volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 08:22 Anne ![]() | O Nona waar ben je? Hopelijk is alles goed met je! Ik hoop dat je een hele goede bevalling hebt gehad en je lekker aan het genieten ben van je kleintje. Liefs, Anne |
| Gisteren @ 10:37 Teddy_Kelly | Dank u. Vanaf wanneer kun je eigenlijk de eerste syptomen zien/voelen dat je zwanger bent? |
| Gisteren @ 10:11 Mama_van_Anouk ![]() | welkom hier Teddy-Kelly !! |
| Gisteren @ 10:10 Teddy_Kelly | Gestopt en zo gelukkig ! Hoi hoi iedereen, wil even goeiedag zeggen. Ben nieuw op dit forum. Ik en mijn ventje zijn ook gestopt met de pil dus we gaan er volledig voor. Hopelijk krijg ik veel info van jullie kant. Groetjes ![]() |
| Gisteren @ 09:54 ginnie ![]() | nona wat spannend!!!!!!!!!!! ben weer weg,jarne huilt,het is allemaal nog steeds niks... ![]() |
| 03/07/2008 @ 11:33 sas ![]() | spannend nona tewijl ik dit hier schrijf kan je al u beebje in armen hebben |
| 03/07/2008 @ 09:22 dopey ![]() | verkeer gevoel gehad nog steeds geen ongi!!!! hoe is het met de rest??? ik durf niet te tesen< want ik heb er dinsdag 1 gedaan en die was negatief!!! groetjes marielle |
volgende pagina >
[Reageer]

gestopt met de pil - wanneer zwanger?

maar ik durf niet meer te testen, bang dat het weer negatief is, heb elke keer het gevoel dat het komt, buikpijn, krampen en een opgeblazen buik. Ik heb echt een buikje gekregen en dat had ik bij Sylvain ook, maar ja dat zegt niets mijn partner zegt van wel en mijn collega's zeggen dat ik dikker geworden ben, het zou wel erg zijn, want k paste de laatste keer al niet in mijn trouwjurk!! Laten we hopen dat er een beebje in mijn buik zit en dat ik dan niet meer dikker wordt, hahahaha
ik heb echt niet meer veel, ik hoop dat volgende week het beter gaat als alle stress enz..weg is.Nu drinkt ze 3flesjes bv en 2 flesjes FV.