn volgende cyclus op dag 3 en dag 21 bloed laten prikken. Jenny, we beginnen maar weer met duimen voor jou. We gaan voor het december kindje . Groetjes Mariska |
| 20/03/2008 @ 21:26 bloem ![]() | alle dames gefeliciteerd met hun kleine hummels. Inge suc6 met de clomid. Jenny suc6 met wachten maar weer Mijn komt heel toepasselijk op 1e of 2e . Liefs Bloem |
| 20/03/2008 @ 17:39 jenny | Hoi meiden, Wat een stilte hier......... ![]() Meiden, gefeliciteerd met jullie en , geniet ervan.Inge, ik heb goede hoop voor je, succes aankomende maand. Maris, al een beetje uit je dipje, over hoe lang je ei?? Ga je weer ovutesten gebruiken? Hier op dag 23, een week voor NOD, maar in het geheel niets te voelen hier.. Op 3 april naar het ziekenhuis, hopen dat het na de behandeling snel goed komt...![]() Groetjes Jenny |
| 17/03/2008 @ 12:17 Musje ![]() | Elke; gefeliciteerd met je zoon! Goed nieuws, leuk naam! Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben... Duurt nog zooooo lang (lijkt het!) |
| 17/03/2008 @ 12:14 Luna ![]() | Dubbel gefeliciteerd!!! 2 baby's erbij! Van harte en eniet ervan meiden!! |
| 15/03/2008 @ 12:17 Leen | Aiko, zo'n dingen heb je niet in de hand hé. Heb ook zo'n situatie meegemaakt bij het begin van de ZS en maakte me daar ook veel zorgen om. Nu, harde buiken op zich kunnen blijkbaar niet altijd zoveel kwaad. Ik heb dat ontzettend veel, maar tot nu toe nog geen ontsluiting dus dan maakt de gyn zich daar geen zorgen om. Als ze pijnlijk worden zou het slechter zijn. Probeer alles en plaatsje te geven en draag zorg voor jezelf, daar heeft ook je kindje deugd van. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
Geen zere borsten, geen kramp, geen afscheiding........

Hoewel ik nu echt niets meer verwacht hoor! Iedere maand is het weer een domper. Mariska, ziek zijn tijdens je eisprong heeft inderdaad geen gunstige invloed op je lichaam (en de zin in seks) Mijn eisprong is al geweest weet nu alleen niet helemaal precies wanneer. In ieder geval ergens in dit weekend. Maar goed we hebben weer ons best gedaan en meer kun je niet doen. 
niet zomaar passeren eh
.
. 
en
, geniet ervan.
aangekomen