< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
20/06/2008 @ 19:07
hanan

dan word het duimen voor jou nefertiti
ik hoop echt dat het lukt , ik hoorde op tv een stel die geen kids konden krijgen , ze hadden het bij neer gelegd wat denk je rond hun 50ste krijgen ze een 2ling zo kan het in leven ook gaan
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 20:54
nicole

Online Status Stuur bericht

Hallo allemaal,

Cindy, fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat met je kindje en dat je de bevestiging hebt gehad. Lijkt me erg spannend dat je zo'n hartje hoort kloppen.

Nefertiti, balen meid dat ze niet meer mee willen denken. Van de ene kant weet je volgens mij ook zelf niet precies of je dat zou willen,als je de kans wel zou krijgen. Ik ben het met je eens dat het geen romantische manier is, maar ja, als je wens heeeeel groot is ..
Ik hoop dat je het allemaal los kunt laten en dat de gyn in juli toch een goed bericht voor je heeft OF beter nog, dat je helemaal geen hulp meer nodig hebt en dat je deze ronde zwanger bent geworden

Karna, balen meid die rotduivels. Ik zag dat ze bij jou ook weer langs zijn geweest. Ik duim voor betere tijden voor ons allemaal.

Hanan, succes meid, met de huizentocht. Wat ben je toch een lieverd dat je je vriendin helpt.

Hier gaat het weer ietsiepietsie beter. HA wil me 1x in de 2 weken zien en als het minder goed met me gaat moet ik eerder terug komen. Ben deze week overdag en in de avond zo druk geweest dat ik nu total loss ben en nog niet eens de energie heb om na te denken over vanalles en nog wat. Daarnaast ben ik ook zo ontzettend hyper en hyper vrolijk dat ik er gek van wordt. Ik lijk wel manisch met die pieken en dalen.

Ik zag tot mijn verbazing dat de groene dagen al weer voor de deur staan, dan wordt het weekend goed ons best doen

Morgen ga ik winkelen met vriendin, in de avond naar de kroeg met vrienden voetbal kijken en zondag uitrusten hoop ik

Meiden een fijn weekend !

Nicole

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 00:28
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nicole, kijk je uit voor een burn-out?

Hier nog steeds geen menstruatie. Hoofdpijn is weer weg en geen buikpijn, morgen zien we weer verder.

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 08:25
nefertiti

Meiden, het is weer niet gelukt. Ik zal hier niet zo vaak meer komen, maar alleen af en toe even kijken hoe het met jullie is. Ik oet afstand gaan nemen. Vanaf vandaag is het gedaan met tempen, dagelijks forummen en ga ik me richten op andere dingen.

Natuurlijk blijf ik af en toe om een hoekje kijken om te zien hoe het met jullie is en jou Hanan, houdt ik via hyves of mail wel op de hoogte.
Allemaal heel veel liefs, goeds en succes met zwanger worden. Jullie zijn schatten.

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 09:34
hanan

nefertiti wat jammer dat je niet vaak hier meer bent maar ik begrijp het zoooo goed meis , ik zou ook gek van worden allemaal ,het valt gewoon niet mee om ieder maand teleurstelling te moeten zien

gelukkig hebben we contacten op andere manieren dus ik hou je goed in gate liefie
succec en dikke duimen dat nu je los laat wat goeds zal brengen

nicole ik had die kennis geholpen maar achteraf wel spijt van hoor , want volgens mij loog ze over de voeding , ze heeft nog volgende dag kado gekocht voor haar zwager ,dan denk ik euhhhhh geen geld voor voeding van je zoon ,wel kado voor zwanger , heb haar ook verteld dat ik beetje nare gedachten bij had , ze zweerde alles bij mekaar dat ze echt blut was en dus geld wel voor voeding , nou ja heb mij geld terug , vind echt niet erg om mensen te helpen maar als beetje wantrouwen voel ,word ik beetje misselijk , ben eerder wel misbruikt zulke bepaalde vriendinnen ,ex vriendinnen dan want ik ban iedereen nu uit mij leven die niet te vertrouwen is heb genoeg aan mij goeie vriendinnen , en jullie
Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 11:22
cindy

Nefertiti...ik begrijp het wel meid! Een beetje afstand nemen kan nooit kwaad. We horen je wel als je er behoefte aan hebt.
Liefs Cindy

Ik moet morgen naar Leuven om een vlokkentest te laten doen. Alhoewel ik weet wat er gaat gebeuren (heb het van Zara ook laten doen) ben ik toch weer zenuwachtig.
Ik zal dus eind van de week de uitslag hebben en dan ook het geslacht van ons beebje met zekerheid weten.

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:01
hanan

cindy spannend meid ik duim dat het goed gaat

maar kan je al met 12 weken weten wat het word??? hier is het rond 20 weken durven ze met bijna zekerheid te zeggen
bij vrouw van zwager , hadden ze met 10 weken vertelt dat het een meisie word , op 20 weken echo blijkt een jongetje te zijn

\ze gaan over 3 dagen trouwen in litauwen , daar komt vrouw van mij zwager vandaan , ze wonen zelf in italia , wel jammer dat we niet erbij kunnen zijn ,maar ja ze blijft daar tot ze gaat bevallen ,ze wil liefste bij haar moeder en familie zijn , mij zwager moet heen en weer naar litouwen ,want die moet ook gewoon blijven werken

uitgerekend datum is 9, sept ben zoo benieuwd , denk dat ik wel naar italia ga als ze bevallen is
Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 15:33
cindy

Hanan...bij een vlokkentest nemen ze weefsel van de placenta weg. In dat weefsel zien ze voor 100% wat het geslacht van het beebje is. Geen twijfel mogelijk meer dan!
Van ons Zara wist ik het ook op 12 weken dat het een meisje was.

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 17:24
hanan

oke cindy ik snap het nu , wel spannend zeg , ennnnnn ga je vertellen wat het word of blijft een verrasing ?
Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 19:41
karna

Spannend Cindy, ik hoop dat alles prima is met je schatje en het geslacht maakt niks uit toch????

Nefertiti, ik begrijp je heel goed hoor!!! Ik zal je wel missen, we schrijven met onze harde kern nu al zo'n tijd (ruim 1 jaar!!!! ongelooflijk eigenlijk)...

Ik heb ook af en toe zo iets van laat maar zitten allemaal, als het zo moet wil ik het niet eens meer pffff... maar ja later komt dan toch dat oer-gevoel weer naar boven...

Ik hoop dat ik begin volgende week mijn ei heb, want ik moet 3/7 al vertrekken naar Brighton, ik ga daar een talenkamp voor jongeren begeleiden.... op 13/7 kom ik terug en dan vertrek ik met dezelfde organisatie de 31e naar Ghana, waar ik in mijn eentje een groep van 14 jongeren ga begeleiden, wel spannend, maar ook heel leuk denk ik...

doeiii karli

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:10
Nicole

Online Status

Goedemorgen lieve meiden,

Nefertiti, ik snap je heel goed, maar ik vind het wel ontzettend jammer dat minder op het forum actief zult zijn. (ook al ben ik ook niet dagelijks trouw op het forum te bekennen). Ik hoop dat als je alles los kunt laten er toch nog een droom voor jou en je man in vervulling mag gaan. Ik vind je iniedergeval een topvrouw en wil je bedanken voor al je steun de afgelopen anderhalf jaar !!!

Karli, herkenbaar wat je schrijft. Wel goed dat je nog steeds dingen onderneemt en oppakt. Ik heb gemerkt dat als je dat niet meer doet, je nog verder in de put raakt of er meer over na gaat denken. Ik heb tijden van zelfmedelijden gekend en nu nog wel ooit hoor,maar probeer goed druk te zijn. Gisterenavond ook weer laat thuis. Succes met je ei

Cindy, succes met je vlokkentest vandaag! Ik ben benieuwd voor jullie wat het wordt. Mijn gevoel zegt.... een meisje .

