Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/06/2008 @ 19:07 hanan | dan word het duimen voor jou nefertiti ![]() ik hoop echt dat het lukt , ik hoorde op tv een stel die geen kids konden krijgen , ze hadden het bij neer gelegd wat denk je rond hun 50ste krijgen ze een 2ling zo kan het in leven ook gaan ![]() |
| 21/06/2008 @ 00:28 nefertiti ![]() | Nicole, kijk je uit voor een burn-out? Hier nog steeds geen menstruatie. Hoofdpijn is weer weg en geen buikpijn, morgen zien we weer verder. |
| 21/06/2008 @ 09:34 hanan | nefertiti wat jammer dat je niet vaak hier meer bent maar ik begrijp het zoooo goed meis , ik zou ook gek van worden allemaal ,het valt gewoon niet mee om ieder maand teleurstelling te moeten zien gelukkig hebben we contacten op andere manieren dus ik hou je goed in gate liefie ![]() succec en dikke duimen dat nu je los laat wat goeds zal brengen ![]() ![]() nicole ik had die kennis geholpen maar achteraf wel spijt van hoor , want volgens mij loog ze over de voeding , ze heeft nog volgende dag kado gekocht voor haar zwager ,dan denk ik euhhhhh geen geld voor voeding van je zoon ,wel kado voor zwanger , heb haar ook verteld dat ik beetje nare gedachten bij had , ze zweerde alles bij mekaar dat ze echt blut was en dus geld wel voor voeding , nou ja heb mij geld terug , vind echt niet erg om mensen te helpen maar als beetje wantrouwen voel ,word ik beetje misselijk , ben eerder wel misbruikt zulke bepaalde vriendinnen ,ex vriendinnen dan want ik ban iedereen nu uit mij leven die niet te vertrouwen is heb genoeg aan mij goeie vriendinnen , en jullie ![]() |
| 23/06/2008 @ 14:01 hanan | cindy spannend meid ik duim dat het goed gaat maar kan je al met 12 weken weten wat het word??? hier is het rond 20 weken durven ze met bijna zekerheid te zeggen bij vrouw van zwager , hadden ze met 10 weken vertelt dat het een meisie word , op 20 weken echo blijkt een jongetje te zijn ![]() \ze gaan over 3 dagen trouwen in litauwen , daar komt vrouw van mij zwager vandaan , ze wonen zelf in italia , wel jammer dat we niet erbij kunnen zijn ,maar ja ze blijft daar tot ze gaat bevallen ,ze wil liefste bij haar moeder en familie zijn , mij zwager moet heen en weer naar litouwen ,want die moet ook gewoon blijven werken ![]() uitgerekend datum is 9, sept ben zoo benieuwd , denk dat ik wel naar italia ga als ze bevallen is |
| 23/06/2008 @ 17:24 hanan | oke cindy ik snap het nu , wel spannend zeg , ennnnnn ga je vertellen wat het word of blijft een verrasing ? ![]() |
| 24/06/2008 @ 08:10 Nicole | Goedemorgen lieve meiden, Nefertiti, ik snap je heel goed, maar ik vind het wel ontzettend jammer dat minder op het forum actief zult zijn. (ook al ben ik ook niet dagelijks trouw op het forum te bekennen). Ik hoop dat als je alles los kunt laten er toch nog een droom voor jou en je man in vervulling mag gaan. Ik vind je iniedergeval een topvrouw en wil je bedanken voor al je steun de afgelopen anderhalf jaar !!! Karli, herkenbaar wat je schrijft. Wel goed dat je nog steeds dingen onderneemt en oppakt. Ik heb gemerkt dat als je dat niet meer doet, je nog verder in de put raakt of er meer over na gaat denken. Ik heb tijden van zelfmedelijden gekend en nu nog wel ooit hoor,maar probeer goed druk te zijn. Gisterenavond ook weer laat thuis. Succes met je ei Cindy, succes met je vlokkentest vandaag! Ik ben benieuwd voor jullie wat het wordt. Mijn gevoel zegt.... een meisje .Ik ga weer eens vliegen, moet zo werken. Ik temp nu alleen net voor de groene dagen en totdat ik zeker weet dat mijn ei is geweest. Ei is nog niet geweest maar we doen wel zo nu en dan ons best. ![]() Nicole |
| 24/06/2008 @ 18:40 hanan | cindy hoe is het gegaan?????? |
| 24/06/2008 @ 21:17 hanan | cindy laat je weat horen ? ik ben een zorgmuts ,niet goed voor mij bloeddruk laat me snel weten meis of alles goed gaat ![]() |
| 25/06/2008 @ 18:30 hanan | wat goed cindy dat alles goed gaat met jullie uk ,weten jullie al wat het word ? ben erg benieuwd ik denk een jongentje![]() mooi weer vandaag zeg , heb hele middag in speeltuin gezeten met een vriendin en kids lekker spelen |
| 25/06/2008 @ 20:57 hanan | hahah leuk dat mensen gokken wat het word , altijd zo spannend , ik denk gewoon een jongentje hoor ,dat zegt mij gevoel ![]() als maar een gezonde mensje komt is iedereen blij , maar het is natuurlijk spannend wat het word ,hoe gaat naomi mee om? |
| 26/06/2008 @ 13:55 hanan | ahhhh cindy kan me voorstellen dat naomi niet zo leuk vind om geheim te houden , het is zoooo om om te vertellen een zus of broertje te krijgen ![]() blijft dus verrassing , wowww ik kan niet wachten ik kan heel goed geheim voor me houden hoor ![]() meid ben zooo blij voor je echt je maakt me gewoon blij ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?
zo kan het in leven ook gaan 

maar ik begrijp het zoooo goed meis , ik zou ook gek van worden allemaal ,het valt gewoon niet mee om ieder maand teleurstelling te moeten zien
heb genoeg aan mij goeie vriendinnen , en jullie 

.