volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 23/07/2008 @ 09:53 snuitje ![]() | ik heb het topicje weer teruggevonden ![]() ![]() jij bent ook al ver hé... aant aftellen al? |
| 23/04/2008 @ 16:26 SMDJ ![]() | hey iedereen roos ook super he een verassing tot de geboorte he bedankt voor de tip een 2de komt hier zeker ze ![]() zal er op letten bij de aankoop ![]() |
| 03/04/2008 @ 20:45 snuitje ![]() | ik hoop het ook !!! ![]() ![]() |
| 03/04/2008 @ 20:28 SMDJ ![]() | hey snuitje fijn dat het gaat met je hopelijk hetstel je snel en heb je nu een eisprong he ![]() |
| 01/04/2008 @ 19:45 SMDJ ![]() | snuitje succes he morgen ![]() |
| 01/04/2008 @ 19:03 snuitje ![]() | morgenvroeg is het zover (operatie) ! ![]() tot snel hopelijk ! ![]() |
| 15/03/2008 @ 21:46 tamara | Hoi allemaal! Hier nog steeds niet ongi,niet echt iig ! Wel al vanaf maandag bruin slijmerige afscheiding dat word ook al minder dus volgens mij moet ik dit niet meerekenen als menstruatie?!? Volgens de papieren uit het ziekenhuis moet je pas gaan rekenen van af de eerste dag dat je helder rood bloed verliest. Hopelijk heb ik dinsdag meer duidelijkheid??? Hoe is het met jullie verder? Liefs Tam |
| 11/03/2008 @ 10:21 tamara | Hey snuitje Wat balen zeg!!Wat gaan ze evt met die operatie doen eigenlijk? En heb je dan daarna meer kans op een zwangerschap? Ik heb zelf net weer roze slijm verloren zal dus morgen wel ongi worden Toch snap ik het niet helemaal hoor als ik elke maand hoe onregelmatig dan ook toch ongi word hoe kan ik dan toch geen eisprong hebben????? ![]() Denk dat ik maar al mn vragen op papier ga zetten voor volgende week dinsdag dan gaan we weer naar het ziekenhuis Liefs Tam |
volgende pagina >
[Reageer]

Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?

, maar ik moet toegeven dat het nog steeds onwerkelijk aanvoelt... zo gek dat dit in mijn buik groeit, en zo vreemd dat na al die miserie nu alles zo goed gaat... ik straal echt zegt mijn mama
op maandag 1 september.