Ik ga weer eens vliegen, moet zo werken. Ik temp nu alleen net voor de groene dagen en totdat ik zeker weet dat mijn ei is geweest. Ei is nog niet geweest maar we doen wel zo nu en dan ons best.

Nicole

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 18:40
hanan

cindy hoe is het gegaan??????
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 21:17
hanan

cindy laat je weat horen ? ik ben een zorgmuts ,niet goed voor mij bloeddruk laat me snel weten meis of alles goed gaat
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:07
nefertiti

Cindy, kom op meid, hoe was het?

Karli, veel plezier met al je drukte en ga ervoor in de tijd ertussen he?

Hanan, leuk nieuws meid, jammer dat jullie niet bij de bruiloft kunnen zijn.

Nicole, ik kom zo af en toe nog wel piepen hoor. Ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat.

Hier verder alles rustig. Het geeft me veel rust niet meer steeds op forums rond te hangen en verder doet het mooie weer ook wonderen.
Gieter een drumstel voor Ashraf geregeld, wilde het eigenlijk niet meer doen na weer een onredelijk ruzie van zijn kant, maar ik ben er al zo lang naar op zoek, dus het het toch maar gedaan en nu vandaag maar even om tafel om dingen op een rijtje te zetten, want hij ging weer veel te ver. Soms is het echt een tiran!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:41
cindy

Hallo meiden...

De vlokkentest is goed verlopen gisteren. Nadien had ik wel lichtjes bloedverlies en een zeurderige pijn in de onderbuik maar dat is normaal, dat had ik vorig jaar ook toen ik van ons Zara een vlokkentest laten doen heb. Nu is het nog een beetje bruinverlies. Ik moet nog 2 dagen thuisblijven en zoveel mogelijk rusten en platliggen.
Eind van de week zal ik de uitslag weten, weer effe spanndende dagen dus.
We hebben ook een mooie echo gekregen van ons kindje, hij/zij is nu 5,7 cm en lag geen seconde stil, constant draaien en bewegen met die kleine armpjes en beentjes. Weer een heel beweeglijk kindje dus net zoals ons Zara, dat was ook zo'n woelwatertje.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 18:30
hanan

wat goed cindy dat alles goed gaat met jullie uk ,weten jullie al wat het word ? ben erg benieuwd ik denk een jongentje

mooi weer vandaag zeg , heb hele middag in speeltuin gezeten met een vriendin en kids lekker spelen
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:12
cindy

Hanan...eind van de week gaan ze me bellen om de uitslag te laten weten, dan zal ik ook het geslacht weten.
Wat raar eigenlijk, iedereen maar dan ook iedereen gokt op een jongen deze keer!
Volgens mij word het terug een meisje!!

[Laatst gewijzigd door cindy - 25/06/2008 @ 20:13] - Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:57
hanan

hahah leuk dat mensen gokken wat het word , altijd zo spannend , ik denk gewoon een jongentje hoor ,dat zegt mij gevoel
als maar een gezonde mensje komt is iedereen blij , maar het is natuurlijk spannend wat het word ,hoe gaat naomi mee om?
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:25
cindy

Het belangrijkste is dat het gezond is hé.

Naomi is een beetje boos omdat we deze keer aan niemand gaan vertellen wat het geslacht zal zijn, het moet een verrasing blijven. Vermits zij geen geheimpje kan bewaren kunnen we het haar niet vertellen.
Zij wil dolgraag een zusje...ben benieuwd of haar wens uitkomt

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:55
hanan

ahhhh cindy kan me voorstellen dat naomi niet zo leuk vind om geheim te houden , het is zoooo om om te vertellen een zus of broertje te krijgen

blijft dus verrassing , wowww ik kan niet wachten ik kan heel goed geheim voor me houden hoor

meid ben zooo blij voor je echt je maakt me gewoon blij
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >