< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
31/03/2008 @ 12:19
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hai Eersteling, welkom en natuurlijk mag je hier meebeppen, maar je scheef in het andere maart topic

De digitale test zegt gewoon zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 12:16
eersteling

Online Status Stuur bericht
oeps ja ik zie het nu ook

amai actieve bende zijn jullie

nefertite, dat is wel om de muren van op te lopen zeg
ik duim allesinds

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 12:10
Musje

Ja, Hanan, je hebt gelijk hoor. Maar.. hoezo moet ik het altijd doen?? Zwanger zijn, bevallen, borstvoeding.. laten we de hormonen niet vergeten!! En, ergens denk ik, zo'n vaart zal het niet lopen. We zijn voor mijn jochie 13mnd bezig geweest!!!
We zien wel..
Nefertiti, wat is dat nu??? shit meis!! Ik duim voor je! Weinig drinken, en morgen zelf testen???
Cindy !!! Succes!!
Eersteling, dit topic is nog van vorig jaar! Maar.. welkom!!
Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 12:00
cindy

Oei Nefertiti...hebben ze bloed genomen?? In het bloed kunnen ze toch de HCG-waarde duidelijk waarnemen en zoin of deze effectief hoog genoeg is!

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 11:58
eersteling

Online Status Stuur bericht
heb juist dit topic ontdekt, ik denk dat er twee "maart NOD" topics circuleren?

ik ben in de eerste twee rondes 4-5 dagen overtijd gegaan terwijl ik al altijd superregelmatig was (28d) , ook in de maanden dat ik gestopt ben met de pil maar dat we er nog niet voor gingen. dus toch al twee keer teleurgesteld als de er dan toch nog doorkwamen

nu weer 4 dagen overtijd, maar met extra symptomen zoals vermoeidheid en grotere, gespannen borsten met nu sinds gisteren duidelijke blauwe aders. dat laatste heb ik nog nooit gezien (en ventje ook niet ) dus dat laat me vermoeden dat het deze keer toch wel prijs zou kunnen zijn. vanavond zal ik testen.

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 11:44
nefertiti

Musje, je weet maar nooit, het is wel snel achter elkaar, maar dat heeft ook voordelen.

Cindy, ik heb stiekem goede hoop!

Hier nog steeds geen overduidelijk positieve test, weet niet wat ik er van moet denken, zjn zelfs in het ziekenhuis geweest en daar hebben ze ook nog een test gedaan, maar ja, ik had net dire liter vocht achter mijn kiezen en die van mijn ochtendurine waren al heel licht, dus deze was negatief, nu moeten we wachten tot eind van e week,meiden, ik voel me kl.....

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 11:34
Hanan

lieve cindy , leuk om te horen dat mirena goed bevallen is , je hoort welles andere nare verhalen ,maar ik denk toch lekker te doen idiaal 5 jaar geen pil en hoop ook op weinig ongesteldheid

nou meid ik krijg echt hoop dat je wel zwanger kan zijn .hoop deze griepigheid wel iets goed mee heeft anders snel beterschap

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 11:34
Hanan

lieve cindy , leuk om te horen dat mirena goed bevallen is , je hoort welles andere nare verhalen ,maar ik denk toch lekker te doen idiaal 5 jaar geen pil en hoop ook op weinig ongesteldheid

nou meid ik krijg echt hoop dat je wel zwanger kan zijn .hoop deze griepigheid wel iets goed mee heeft anders snel beterschap

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 11:32
cindy

Hanan...goede keuze een mirena spiraal! Ik had dat ook voor ik zwanger was van Zara. Ik voelde me echt goed erbij, geen maandstonden gehad 3,5 jaar. En dus ook geen humeurige vrouw, hahaha, mijn man vond dat heel goed!

Ik voel me nog altijd grieperig, is bizar, net alsof het niet echt wil doorzetten

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 11:18
Hanan

hoi meiden
wat heerlijk zonnetje hier zeg

musje als je niet zwanger wil worden goed om denken hoor meid je kleine is ook nog best jong ,weet niet of je 2 peuters tegelijk wil hebben maar anders echt om denken
en als pil niet bevalt zou ik andere mogelijkheid zoeken , ik ga volgende week toch naar huisarts wil nu mirena voor 5 jaar

linnie heerlijk meis geniet van je zwangerschap en gewoon lekker rusten hoor

cindy hoe is het met ?/ voel je al beter ?/
hub was 3 uur thuis van werk , en moest om 7 uur weer verder echt sneu nou ja paar dagen hard werken maar

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 11:03
cindy

Musje, hahaha....stel je voor! Kies alvast een mooie zwangerschapsbanner

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 10:39
Musje

Wat leuk om al die zwanger banners te zien!!!

Technisch gezien zou er zo maar een banner bij kunnen

Ik ben weer gestopt met de pil. Voelde me niet ok, en wil, na bijna een jaar, weer mezelf zijn, zonder al die rare woedeaanvallen, huilbuien, warrig zijn.. Dus ik heb gezegd tegen manlief, nu is het jouw verantwoordelijkheid, Ik heb al genoeg gedaan, nu is het jouw beurt.

Dus toen ik stopte was ik ongesteld, keurig 5 dagen, toen een week niets, en toen 2 weken zo wel een pietsie beetje, maar niet echt. Dat is nu weer over, dus geen idee waar ik zit in mijn cyclus.
Anyway, nu, 2x achter elkaar zei manlief na het liefdoen "oeps!".
Kijk, wat gebeurt gebeurt, maar ik zit toch eigenlijk niet te wachten op een derde!!
Ben vanmorgen boos geworden, en gezegd dat hij t maar moet regelen. Hoe die t doet...?? Maar doe t!!

Grrr.. mannen!!!! Zo zie je maar, als vrouw moet je eigenlijk alles regelen.

Wordt vervolgd haha!!
Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 09:55
nefertiti

Lin, echt geweldig hoor, na zo'n lange tijd eindelijk gelukt, geniet er maar van meid!

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 08:26
linnie1982

Hoi Dames,

Ja na 2 jaar eindelijk eens wat meer geluk.
Zou de maand eigenlijk overslaan, omdat ik de maand erop een hsg zou krijgen. Tja voor mijn gevoel dat toch maar 1 keer geklusd. Maar nooit gedacht dat dat raak kon zijn. Tot ik de positieve test in handen had. Nou ja testen (15) Elke dag heb ik zowat een test gedaan. Kon het niet geloven.

Tot nu toe gaat het super.
Alleen 's avonds erg moe. Maar lekker vroeg op bed is geen ramp.
Ik ben maar 2 dagen misselijk geweest.
Dus tot nu toe tref ik het echt.

Nicole: Ook jou tijd komt nog wel. En wat ze zeggen is waar. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Bij mij was het ook raak toen ik er niet mee bezig was. Maar ik weet dat dat bijna onmogelijk klinkt. Ik zou zelf ook niet weten hoe je dat zou moeten doen.
Ik duim super hard voor je dat het snel raak is.

En Cindy: Ik duim ook voor jou. Het is je zo gegund!!!

En voor degene die ik ben vergeten: Ook toi toi toi.
En voor de moeders: Heel veel plezier met jullie baby's!
En voor de zwangeren: Geniet nog even lekker van je zwangere buik!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 16:20
Hanan

parel dat is heftig meis maar nu ben je vast veel vergeten met je kleine meiske in je armen

nicole mooi dat je weer moed krijgt , zo zie je maar weer het kan nog altijd lukken , terwijl je bijna geen moed meer hebt krijg je weer zo een leuke verrassing en ik duim dat nu je ook gaat lukken

cindy ik krijg ook bijna idee dat je zwanger bent ik was ook grieprig toen ik bleek zwanger te zijn dus duimentijd begonnen

nefertiti die man van je gaat hard van stappel hahha 2de , hahah wel leuk

hier alles oke , hubbie is heel druk komende dagen zaak word verbouwt dus hard aan het werk ,
ik denk om mirena te plaatsten , voor 5 jaar , vond hubbie beetje lang hahah ik moet voorlopig echt niet aan 3 denken , zelfs zelfs om hier bij te laten , vind 2 mooi genoeg ,maar goed je weet maar nooit in toekomst he , ik ga wel naar ah vragen voor mirena lijkt me zo leuk geen pil meer te slikken iedere avond

nou meiden fijne zondag
nicole geniet van verjaardagen

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 11:04
Nicole

Online Status

Hai,

Nefertiti, ik heb veel aan je gedacht meid.. zo geweldig mooi nieuws voor jullie !!!! Ik krijg nu ook weer wat meer moed, Linda en jij zwanger na zo'n 20 rondes proberen.. dus het kan wel

Dringt het eigenlijk allemaal wel tot je door??

vandaag 2 verjaardagen dus weer druk dagje moet nog vanalles in het huishouden doen, ga snel aan de slag.

Cindy, ik duim voor je!!!

Fijne zondag!

Nicole

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 10:00
nefertiti

Dankje Linnie, hoe gaat het nu met jou?

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 09:28
linnie1982

nefertiti gefeliciteerd!

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 21:01
nefertiti

Ach Cindy, lekker dromen meid, je weet dat het kan, dus waarom niet?

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 18:01
cindy

Parel...wat een bevalling, vooral wat er achteraf was! Hopelijk ben je vlug hersteld.

Nefertiti..ik kan geloven dat Ashraf ook superblij is en al gekke plannen maakt voor een volgend babytje

Ik had me altijd voorgenomen om nog 1 babytje te hebben maar toen ik zwanger was van Zara was ik al aan het overwegen om een tweede (raar hé) En nu loop ik nog met dat idee rond dat ik nog 2 kindjes wil.
Grootse plannen hé voor iemand die zelfs nog niet zwanger is

[Laatst gewijzigd door cindy - 29/03/2008 @ 18:01] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >