Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/08/2008 @ 11:32 jenny | Ik ben weer ongie hoor!! ![]() |
| 25/08/2008 @ 20:21 mariska | Ach nee, niet weer Wat balen weer zeg, trek je het een beetje? Ga je nu weer verder met iui? Het moet toch potverdorie een keer raak zijn. Sterkte maar weer Gr Mariska |
| 26/08/2008 @ 11:22 jenny | Na weer een beetje de moed bij-elkaar geraapt te hebben, ga ik door naar de 3de IUI. Donderdag beginnen met prikken en volgende week maandag eerdste ovulatie echo. Maris hoe is het met jouw?? Gr. Jenny |
| 26/08/2008 @ 18:09 Bloem | lekker Vandaag naar gyn geweest. Ze wil graag dat we sowieso weer doorgaan. We gaan volgende week bloed afnemen voor een chromosonen onderzoek. Bloedstolling kan pas over 3 maanden omdat ik net zwanger ben geweest. We gaan nu toch maar weer verder met proberen en als we niet binnen 3 maanden zwanger zijn (wat ik zeker niet verwacht) gaan we het bloedstollingsonderzoek doen. We hebben pas over een maand of 3/4 uitslag van chromosonen onderzoek. Dikke knuf aan alle klussende dames. Zet 'm op. |
| 01/09/2008 @ 16:19 jenny | Hoi meiden, Hier alles rustig, ben vanmorgen weer voor de eerste Follikelmeting geweest, en ik heb links 3 follikels en rechts niets. Ik zit nu op 1x van 14 en 2x van 11 mm, dus ben benieuwd hoe dat verder gaat. Woensdag moet ik weer en waarschijnlijk weer Pregnyl zetten. Ik heb dus waarschijnlijk vrijdag inseminatie. Aiko, fijn dat het zo goed gaat bij jullie. Gr. Jenny |
| 03/09/2008 @ 16:51 jenny | Hoi Meiden, Hier wederom follikelmeting, en heb er 1 van 14, van 16 en van 18. Goed resultaat dus. Vanavond Pregnyl zetten en vrijdag inseminatie. Maris, jouw NOD is toch allang geweest?? Mag best hier vertellen als het raak is hoor, het is je van harte gegunt. Jenny |
| 04/09/2008 @ 13:45 Aiko ![]() | Ik duim voor je Jenny dat het deze keer wel raak mag zijn!! Groetjes, Aiko |
| 04/09/2008 @ 18:55 Bloem | hoi allemaal, Wil even laten weten dat het niet zo goed met mij gaat. Ben een beetje ingestort en ga zo snel mogelijk contact opnemen met psycholoog. Ik voel me ontzettend ongelukkig. Jullie veel suc6 allemaal. liefs |
| 04/09/2008 @ 20:11 mariska | Hallo allemaal, zo er is heel wat geschreven, ben erg druk thuis geweest met klussen aan het huis en heb daarvoor nog steeds niet gereageerd. Was weer keurig op schrema, helaas. Mijn nieuwe NOD word 24 september. Jenny, jouw NOD is rond mijn verjaardag, bij Meike deed ik een test op mijn verjaardag. Dit jaar word het voor jou gewoon een plus test. Het wordt dan wel een paar dagen later de 16de ga je niet meer halen. Ik hoop het zo, we gaan voor Mei kindjes. Dat is namelijk en prima maand weet ik. Bloem, heel veel sterkte toegewenst voor jouw en je man, ik hoop heel erg dat jullie binnen kort geluk hebben, en dat ook allees goed blijft gaan. Goed dat je hulp zoekt, dat is denk erg belangrijk. Groetjes Mariska |
| 05/09/2008 @ 13:16 jenny | Ohh Bloem, meissie toch.... Ik kan het niet beter voor je maken, maar mss een troost dat er mensen met je meevoelen.Maris, ik had effe het idee dat je met goed nieuws zou komen....Jammer, weer niet Ga je nog medische hulp zoeken, je bent best al een tijdje bezig.Snap jij dat nou regelmatige cyclus, pos. uvutesten, klussen en nog steeds niets. Ik snap het niet hoor...![]() Hier inseminatie gehad en weer op de wachtbank.. Groetjes Jenny |
| 05/09/2008 @ 16:47 Musje ![]() | Wat een gedoe hier zeg, waarom moet het nou zo moeilijk gaan bij jullie allemaal. Jullie verdienen het ook om een kindje te krijgen. Bah!!! Hier gaat het moeizaam. Julyan is nog steeds ongelukkig en kan geen rust vinden. Nu naar een cranio-sacraal-therapeut geweest. Voor een (heel lang) verslag http://www.hofstrakids.nl |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Ik hoop ook voor je dat de derde keer eindelijk de goede keer mag zijn 
super dikke digiknuf voor je
Jenny
Ik kan het niet beter voor je maken, maar mss een troost dat er mensen met je meevoelen.
Ga je nog medische hulp zoeken, je bent best al een tijdje bezig.
regelmatige cyclus, pos. uvutesten, klussen en nog steeds niets. Ik snap het niet hoor...
weer doorgekomen.