< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?
23/04/2008 @ 15:15
roos83

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden,

hoe is het hier!!

SMDJ wat leuk zeg een meid!! Ik hoop het eigenlijk ook een beetje. Nu we al een jongen hebben wil ik graag heel veel roze haha.
Maar ja we willen het geslacht niet weten dan is straks de verassing nog groter.
En je zult ook al wel bezig zijn met inkopen van spulletjes?? Als ik je 1 tip mag geven, kijk bij het uitzoeken van een wandelwagen of er evt een meerijdplankje achter kan voor als er misschien een tweede komt. Dat hadden wij niet gedaan en nu hebben we weeeer een hele nieuwe wagen moeten kopen.

Snuitje ik las op je profiel dat je van de gyn groen licht hebt gekregen wat een goed nieuws zeg!! ik blijf voor je duimen meid en misschien dat 2008 jou jaar wordt met een heeeel mooie positieve test!!

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 16:26
SMDJ

hey iedereen

roos ook super he een verassing tot de geboorte he
bedankt voor de tip een 2de komt hier zeker ze
zal er op letten bij de aankoop

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 18:46
snuitje

roos dankjewel ! heel lief van je !

Ik hoop dat ik een eisprong gehad heb, en dat dat vanaf nu ook elke maand dan zo mag zijn... ik wil ook eens kansen krijgen, en hopelijk sluit ik 2008 zeker met een buikje !

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 10:41
roos83

hey meiden!!

weer een kleine update van hier!

Maar eerst hoe is het met jullie. Snuitje hoe is het nu met jou na de operatie enz.. en hoe gaat het nu verder?

SMDJ bij jou schiet het ook al aardig op. En wat heb jij een bescheiden buikje heerlijk vergeleken bij jou voel ik me net een zeekoe haha. hoe gaat het verder met de zwangerschap? nog last van kwaaltjes!

Hier zijn we druk aan het aftellen nog 8 weken en dan kan ik onze kleine puk vasthouden!! Ik verlang er nu echt naar. Dat wachten ben ik nu een beetje zat en heel nieuwschierig wie er in mijn buik zit.

Inmiddels hebben we een nieuw bedje voor Quinn gekocht en de beeb gaat in het ledikant van Quinn. De kaartjes zijn besteld en heb de proefdruk ook gehad. De nieuwe kinderwagen is ook in huis en ja das het voordeel als je al een kindje hebt, dus de rest van de spulletjes hebben we al.
Kleine klachten zijn alleen dat ik last blijf houden van mijn rug, dus het bed is van het weekend al op klossen gezet. Is makkelijker om uit bed te komen. Ik doe aan zwangerschapszwemmen en het is heerlijk om dat te doen, lekker ontspannen en een uurtje bewust met de beeb bezig te zijn. Want dat schiet er nog wel bij in met een peuter om je heen.

Ik hoor van jullie groetjes Roos

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 09:53
snuitje

ik heb het topicje weer teruggevonden

jij bent ook al ver hé... aant aftellen al?

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:04
roos83

hey snuitje!!

Ja idd het aftellen is begonnen haha ik bn blij al ik ons wondertje kan vasthouden. Ben het een beetje zat. Ik voel me net een walrus haha.

Maar het meest is dat ik verschrikkelijk nieuwsschierig ben wat we krijgen een jongen of een meid.

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:29
snuitje

oh je weet dat niet ! Spannend zeg ! Ik weet nog niet of ik het wel of niet wil weten...

ik ben net terug van eerste echo, er was een kloppend hartje maar volgens gynae ben ik nog geen 7 weken, maar maar 6 weken en 2 dagen..uitgerekend voor 18 maart 2009. Ik weet niet op welke datum ik me nu moet baseren? want ze rekent dat uit door te meten hé, als je 1 mm verkeerd meet scheelt direct een week hé... moet ik banner nu best aanpassen?
Over 3 weken mag ik terug, aangezien ze zei dat de meeste miskramen (maar dat is maar 1/10, dus 9/10 kansen dat het goed gaat benadrukte ze!) voorkomen tussen 6 en 8 weken ... dus donderdag 14 augustus mogen we terug, dan ben ik 9 weken ongeveer volgens haar dus.
en mijn 12 weken echo is bij een andere gynae op maandag 1 september.

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:53
roos83

hoi hoi,

Ik zou gewoon de datum van de echo aanhouden daar wordt uiteindelijk alles op berekend, verlof enz.. dus voor jou ook makkelijker.
Alleen heb ik tegen familie en vrienden twee weken later gezegt. Bij Quinn werd ik gek gebeld door iedereen of het er al was. En net op de momenten dat ik even sliep.

En uiteindelijk is Quinn 10 dagen na de uitgerekende datum geboren Bij deze zwangerschap houd ik aan dat ik tussen nu en de 18-08 ga bevallen. Toen ik bij Quinn erover ging, toen vond ik het heel zwaar die 10 dagen.

En als je het echt goed wil doen, dan is 15-03 een mooie datum om te bevallen (mijn geboortedag) haha.

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 08:54
snuitje

wij zijn gister bij de gynae geweest, bloedafnames en gekozen om de triple test te laten doen.

Ons prutske deed het goed denk ik, want we zijn toch weer terug uitgeteld voor 13/03/2008 (en niet voor 18/03/2009 - en dus vandaag exact 10 weken, precies zoals mijn banner het zei).
We zagen het hartje weer kloppen (horen gaat niet met haar echotoestel, op 12 weken andere gynae die mijn 3 terugbetaalde echo's doet...en die heeft wel geluid, we kijken er al naar uit, nog een kleine 3 weken ! )

En we zagen ook 1 armpje en 1 beentje en het hoofdje en het knipperende hartje dus... onze pruts is nu 2.70 cm. Vorige keer 6.6mm.

Ben zo verliefd erop al , maar ik moet toegeven dat het nog steeds onwerkelijk aanvoelt... zo gek dat dit in mijn buik groeit, en zo vreemd dat na al die miserie nu alles zo goed gaat... ik straal echt zegt mijn mama

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 23:17
roos83

heey snuitje, Wat geweldig zeg!!

Maar pin je niet te vast op de uitgerekende datum. Zoals je ziet loop ik ook al een week overtijd. Nu had ik mij daar al op ingesteld dus is het niet echt heel zwaar op dit moment. Maar bij Quinn werd ik echt GEK. En geloof me dan zijn 10 dagen heeeel erg lang. hihi

Ik moet donderdag weer voor controle bij de VK. Ik heb nu 1 cm ontsluiting, maar dat zegt niets uiteraard. Bij Quinn liep ik 4 weken lang met 3 cm. Dat is wel een voordeel van een tweede zwangerschap. Wel is zeker dat als de beeb niet voor de 25ste geboren is dat ik dan word doorgestuurd naar de gyn. Dan wordt er een CTG (hartfilmpje) gemaakt en een echo om te kijken hoeveel vruchtwater er is. Ik denk als het zover is (ik hoop het niet) dat ik dan ga vragen of ze gel willen inspuiten ofzoiets hihi.

Als de beeb er is dan hoor je het hier!! Hoop dat het snel gebeurt!!

Groetjes Roos

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]