< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
27/06/2008 @ 10:43
davke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
kwam eigenlijk eens kijken hoe het is met nona
Hoe is het met de infectie?

en zie dat alles goed gaat met de andere kindjes
MVA ga je dan eens een foto er op zetten met haar badpakje

ik ben blij eerst stond ik zo lang alleen en nu zijn we alweer met 3 die willen zwanger worden

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 10:38
davke

bijna zwanger
--------------
Davke 24,be,1e kindje 11de ronde, nod 04/07/2008
Ellentje,22,be,2e kindje 1ste ronde laatste pil 29/05/08
Dopey 25,nl,2de kindje
zwanger
--------
nona, 27,be 1e kindje,*geheim* 26-06-2008
sas, 26, be 1e kindje, 28-01-2009--> gyn??

bevallen
--------
Ellentje, 22,be 1e kindje, anouk 25/01/2008 !!!
anne 33,nl 1e kindje, lotte-sophie 01/02/2008!!!
lijntje 32,nl 1e kindje, liv 07/02/2008!!!
charlotte 27,nl 1e kindje, ryan 12/03/2008!!!
engeltje 20,be 1e kindje, jarne 12/03/2008!!!
ann 27,be 1e kindje, julie 23/03/2008!!!
ginnie,26,be,1e kindje, jarne 15/05/2008!!!

hoi dopey welkom als je zin hebt moet je maar het lijstje aanvullen hé kopieren en plakken op je reactie
groetjes

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 08:08
Mama!!!

Welkom Dopey !!!!
Je mag je altijd bijvoegen aan ons lijstje hé

Ja Anouk groeit idd enorm
Het is al een hele meid
Gisteren haar eerste badpakje gekocht
Ze weegt al zeker 7kg nu
Ze is supervrolijk, speelt enorm echt een flinke meid
Sinds gisteren staat ze ook op aptamil HA 2 !

Idd nu in men wachtweek, we zien wel hé, ik test normaal niet voor 5 juli

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 07:58
ann

dag dames,

Ik kwam nog eens kijken naar nieuws van nonaIn het begin van de week dachten jullie dat het vrijdag ging worden en we zitten vrijdagDat wachten is echt ellendig hé?
Hoe is met de infectie, helpt de medicatie al wat?

Hier gisteren een echt vermoeiende dag geweest en een zware.Ik ben dus gaan schoonmaken, de kamer waar hij gestorven was, tja het was erg.Hij heeft nog hééél maar héél veel moeten overgeven dus waarschijnlijk heeft hij echt afgezienmaar zoiets zullen we nooit weten.
Voor werner was het gisteren ook heel zwaar, werner is ene die niets zegt, hij kropt alles op maar gisteren ging het niet meer.we hbben dan ook tot middernacht gepraat.ben ik blij om!
zijn ma mag deze namiddag naar huis, ik hoop dat het gaat lukken want het was toch een zware operatie (een bypass aan de halsslagader)
wat een gedoe allemaa he, als de dagen maar snel door zijn...

Ginnie, hoe is het gisteren bij jarne op controle geweest?gaat het al wat beter?

annelies, hoe is het met lotte?en haar exceem?waar heft ze exceem eigenlijk, op haar voetjes?

Charlotte, hoe is het met de flinke ryan?lukt het een beetje met hem als hij naar de opvang moet?

davke, ben je nog aa het klussen?(het is wel de wachtweek)maar je weet nooit hé en dan heb je het plezier nog erbij hé

sas even niet gehoord?hoe is het met de kwaaltjes?

ellentje,hoe is het met anouk, ze groeit flink zeker? enne, je zit ook in de wachtweken, pf....ben nieuwsgierig. Maar het is zoals charlotte zegt, de eerste 6 maanden na een bevalling ben je het vruchtbaarst, het is te hopen voor jullie

engeltje, hoe is met onze andere jarne?En heb je al ader werk gevonden?

