< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
17/07/2008 @ 12:56
hanan

haha morgen dus he nou nog een dag in spanning zittenmaar dan kunnen we nog meer duimen wie weet helpt het
ga zo naar super , vanmorgen lekker taart gehad met hubbie en kids was gezellig
straks komt mij vriendin eten ,dus moet nog wat dingetjes kopen

tot laters
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 08:00
Nicole

Online Status

Nefertiti, hoe was je afspraak bij de gyn? Ik hoop dat hij/zij iets goeds te melden had.

Afgelopen woensdag naar de huisarts geweest, volgens hem ben ik uitgerekend op 18 maart 2009. Ach ja, dat maakt maar 2 dagen uit. Laat de banner zo staan. Heb op 7 augustus echo ! Volgende week eerst op vakantie. Heb het gevoel dat helemaal niet naar, ben zo met zijn bezig . Over 3 weekjes dus een echo, hoop dat alles goed is ..wel spannend.

-x-x- Nicole

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:48
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Nicole...spannend zal dat zijn die eerste echo. Tegen die tijd ben je al bijna 9 weken zwanger. Dan zal je al een mooi kloppend hartje zien en zal je beebje ongeveer 3 cm zijn.

[Laatst gewijzigd door cindy - 18/07/2008 @ 09:54] - Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 17:05
nefertiti

Nicole, lekker naar die eerste echo toeleven. Geniet er maar van.

Bij de gyn te horen gekregen wat ik al verwachtte, ze gaan niets meer voor ons doen. Ik baal aan de ene kant en aan de nadere kant is het ook wat wij zelf al besloten hadden. We blijven gewoon hard oefenen en bidden voor een wonder.

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:05
nicole

Online Status Stuur bericht

Lieve Nefertiti, Ik en mee voor jullie! De wonderen zijn echt nog niet de wereld uit, dat zie je wel aan ons, de 23e ronde zwanger !! Ik duim voor jullie en strooi wat hormoontjes over het forum, heb er op dit moment meer dan genoeg van.

Ja Cindy, ben super benieuwd naar de eerste echo. Heb er super veel zin in en eigenlijk ook weer niet,want de vrijdag is mijn laatste vakantiedag. Dan moet ik die maandag weer aan de slag

Ben de zowat de hele dag door moe. Krijg op mijn werk weinig uit mijn vingers, werken lukt gewoon niet op een of andere manier. Wil alleen lekker slapen of op de bank liggen . misselijkheid is wat minder, het werkt bij mij om de hele dag door kleine beetjes te eten. Heb er 's morgens nog wel last van met opstaan. Nog steeds zeer pijnlijke en grote !!!borsten. Ze lijken met de dag groter te worden.
Daarnaast ben ik erg heetgebakerd is niet zo leuk voor mijn omgeving.

Volgende week op vakantie, dus dan ben ik ruim 2 weken niet op het forum ik zal jullie wel missen hoor, kan ik mijn verhaaltjes niet kwijt en nog belangrijker, kan ik jullie mails niet lezen.

Fijne avond!!

Nicole

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:20
hanan

ach lieve nefertiti balen zeg , had toch ergens op beter nieuws gehoopt maar meid ik heb toch nog heel goeie hoop bij jou hoor , je hebt al 3 wondertjes op wereld gezet dus het zit niet helemaal fout en kan nog een wonderen erbij komen ,ik duim heel veel voor jou en zal straks een kaarsje branden en hopen dat nu echt spontane wonder gaat gebeuren bij jullie

nicole je zal zeker gemist worden op forum ,maar probeer zo veel genieten van je vakantie en lekker veel slapen , ik had eerste 4 maanden echt heel erg ,lag op 8 uur gewoon slapen tot volgende dag ,en hele dag moe moe maar dat is allemaal voor goeie doel hefijne vakantie meisie , waar gingen jullie heen?
Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 18:22
nicole

hai Meiden,

Ben zo bang dat ik een MK krijg. De laatste paar dagen heb ik hier en daar gehoord dat mensen een MK hebben gekregen. Ik voel me verder goed, ben bang dat als ik wat minder misselijk ben dat het niet goed gaat. Weet iemand wat voortekenen van een MK kunnen zijn?

Nou ja, ik hoop natuurlijk dat ik er voor niets bang voor ben, maar ben wel blij als ik die echo heb gehad. Wel jammer dat het na onze vakantie is, ik had liever VOOR onze vakantie gehad. Dan was ik tenminste gerustgesteld.

sorry meiden dat ik zeur.. maar ja, dan denk Yes, zwanger! en nu ben je weer met het volgende bezig, het zal toch wel allemaal goedgaan?

-x-x-x Nicole

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 18:49
linnie1982

Ow ow ow nicole, Het is alsof ik hier weer ben, toen ik net zwanger was.
Toen was ik er ook al zo bang voor!

Bij elk pijntje, of juist geen pijntje was ik bang dat het mis ging.

Ik deed daarom om de 2 a 3 dagen een zwangerschapstest.
In het begin zag ik niet veel verschil, maar later zag je toch het lijntje steeds donkerder worden. Dat stelde me dus wel gerust.

Ik heb eigelijk alleen de dagen rond mijn nod last van mijn borsten gehad. Opeens was dat ook over. Misselijk ben ik niet geweest. Ja dacht dat ik het zou worden, maar door kleine beetje eten bleef het goed.
Enige kwaal die ik had was dat ik echt ontzettend moe was. Lag 's avonds rond 8 a 9 uur al lekker op bed. EN kon wel UREN doorslapen!

Dus meid.. Niet te veel piekeren! Het komt wel goed!

Misschien wel dubbel om het te zeggen. En misschien ook hard.
Ik heb altijd in mijn hoofd gehouden.
Zou het nu misgaan, dan heeft dat echt zijn reden gehad. Je wilt liever een gezond kindje, dan een kindje die ziek is.

Dus ga lekker op vakantie, ga lekker uitrusten. Het komt wel goed.
We horen je over 2 weken wel weer!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 08:59
nefertiti

Nicole, wijze woorden van Linnie. Hoe moeilijk het ook is dat dik die miskraam heb gehad. Dat is gewoon een teken dat er iets niet goed was en dan is het beter als je lichaam dat zelf afhandelt. Verder is er geen reden om te denken dat het mis zou gaan als je je even minder "zwanger" voelt hoor. Ik heb me bij mijn twee meiden nooit zo gevoeld, en ze zijn inmiddels 21 en 19

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 09:36
nicole

Dank jullie wel lieve Linnie en Nefertit ! Dit stelt me wel wat gerust. Het is precies zoals je zegt bij elk pijntje denk je. Ik heb behoorlijk last van zeurderige buikpijn en vamorgen een beetje groenige afscheiding. Heb ergens gelezen dat dat kan duiden op een schimmelinfectie. Nou ik wacht wel af wat er later vnadaag, gebeurt. Als ik niet gerustgesteld ben ga ik naar de huisartsenpost, die zitten misschien niet op mij te wachten, maar ja..

Lieve meiden, ik hoop dat jullie wensen mogen uitkomen, wat die ook zijn!

-x- Nicole

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 13:06
karna

Hey dames,

wat een stilte hier, duidelijk vakantie tijd haha!

Nicole, je bent alweer 6 weken vandaag!!!, op de helft van het eerste cruciale trimester!!!

Ik merk dat ik er zelf een heel stuk minder mee bezig ben, natuurlijk wil ik het nog steeds heel graag, maar ik heb de afgelopen weken ook ervaren dat het absoluut niet zaligmakend is en dat je er heel veel voor opzij moet zetten!!!

Ik doe nu zoveel leuke dingen en ontmoet zoveel fantastische mensen, die ik anders niet had leren kennen, want dan was ik nou ruim 7.5 maand, dus was ik niet meer veel weg gegaan!!!

Het blijkt dus wel weer dat Johan gelijk had: elk nadeel heb z'n voordeel!!!

Nou lieverds, ik volg jullie deze week nog wel, maar volgende week vertrek ik voor 17 dagen naar Ghana!!! YESSSS, heb er zoveeel zin in!!!

Liefs karna

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 13:49
nefertiti

Fijn dat je je zo goed voelt Karli. Lekker genieten in Ghana, ik moet nog drie weken geduld hebben.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 11:19
cindy

Meiden...ik ga jullie voor 2,5 weken verlaten want ik vertrek morgenvroeg naar Portugal op vakantie.

Tot binnenkort.

[Laatst gewijzigd door cindy - 23/07/2008 @ 11:27] - Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 14:50
hanan

hoi meiden
hier weinig te vertellen , we zouden naat italia gaan maar hellas niet door gegaan , we hebben ook te druk met alles huisjes kijken enzo dus beter geen vakantie deze jaar

cindy geniet van je vakantie en kom vrolijk terug
nicole je ook proberen te genieten van je vakantie en geniet van je beeb

karna je ook lekker op vakantie nou genieten hoor

ik ga zo flesje geven dan even wandelen met kids ,het is eindelijk mooie weer hier
nefertiti hoe is het nou ????? dikke knuff voor jou

veel liefs xxx
Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 08:06
nefertiti

ammer dat je vakantie niet doorgaat Hanan, maar huizenjacht is ook leuk (als het lukt tenminste)

Hier ook heerlijk weer nu, echt genieten zo met Niels die vakantie heeft. Verder alles goed, tegen mijn vruchtbare dagen aan en Ashraf heeft vanaf morgen drie dagen vrij, dus dat wordt hard werken.

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:37
musje

Online Status
Wat een uittocht hier. Iedereen op vakantie.. Wij niet hoor!! Ook, net een nieuw huis, baby.. tis wel even welletjes. Gelukkig nu super mooi weer (maar voor hoelang
Hier alles okay.
We zijn gister naar een pretpark geweest.. echt.. nooit meer!!! Dochter vond het wel leuk. Om 5u werd ik echt gek van al die gillende kinderen en overgewicht -nederland die frikandellen naar binnen stouwden, geen fatsoenlijk eten te vinden in heel dat park, dus zijn we 'gevlucht' naar het strand. Heerlijk.. die rust.. dat briesje.. zonnetje.. NORMAAL eten.. En als ik nu aan dochterlief vraag wat ze leuker vond, zegt ze ' het strand'.
Ik denk dat het een van de laatste keren was.
Verder alles okay, ik blijf vandaag lekker thuis. Heb een super leuk opblaasbadje gekocht, dus die ga ik zo opzetten. Kan zoontjelief lekker veel slapen in zijn eigen bedje, en wij lekker poedelen in de tuin.
Vanavond lekker even in de stad eten met mijn vent. Leuk!
Aan alle vakantie gangers: veel plezier, en geniet lekker.
Aan alle thuis blijvers: ook lekker genieten van het ene (2??) dagje mooi weer!!

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 12:22
nefertiti

Musje, een dagje strand is ook het mooiste wat er is voor die kleintjes. Kan me voorstellen hoor, daar zou ik ook voor kiezen.

Hier bijna een ei en al twee nachten achter elkaar geknuffeld, dat zit wel goed dus.

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 15:19
nefertiti

Temperatuur omhoog, dus mijn ei zal geweest zijn hoewel ik zelf nog twijfel. Ik zal eens kijken of ik manlief met dit benauwde weer zover krijg nog een poging te wagen, maar ik maak me er maar niet al te druk om. Het is nog niet zo lang geleden.

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 09:40
musje

Online Status
Spannend!! Ik duim mega voor je.. het moet toch een keer raak zijn????!!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 13:34
hanan

hoi lieverds

nefertiti ,ik duim even weer voor je , dat je deze ronde geluk ronde zal zijn voor jullie

hier weinig te melden ,het is warm en ik kleed me zo vaak per dag en dochen bahhh ,plakkerig word je van deze weer hoor

mij zwanger vriendin van 40 heeft ook uitslag van testen , en kindtje is helemaal gezond en het is een meisie super leuk , heb allemaal leuke kleertjes van mij meisie aan haar gegeven met draagzak en nieuwe slaapzak die niet nodig had , ze was helemaal blij mee

ze meteen komt een vriendin langs we zouden gaan wandelen maar moet kijken met deze hitte echt niet leuk
maandag heeft hubbie eindelijk eens vrij genomen ,we zijn naar attractiepark ,slagharen geweest ontzettend gezellig en leuk was het

nou meiden sterkte met hitte en duimen voor jullie
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >