Oei Davke,dat is tweemaal slecht nieuws meid..

Wat erg van je vader! Het is dus een erge beroerte? Komt dit voort van zijn ziekte? Ik hoop dat het allemaal een beetje rustiger voor jullie kan verlopen..mijn mama kreeg een soort van epilepsie-aanvallen toen de kanker uitbreidde in haar lichaam,ze viel toen echt in een soort van coma telkens..ik kan me zo goed inbeelden hoe akelig het is,en hoe het toch steeds van kwaad naar erger gaat..Een mens zou zo niet mogen lijden.

Ook voor jullie is dit beslist allemaal heel zwaar en onwerkelijk ook,en oneerlijk!
We zijn er hier voor jou hoor,neem gerust je tijd..
Charlie: Wat lief dat je zou willen komen helpen,maar jij moet sowiezo nog aansterken van je bevalling hoor! Straks kan je er dan weer helemaal tegenaan!

Grappig dat Ryan je tepel als een verplaatsbaar item ziet..

Minder leuk voor je tepel natuurlijk..gelukkig heeft hij nog geen tandjes! Ik ben echt blij voor je dat het voeden je zo goed afgaat!
Ik probeer veel te lezen en ervaring op te doen van andere mensen,en dan hopen dat het mij ook lukt,want het lijkt me inderdaad heel speciaal!Heb je ook nog veel visite? Gaat het je wat af?
Dat van die kleingmaatjes heb ik ook al ondervinden,dat ze erg verschillen,het is proberen en proberen hé,ik heb hier niet zooo veel liggen,maar toch verschillende maatjes. De rest koop ik dan wel bij als de kleine er eenmaal is.
Ann: Zo vervelend,een hele hoop typen en dan alles weg..Stomme straatwerken..lijkt wel of ze overal werken..hier ook hoor momenteel

Aah Werner is terug gaan werken! Was met tegenzin zeker?

Gaat het je wat af nu alleen? Hij zal zn twee meisjes wel missen hoor!

De stabilisé is voor zaterdag,maar ik ga niet helpen hoor,ik ben er nu toch al wat te zwaar voor,zo een kruiwagen stabilisé weegt wel een ton hé..en bewerken met de trilplaat lijkt me ook niet zo fijn voor de baby,je trilt dan helemaal mee hé.

Ik zie wel!
Maar jij hebt dus ook nog je mannetje gestaan! Knap hoor!
Ik hier ook al heel vaak,ik kan er een boek over schrijven,ik vind dat wel leuk,dat mannenwerk zo nu en dan eens..het gaat me ook nog goed af,alleen nu even niet meer

Buizen helpen leggen heb ik hier ook nog gedaan,in de stromende regen hihi..
Engeltje: Goed dat je je zo inzet om een job te vinden!
Stond vandaag in de Flair een artikel over minder hoog opgeleide vrouwen,en toen moest ik aan jou denken. Zij bewezen ook dat ze ook zonder echt diploma hun mannetje konden staan,dus jij kan dat zeker ook! Ik duim gewoon voor je mee!
Gino zijn euro is echt gevallen voortaan!
Hij beseft eindelijk dat zijn zoon op komst is!

Hij had vandaag een vriend gehoord,was zn beste vriend,maar sinds hij mij kende waren ze elkaar uit het oog verloren

..wel,die vriend is ook sinds 2 maanden papa! Daar schrok hij zo van!

Hij had gezegd dat het vaderschap zo leuk was! Ik denk dat hij stiekem ook al een beetje begint uit te kijken nu

,we moeten dringend de buggy eens in elkaar zetten,en om schuimwijn enzo lopen voor het bezoek,en iets halen voor de peter en meter..en nog zoveel!

Vandaag 35 weken,als de kleine nog 2 weken in mn buik ligt,is hij normaal gezien niet prematuur meer! Voor mij een hele geruststelling!