Ben ik iemand vergeten?sorry dan hé

Allez, het kolven is gedaan.Pf, met moeite vind ik tijd om 3keer te kolven, is echt moeilijk(productie is ook minder)Maar ik wil niet stoppen, moet ook denken wat het beste is voor ons meisje he?

xxx
ann

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 19:15
dopey

Online Status Bekijk profiel
gestopt met de pil!!!
Hallo allemaal,

voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd.
Ik wil me even voorstellen, ik ben Marielle 25 jaar en woon in noord holland. Ik heb een zoontje van 19 maanden en we gaan nu voor de tweede. 08-08-08 gaan we trouwen. Ik moet dinsdag ongesteld worden, maar ik hoop natuurlijk van niet. Ik ben in Februari gestopt met de pil en hebben wij het op een andee manier veilig gedaan, want als ik eerder zwanger zou zijn, dan kwam het niet met mijn trouwen uit.
dus vanaf mijn laatste ongesteldheid gaan we ervoor.

Ik heb nu wel allerlei klachten die ik van mijn eerste ook al ken, maar ja wat heeft dat te betekenen. Ik heb steeds een vol gevoel of ik begin juist na een uurtje eten helemaal te shaken van de honger, mijn hele gezicht zit onder de puistjes en ben steeds misselijk. Ik heb ook dat ik steeds liever mijn broek los heb, want het velt echt niet fijn, heb steeds krampjes.

Wel knap dat jullie nu al getest hebben voor de ongesteldheid, dat zou ik niet durven!!! Jullie zouden pas van het weekend ongesteld moeten worden toch?

nou sorry voor mijn lange verhaal ik hoop iets terug te horen.

groetjes marielle

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 17:56

O Nona nog niets...inderdaad misschien beter dat de infectie eerst weg is, beter voor jou en het kindje. Spannend hoor. Moet nu toch een paar keer per dag spieken of je (meisje) er al is.

Ann, ben je de dag een beetje doorgekomen? Zal een moeilijke dag zijn geweest. Hoe is het met je schoonmoeder, is ze al uit het ziekenhuis of had ze een zware operatie en moet ze lang in het ziekenhuis blijven? Kan ze bij de begrafenis aanwezig zijn. Lijkt me echt verschrikkelijk, zelf geopereerd en dan dit. Sterkte voor Werner en jou, merk je iets van je borstvoeding dat die terugloopt? Je hoort toch vaak dat als er iets aangrijpends gebeurd je borstvoeding dan ook minder wordt.

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 17:35
Nona

Hallo:)

Nee hoor, niets aan de hand hier:) Wij dachten dat het voor vrijdag zou zijn in het begin van de week, maar dan moet het toch al wta op gang gaan komen, niet?:) en niets hoor. Buiten dat ik nu nog 1 harde buik heb gehad... :) Maar zolang de schimmel niet weg is, hoeft het niet voor mij hoor:) toedidoe:)

Ook wel stom nieuws gehad van ventje's werk, hij heeft vorig jaar via den interim gewerkt, en die hebben blijkbaar teveel vakantiegeld afgehouden, waardoor hij nu deze maand maar 1/3 van zijn gewoonlijk loon krijgt voor juni... en daarbij komt nog dat ik niet weet wanneer en hoeveel de mutualiteit zal uitbetalen voor mijn zwanegrschapsverlof... Het is zo vervelend he, net deze eerste maand met kind zouden we eigenlijk graag wat reserve hebben... zucht. maar ja, daar komen we ook weer doorheen zeker:)

Ann, hoe gaat het met je? Moet wel erg zijn, gaan kuisen bij je schoonouders zo... Weten ze meer wat er gebeurd is? Of hij heeft afgezien nog in de laatste momenten? En hoe is het met Werner, kan hij het al wat vatten?

kusjes!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 15:55
davke

amaj het is hier stil zou het dan toch al zo ver zijn voor nona?

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 12:28
davke

och ann toch ik heb echt te doen met je
nu werner gaat er eens deugt van hebben om alleen te zijn met zijn dochterke lief en dat is al een voorsmaakje wat er hem te wachten staat als het donderdag papadag is hé

alle veel sterkte meid

en hoe is het met nona? is er al beweging?

alle tot later allemaal

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:23

Sterkte Ann, zal niet makkelijk voor je zijn daar te moeten gaan poetsen, ik heb bewondering voor je hoor. Heel veel sterkte.

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:00
ann

Sorry dames, was jullie vergeten te bedanken voor jullie meedeleven.
(waar zit mijn hoofd ergens)
Mercikes!!!

xxx
ann

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 07:44
ann

dag dames,

Het is weer kolftijd dus kom ik kijken op het forum.En idd annelies, het is niet simpel om nu telkens te kolven maar ik doe mijn best (ik moet ook aan mijn lief meisje denken hé)En die is zo braaf.(ons mama heeft nu gisteren erop moeten letten)
Gisteren voormiddag ben ik ook(tussen al dat gedoe) nog naar kind en gezin moeten gaan voor julie haar 2de spuit.Ze heeft bijna niets geweend,is er ook niet ziek van geweest.Ze was weer goed bijgekomen ze doet het goed!

Nona, nog geen nieuws?tja, ik had dat ook, je zag de weeen op de monitor maar ik voelde dat niet als een wee.De verpleegster zei toe dat sommige moet die sterkte van weeen al aan het schreeuwen zijnEn toch heb ik epuderale moeten nemen bij de bevalling maar niet voor de pijn maar omdat ik flauwviel en constant moest overgeven
het komt wel allemaal goed!kan me voorstellen dat ze met stuit het liefst hebben dat het natuurlijk komt.

sorry dames dat ik niet op iedereen reageer maar ik moet dadelijk weg, want ik moet daar bij mijn schonouders gaan poetsen (schoonvader heeft héél veel moeten overgeven voor hij gestorven is.)Werner blijft hier bij julie, zal hem deugd doen alleen te zijn met zijn dochter...

xxx
ann

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:17
Nona

Allo:)

Ondertussen aan de monitor gelegen en alles rustig. Wel 2 harde buiken geregistreerd, dus blijkbaar heb ik ze wel:) Dat stemt me wel gelukkig dat ik niet teveel last ga hebben van mijn weëen hoop ik? haha:) Ja, er wordt voorlopig ingeleid, de baby heeft het nog heel erg naar zijn zin, en blijkbaar zou voor een stuitbevalling het beste zijn om het zo natuurlijk mogelijk te laten gaan. Ik heb ook zalf gekregen voor de schimmel en dat kan geen kwaad, ik meot alleen minder, vaker gebruiken zeg maar.

Ja Davke, het zit zo met het slijm:) je hebt dus dagen dat je slijmverlies hebt rond je eisprong. Naarmate je eisprong nadert wordt die doorzichtiger en rekbaarder. Vanaf dat die plots weer klonteriger en troebeler wordt is die gepasseerd. Dat slijm helpt het sperma ook zijn weg vinden. je baarmoedermond is in die periode zacht en week (zoals je lip of oorlel) en anders is die hard en gesloten (zoals het tipje van je neus) Als je deze gegevens telkens noteert, samen met je temperatuur 'sochtends kan je een beetje een beeld van je cyclus vormen. Je kan het ook als natuurlijk anticonceptie gebruiken, maar dat is een beetje sneu, want de vruchtbaarste dagen heb je natuurlijk het meeste zin:) Je eisprong zou zijn op de dag dat je slijm het aller-rekbaarst is. Ik had dan zelfs een klein beetje rozig slijm. Vroeger dacht ik 'stomme afscheiding, wat is dat nu', tot ik dat las, en toen had ik wel een 'aha-erlebnis':)

Oke, ik ben weg, we gaan gordijnen hangen:)

kusjes!!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 18:39

Kwam even kijken hoe het met Nona was en dan het verschrikkelijk nieuws van Ann, mijn oprecht deelneming Ann, heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je borstvoeding hier niet onder zal lijden. Werner zal wel verdrietig zijn en dan ook nog zijn moeder in het ziekenhuis, hopelijk is ze snel weer op de been onder deze omstandigheden.

Nona, jij houdt ons wel in spanning zeg, geen nieuws? Wat zij de gyn ook ivm de infectie? En hoe ging het aan de monitor? Misschien ben je wel aan het bevallen...spannend.
(Hoewel ik er zelf even niet aan moet denken )

Mama van Anouk...spannend ik ben echt heeeeel benieuwd of het bij jullie weer meteen raak is! Hou ons niet te lang in spanning he.

Charlie, borsten als Pamela Anderson, nou dat zal je mannetje vast niet erg vinden heb er geen ervaring mee, dus helaas kan ik je hier niet mee helpen. Fijn dat het goed gaat met Ryan.

Nou ik ga gauw weer verder heb deze week 3 dagen gewerkt en nu lekker 4 dagen thuis...heerlijk alles op orde brengen en lekker bij mijn meisje zijn.

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 13:29
davke

kun je dat zien aan je slijm ik bekijk da wel nooit hoor en als ik dan toch kijk is da lik altijd het zelfde

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 12:03
Mama!!!

Nona
rekbaar slijm is al gepasseerd
nu is het gewoon zo slijmerig bij afkuisen zo
maar niet om te zeggen dat het rekt als je het tussen vingers houd
je snapt me wel hé

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 11:52
davke

och ann innige deelneming en heel veel serkte aan jou en werner en de familie jullie gaan het nodig hebben,weet ondertussen ook dat het niet gemakkelijk is om afschijd te nemen maar het is een klein iets gelukkig dat het plots was dat hij niet zolang heeft moeten afzien, maar zo erg voor je schoonma dat ze in het ziekenhuis ligt nu en dat ze niet echt geen afscheid kan nemen ook al waren jullie niet de beste maatjes maar zoiets wens je niemand toe hé.
ik denk aan jullie

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 11:31
Nona

Hey Dames,

Oh Ann, wat erg zeg!! ik krijg er koude rillingen van!! Een vriendin/collega heeft iets gelijkaardigs met haar vader gehad, haar zus heeft hem gevonden, en dat lijkt me zo onwerkelijk. Ik denk dat je schoonmoeder en werner wel de komende maanden regelmatig wakker zullen worden met het idee van 'dit is niet gebeurd'. Oh zeg.
Ik wens jullie veel sterkte toe, en zorg goed voor elkaar he.
Hey, misschien is in dit geval een wake wel een goed idee om afscheid te kunnen nemen van hem (het is zo onwerkelijk he, als het zo uit het niets komt)?

Als je wil, stuur me je gsm nummer in een pb'tje, dan sms ik je wel he:) hopelijk vrolijkt dat de boel tussendoor op...

knuffels!

Hey MVA, (hihi) volgens mijn vroegere research naar vruchtbaarheid:) heb je je eisprong de dag dat je slijm het rekbaarst is. Als het meet klodders zijn dan slierten is je eisprong nog niet of net wel al geweest. Dus nog geen teken van zwangerschap, maar wel vruchtbaarheid:)

kusjes!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 11:26
engeltje

hoi dames

eerst en vooral ann innige deelneming ik kan het geloven dat je schoonbroer er niet goed van was zou het niet zo graag meemaken ook erg voor je schoonmoeder zeg ook al zijn jullie niet de beste vrienden ze zal jouw steun kunnen gebruiken. wat erg zeg net toen ze geopereerd werd mag er niet aan denken. we zullen aan je denken.

nona wat erg dat je terug een schimmelinfectie hebt wat heeft de gyne gezegd en hoe was het aan de monitor of ben je nu al aan het bevallen?

ginnie wat goed dat het beter gaat met jarne ik zal aan jullie denken morgen.

charlie ja het is een ferm stuk zu mijn ventje maar hij ziet er niet echt dik uit. ik zou eigenlijk eens dringend nieuwe foto's op mijn profiel moeten plaatsen e mss doe ik het vandaag nog.

hier gaat het voor de moment niet zo goed ik heb gisteren terug een volledige dag moeten werken en met het resultaat dar mijn knie nu dubbeldik zit en ik bijna geen weg meer kan. dus ik mag niet meer terug gaan van mijn ventje omdat ze gisteren een beetje geprofiteerd hebben van me en ik denk ook niet dat ik nog zal moeten terug gaan want ik stond niet op de plannçing van juli en augustus dus zegt genoeg zeker.

zo ga jullie moeten laten ik ga moeten beginnen aan de kleine zijn groentenpap

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 11:25
ginnie

jee Ann gecondoleert zeg..wat is dit onwerkelijk voor jullie..vreselijk
Veel sterkte aan u,Werner en de familie en vrienden,en natuurlijk begrijpen we dat je minder aanwezig zult zijn nu..

Dikke knuffel!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >