< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
08/04/2008 @ 09:56
ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Dames,

Ohhhhhh davke, dat is geen goed nieuwsIk kan me voorstellen dat het een hele moeilijke dag was.ocharme, heeft je papa een beroerte gehad? Gaat het een beetje?Als het je niet gaat, kom hier je hart maar luchten, wij zijn er voor jouw!!We denken ook aan je en hopen dat het je een beetje gaat...Goede moed meid!

ja charlotte, ik zou ook even wachten om de kleine voor de tv te zetten (niet kwaad bedoelt hij engeltje?) Maar ik vind dat ook een beetje vroeg. Hier zetten we muziek op en daar wordt ons meisje heel rustig van. Ventje is begonnen met de beatles op te zetten en wonder bij wonder vind ze dat geweldig. (dus moet ik nu een hele dag naar de beatles luisteren)
Werner is vandaag terug werken, is wel raar zo zonder hem. denk dat ons meisje het voelde want deze nacht heeft ze niet echt geweldig geslapenkwestie van hem geen slaap te laten haha.
Gisteren is hij 2keer gaan wandelen met haar, ik denk dat hij zijn meisje alleen voor hem wou hebben (want ik ben niet meegeweest..)

Charlotte, geweldig dat ryan niet snapt dat je tepel niet alle kanten op kanIk wou dat ik ook gewoon borstvoeding kon geven maarja heb geen goede borstenze zijn thans groot genoeg
En dat afkolven is ook een heel werkje telkens, dubbel werk hé maarja, alles voor het goede doel!!
Ah ryan had een slaapdag gisteren?

Engeltje, jarne ook?En lukt het nog in zijn bedje?
Hoe is het met uwe rug?

Nona, ja voor je zusje zal het wel moeilijk zijn om uw buikje te voelen en te zien. Ik wist niet dat ze abortus had gedaan.Wat een kl*tevent was die jongen, we hadden er al wat verhalen over gehoord maar dit slaat toch alles. Wel een tweeling willen houden maar niet toen het maar ééntje was. tja, voor zo mensen zijn geen namen voor
Maar goed dat ze van hem af is!!
Voor mij is het prima om eens af te spreken, ik ben er helemaal voor te vinden en Julie ookIk kan normaal altijd want moet pas eind augustus terug gaan werken...

Ginnie,je kan normaal, zoals charlotte zegt, wel afkolven.Dus één voeding dat moet lukken!
Hoe is het gelukt met de stablisé de zaterdag?jij hebt toch goed gecommandeert zekerTja, is eigenlijk geen vrouwenwerk maar ik heb dit hier ook gedaan (en nog zoveel werk wat eigenlijk niet voor vrouwen is bestemd)Zo kwam hier ineens (toen we nog aan het bouwen waren hé) de sanitair man voor de leidingen te leggen in de kruipkelder. Tja, hier was gene man te bespeuren alleen ik en heb dus alles mee moeten leggen (echt geen werk voor vrouwen, om een hele dag op uw knieen in een koude kruipkelder, buizen te leggen)Met gevolg dat ik het dus aan mijne rug had

Hoe is het met de andere dames?
Zeg, ga jullie laten, ons mama is hier.

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 10:53
engeltje

hoi dames hier ben ik ook vlug eens het is druk druk deze week maar alles om een job te vinden e.

eerst en vooral davke wat jammer dat het niks is deze ronde. maar wat nog meer slecht nieuws is is dat van ja vader. ik vind het echt zo erg voor je. hopelijk geeft hij niet te veel pijn en is het voor jullie ook draaglijk.

ann ik neem dat niet kwalijk hoor dat je dat ook vind van de tv. maar hier wil hij gewoon geen muziek luisteren hij wil het liefst kijken naar dingen die constant bewegen. zo kan hij uren zitten kijken naar de ventilator of naar zijn mobiel of naar de tv.

zo dames ik heb zonet eens test gaan doen om werk te hebben namelijk om ex klanten van electrabel op te bellen om ze terug te winnen voor het bedrijf. en vanmiddag heb ik nog een gesprek met een interimbureau in roeselare voor een job die ze liggen hebben voor me nu nog te hopen dat het te doen is met het openbaar vervoer. zo dames ga jullie laten ik ga nog een beetje verder doen.

