Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 20/03/2008 @ 10:16 nefertiti ![]() | Een tempdip en een half uur lang een flinke buikpijn die wel op een wee leek met uitstraling naar mijn vagina, zou het iets positiefs betekenen?????? |
| 18/03/2008 @ 07:11 nefertiti ![]() | Nicole, ik blijf wel tempen, wil wel weten wnneer NOD is. Mijn ei wiselt nog wel eens dus dat is het enige houvast dat ik heb. Ik duim voor je meid |
| 17/03/2008 @ 09:25 Musje | Hoi Nicole, kun je niet zeggen dat je nog bezig bent met andere dingen, dat kinderen krijgen momenteel niet im frage is, en dat je het heel vervelend vindt dat zij er elke keer over begint. Alsof het 'moet' ofzo. En inderdaad, als het dan zooo belangrijk is, waarom begint ze er lekker niet zelf aan?? Dus eigenlijk het zelfde als wat je al gezegd hebt, mar dan iets kattiger. Dat zou ik doen.. dan is ze er vanzelf klaar mee. Vervelend zulke mensen.. Succes!! Parel, hoe gaat het met jou??? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

sterkte en dikke duim voor jou
dus blijven ze altijd lekker zitten en tja zoals de maandag graag wil wachten tot hubbie thuis komt ,dan moet ik ze dus weg sturen
, maandag word bezit voortaan zal ik ook iedereen vertellen, volgende week heeft mij hubbie dan paar dagen ook vrij ivm zaak verbouwen en hij heeft eerlijk gezegt ook geen zin om elke keer met mij vriendinnen eten dus dat moet ik ook even zeggen ,dat hubbie graag 3 dagen wil rusten dus geen visite 

rotkind
ik zei dat ik toch liever met hubbie eet omdat een dag maar beetje vroeg thuis komt en als ze hier eet moet ik toch weer extra iets erbij maken nou daar heb ik niet altijd zin in hoor
ben zo blij tot nu toe gaat dus heel goed , met dochter was hele dag huilen en krijsen zo sneu , maar nu valt mee gelukkig