Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/08/2008 @ 13:18 nefertiti ![]() | Nicole, lekker hoor meid, het gaat al lekker naar de kritieke grens toe, dan heb je dat maar weer gehad. Hier nog niets, naar mijn tempdip zou het vandaag NOD betekenen. |
| 11/08/2008 @ 08:55 nefertiti ![]() | Vanmorgen ongesteld geworden, de eerste twee maanden maken we weinig kans, maar we gaan nu eerst straks maar lekker op vakantie, Ik zie jullie weer in september. |
| 12/08/2008 @ 09:20 Jannie ![]() | Hmzzz...ben een beetje jaloers op die druktemakertjes ![]() Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie.... |
| 13/08/2008 @ 21:55 hanan | hoiii meiden cindy wat leuk om weet van je te horen ,en super dat je zo leuke vakantie hebt gehad meisie , en dat je echo ook zo super was helemaal geweldig ![]() nicole 9 weken gaat ook hard he , goed dat je werk nog niet zo tegen valt en alle nare kwaaltjes heb je voor over voor je ukkie he ,dat zei je voor dat je zwanger werd dus aan je woord houden![]() linnie 30 weken ,nog laatste loodtjes word aftellen 10 weken andere zwangere vriendin is terug van land van herkomst ,ze is dik zwanger 38 weken ,en voelt zich erggg slecht , rugpijn,dikke voeten ,moeee ze is klaar mee en mag beginnen wat haar betreft haha ,ze eens gaan met koffer baby kleding die ik over heb ![]() selmen ook alweer 7 maanden en 2tandtjes en kan zitten zo schattig nefertiti hoe is het met jou? karna nog op vakantie? |
| 16/08/2008 @ 13:35 Nicole | Hoooi, Jannie, heel veel succes in de MMM, ik hoop voor jullie dat het snelz'n vruchten mag afwerpen !!!! haha Hanan, je hebt een goed geheugen hoor, daar is echt niks mis mee Je hebt gelijk, ik had er alles voor over om zwanger te zijn, mag ook niet zeuren, maar had niet verwacht dat het zo zou zijn.nog maar 2 weken en ik zit aan de 12 weken, ik hoop dat de misselijkheid en vermoeidheid dan wat meer over is, zodat ik er meer van de kan genieten!!! Ik vind de tijd nu wel snel gaan hoor, dus ik heb er het volste vertrouwen in.Fijn weekend allemaal en geniet nog maar even lekker van de zonnestraaltjes buiten! allemaal zonne-vitamientjes ![]() ![]() Nicole |
| 16/08/2008 @ 13:37 Nicole | oja Nefertiti hoe is het nu met jou en je vader? ik denk aan je.... x Nicole |
| 17/08/2008 @ 20:53 hanan | heyyy meiden nefertiti ,heel veel pleizer op vakantie ![]() nicole ,meestal gaat na 3 maanden de kwaaltjes weg ,bij mij was het met 4 maanden maar laatste maandtjes zijn ook zwaar haha wil je niet bang maken hoor ,maar vond laatste maanden niet zo prettig maar alles hebben we over voor een leuke baby he sterkte meid en probeer te rusten als kan ,kleine maaltijden eten kan ook helpen tegne misslijkheid mij zwanger vriendin gaat trouwen over een maand yoehoeee leuk karna wat goed dat je zo leuke vakantie hebt gehad , en wel vreemd ja van de ongesteld ,maar toen ik op vakantie ging ,kwam ongesteld helemaal niet, weet net spanning of omdat je even met andere dingen bezig bent ofzo ,hoop in ieder geval dat goed nieuws komt binnen kort cindy alles oke meisie ,kwaaltjes beetje over? hier weinig te vertellen school is begonnen , dus drukke leven weer selmen doet het nog altijd goed , wel af en toe jengelen maar niet zo erg fijne avond ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

!!!
Volgende echo is op 25 aug en dan ben ik precies 11 weken.

dus aan je woord houden

kan genieten!!! Ik vind de tijd nu wel snel gaan hoor, dus ik heb er het volste vertrouwen in.
en misselijk. Heb een vraag aan Nefertiti gesteld en zag dat ze pas in sept.terug was, dus ja, dat antwoord duurt nog wel even. Ik heb de afgelopen week wel meer van dat soort stunts, ook op mijn werk echt van die stomme dingen, bestanden verkeerd opslaan, iemand van sys.beheer moeten bellen om bestand terug te laten zetten en nog meer van dat soort stunts

maar laatste maandtjes zijn ook zwaar haha wil je niet bang maken hoor ,maar vond laatste maanden niet zo prettig maar alles hebben we over voor een leuke baby he