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 14:03
ginnie

Oei Davke,dat is tweemaal slecht nieuws meid..
Wat erg van je vader! Het is dus een erge beroerte? Komt dit voort van zijn ziekte? Ik hoop dat het allemaal een beetje rustiger voor jullie kan verlopen..mijn mama kreeg een soort van epilepsie-aanvallen toen de kanker uitbreidde in haar lichaam,ze viel toen echt in een soort van coma telkens..ik kan me zo goed inbeelden hoe akelig het is,en hoe het toch steeds van kwaad naar erger gaat..Een mens zou zo niet mogen lijden.
Ook voor jullie is dit beslist allemaal heel zwaar en onwerkelijk ook,en oneerlijk!
We zijn er hier voor jou hoor,neem gerust je tijd..

Charlie: Wat lief dat je zou willen komen helpen,maar jij moet sowiezo nog aansterken van je bevalling hoor! Straks kan je er dan weer helemaal tegenaan!
Grappig dat Ryan je tepel als een verplaatsbaar item ziet.. Minder leuk voor je tepel natuurlijk..gelukkig heeft hij nog geen tandjes! Ik ben echt blij voor je dat het voeden je zo goed afgaat!
Ik probeer veel te lezen en ervaring op te doen van andere mensen,en dan hopen dat het mij ook lukt,want het lijkt me inderdaad heel speciaal!Heb je ook nog veel visite? Gaat het je wat af?
Dat van die kleingmaatjes heb ik ook al ondervinden,dat ze erg verschillen,het is proberen en proberen hé,ik heb hier niet zooo veel liggen,maar toch verschillende maatjes. De rest koop ik dan wel bij als de kleine er eenmaal is.

Ann: Zo vervelend,een hele hoop typen en dan alles weg..Stomme straatwerken..lijkt wel of ze overal werken..hier ook hoor momenteel
Aah Werner is terug gaan werken! Was met tegenzin zeker?
Gaat het je wat af nu alleen? Hij zal zn twee meisjes wel missen hoor!
De stabilisé is voor zaterdag,maar ik ga niet helpen hoor,ik ben er nu toch al wat te zwaar voor,zo een kruiwagen stabilisé weegt wel een ton hé..en bewerken met de trilplaat lijkt me ook niet zo fijn voor de baby,je trilt dan helemaal mee hé. Ik zie wel!
Maar jij hebt dus ook nog je mannetje gestaan! Knap hoor!
Ik hier ook al heel vaak,ik kan er een boek over schrijven,ik vind dat wel leuk,dat mannenwerk zo nu en dan eens..het gaat me ook nog goed af,alleen nu even niet meer
Buizen helpen leggen heb ik hier ook nog gedaan,in de stromende regen hihi..

Engeltje: Goed dat je je zo inzet om een job te vinden!
Stond vandaag in de Flair een artikel over minder hoog opgeleide vrouwen,en toen moest ik aan jou denken. Zij bewezen ook dat ze ook zonder echt diploma hun mannetje konden staan,dus jij kan dat zeker ook! Ik duim gewoon voor je mee!

Gino zijn euro is echt gevallen voortaan!
Hij beseft eindelijk dat zijn zoon op komst is!
Hij had vandaag een vriend gehoord,was zn beste vriend,maar sinds hij mij kende waren ze elkaar uit het oog verloren..wel,die vriend is ook sinds 2 maanden papa! Daar schrok hij zo van!
Hij had gezegd dat het vaderschap zo leuk was! Ik denk dat hij stiekem ook al een beetje begint uit te kijken nu,we moeten dringend de buggy eens in elkaar zetten,en om schuimwijn enzo lopen voor het bezoek,en iets halen voor de peter en meter..en nog zoveel!
Vandaag 35 weken,als de kleine nog 2 weken in mn buik ligt,is hij normaal gezien niet prematuur meer! Voor mij een hele geruststelling!

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 18:39
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi meiden,
Davke, ach meis wat vervelend!! Wat shit dat het deze maand ook niet is gelukt! Wat erg van je vader. Ik hoop niet dat hij veel pijn heeft! Heel veel sterkte voor jou en je familie! Wij zijn er hier voor jou. Hele dikke knuffel voor jou.
Ann, wat een pech met dat internet zeg! Die stomme straatwerkers ook. Ik hoop dat je wat bent bijgekomen! Dus Julie is al een echte beatle fan. Wat ontzettend grappig. Heerlijk dat ze rustig wordt van muziek. Dus Werner moet het vandaag zonder zijn dames stellen. Hij zal jullie wel heeeel erg missen.
Engeltje, goed dat je zo op zoek bent! Je bent een doorzetter, dus je zal binnenkort wel een baan hebben. Ik duim in ieder geval voor je!
Ginnie, ah je hebt van alle maten wat. Das in ieder geval handig!
En inderdaad als hij er is kun je volop shoppen! Heerlijk.
Goed dat je niet gaat helpen zaterdag. Dat is geen werk voor een hoog zwangere.
Hoe is het met de rest?? Nog steeds Anne niet gehoord....
Hier alles goed. Ryan is vandaag voor t eerst bij de kinderarts geweest. Alles was goed. De kleine man is alweer goed aangekomen. Hij is 500 gram gegroeid in 1 week. Het is dus een kleine schrokop!
De visite blijft doorlopen. Ik zorg er in ieder geval voor dat ik 2 dagen in de week helemaal geen visite heb. Ik kan het nog steeds allemaal goed aan. Gisteren heeft Ryan Converse schoentjes gehad van mijn collega's echt super schattig!!
Ik ga me nu douchen want een vriendin van mij komt straks!
xxx

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 14:17
ginnie

jee Charlie wat doet je kleine man het toch goed!
500 gr in één week,zeker dat je geen slagroom geeft in plaats van melk?
Fijn dat het allemaal zo goed gaat,ook het bezoek! Geniet van het bezoekje van je vriendin straks!

Gisteren kwam de plamuurder nog wat hoekjes en kantjes bij-plamuren,hij kwam pas om 8 uur savonds en was pas om middernacht weg....gelukkig heeft mijn ventje alles effenaf opgepoetst zodat ze daarna gauw naar bed toe konden!
Vandaag heb ik wel een beetje een onrustige buik,maar beebje is precies ook erg actief!
Bukken gaat me zo goed niet meer af,want die kleine drukt nu echt vanonder!
Vanavond of morgen gaan er een stuk of 6 van onze ponietjes naar de zomerwei bij mn oma,die gaan kunnen genieten van al dat lekker gras,en ik ga alweer een stuk minder werk hebben

Anne hebben we nu al zolang niet meer gehoord? Er is toch niks met Lotte ofzo hoop ik??

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 10:58
Nona

Hallo!

Het is hier stilletjes zeg.

Ginnie, schattig van je ventje dat hij een nieuw besef heeft van de situatie:) Ik vergeet zelf soms dat het voor ons veel gemakkelijker is om te wennen aan een kindje, omdat je het eigenlijk al voelt van heel vroeg, en het 'bestaat' nu al, zeg maar... Het is voor ons ook een hele verandering, maar er bestaat al wel een extra wezentje, omdat we het voelen reageren op vanalles... Maar voor een man, ja, die staat daar wat buiten he, want het is zijn lichaam niet, die moeten alles via ons te weten komen. Maar wel heel fijn als ze, ondanks die belemmeringen, toch een glimps opvangen van hoe we ons voelen, en dat eventjes zelf op hun eigen manier kunnen:)

Ik heb de laatste tijd weer vreemde dromen. Dat ik borstyvoeding wil geven, maar niet tot bij mijn kind geraak omdat er vanalles tussenkomt, en dat we ongelooflijk onverantwoord ermee omgaan, en vannacht weer, dat ventje en schoonmoeder met de baby bezig waren en dat ik er niet tussengeraakte. Ik snap het niet goed, want als ik wakker aan het moederschap denk, dan stroomt er zoveel liefde door me heen, en ik denk echt wel dat dat goed gaat gaan, plus, ik ben niet alleen he. Misschien wil ik niet dat de boze wereld mijn kindje opslokt:)

En nog iets:) Sinds de zwanegrschap lijken ventje en ik steeds dichter naar elkaar toe te groeien, misschien is het omdat ik veel meer over mijn gevoelens moet praten omdat ik toch begin te huilen als ik ook maar neig naar opkropping, (ik ben eigenlijk nogal gesloten), hebben/hadden jullie dat ook? Is dat na de bevalling nog, of nog intenser, of...? Ik had dat ook toen we trouwden, elke stap naar elkaar toe heeft ons wel blijvend dichter bij elkaar gebracht:) Dat zal nu ook wel zijn, maar misschien heb ik soms schrik dat het zijn liefde voor het kind is dat ik nu ook krijg, en dat het na de bevalling dan naar het kind gaat gaan, en minder intens aanvoelen... maar ja, misschien is dat van mij naar hem toe ook:)

Ik begin nestdrang te hebben denk ik... ben bezig met doopsuiker en kaartjes en hebben we wel genoeg kleertjes en waarom zijn we nog niet verhuisd enz.:)

allee... ga weer wat voortdoen hier:) mijn diensthoofd is mijn vervanging gaan bespreken met de algemeen beheerder, ik hoop dat het in orde komt, dan ben ik thuis tot en met januari! woehoe!

kusjes!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 11:29
ann

Dag dames,

Gisteren niet op het forum kunnen komen watn ik was ziek. Eergisteren nacht begon ik koorts te krijgen en ik had pijn aan mijn borst. Blijkt dus dat ik een borstonsteking heb. Gisteren had ik dan nog 38,7 koorts en was echt ellendig. Werner is dus thuis gebleven van het werk want het ging echt niet. Nu schreef de dokter antibiotica voor maar ik ga er mee wachten. Mijn vroedvrouw zegt dat ik platte kaas moet smeren en vooral veel rusten. Ik heb gewoon véél te weing gerust en dat moet ergens uitkomen hé.
Nona, had jij geen goed trucje met die platte kaas, iets met de diepvries of zo (ik herrinner er me er iets vaags van)

Zo, ik zal morgen antwoorden p de rest, ga wat rusten. Ons mama is ook hier om me te helpen.

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 12:05
Nona

Hallo!

Ow, Ann, niet leuk zeg. Nee, ik heb geen tips ivm platte kaas, maar ik heb gelezen dat je zeker borstvoeding moet blijven geven, en ook zorgen dat de borst goed leeggedronken wordt enzo, maar ik had dan een andere moeder gelezen die dat zielig en vies vond om dan 'geinfecteerde' melk zeg maar te geven. maar je kan wel misschien veel proberen afkolven? Een borstonsteking zou veroorzaakt worden door een verstropt melkkliertje, dat komt van niet helemaal leegedronken borsten, of afgekneldheid ergens. Je kan ipv antibiotice wel veel verse look proberen innemen, ik pers een teentje uit in een glas water en drink dat zo op, je mag 6 teentjes per dag. Dat is een natuurlijk antibioticum, en het kan dat julie dat proeft in je moedermelk en het dan minder lekker vindt (hoewel ze dat misschien juist wel lekker vindt), maar dat kan helpen. En ik zou ook echt wel rusten. Veel beterschap!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 12:32
engeltje

hoi dames

idd nona het is hier inmens rustig de afgelopen dagen we zijn dit niet gewent van dit forum. wat je vraag betreft ivm het dichter samenkomen met je ventje hier was dat ook zo en het is nu nog altijd zo. als hij jarne of zo bij hem geeft zegt hij dan tegen de kleine en nu is mijn aandacht voor mama en hij zet hem dan in zijn relax en dan knuffelen we eens goed of een dikke kus. dus het is wel blijvend natuurlijk.

