Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 31/03/2008 @ 12:16 eersteling ![]() | oeps ja ik zie het nu ook amai actieve bende zijn jullie ![]() nefertite, dat is wel om de muren van op te lopen zeg ik duim allesinds ![]() |
| 31/03/2008 @ 12:10 Musje | Ja, Hanan, je hebt gelijk hoor. Maar.. hoezo moet ik het altijd doen?? Zwanger zijn, bevallen, borstvoeding.. laten we de hormonen niet vergeten!! En, ergens denk ik, zo'n vaart zal het niet lopen. We zijn voor mijn jochie 13mnd bezig geweest!!! We zien wel.. Nefertiti, wat is dat nu??? shit meis!! Ik duim voor je! Weinig drinken, en morgen zelf testen??? Cindy Eersteling, dit topic is nog van vorig jaar! Maar.. welkom!! |
| 31/03/2008 @ 12:00 cindy ![]() | Oei Nefertiti...hebben ze bloed genomen?? In het bloed kunnen ze toch de HCG-waarde duidelijk waarnemen en zoin of deze effectief hoog genoeg is! ![]() |
| 31/03/2008 @ 11:03 cindy ![]() | Musje, hahaha....stel je voor! Kies alvast een mooie zwangerschapsbanner ![]() |
| 31/03/2008 @ 10:39 Musje | Wat leuk om al die zwanger banners te zien!!! Technisch gezien zou er zo maar een banner bij kunnen ![]() Ik ben weer gestopt met de pil. Voelde me niet ok, en wil, na bijna een jaar, weer mezelf zijn, zonder al die rare woedeaanvallen, huilbuien, warrig zijn.. Dus ik heb gezegd tegen manlief, nu is het jouw verantwoordelijkheid, Ik heb al genoeg gedaan, nu is het jouw beurt. Dus toen ik stopte was ik ongesteld, keurig 5 dagen, toen een week niets, en toen 2 weken zo wel een pietsie beetje, maar niet echt. Dat is nu weer over, dus geen idee waar ik zit in mijn cyclus. Anyway, nu, 2x achter elkaar zei manlief na het liefdoen "oeps!". Kijk, wat gebeurt gebeurt, maar ik zit toch eigenlijk niet te wachten op een derde!! Ben vanmorgen boos geworden, en gezegd dat hij t maar moet regelen. Hoe die t doet...?? Maar doe t!! Grrr.. mannen!!!! Zo zie je maar, als vrouw moet je eigenlijk alles regelen. Wordt vervolgd haha!! |
| 31/03/2008 @ 09:55 nefertiti ![]() | Lin, echt geweldig hoor, na zo'n lange tijd eindelijk gelukt, geniet er maar van meid! |
| 30/03/2008 @ 11:04 Nicole | Hai, Nefertiti, ik heb veel aan je gedacht meid.. zo geweldig mooi nieuws voor jullie !!!! Ik krijg nu ook weer wat meer moed, Linda en jij zwanger na zo'n 20 rondes proberen.. dus het kan wel Dringt het eigenlijk allemaal wel tot je door?? vandaag 2 verjaardagen dus weer druk dagje moet nog vanalles in het huishouden doen, ga snel aan de slag. Cindy, ik duim voor je!!! Fijne zondag! Nicole |
| 30/03/2008 @ 10:00 nefertiti ![]() | Dankje Linnie, hoe gaat het nu met jou? |
| 30/03/2008 @ 09:28 linnie1982 ![]() | nefertiti gefeliciteerd! |
| 29/03/2008 @ 21:01 nefertiti ![]() | Ach Cindy, lekker dromen meid, je weet dat het kan, dus waarom niet? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

er dan toch nog doorkwamen
) dus dat laat me vermoeden dat het deze keer toch wel prijs zou kunnen zijn. vanavond zal ik testen. 

maar nu ben je vast veel vergeten met je kleine meiske in je armen
hahah ik moet voorlopig echt niet aan 3 denken , zelfs zelfs om hier bij te laten , vind 2 mooi genoeg ,maar goed je weet maar nooit in toekomst he , ik ga wel naar ah vragen voor mirena lijkt me zo leuk geen pil meer te slikken iedere avond