< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
20/09/2008 @ 19:08
hanan

cindy ,nog van harte gefeliciteerd met je 2 jarige huwelijk en veel jaren gelukkig samen zijn
oeiii minder leuk weeenremmend , nou doe vooral rustig aan meid

nicole hoop dat je toch gauw beter voelt , heb toch na 4 maanden pas wat minder moe gevoeld ,dus het komt goed
Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 12:54
nicole

Online Status Stuur bericht

Hallooo,

Lieve Karna, wat een pech heb je gehad dit jaar! Ze zeggen wel eens dat vervelende dingen altijd samen komen. Ik hoop dat je verdere vervelende dingen gespaard blijven en dat je het geluk je einde eens mag toelachen. Heel veel sterkte met het verlies van je poes, 12 jaar samen is een hele mooie tijd! Lukt het je om minder met zwanger worden bezig te zijn? Ik weet niet meer of je onderzoeken had gehad, maar het schijnt dat het (pijnlijkse) HCG onderzoek de doorgang tot je eileiders makkelijker maakt en dat er dan veel vrouwen spontaan zwanger worden. Veel succes meid!

Cindy, gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum!! Hebben jullie samen nog wat leuks gedaan?

Hanan, je hebt weer wat energie lees ik, hele huis gedaan en zo, hier met vlagen ook meer energie, maar ook nog vlagen van misselijkheid. In overleg met verloskundige ga ik nu 2 uurtjes per dag minder werken en dan 's middags mag ik tot het eten slapen en daarna moet ik tot 22.00 uur wakker blijven. Het kleintje vraagt veel energie en voor iedereen telt dit schijnbaar anders.

Tot snel lieve meiden!!

gr Nicole

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 12:55
nicole

sorry, ben zo'n muts af en toe, ik zie dat Cindy en haar man een weekendje naar zee zijn om hun 2 jarig jubileum te vieren..veel plezier daar!!!

gr Nicole

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 05:31
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
He meiden, ben ik weer even. De ramadan eist zijn tol, geen energie omachter de computer te gaan zitten en tot overmaat van ramp heb ik ook weer zo'n last van mijn rug dat ik de ziektewet in moest.

Karna, wat heb jij een rotjaar achter de rug meid.Ik hoop dat de volgende 2 maanden je niets dan moois staan te wachten.

Niole, nog even en dan ga je je beter voelen. De eerste helft van de zwangerschap is voor de meesten het zwaarst.

Cindy, nog gefelciteerd meid en ik hoop dat je een superweekend hebt gehad.Nog even en dat soort uitstapjes worden een stuj lastiger.

Hanan, gaathet al wat beter met je?

Hier veel gebeurt, vader weer in het ziekenhuis met allerlei vreemde verschijnselen waar nog geen verklaring voor is. Behalve een longontsteking kunnen ze nog niets vinden, maar de man kan niets meer, alleen zitten en slapen. hij is in de laatste paar weken 20 jaar ouder geworden.
Ramadanruzietjes waar manlief zo overheen stapt maar waar ik erg mee zit omdat Ashraf zulke harde uitlatingen doet. mannen en vasten is geen beste combinatie.
Vrder zit ik alweer op dag 8 na mijn ei en heb ik mega zere borsten. Ik ben voorzichtig optimistisch.

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 10:23
cindy

Karna...hey meisje, hoe gaat het ermee. Verschrikkelijk hé als je een geliefd huisdier moet afgeven. Ik heb het 2 jaar terug ook meegemaakt,moest ook mijn kat laten inslapen omdat ze ongeneeslijk ziek was. Ik was kapot van verdriet, heb 2 weken niet gaan werken. Het was een echt rouwproces waar ik door moest. En zelfs nu als ik haar foto's bekijk huil ik nog.

Nicole...een zwangerschap vreet je energie op. Ik ben nu 25 weken en ben nog altijd supermoe. Als ik na mijn werk thuiskom heb ik nog juist genoeg energie om eten te maken en te douchen en daarna is mijn kaars opgebrand. Hopelijk betert het bij jou, ik vrees voor mezelf dat dit tot het einde van mijn zwangerschap zal duren. Misschien mijn leeftijd die ook parten speelt hé, ik kan me herinneren dat toen ik 16 jaar terug zwanger was van Naomi dat ik boordevol energie zat.

Nefertiti...hopelijk is je vader vlug beter, bizar dat hij ineens zo achteruit gaat en dat ze eigenlijk niks concreet kunnen vinden.
Nog effe en de ramadan is voorbij zeker?! Lastig dat Ashraf daardoor zo humeurig is, mannen kunnen soms zo hard zijn in hun uitspreken hé.
Beterschap met je rug hoor, kan begrijpen dat je nu niet kan werken, tenslotte heb je toch wel zwaar werk hé meid!

Hier alles ok, mijn buik is op een week tijd zo gegroeid dat het ineens iedereen opvalt dat ik zwanger ben. Ik begin ook last te krijgen als ik me moet bukken of draaien in bed....die buik zit in de weg. Tja, zal niet beteren, nog 3 maand te gaan!!! Ik ga exploderen dan denk ik

[Laatst gewijzigd door cindy - 25/09/2008 @ 10:25] - Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 21:59
hanan

hey lieverds

nefertiti jeetje het gaat ook niet best lees ik nu ,met je vader toestand jeetje hoop dat toch eens goed komt met hem ,wat zal het vermoeind zijn voor jullie en natuurlijk voor hem
en ja mannen zijn zowizo snel geirriteerd en helemaal met honger haha , let maar niet op hem het is allemaal ook veel voor hem , werken ,vasten, moe ,,nog een weekje dan is het afgelopen ramadan hoop dat eid jullie betere tijden brengt

cindy wat leuk je buik steeds groter wordt , ben eigelijk benieuwd naar foto
nicole lekke je rust nemen meid ik weet hoe vermoeind een zwangerschap kan zijn ,nog eff meisje

hier gaat met up en down , ene dag wat beter dan andere , en trouwens ik rijd weer , ben zo vaak gestopt mee dan het niet mee opschiet en hoop dat nu wel ineens keer goed gaat en snel haal want kost zooooo veel geld bah nou ja straks zal het wel waard zijn

karna hoe gaat het nu?

hoe is het met anderen? musje? parels? en de rest? ben benieuwd
Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 19:28
nicole

hallo,

Nefertiti, wat erg dat je vader nu weer in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat ze snel vinden wat het is zodat ze meteen aan de slag kunnen om je vader beter te maken. Veel succes met de laatste tijd van de ramadan en ik hoop dat je gevoel ook DAT gevoel is en dat jullie volgend jaar een wonder mogen verwachten

Cindy, alweer 25 wk zwanger zag ik. de tijd voor anderen gaat zo snel, alhoewel ik nu moet zeggen dat ik het ook wel snel vindt gaan. Maandag alweer 16 weken Ik merk dat mijn buik gaat groeien, af en toe groeikrampen in mijn onderbuik/lies, schijnt er allemaal bij te horen.

Hanan, weer aan de slag gegaan met je rijlessen, veel succes meid ook voor jou ik vind dat je dat papiertje (of is dat tegenwoordig geen papiertje meer) wel mag gaan halen, ik ga ervoor dat je het in 2008 nog in je bezit hebt !!

We hebben de kinderkamer al besteld, gewoon lekker simpel white wash kan voor allebei. ben wel heeeeel nieuwsgierig wat het gaat worden, wil het niet weten met de 20 wk echo, hoop dat ik dat vol kan houden en dat het een verrassing blijft totdat hij/zij geboren wordt. Mijn zusje denkt dat ze een krijgt..ik weet het niet. Ik herinerde me laatst dat vorig jaar iemand op het forum voor heeft gependeld en dat daar toen uitkwam pos.test in Juli en een jongen. Ik besef me nu pas dat dat ook natuurlijk voor dit jaar kan gelden. Dit jaar had ik in juli een pos. test. Toen ik vorig jaar juli ongi werd was ik zeer teleurgesteld. Wie weet..

Nog een fijn weekend en tot snel!!

Nicole

[Laatst gewijzigd door nicole - 27/09/2008 @ 19:29] - Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 06:09
nefertiti

Hanan, goed dat je weer met lessen bent begonnen, mijn dochter, Myrthe, is ook bezig nu. Hou je nog een beetje rustig als alles nopg zo heen en weer vliegt, je hebt je energie hard nodig.

Nicole en Cindy, fijn dat alles goed gaat meiden!

Hier alles onzeker, wel zere borsten, geen hoofdpijn en vloeien en dat lijkt gunstig, maar ik durf niet meer optimistisch te zijn.
Mijn vader lijkt iets aan de beterende hand nadat hij vrijdag zo ver heen was dat we moesten beslissen over wel of geen euthenasie. We houden nog een slag om de arm, maar het lijkt erop dat een heel zware longontsteking icm zijn slechte conditie in combinatie met zware medicatie die elkaar bijt de grootste oorzaak geweest is.

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 14:23
karna

hoi meiden,

nou optimistisch hoef ik niet meer te zijn: weer eens ongi en precies op de verwachtte dag....

Bleeeeeehhhhhhhhhhh

liefs karna
Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 15:30
karna

nu met banner...

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 21:50
nefertiti

Karna, balen meid!

Ook voor mij weer geen goed nieuws.

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 14:06
cindy

Nefertiti en Karna...balen weer hé meiden.

Hier effe een dip. Heb de laatste dagen veel last van lage rugpijn en maagbrand, met als gevolg dat ik bijna niks slaap.
Maar als ik dan ons ukkie voel bewegen weet ik weer waarvoor ik nu afzie en bijt ik maar door hé. Zolang het daarbinnen in de buik maar goed gaat neem ik de rest er graag bij.

[Laatst gewijzigd door cindy - Gisteren @ 11:33] - Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 20:39
hanan

hoiii meiden
nefertiti dikke knuffel meisie
je ook karna hopen dat volgende ronde wel lukt voor jullie

cindy dat is minder fijn he als je slecht slaapt door deze kwaaltjes ,maar meid dat had ik ook en oeeeiii moest echt volhouden ,maar je hoeft nog 13 weken en als je ziet hoe snel die voobij vliegen
nog eff doorbijten dan
nicole hoest nu meid?

hier niks bezonder , selmen doet van alles ,gekke jongen wil al lopen haha ,en dus ikke druk achteraan

fijne avond meiden
Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 20:03
nicole

hallo meiden,

Beste Karna en Beste Nefertiti, wat ontzettend balen meiden!! Ik blijf vor jullie denk aan mij he, de aanhouder wint!!

Ben al hard op weg naar de helft, morgen 17 wk !!

Mijn buik begint al te groeien,ik voel het zelf al wel al,maar de buitenwereld ziet er nog niet zoveel van. Nu ben ik behoorlijk slank en had helemaal geen buikje en voor mij valt het nu dus al wel op. Ik hoef geen dikkertje te worden (al heb je dat niet voor het zeggen) maar iets meer buik zou wel leuk zijn, de buitenwereld mag het ook wel zien !!

Verder gaat het nu de afgelopen dagen beter met de misselijkheid. Ik slaap tussendoor nog wel. Met name het weekend gaat beter, dan kan ik beter naar mijn lichaam luisteren. Op het werk is dat lastig, kan slechts de telefoon niet opnemen als klanten bellen.

ga zometeen lekker Gooische vrouwen kijken. Lekker weinig gedaan vandaag, was ook geen weer, lees: het is onstuimig herfstweer, om naar buiten te gaan. De voordeur is nog niet van het slot afgeweest

Cindy, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!

Meiden houd jullie haaks.. enne Hanan, ik zou wel eens een muisje bij jou thuis willen zijn, een hele gezellige boel volgens mij.

gr Nicole

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 21:54
linnie1982

He dames,

Dacht laat maar weer even om het hoekje kijken hier. Wel erg rustig hier hoor!

Karna en Nefertiti, Balen dat het alweer niet raak is. Maar ik blijf voor jullie duimen.

Nicole, Alweer 17 weekjes. Heerlijk he. Voel je het al wat schoppen?

Cindy, Ook bij jou gaat het snel hoor. En dat schoppen is inderdaad soms best even afzien. In het begin is het nog leuk, maar hoe ouder ze worden, hoe gemener.
Ik heb gisteren een filmpje gemaakt van mijn buik. Echt ik kan buikdansen. Dan weer een hobbel links, en dan naar recht. EN het deed echt zeer. Maar ja, is ook logisch, want ze is al weer 37 weken.

Duimen jullie nu voor mij dat ze snel komt???
Heb het nu wel gehad hoor.

Groetjes linda

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 22:05
hanan

heyyy krijgen we een huisdierhaha grapje nicole maar het is idd vaak gezellige boel hierje mag gerust een keertje komen hoor ,
ahhhhhh wat leuk een mini buikje , heb je geen foto? of in je profiel ,ga zo voor zekerheid wel eff kijken , je bent lekker slank ahhh lekker hoor , zal je ook niet veel aankomen denk ik , ik zit nog steeds met 7 extra kilos zooo erg ,maar eigenschuld hoor want ben zo lekkerbekkie en kan lekkere dingen niet afstaan
geniet nog van je 2de helft zwangerschap

linda zal heel veel duimen dat baby binnekort komt , op laatste ben je goed zat ik weet het nog , heel veel sterkte met laatste loodtjes en we duimen dat snel goed nieuws hier komt staan over je baby

fijne avond
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]