Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 11:30 Mama!!! ![]() | Proficiat Nona met Mila ![]() |
| 06/07/2008 @ 12:07 Teddy_Kelly | Hoi hoi iedereen heb al een paar dagen last van een opgeblazen gevoel en lichte pijn in de onderbuik. Ben ook iedere dag vermoeid en in momenten misselijk. Kan dit een teken zijn of zijn het gedachten? Hopelijk kan er mij iemand wat advies geven. ![]() groetjes ![]() |
| 06/07/2008 @ 12:07 Teddy_Kelly | Oja, en Nona proficiat met je beebje! |
| 07/07/2008 @ 10:23 ginnie ![]() | gefeliciteerd Nona met Mila!!! Wat een mooie naam,en ik zat ernaast héhé ![]() Ben gauw weer weg,maar ik was zooo benieuwd,ben ook héél benieuwd naar je verhaal!!!!!! ![]() |
| 07/07/2008 @ 21:24 dopey ![]() | Hallo allemaal ik ben dus toch vannacht ongesteld geworden!!! balen balen balen!!! groetjes marielle ![]() ![]() |
| 07/07/2008 @ 21:24 dopey ![]() | Hallo allemaal ik ben dus toch vannacht ongesteld geworden!!! balen balen balen!!! groetjes marielle ![]() ![]() |
| 08/07/2008 @ 07:49 Mama!!! ![]() | Jammer Dopey |
| 08/07/2008 @ 14:26 engeltje ![]() | hoi dames eventjes vlug om te zeggen dat er nieuwe foto's op mijn profiel staan |
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met de pil - wanneer zwanger?

zijn in het begin, maar dat zal de tijd moeten uitwijzen. Had je al getest?
Amaai, weeral van de eerste keer prijs!

nu we moeten erdoor