oei ann dat is minder zeg een borstontsteking wel leuk dat jhe mama je komt helpen en dat werner verlof geeft genomen anders werd het enorm zwaar e voor je opstaan tijdens de nahct en koorts hebben en je niet goed voelen dat zou julie ook wel voelen.

ik vraag mle echt af waar anne is ik ben eigenlijk enorm ongerust.

vannamiddag naar kind en gezin voor de gehoortest ben zo benieuwd en eerlijk gezegd ook wel bang wat ze nu weer gaan weten. och ja we zien wel.

ginnie luek dat de pony's naar de weide mogen en dat het dan minder werk is voor je je verdiend dat ook wel e nu je hoogzwanger bent.

zo ga jullie dan terug laten tijdens dat mijn klein ventje ligt te slapen ga ik nog een beetje verder doen. hij ligt hier zo schattig in de zon in de zetel. ja tijdens de dag ligt hij graag in de zetel om te slapen tja ik laat hem dan ook maar doen e.
ik hou jullie op de hoogte van kind en gezin

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 13:27
Charlie

Hi meiden,
Ginnie, oei wat was die plamuurder er laat! Kon jij niet alvast naar bed? Of moest hij ook bezig op jullie slaapkamer?
Fijn dat er een aantal pony's in de zomerwei staan en dat jij het wat rustiger krijgt.
Nona, leuk he dat je zo dichter bij elkaar komt. Ik denk dat het met de fases te maken heeft die je met elkaar doormaakt. Jij zegt zelf al dat het met jullie huwlijk ook sterker werd. Je gaat nu weer een andere fase in en ik denk dat elke fase waar je naar verlangt je dichter tot elkaar brengt.
Die dromen schijnen erbij te horen. Het schijnt dat je zo je moederinstinct aan het ontwikkelen bent.
Ann, oei das minder! In principe kan de antibiotica geen kwaad voor Julie. Als het met die kaas niet snel lukt zou ik het toch wel gaan innemen. Je moet zo snel mogelijk van die ontsteking zien af te komen! Anders wordt jij steeds zieker. Misschien helpt de natuurlijke antibiotica van Nona ook!
Met het kolven schijn je niet je hele borst te legen. Heb je daardoor de onsteking gekregen, of heeft de dokter dat niet gezegd?
Ik hoop dat je er snel vanaf bent!
Engeltje, hahaha ik moet echt lachen om onze mannetjes. Zowel die van jou als die van mij hebben nu al een eigen willetje. Ze weten precies wat ze wel en niet willen. Nou dat belooft nog wat voor de toekomst!
De gehoortest gaat vast goed!! Ryan heeft hem gehad en die was goed. Aangezien Jarne een beetje hetzelfde is als Ryan zit dat bij hem ook goed.
Ik begin me ook zorgen te maken om Anne. Zo lang blijft ze nooit weg.
Ryan had gisteren weer zijn off-dagje. Op de een of andere manier heeft hij dat altijd op woensdag... vreemd. Daarvandaan dat ik hier gisteren ook niet was.
Ik ga nu lekker ff slapen!
xxx

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 15:15
ginnie

Ah Charlie Ryan kent dan precies de dagen van de week al..gaat het alweer wat beter vandaag?
De plamuurder moest het hele huis rond en ik vond dat zo raar om alvast naar bed te gaan,en oneerlijk tegenover Gino. Nadien had die nog tijd om op zijn gemak een glas te drinken zelfs
Maargoed,het is terug heel wat opgeknapter in huis nu!

Engeltje: Succes met de gehoortest vandaag hé! Zal wel loslopen!

Nona: ja,dat is natuurlijk wel waar,de mannen voelen dat allemaal niet he,en zij hebben geen lichaam die zich daarop helemaal voorbereidt..wel knap dat jullie dichter naar elkaar toegroeien,en leuk! ik ben benieuwd of dat hier ook zo zal zijn! Maar eigenlijk zijn we al dikke maatjes hoor!
Ja,die dromen zouden erbij horen

Ann: Wat erg,een borstontsteking is erg pijnlijk,en je kan er echt ziek van zijn..rust maar veel nu,en als het nodig is toch antibioticum nemen hoor!!

Zo,6 shetlanders zijn naar mn oma gebracht..is een stuk leger op stal..ik miste ze al,maar ik zie ze toch elke dag aangezien ik elke dag naar oma ga
Ons hengstje mocht ook één merrie dekken,in 15 seconden was het al raak,knappe vent hoor

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 19:15
engeltje

hoi dames hier ben ik terug

charlie je had gelijk de gehoortest was zeer goed zijn gewicht en lengte was enorm goed hij weegt nu al 4.270kilo en is 55 cm groot het is een echte reus zei ze. ook zei ze dat ons boorlingetje nu weg is toen moest ik wel even slikken wat gaat dat vlug zeg.

ginnie leuk zeg dat je nu echt veel minder werk gaat hebben en zo ziet je oma ook dingen bewegen e als ze niet zo ver van haar staan in de wei.
wat goed zeg dat je hengst dat zo goed doet amai zeg is echt wel zeer snel e.

zo dames ga jullie vlug terug laten want mijn was hangt nog buiten en ik moet nog beginnen aan mijn eten.

anne waar ben je we zijn hier enorm bezorgt hoor meid

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 20:17
Charlie

Hi meiden,
Ginnie, echt lief van je dat je bent opgebleven samen met Gino.
en inderdaad het is niet echt wat om te gaan slapen als er een vreemde door je hele huis bezig is. Als het alleen beneden is dan is het niet zo erg. Gelukkig zie je je ponys elke dag! Doet je oma ze nu ook verzorgen?
zo jullie hebben een echte hengst! Die lust er wel pap van.... hahaha
Wanneer weet je of het gelukt is?
Engeltje, zie je alles goed! Echt leuk onze mannetjes gaan een beetje gelijk op. Ryan is 52 cm en 4280. Het gaat echt super snel. Zaterdag zijn ze alweer een maand. Wij moeten van elke minuut genieten, want voor je het weet zijn ze een jaar.
Hier gaat alles vandaag prima! Hij is weer lekker aan het slapen.
In tegenstelling tot gisteren! Echt grappig dat hij zijn ritme van de dagen aanhoudt. Heb vandaag en gisteren heerlijk bij mijn ouders gegeten want Robert heeft late dienst. Het is zo leuk om te zien hoe gek ze met hun kleinzoon zijn. Ze maken bijna ruzie om wie hem mag vast houden. Echt zo lief.
Ik ga lekker wat tv kijken en dan lekker slapen!
xxx

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 11:56
Charlie

Hi meiden!
Wat is het hier ontzettend rustig de laatste tijd...........
Mama zijn vergt toch behoorlijk wat energie hahahah!
Gaat alles goed met iedereen?
xxx

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 12:20
ann

Dag dames,

Hier is al een veel betere Ann. Wat platte kaas allemaal niet kan doenDe pijn is al veel minder,heb geen koorts meer maar heb nu wel een héél rode plek op mij borst(ik denk dat de ontsteking eruit komt) Ons julie heeft het ook geweten want ze is deze nacht heel braaf geweest (ze heeft mama een beetje laten slapen)Ze heeft 6,5u aanéén geslapen; Goed hé!En sinds gisteren drinkt ze ook beter, ze zit nu op 90cc.

Amaai charlotte, ryan kent de de dagen van de week al. Is echt gek hé?Dus voortaan breng je ryan op woensdag naar de grootouders (ze aken toch ruzie om wie hem eerst mag vasthouden)
Mmmm, lekker gaan eten bij je ouders.(ons mama is deze voormiddag ook al hier geweest en heeft de strijk gedaan, toch gemakkelijk. Maarja, ik moet nog genoeg rusten hé)

Ginnie, amaai wat een hevige hengst hebben jullie (eigenlijk is daar toch nkis aan, geen plezier zo na 15sec. Maar goed dat het bij ons zo niet is)
Leuk inder werk met de paardjes. Zeg, en wie gaat al je werk overnemen als je in het ziekenhuis ligt?En daarna, ze kunnen toch niet verwachten dat je direct erna al dat werk kunt doen hé?

Engeltje, zie je wel dat de gehoortest goed is!Amaai, Jarne is al een flink ventje zeg!Die doet het goed
Hoe zit het met die job van electrabel? Al iets gehoord?

Nona, ja geweldig hoe je als partners dichter bij elkaar groeit hé? en ik vind dat dat nog sterker wordt als de kleine er is.Je hebt wel minder tijd voor elkaar maar het is intenser. En als je je ventje samen met de kleine zit bezig doen, dan smelt je hart gewoon

Davke, hoe is het met jouw? We denken aan je...ik hoop dat het wat gaat en dat je papa niet teveel afziet...Veel sterkte voor jouw en je familie!

annelies, ja waar zit je? We beginnen ongerust te worden?Er is toch niets hé?Met jouw of lotte?

Ellentje, van jouw hebben we ook niet zoveel meer gehoord? Heb je het nog druk? Volledig ingehuist? Voel je je al thuis?

Ahja nona, wanneer is jouw grote verhuisdag?

Lijntje, hoe is het nu met jouw? We denken hier nog elke dag aan je!!

Zo, ik ga me nog een beetje rusten want ons meisje zal seffens nog wel om eten vragen...

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 12:35
engeltje

hoi dames

ann wat leuk dta je je al beter voelt en wat leuk zeg dat jullie meisje al zo goed doorslaapt onze jongen slaapt maar maximum 4.30 uur langer kan hij niet zonder zijn flesje en het is niet dat hij te weinig drinkt hij drinkt 8 flessen van 150cc eigenlijk veel te veel ùaar ja wat moet je doen als hij honger geeft e.
die job van electrabel mag ik niet aannemen van mijn ventje ik heb namalijk dinsdag 2 uren moeten testen gaan afleggen woensdag heb ik dan ook nog eens 2 uren testen moeten doçen en normaal vandaag nog eens ook was je van je loon afgehouden als je naar het toilet moest en dat vonden wij echt niet kunnen dus heb ik vriendelijk bedankt.
maar ik mag deze namiddag gaan solliciteren naar een winkel het is op hoop van zegen e.

onze jongen doet het idd zeer goed het is een echte reus zei die van kind en gezin wij natuurlijk beiden fier.

zo ga jullie laten ik moet me nog douchen want ik zweet van me op te jagen in het huishouden en met een zweetgeur kan je niet gaan solliciteren e.

dikke zoen en knuffel van inge en jarneke

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 12:48
ann

Engeltje, Veel succes dadelijk bij de sollicitatie!! Wij duimen voor je

xxx
Ann

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 14:32
Ellen'tje

de reden waarom ik weinig kom is omdat ik thuis geen pc heb hé, kan er enkel op bij men ouders
Vanaf ik ga werken zal ik wat vaker terug komen zo

Hier gaat alles super
We wonen er heel graag en zijn goed gesetteld

26 april word ons kleine meid gedoopt
we zijn vandaag haar doopkleertjes gaan kopen en ook voor de mama hé

Ik heb enkel wel indruk dat ons Anouk niet zo goed meer eet
Ze eet haar flesje niet meer uit eigelijk
Maar ja kan het er niet induwen hé, genoeg is genoeg natuurlijk
Als ze maar bijkomt dat is het voornaamste é

Zou graag op haar 3 maand beginnen met fruitpap maar ja naarschijnt is dat te vroeg
Dus zullen zien

Moet bijna gaan werken zeg pffffff
de 5de mei

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 15:09
ginnie

Ellentje: Jee dat gaat toch vlug hé! Heerlijk kleertjes kopen voor het doopfeest! Zolang Anouk goed groeit en bijkomt zal er wel geen probleem zijn,ze bepaalt zelf al een beetje wanneer ze genoeg heeft dus.
Ah die eerste werkdag is voor alle moeders niet zo leuk..ga ik geen last van hebben aangezien ik niet echt stop met werken

Engeltje: Jarne is goed op schema zeg,en flink groot al! Past hij nog in maatje 56??
Succes zo dadelijk bij de sollicitatie!!

Ann: Wat fijn dat je je al zoveel beter voelt! Oef,ik zat er al mee in,een borstontsteking is niet niets zeg! En je had dit ook niet verdiend na al dat overgeven
Rust nog maar goed uit! Zo te horen is je mama ook weer goed te been,na haar tweede operatie??
De grote paarden mogen binnen 2 weken ook in de wei! Dan zit alles in de wei en is het gewoon binnensteken en buitensteken,echt een eitje!
Dat zal mn schoonma of Gino wel doen die dagen dat ik in het ziekenhuis ben,en erna indien nodig.Echt,de zomer bij de winter,dat scheelt uren werk!

Charlie: Ja mijn oma zorgt voor de ponies! Ze is echt een schat!
Ze kijkt of ze water nodig hebben en haalt soms wat mest uit de wei..ze is al 75 maar nog zo kwiek! En ze ziet die beestjes héél graag,en is dan ook meer in beweging,wat ook net goed voor haar is!
Dus Ryan groeit ook al zo goed! Is zelfs nog 10 gr zwaarder dan Jarne,die gaan echt gelijk op hé.
Leuk dat je ouders bijna vechten om je mannetje! Moeten ze vooral doen als hij een poepluier heeft haha!

Ja ik heb echt minder werk aan de dieren nu,en het doet me wel goed,ik hoef me helemaal niet meer in het zweet te werken nu! Heb het idee dat ik het zo nog wel even volhoud
Onze hengst is inderdaad een kereltje! Deze morgen was hij een onzichtbare merrie aan het dekken,had een leuke droom denk ik
Maar het zijn stuk voor stuk lieverdjes!

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 15:39
ann

Amaai ellentje, het gaat inderdaad snel zeg!En ze wordt al gedoopt. Leuk gaan shoppen voor de doop, wat heb je gekocht?
ah, ik wist niet dat je thuis geen computer had. (dan heb je telkens veel bij telezen als je eens naar je ouders gaat)
Tja, ik dacht ook dat je iets langer moest wachten met fruitpap. sommige zeggen ook om eerst met groentepap te beginnen. Eens vragen aan die van kind en gezin?

Ginnie, ja je zou zeggen dat ik mijn deel wel gehad heb met dat overgeven hé? (ik denk dat ik ergens gestraft wordt omdat ik zolang niet moet gaan werken en andere zwangeren zo nog moeten zwoegen tot op het laatste, zou dat kunnen?)
Tja, maar ik heb het wel over voor ons meisje!
Ons mama is nog niet genezen hoor maar ze doet haar best. Ze zegt dat ik ook zolang voor haar heb gezorgt en nu wil ze iets terug doen (en zo is ze ook meer bezig met haar kleindochterdus mooie meegenomen)
Oef zeg, minder werk met de paardje, zal ook een heel opluchting zijn?
Amaai, je oma kan dan nog goed zeg? Maarja, zo heeft ze ook wat beweging en wat te doen.En de paardjes zullen het ook leuk vinden!

Engeltje, hoe is je sollicitatie geweest?

Ons julie had daarstraks weer alles over moeten geven (ik hing heel vol, zij ook en de zetel ook)En de poes had zich verschrokken (de straal melk vloog juist langs zijn oren
Ga blij zijn als we terug naar de osteopaat mogen maandag.

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >