< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
09/08/2008 @ 09:53
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wat een heerlijk nieuws meid, dan kun je nu echt genieten! Gefeliciteerd.

Mijn vader gaat heeeel lngzaam vooruit , hij is nu met mijn zus mee naar Duitsland en daarna gaat hij naar zijn zus. Hij kan voorlopig nog niet alleeen.
Verder ziet het er naar uit dat ik weer ongesteld ga worden.

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 09:53
nefertiti

Wat een heerlijk nieuws meid, dan kun je nu echt genieten! Gefeliciteerd.

Mijn vader gaat heeeel lngzaam vooruit , hij is nu met mijn zus mee naar Duitsland en daarna gaat hij naar zijn zus. Hij kan voorlopig nog niet alleeen.
Verder ziet het er naar uit dat ik weer ongesteld ga worden.

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 19:13
nicole

Online Status Stuur bericht

Hallo meiden,

wat is het rustig hier, ivm vakantie ??

Balen Nefertiti, dat je er geen goed gevoel over hebt, maar je weet het he, geen bloed is goed. Ik !!!

Gisteren bij de Verloskundige geweest ivm mijn cyclus van 26 dagen en medische echo is er besloten om bij uitrekeningdatum aan te passen naar maandag 16 maart 2009!!! Mijn mannetje zei al voor de grap 15 maart is ook goed hoor, is op een zondag dus dan ben ik mooi thuis ha ha Volgende echo is op 25 aug en dan ben ik precies 11 weken.

De eerste paar weken leek de tijd als n slakkie voorbij nu te gaan en ben ik alweer bijna 9 weken. Hoop dat ik zo bij de 12 weken ben, die moeheid en misselijkheid laten me af en toe van die roze wolk afvallen

Een fijn weekend allemaal!!!

gr Nicole

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 13:18
nefertiti

Nicole, lekker hoor meid, het gaat al lekker naar de kritieke grens toe, dan heb je dat maar weer gehad.

Hier nog niets, naar mijn tempdip zou het vandaag NOD betekenen.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 08:55
nefertiti

Vanmorgen ongesteld geworden, de eerste twee maanden maken we weinig kans, maar we gaan nu eerst straks maar lekker op vakantie, Ik zie jullie weer in september.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 08:56
cindy

Hey meiden...ik ben terug van Portugal! Heb echt genoten van het mooie weer en het lekkere eten, mijn batterijen zijn weer effe opgeladen.
De familie ginder was superblij met het nieuws van de zwangerschap, ook de zus van mijn man is sinds 2 maand aan het proberen om terug zwanger te worden, als het vlug lukt zal het bij de volgende vakantie een baby-invasie zijn

Met mij en ons kleintje is alles ok, mijn buik is echt kei-hard aan het groeien...mijn moeder schrok gisteren toen ze me terugzag na 2,5 weken!
Ik voel ons beebje ook heel veel bewegen, net zoals met ons Zara. Weer zo'n klein druktemakertje
Morgen moet ik terug naar de gynecologe, ben benieuwd voor de echo.
Ik ga nu effe bijlezen en reageer later wel meer.

Nicole...fijn om te lezen dat alles goed gaat met je zwangerschap

Heel lief dat jullie zo bezorgd waren omdat ik niet op het forum was. Maar ik had op 23/7 wel een berichtje hier gelaten dat ik op vakantie vertrok.

[Laatst gewijzigd door cindy - 11/08/2008 @ 10:06] - Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 09:02
linnie1982

He Cindy,

Welkom terug!
Alweer 18 weekjes. Wat gaat die tijd toch snel zeg.
Al moet ik zeggen dat ik het bij mezelf toch wel erg langzaam vind gaan.

Dus jij ook al zo'n druktemakertje. Hier ook al, soms word ik er best wel gek van.
Maar als het dan weer even rustig is, dan maakt het me eigenlijk ook niet uit, of ze nou zo druk is of niet.
Toch wel een lekker gevoel hoor, dat je haar zo kunt voelen.

Colin heb ik bijna nooit gevoeld, en is nu lekker druk.
Dus ik hoop dat dit andersom gaat. Dat ze nu heel druk is, en na de bevalling lekker rustig. Hahaha.

Nou geniet er nog lekker van.

Nefertiti: Balen dat het alweer niet raak is.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 09:20
Jannie

Hmzzz...ben een beetje jaloers op die druktemakertjes
Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie....

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:42
cindy

Vandaag weer een fantastische echo gehad!
Ons ukkie is al 20 cm en weegt 263 gram en lag dubbel gevouwen in de baarmoeder, met de benen naast het hoofd. Geen gemakkelijke houding lijkt me maar daar scheen het zich niks van aan te trekken.
Zo grappig om te zien.
Ook alle orgaantjes waren prima in orde, geen open ruggetje of hazelipje...perfect ok dus!

Mama en papa zijn dus weer heel opgelucht en blij...

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 18:51
nicole

Hallo meiden,

Cindy, super gaaf hoor dat jullie weer zo'n mooie echo hebben gehad. Kan me voorstellen dat die houding niet echt prettig ligt voor 't kleintje. T wordt vast een lenig kindje

Jannie, hoe is het nu verder met je?

Waaauuww Linnie, ook al een heel eind hoor!! Al die druktemakers hier .. doet het ook pijn als de baby trapt zo in je buik?

Hier gaat het wel. Werken valt opzich nog niet zo tegen. Had verwacht dat ik het minder goed vol zou kunnen houden. Heb wel enorme vlagen van misselijkheid en voel het 's middags ook wel dat ik vermoeider ben. Gaat een beetje op en af. Als ik dat wat minder sympies heb ben ik bang dat het niet goed is... maar ja als ik me dan weer zo misselijk voel dan denk ik, zal toch wel ja, geen prettig gevoel, maar weet dan wel dat het lichaam nog aan het werk is.

xxxx Nicole

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 21:55
hanan

hoiii meiden

cindy wat leuk om weet van je te horen ,en super dat je zo leuke vakantie hebt gehad meisie , en dat je echo ook zo super was helemaal geweldig

nicole 9 weken gaat ook hard he , goed dat je werk nog niet zo tegen valt en alle nare kwaaltjes heb je voor over voor je ukkie he ,dat zei je voor dat je zwanger werddus aan je woord houden

linnie 30 weken ,nog laatste loodtjes word aftellen 10 weken
andere zwangere vriendin is terug van land van herkomst ,ze is dik zwanger 38 weken ,en voelt zich erggg slecht , rugpijn,dikke voeten ,moeee ze is klaar mee en mag beginnen wat haar betreft haha ,ze eens gaan met koffer baby kleding die ik over heb

selmen ook alweer 7 maanden en 2tandtjes en kan zitten zo schattig

nefertiti hoe is het met jou?
karna nog op vakantie?
Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 11:44
linnie1982

hoi hoi

Ja alweer 30 weekjes. Ook al gaat het met te langzaam.
Heb op zich niet veel probleempjes. Lopen wordt nu wel langzaam aan zwaarder. Maar daar had ik voorheen ook al problemen mee. Had al een overgewicht van 30 kilo.
Maar ik probeer in beweging te blijven.
Het omdraaien in bed wordt ook al moeilijker. Gelukkig dit keer nog geen last van mijn bekken, maar in mijn onderbuik. Het word daar een beetje te zwaar.
Voor de rest nog geen kwaaltjes.

Oja nicole, In het begin zat ik echt te wachten op de eerste trapjes van mijn meissie. Wat een heerlijk gevoel was dat. (voelde het pas na 20 weken)
Maar nu????
Van mij mag ze nu wel weer stoppen. Ze gaat echt de hele dag door. Vooral 's avonds doet het pijn. Maar ja, het is wel een teken dat ze het goed heeft daarbinnen.
Maar ben nu echt aan het duimen dat ze rond 38 weken komt.
Maar laat dit je niet afschrikken hoor! Het blijft ook wel een zalig gevoel, dat er iets in je groeit!
Ik ben alleen erg kleinzerig!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 16:22
Jannie

Ja ja Lin is kleinzerig, maar als het op de bevalling aankomt,hoor je haar niet Ik weet dat, was er namelijk bij en als alles goed gaat, zal ik dit meisje binnenkort ook mogen verwelkomen...ik heb er zo'n zin in.
Hoop dat die laatste weken heel snel om gaan.
Hier gaat alles toppie!!!!We hebben het leven weer helemaal opgepakt zoals het voor de verhuizing was. Afgelopen maandag hebben we gehoord dat mijn vriend aangenomen is voor nieuw werk (in mijn woonplaats)
We gaan de MMM van dichtbij bekijken omdat een spontaan wondertje er niet in zit. Dus alles is heel spannend op dit moment in mijn leven

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 20:00
linnie1982

Hahahaha, Jannie, ik dacht dat je tegen niemand iets wilde zeggen over de MMM. Hahaha, ik wist het wel dat je het niet kon stilhouden.

En ja ik ben kleinzerig! Maar tijdens de bevalling van Colin had ik daar geen tijd voor, want er was iemand die steeds de lolbroek uit ging hangen. (jannie dus) En de beste pijnstilling is toch echt wel LOL!

Dus Meiden..... Maak zoveel mogelijk lol tijdens de bevalling!

Ik hoop inderdaad ook dat jannie weer bij de bevalling aanwezig is. Ik kan me niet inbeelden hoe het moet zijn zonder haar!
Alleen hoop ik wel dat deze meid, niet hetzelfde reageert als Colin na die tijd.
Als Colin jannie al zag, begon hij te brullen! Hahahaha

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 13:35
Nicole

Online Status

Hoooi,

Jannie, heel veel succes in de MMM, ik hoop voor jullie dat het snelz'n vruchten mag afwerpen !!!!

haha Hanan, je hebt een goed geheugen hoor, daar is echt niks mis mee Je hebt gelijk, ik had er alles voor over om zwanger te zijn, mag ook niet zeuren, maar had niet verwacht dat het zo zou zijn.

nog maar 2 weken en ik zit aan de 12 weken, ik hoop dat de misselijkheid en vermoeidheid dan wat meer over is, zodat ik er meer van de kan genieten!!! Ik vind de tijd nu wel snel gaan hoor, dus ik heb er het volste vertrouwen in.

Fijn weekend allemaal en geniet nog maar even lekker van de zonnestraaltjes buiten! allemaal zonne-vitamientjes

Nicole

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 13:37
Nicole

Online Status

oja Nefertiti hoe is het nu met jou en je vader?

ik denk aan je....

x Nicole

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 13:19
karna

Hoi meiden,

Ik ben weer terug!!! helaas zou ik bijna zeggen, ik was echt nog niet klaar in Ghana, 2.5 week is veeel te kort....

Het was echt super, ik was echt helemaal weg, geen zorgen, geen stress, geen belgie/nederland etc.

Nu begint direct de stress weer, moet morgen beginnen met summerclasses die ik ga geven voor Anglia network... pfff... ik ben eigenlijk nog niet eens bijgekomen, maar ja...

Zwangeren: fijn dat alles goed gaat, ik duim voor jullie allemaal dat het zo blijft!!!

Nefertiti: balen en een fijne vakantie!

liefs karna

ps: oh ja ik ben in Ghana ongi geweest, maar wel heeeel vreemd: 2x een halve dag beetje bloed/bruin meer niet, vreemd he?

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 14:13
nicole

hallo,

karna, Welkom terug! Goed om te horen dat je echt helemaal weg bent geweest en hebt genoten!!! even over je ongi, da's wel vreemd ja, heb je een test gedaan? Ik wil je niet dol maken, maar 2x een halve dag bruin/bloed is niet echt ongi... Succes meid met alles!! Ik hoop voor jou/jullie dat het snel raak mag zijn!

Hier gaat het wel,nog steeds en misselijk. Heb een vraag aan Nefertiti gesteld en zag dat ze pas in sept.terug was, dus ja, dat antwoord duurt nog wel even. Ik heb de afgelopen week wel meer van dat soort stunts, ook op mijn werk echt van die stomme dingen, bestanden verkeerd opslaan, iemand van sys.beheer moeten bellen om bestand terug te laten zetten en nog meer van dat soort stunts!! Ik kan dat niet zo goed van mijzelf hebben, ben nogal een controlefreak en nu glipt er vanalles door mijn vingers dat niet zo loopt als ik wil. Op een of andere manier is mijn concentratie niet zo goed..

Verder mag ik niet klagen hoor...kan broeken niet meer in mijn buik hebben, heb op het werk, stiekjes, klemmetjes en haarschuifjes om mijn broek dicht te houden ha ha ha ha

Fijne zondag enne tot snel

Morgen alweer 10 weken

xx Nicole

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 20:53
hanan

heyyy meiden

nefertiti ,heel veel pleizer op vakantie

nicole ,meestal gaat na 3 maanden de kwaaltjes weg ,bij mij was het met 4 maanden maar laatste maandtjes zijn ook zwaar haha wil je niet bang maken hoor ,maar vond laatste maanden niet zo prettig maar alles hebben we over voor een leuke baby he sterkte meid en probeer te rusten als kan ,kleine maaltijden eten
kan ook helpen tegne misslijkheid

mij zwanger vriendin gaat trouwen over een maand yoehoeee leuk

karna wat goed dat je zo leuke vakantie hebt gehad , en wel vreemd ja van de ongesteld ,maar toen ik op vakantie ging ,kwam ongesteld helemaal niet, weet net spanning of omdat je even met andere dingen bezig bent ofzo ,hoop in ieder geval dat goed nieuws komt binnen kort

cindy alles oke meisie ,kwaaltjes beetje over?

hier weinig te vertellen school is begonnen , dus drukke leven weer
selmen doet het nog altijd goed , wel af en toe jengelen maar niet zo erg
fijne avond
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 19:09
nicole

hallo,

Hanan, geniet maar lekker van je kleine manneke thuis, voordat je het weet gaat hij ook alweer naar school

Hier nog wel vaak vermoeid en slaap 's avonds vroeg en veel. Korte dagen voor mij dus.

Zooooo benieuwd naar de 2e echo maandag, misschien zien we dan al echt een mini-mini mensje

Nicole

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >