< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
26/07/2008 @ 09:59
engeltje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ann dat is een goed idee van je oml een topic te openen voor ons want dat is idd ook de reden waarom ik hier niet veel meer kom het is gewoon niet leuk niet meer. omdat er ook niemend meer antwoord als we het hebben over onze kindjes dus ik ben er ook een voorstander van.

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 09:50
ann

dag dames,

Mss dat ik nu ook reactie uitlok maar ik moet me aansluiten met annelies!
Vandaar dat ik dus ook niet meer veel op het forum kom; en ik heb het gevoel dat ik en Annelies ook niet de enige zijn....
Wij waren een heel hecht clubje en dit is echt niet meer zoIs niet slecht bedoelt voor de nieuwe dames hoor!!Maar wij hebben dan ook dingen samen meegemaakt (Lijntje en LIV)en het is nu eenmaal dat de nieuwe dames dit niet hebben meegemaakt en lijntje bv al niet kennen. En ik zou niet willen dat we lijntje EN Liv zouden vergeten!!Als jullie me snappen?
Ik vind het zeer jammer dat er nu een paar dames zouden afhakken (waaronder ik ook want ik was eentje die héél dikwijls op het forum zat)Want ik ben benieuwd naar alle veranderingen van onze kindjes.
En inderdaad davke je hebt gelijk, de zwangere of bijna zwangere hebben natuurlijk recht om hier te komen, het topic heet ook 'gestopt met de pil, wanneer zwanger'.En zij willen mss ervaringen uitwisselen. Maar ons gevoel van hechte band is weg (als je me begrijpt wat ik bedoel)Dus ik denk dat de dames van in het begin niet meer onder het topic passen. Misschien moeten we een ander topic openen en de dames die waar we mee begonnen zijn daar terug bijkletsen?Is dat geen ideetje?
Davke, en we kunnen nog steeds, die wil, op dit topic reageren en ook blijven.
Want Annelies, ik zou eigenlijk niet willen dat ik je niet meer hoor want ik weet dat je ook veel aan het forum hebt gehad en wij hebben ook veel aan jouw gehad!!
Dus 'oude' dames, wij mijn mening deelt, laat me iets weten en mss kunnen dan een nieuw topic openen?

XXX
Ann

ik hoop dat ik geen boze reactie's heb uitgelokt?Anders sorry ervoor!

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 13:37
davke

nee ann je begrijpt me ook verkeert ben niet boos aub

het is juist die nieuwe mensen die ook eens jullie ervaringen willen weten hoe het gaat met jullie en de kersverse beebjes
dat is ook leuk om eens te horen hoor hoe ze evolueren die kleine spruitjes

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 12:34

was al bang voor zulke reacties zoals van Davke. Maar ik voel er niet voor om met nieuwe zwangere te kletsen daarom neem ik afscheid. Denk dat je het berichtje niet goed begrijpt. Ik neem afscheid en zeg dus niet dat er nieuwe mensen bij mogen. Misschien moet je beter lezen.
Juist omdat ik afscheid neem, geef ik juist die mensen de kans die gestopt zijn met de pil en zich dus afvragen...wanneer zwanger, lekker met elkaar te kletsen. Ik voel me hier niet meer aangesproken en daarom neem ik afscheid.

Anne

[Laatst gewijzigd door Anne - 25/07/2008 @ 12:35] - Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 12:33
engeltje

hoi meiden ik ben er ook nog eens geraakt.
jarne geeft ondertussen al 2 tandjes langs onderen echt grappig om te zien.
hij weegt nu 7.5kilo en is 68.5 cm groot. hij was 5.5 cm gegroeid in 1 maand tijd we verschoten ons een bult.

charlotte geeft ryan al tandjes?

zo ga jullie terug laten ga verder genieten van het mooie weer. sorry voor dit korte berichtje

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:56
davke

dag dames allemaal

alle anne kvind het jammer dat je erzo over denkt jullie ervaringen en verhalen zijn toch ook belangrijk en intresant en niemand vraagt het toch om op alles en iedereen te reageren ja ik vind het echt heel jammer
moet ons leuk groepje nu echt helemaal uiteen vallen?
en enkele maanden terug sprak je nog van eens af te spreken en elkaar te ontmoeten met alle beebjes er bij als iedereen bevallen was deze zomer
de mensen die nog niet zwanger zijn verlangen dan niet om daar bij te zijn he
het komt wel zwaar over tegen over de mensen die nog altijd aan het proberen zijn om zwanger te worden sorry dat ik zo reageer maar dit topicje heet toch GESTOPT MET DE PIL WANNEER ZWANGER of niet mogen erdan geen nieuwe mensen erbij?

sorry hoor maar ik geraak er niet bij bij je reactie
sorry dat ik dit zo moet zeggen echt sorry maar dit vind ik erg

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:11
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi Anne,
Erg jammer dat je niet meer mee kletst. Maar ik kan me ook vinden in wat jij schrijft dus ik begrijp het wel. Ik ga je zeker missen. Ik vond het altijd erg gezellig met je en vond het altijd leuk om te lezen hoe het met Lotte gaat. Ik wens jou ook het allerbeste en hoop je toch misschien nog een keer te zien hier of ergens anders!
Ik had je nog een pb gestuurd, maar alle antwoorden heb je hierboven al gegegeven.
Bedankt voor de leuke kletstijd!
xxx

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 21:55

Hallo allemaal,

Ja ben inderdaad niet meer veel op het forum. Maar dat heeft ook een reden. De topic waar wij nu gezellig aan het kletsen waren trekt duidelijk nieuwe dames die nog zwanger willen worden. Ik merk dat de verhalen over onze kids dus beduidend minder worden. En omdat ik nog niet toe ben aan een nieuwe zwangerschap heb ik besloten te stoppen met het forum. Ik vond het altijd heel gezellig maar nu er zo veel nieuwe dames zijn is het bijna onmogelijk geworden op iedereen te reageren. Vind het wel jammer omdat we zo'n hecht clubje waren geworden en we veel met elkaar hebben beleefd. Ik wens iedereen het allerbeste en geniet maar lekker van het kindje wat we dit jaar mochten ontvangen, de zwangeren een goede zwangerschap en die dames die zwanger hopen te worden wens ik toe dat ze allemaal snel zwanger zullen worden.

Ann en Julie, succes als je straks weer moet gaan werken en naar school!
Charlie, je krijgt de groeten van Lijntje! Ik hoop dat Ryan gauw van zijn obstipatie af is.
Ginnie, ik hoop voor jou dat Jarne gauw op zal knappen en geniet lekker van je mannetje
Engeltje, geniet ook lekker van je Jarne, je lieve beertje en laat je niet gek maken door Kind en gezin he, je doet het prima als mama.
Ellentje, succes met je zwangerschap en geniet lekker van je Anouk.
Nona, geniet van Milla en je verlof....je hebt een mooi kindje hoor, leuke foto's.

Nou het allerbeste!

Groetjes,
Anne

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 20:45
Charlie

Davke, goed om te horen dat je zo'n fijne trip hebt gehad!! Mijn duimen staan ook niet stil. Ik hoop echt dat het goed heeft gedaan zo even weg met zijn 2en!
xxx

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 13:31
davke

ja dat hoop ik ook zoiezo doet de berglucht al wonderen bij mij op mijn gezondheid dus ja ik hoop dat het nu ook op onze bevruchting wonderen heeft gedaan hé

bedankt voor de duimen

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 13:28
ginnie

davke fijn dat je zo genoten hebt van het tripje!
Alle duimen omhoog dat de gezonde berglucht je iets opgeleverd heeft

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 12:12
davke

hallo dames,

hier ben ik weer terug fit en wel uitgerust van een heerlijke vakantie aan de bodenzee het was super

en ja we hebben heelveeeeeel geklust maar dat gaan we nog wel doen hier thuis ook natuurlijk

en nu te hopen dat die welverdiende vakantie iets heeft opgeleverd hé

nu nog een goeie 2 weken en dan weet ik het hé ik hoop het zo dan zijn we één jaar aan het proberen en als het gelukt is dan zullen we altijd kunnen zeggen dat het een halve oostenrijker is hé
en zullen we telkens kunnen blij terug keren naar die plaats om herinneringen te kunnen ophalen

nu ik heb er ferm van genoten en ga nu vlug weer aan de slag en al de was en plas doen van de reis dada tot later

en oja Lore welkom en vul het lijstje maar aan hé en het kaarsje niet vergeten terug te plaatsen bij Liv

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 12:05
davke

bijna zwanger
--------------
Davke 24,be,1e kindje 11de ronde, nod 06/08/2008
Kiemenie 23,be,1e kindje, 1ste ronde, nod 21/08/2008
Marijke 28,BE,3de kindje, 1ste ronde, nod: 06/07/2008
Kate 26,BE,1e kindje, 1ste ronde laatste pil 06/06/2008
Kimmie
Wishing 29,BE, 1e kindje, 1 ronde laatste pil 04/06/08
Lore

zwanger
--------
sas, 26, be 1e kindje, 30-01-2009-->nekplooimeting 17-07-2008
Ellen, 22 , be , 2de kindje, 16-03-2009 -> gyn 05-08-2008 !!
Dopey 25,nl,2de kindje

bevallen
--------
Ellen, 22,be, 1e kindje, Anouk 25/01/2008 !!!
anne 33,nl 1e kindje, lotte-sophie 01/02/2008!!!
lijntje 32,nl 1e kindje, liv 07/02/2008!!!
charlotte 27,nl 1e kindje, ryan 12/03/2008!!!
engeltje 20,be 1e kindje, jarne 12/03/2008!!!
ann 27,be 1e kindje, julie 23/03/2008!!!
ginnie,26,be,1e kindje, jarne 15/05/2008!!!
nona, 27,be 1e kindje, Milla 03/07/2008 !!!

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 11:13
kiemenie

Goeiemorgen,
m'n zijn eindelijk doorgekomen en dat na 159 dagen.
Heb nu aan banner gezet van 28 dagen,dit is dus een gok...
Het is hier wel erg stil tegenwoordig.
Alles goed met iederee? vollop aan het genieten van het mooie weer?
Groetjes

bijna zwanger
--------------
Davke 24,be,1e kindje 11de ronde, nod 06/08/2008
Kiemenie 23,be,1e kindje, 1ste ronde, nod 21/08/2008
Marijke 28,BE,3de kindje, 1ste ronde, nod: 06/07/2008
Kate 26,BE,1e kindje, 1ste ronde laatste pil 06/06/2008
Kimmie
Wishing 29,BE, 1e kindje, 1 ronde laatste pil 04/06/08

zwanger
--------
sas, 26, be 1e kindje, 30-01-2009-->nekplooimeting 17-07-2008
Ellen, 22 , be , 2de kindje, 16-03-2009 -> gyn 05-08-2008 !!
Dopey 25,nl,2de kindje

bevallen
--------
Ellen, 22,be, 1e kindje, Anouk 25/01/2008 !!!
anne 33,nl 1e kindje, lotte-sophie 01/02/2008!!!
lijntje 32,nl 1e kindje, liv 07/02/2008!!!
charlotte 27,nl 1e kindje, ryan 12/03/2008!!!
engeltje 20,be 1e kindje, jarne 12/03/2008!!!
ann 27,be 1e kindje, julie 23/03/2008!!!
ginnie,26,be,1e kindje, jarne 15/05/2008!!!
nona, 27,be 1e kindje, Milla 03/07/2008 !!!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 15:58
ginnie

O ja Anne hoe gaat het met Lotte??
En Engeltje??

Oh Charlie wat zielig dat Ryan nog niet beter is!
JArne drukt ook vaak op niks,maar hij doet toch wel elke dag kaka,ook al is het dan meestal een ontplofte pamper
Ik hoop dat hij snel betert,en gatsie ook al een verkoudheid!

Als je een foto wil van Jarne,moet je me maar even je emailadres doorgeven,dan ga ik er es een paar zenden,ik verwacht er dan ook van Ryan!
(ik zit wel niet elke dag achter mn pc dus excuses als ik dan niet direct antwoord!)

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 15:27
Charlie

Onze kleine man is ook al zo verkouden! Het heerst dus echt erg.
Ik heb het ook overgekregen.
Wat zielig dat Julie nu nog meer moet spugen. Ging je bv niet meer?
Net als wat Ginnie zegt, je moet jezelf niet de schuld geven van haar verkoudheid. Dat heeft niks met t stoppen te maken!
Wat jammer dat jullie niet weg kunnen. Hoop dat jullie vrijdag kunnen. Het wordt dan echt mooi weer! Hoe is het nu met Werner?
Hoe is het met jou?? Kun je alleen een beetje verwerken?
Beterschap voor jullie lieve meisje!
Ginnie, gelukkig dat Jarne wat minder huilerig is.
Het gaat snel he? Ik ben wel heel nieuwsgierig naar je mannetje! Wil je een x een foto plaatsen??
Ryan zijn constipatie gaat nog niet goed Volgende week vrijdag gaan we naar de osteopaat. Afgelopen weekend heb ik 2 keer een microlax gehaald omdat hij zo aan het persen was en er niks uit kwam. Daarna waren zijn darmpjes dus wel leeg. Gisteren weer drukken op niks. Ik had hem toen even op zijn buik gelegd en dit hielp hem wel, want er kwamen allemaal scheetjes uit. Hopelijk helpt de osteopaat snel!
Hoe is het met Anne?? Heb je al heeeeel lang hier niet meer gezien.
xxx

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 15:05
ginnie

ach Ann ik lees het nu pas,wat jammer! (had al gereageerd op je mailtje eerder),
arme Julie,misschien was dit het wel wat aan het broeden was de ganse week?
Ze is trouwens niet de enige want ik lees veel baby'tjes met een verkoudheid..ik hou mn hart al vast
Veel beterschap voor haar alleszins,en nu hopen dat jullie vrijdag toch echt eens kunnen gaan uitwaaien!
En dit komt niet door het stoppen met BV hoor,dat mag je niet in je hoofd steken,al snap ik het gevoel wel

Charlie: Hoe gaat het nu met Ryan zijn constipatie??

Ik vraag me ook af hoe het met Nona en haar schattig meisje gaat??

Ik zit nu op het werk,ga nu gauw voortdoen.

Met Jarne gaat het wel goed,behalve het spugen natuurlijk
Maar het huilen blijft binnen de perken de laatste dagen,en hij ontwikkelt zich toch zo vlug!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 14:05
ann

Dag dames,

wat is het hier rustig...
Hier is het minder goed met ons julie, ze is wat ziek
Tja, ik en werner waren in de week verkouden en natuurlijk heeft julie het nu zitten. Deze nacht was het heel erg, ze kreeg bijna geen adem. we hebben dan haar bed op onze kamer gezet en maar de hele tijd de slijmpjes uit haar neusje gehaald; arm meisje, triestig om te zienZe is uiteindeljk dan toch om Half 4 inslaap gevallen; deze middag dan naar de dokter geweest en nu moet ze druppeltjes nemen.
Ze geeft ook telkens over als ze moet niezen of hoesten (juist of ze anders niet genoeg spuugt)
Je hart breekt als je dat ziet hé; voel me ook wat schuldig want ik heb ze aangestoken en sinds maandag ben ik gestopt met borstvoeding. En wie weet was ze niet ziek als ze nog BV kreeg?niet simpel...
Heb haar nu even in bed gelegd ze is stikop. Ik ga dus nu maar even kijken..

en we gingen vandaag normaal een dagje naar Zee, is dus niet kunnen doorgaan. Ik had me er ook op verheug want zo eens gaan uitwaaien na al die stress (van mijn schoonma en de dood van werner zijne pa) zou ons deugd gedaan hebben...maarja eens kijken hoe ze vrijdag is en dan gaan we vrijdag nog eens een poging wagen

Sorry dat ik niet antwoord op iemand zijn bericht, zal voor een andere keer zijn...

xxx
Ann

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 13:16
Charlie

Hi meiden,
Wat is het hier rustig???!!!
Alles goed met iedereen?
xxx

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 15:12
Lore

hoi,
ik wil ook graag meebabbelen. Ik ben eind juni gestopt met de pil en zit nu in mijn eerste vruchtbare periode. Ik zou deze maand nog liever niet zwanger worden (vooral owv een verbouwing die liefst redelijk af moet zijn als de baby zou komen), maar vanaf volgende maand willen we er graag voor gaan! Ik moet zeggen dat ik echt blij ben van de pil af te zijn en ben benieuwd hoe mijn lichaam zal reageren en hoe lang we gaan moeten proberen...
Veel succes iedereen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >