< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
05/03/2008 @ 19:13
Aiko

Online Status Bekijk profiel
Ohhhhhhhhhh, Sterreke, dit moet verschrikkelijk voor je zijn.
Geen idee wat jullie door moeten maken.
Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte toe!!

Groetjes,
Aiko

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 19:08
Sterreke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,

Hierbij wil ik mij schrappen van het lijstje van de zwangeren.

Onze zoontjes, Bram & Warre zijn geboren na een zwangerschap van 22.5 week door baarmoederhalsinsufficiëntie.
Op 20 weken kreeg ik plots 2 cm ontsluiting, dan volgde een ziekenhuisopname en cerclage, en daarna kreeg ik voortijdige weeën.
Na 1.5 week aan een infuus met weeënremmers hielp dit ook niet meer en zijn onze kindjes geboren en ook gestorven.

binnen 2 weken moet ik terug op controle bij de gyn. en dan zullen we wel te weten komen hoe het verder moet in de toekomst.

een droevige sterreke

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 08:40
stefke

hey

jenny, dat is positief nieuws meisje ben blij voor je dat alles in orde blijkt
natuurlijk, het geduld hebben is daarbij ook niet makkelijk, op den duur raakt dat geduld wel eens op maar ik ben er zeker van dat het jou en bloem natuurlijk wel lukt hoor ga ervoor dames!!!

wij hebben gisteren een rondleiding gehad in het verloskwartier en uitleg over de bevalling; was heel erg interessant en dan komt ook het besef dat het angstvallig dichterbij komt die bevalling
tot hier toe verloopt alles perfect en de kleine trappelt goed dus niets om me zorgen om te maken....ze mag nog 3 maandjes blijven zitten

hou jullie goed meiden

liefs
stefke

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 13:24
Luna

Aiko, gefeliciteerd met je nichtje!
Dat van te veel willen den ken ik ook hoor...heb ook vreselijk pijn in mn rug en benen en bekken...Ik moet morgen naar de vk...

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 21:10
Aiko

Hoi,

Ik blijf duimen voor jullie hoor!! Binnenkort is het vast en zeker jullie beurt!
Hier is het een emotioneel weekend geweest. Mijn zus is bevallen van een dochtertje Yinte. 6 weken te vroeg, maar gelukkig is alles wel in orde. Het kleintje ligt voorlopig wel in de couveuse. Het deed toch wel even raar en me ook beseffen dat ik het beter wat kalmer aan gaan doen. Mijn rug en bekken doen erg veel pijn en ik heb al naar mijn voeten van de huisdokter gehad. Vrijdag op controle bij de gyn, zal wel horen wat hij zegt.

Groetjes,
Aiko

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 19:32
bloem

Online Status Stuur bericht
jenny, dat is positief nieuws! Ik heb net zoals jouw ook gewoon steeds dikke pech. Maar ooit zijn wij aan de beurt hoor! Hopelijk wel nog in 2008

dikke knuf van bloem
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 17:21
jenny

Ik zou jullie nog even op de hoogte brengen, en alles is helemaal goed.
Ik heb allemaal geen enge ziektes, ook SOA kweekjes waren allemaal negatief, dus heb gelukkig niets.
Bloeduitslagen waren ook goed, ik heb gezien mijn hormonen gewoon een eisprong elke maand. Dus elke maand een kans.
Mijn ventje zijn zaakie, was perfect, bovengemiddeld, goed bewegelijk en niets mis mee.

Dus, tot nu toe positief nieuws. Hij houdt het nog op gewoon pech en geduld moeten hebben.
Donderdag krijg ik contrast ingespoten en een röntgen voor kijken of de eileiders doorgankelijk zijn, maar hij verwacht geen problemen.
Dat maar even afwachten dus...

Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 21:41
els

hey,
Leen: +1,4kg (12 weken), +2,2kg (17 weken), +6,5 (26 weken)
Evelien: +7kg (30 weken), + 8,5kg (bijna 36 weken), + 9 kg op 39 weken bij bevalling, - 9kg na bevalling!!! (zijn er wel nog steeds een tiental teveel, die ik er eigenlijk voor de bevalling al afwou, maar ik geef BV, dus mag niet teveel diëten, hé!)
Stefke: +2kg (12,5 weken); + 3,5 kg (17 weken); + 8,5 kg (26 weken)
Emmeke: +3kg (16 weken) +4,5kg (22 weken)
Musje: -6kg (9 weken); -1kg (18 weken); + 6 kilo (26 weken)
Elke: +10kg (29 weken); +13kg (38 weken)
Aiko: -6 kilo(14 weken), -2 kilo (21 weken)
Els: +12 kilo (39 weken)

Leen, ik heb dat ook al gehad, je moet je niet teveel zorgen maken en ik zal je alvast geruststellen, dit zal nog gebeuren, alé, bij mij toch
Dat is als je baarmoeder of baby op een zenuw duwt en ik ken het gevoel, zeer pijnlijk! Iets warm tegenhouden is inderdaad het enige wat helpt,... een bad doet ook deugd!

Hier nog alles verpakt. Langs 1 kant wil ik dat hij/zij elke dag komt, langs de andere kant vindt mijn vriend het er niet beter op dan ziek te worden en ons Heleen was vandaag ook alles behalve goed Zo wil ik ze echt niet plots moeten overlaten aan een babysit
groetjes

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 12:53
Leen

Online Status
Och Stefke, dat wil niets zeggen. Misschien krijgen wij allemaal naar het einde toe nog een extra kilospurt terwijl het bij jou stilvalt? Geen zorgen maken... Rond zijn we allemaal

Lievelien, jouw bevallingsverhaal net gelezen, is zeker niet het droomscenario hé, dat ze zo wegtrekken met je dochter zonder jou... Maar goed, alles is nu blijkbaar in orde met jou en Leni dus eind goed, al goed hé. Wel stom dat ze een epidurale opdrongen... Weet niet hoe dat in ons ziekenhuis zal zijn.

Vermoedelijke bevalling op 05/06/2008.
Al 53 weken en 1 dag zwanger (133.06% ver), nog 13 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina