Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 05/03/2008 @ 19:13 Aiko ![]() | Ohhhhhhhhhh, Sterreke, dit moet verschrikkelijk voor je zijn. Geen idee wat jullie door moeten maken. Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte toe!! Groetjes, Aiko |
| 04/03/2008 @ 13:24 Luna ![]() | Aiko, gefeliciteerd met je nichtje! Dat van te veel willen den ken ik ook hoor...heb ook vreselijk pijn in mn rug en benen en bekken...Ik moet morgen naar de vk... |
| 03/03/2008 @ 19:32 bloem ![]() | jenny, dat is positief nieuws! Ik heb net zoals jouw ook gewoon steeds dikke pech. Maar ooit zijn wij aan de beurt hoor! Hopelijk wel nog in 2008 ![]() dikke knuf van bloem |
| 03/03/2008 @ 17:21 jenny | Ik zou jullie nog even op de hoogte brengen, en alles is helemaal goed. Ik heb allemaal geen enge ziektes, ook SOA kweekjes waren allemaal negatief, dus heb gelukkig niets. Bloeduitslagen waren ook goed, ik heb gezien mijn hormonen gewoon een eisprong elke maand. Dus elke maand een kans. Mijn ventje zijn zaakie, was perfect, bovengemiddeld, goed bewegelijk en niets mis mee. Dus, tot nu toe positief nieuws. Hij houdt het nog op gewoon pech en geduld moeten hebben. Donderdag krijg ik contrast ingespoten en een röntgen voor kijken of de eileiders doorgankelijk zijn, maar hij verwacht geen problemen. Dat maar even afwachten dus... Groetjes Jenny |
| 02/03/2008 @ 12:53 Leen | Och Stefke, dat wil niets zeggen. Misschien krijgen wij allemaal naar het einde toe nog een extra kilospurt terwijl het bij jou stilvalt? Geen zorgen maken... Rond zijn we allemaal ![]() Lievelien, jouw bevallingsverhaal net gelezen, is zeker niet het droomscenario hé, dat ze zo wegtrekken met je dochter zonder jou... Maar goed, alles is nu blijkbaar in orde met jou en Leni dus eind goed, al goed hé. Wel stom dat ze een epidurale opdrongen... Weet niet hoe dat in ons ziekenhuis zal zijn. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

. Langs 1 kant wil ik dat hij/zij elke dag komt, langs de andere kant vindt mijn vriend het er niet beter op dan ziek te worden en ons Heleen was vandaag ook alles behalve goed
Zo wil ik ze echt niet plots moeten overlaten aan een babysit