Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 12/03/2008 @ 22:47 mariska | Hoi ukkie gefeliciteer met Britt, ik hoop dat je snel gaat opknappn zodat je lekker kan gaan genieten. Hier zitten we weer in de nare week. Als ik de gyn op mijn werk zie gaat ik voor een bloedtest vragen. Het gaat me nu echt te lang duren (en ik ben hier nog maar het kortst). Hopelijk wordt ik dat wat wijzer. Ik ga ook denk weer ovu testen bestellen. Jenny, zijn jullie vrijdag van de partij???? Groetjes Mariska |
| 12/03/2008 @ 19:40 jenny | Jeetje Ukkie, wat een bevallingsverhaal zeg... ![]() Nu maar lekker genieten van die kleine ![]() Hier dan toch een vet positieve ovulatietest.... Dus word weer wat afgeklust hier.. ![]() Dag 30 dus toch mijn NOD........ Groetjes Jenny |
| 12/03/2008 @ 09:46 Leen | Bedankt voor je verhaal Ukkie. Klinkt wel erg zwaar, al zeg je niets over de pijn? Kon je hiermee om? Ben daar voor mezelf erg benieuwd naar hoe ik daarop zal reageren, je kan dat echt niet inschatten vooraf hé... Deze nacht nogal felle (onder)buikpijn in combi met even felle lage rugpijn, zomaar uit het niets. Had nochtans geen harde buik op dat moment. Is uiteindelijk weer vanzelf overgegaan na half uurtje of zo. Is toch moeilijk al die dingen te interpreteren vind ik. Blij dat ik morgen naar de gyn kan. |
| 12/03/2008 @ 09:23 Musje ![]() | Heb last van zwangerschapdementie! Je had al verteld hoe je dochter heet: Britt!! |
| 11/03/2008 @ 20:05 jenny | Hey meiden, Ik zit nu op dag 14, dus zou eigenlijk dag 15, dus morgen uiterlijk een positieve uvotest moeten hebben.......dan dag 16 mijn ei, en dan heb ik wederom een cyclus van 30 dagen, dus het kan nog.... ![]() Alleen is de teststreep nog zo licht dat ik denk dat het iets langer gaat duren... ![]() Inge, ben blij dat je iets wijzer bent geworden en hopelijk weer een stap heb gezet in de goede richting.. Mijn laatste test gooi ik er pas morgenavond tegen aan... Groetjes Jenny |
| 11/03/2008 @ 15:45 mariska | Hoi Jenny, jij heb nu het zelfde als ik, afgelopen maand. Welke dag zit je nu? We gaan gewoon voor een kerst kindje We blijven positief toch meiden. Groetjes Mariska |
| 11/03/2008 @ 15:27 Jeny | Meiden... Alice, gefeliciteerd meid, nu lekker genieten... Bloem, echt weer balen. En Maris ook weer ongie, tjonge ik snap er echt niets meer van. ![]() Hier nog steeds een vet-negatieve ovutest. Het lijkt erop dat mijn cyclus toch in de war is geschopt.. Ik heb nog 1 test, dus morgen de laaste kans om te testen.....hopen dat ie dan positief is.En dan die wachtbank weer op, bah ![]() Groetjes Jenny |
| 11/03/2008 @ 14:26 Musje ![]() | Ja, dat is te begrijpen dat je nu pas echt gerust bent. Hier gaat alles wel goed. Het wordt nu wel zwaarder, want met zo'n stuiterende peuter kan je je rust niet echt makkelijk meer nemen. 23 april is mijn laatste werkdag pas, maar ik kijk er enorm naar uit. Pfff... Ondertussen ben ik wel enorm uit mijn kleding gegroeid. Ik ben dan ook al 8 kilo aangekomen. En ik weet niet of je het verhaal over ons zoontje hebt meegekregen? Maar hij heeft een dubbelzijdige schisis (das een spleet in lip, kaak en gehemelte). Je kan hier meer over lezen op de weblog die ik gestart ben na dit nieuws. http://schisiszwangerschap.punt.nl. Gezellig dat je weer komt kletsen. Er zijn zelfs al dames bevallen, kan je het je voorstellen? Echt bizar! |
| 11/03/2008 @ 10:39 Leen | Weet er iemand iets van Ukkie en Els? Of heb ik iets gemist de voorbije weken? Ze staan wel nog in het lijstje van de zwangeren, maar zijn al voorbij hun uitgerekende datum... Hier vervelende bekkeninstabiliteit. M'n slaap wordt er al enkele weken door verstoord en nu dus een verplichte rustweek van de dokter om vermoeidheid te boven te komen en weerstand terug op te bouwen. Eind deze week naar de gyn, hoop alleen maar dat ik nu niet permanent moet thuisblijven, zie dat niet goed zitten. Zou graag zo lang mogelijk werken, maar ja, we zien wel... Intussen bljf ik duimen voor de klussers onder ons! |
| 11/03/2008 @ 09:04 mariska | Nou Bloem we mogen samen naar de volgende ronde. Gr Mariska |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

volgende week terug als dan niet beter is ging ze verder kijken.

Ik heb nog 1 test, dus morgen de laaste kans om te testen.....hopen dat ie dan positief is.
en alles gaat zoals het moet gaan. Inmiddels 3 echo's gehad en alledrie zagen er goed uit. Het genieten is nu begonnen! De eerste weken ontzettend ziek geweest en afgevallen, maar nu gaat het gelukkig goed!