< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
20/03/2008 @ 18:01
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nefertiti...ik ben er nog hoor!
Maar nu terug aan het werk en het is daar superdruk dus heb ik weinig tijd om op het forum te komen.
Vandaag een positieve ovu-test dus werk aan de winkel
Hopelijk een mooi paasei

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 17:48
nicole

Online Status Stuur bericht
Hai meiden,
Ik werk full-time dus ben overdag niet op de site te vinden.
Had vandaag ook een paar keer heftige buikpijn. Ook pijnlijke tepels.
Afwachten dus..ben de hele week wel al moe.
Snel eten zo en dan weer weg.

Tot morgen!

g-x--x-x-x Nicole

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 16:15
nefertiti

Hanan, ik begrijp je hoor, de arabische gastvrijheid krijg je er maar niet zo uit. Maak je niet al te druk, zonde van je energie!

Ben ook heel benieuwd hoe het met Parel is.

Nicole en Cindy, waar zijn jullie meiden?

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 13:52
Hanan

ik hoop het voor je nefertiti , dat word wel lang wachten met 9 dagen he sterkte en dikke duim voor jou
leuk dat ashraf van zat tot maa vrij heeft geniet ervan

nicole ook voor jou , het is nog paar dagen geduld hebben hoop dat dubbel mooie pasdagen voor jou word meid

tja weetje iedereen blijft eten hier , nou bijna alle mij goeie vriendinnen als ze rond eten tijd nog hier zijn dan moggen ze altijd hier eten , en volgens mij is iedereen echt aan gewend om hier te blijven eten dus blijven ze altijd lekker zitten en tja zoals de maandag graag wil wachten tot hubbie thuis komt ,dan moet ik ze dus weg sturen en dat vind ik moelijk omdat ze dat niet van mij gewend zijn snapje , maar ik kom langzaame hand voor mezelf op , maandag word bezit voortaan zal ik ook iedereen vertellen, volgende week heeft mij hubbie dan paar dagen ook vrij ivm zaak verbouwen en hij heeft eerlijk gezegt ook geen zin om elke keer met mij vriendinnen eten dus dat moet ik ook even zeggen ,dat hubbie graag 3 dagen wil rusten dus geen visite

nou ja ik heb vandaag gereden pfffff ik moet steeds vooruit denken zegt menner jaaaaaa oke maar dat kan ik dus nog niet haha ik denk meestal wat ga ik nu doen en niet wat volgende retonde is pffff blijft moelijk hoor en link is nog steeds rechts bij mij ,

nou parel laat wat eten he ik duim voor je meid
cindy hoe is het meisie???

nou ik moet verder nog veel schoonmaken , voorraad kast , speelhoek en kasten als ik tijd heb dan ,straks boodschappen doen en dochter weer ophalen hoop niet dat het regenen gaat

dikke kus en fijne goeievrijdag

Link naar deze reactie
20/03/2008 @ 10:16
nefertiti

Een tempdip en een half uur lang een flinke buikpijn die wel op een wee leek met uitstraling naar mijn vagina, zou het iets positiefs betekenen??????

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 22:31
nefertiti

Nicole, ik duim voor je hoor, heb je klachten?

Hier begonnen met ongikrampen vanmorgen en nu gewoon een zere buik, weet het ook niet. Mijn borsten zijn nu al pijnlijk en ik moet nog 9 dagen, dat wordt een lange zit nu. Omdat ik nog steeds niet kan werken duren de dagen toch al zo lang, ik vind het maar niets hoor, gelukkig is Ashraf zaterdag tot en met maandag vrij, dan heb ik afleiding.

Ik had Parel de 19e gezegd, misschien heb ik wel gelijk gekregen.

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 19:04
nicole

Heej hallo meiden,

Wat een liever ben jij Hanan! Ik heb normaal gesproken ook best wel eens moeite om nee te zeggen maar mbt eten lukt me dat wel. Je mag best wel voor jezelf opkomen, daar is helemaal niets verkeerds aan. Waar ben je bang voor, dat mensen je niet meer aardig vinden als je ze niet uitnodigd?.. Dat is echt niet zo hoor, soms moet je dingen maar gewoon eens proberen, dan voel je je de volgende keer vast weer sterker door.

Nefertiti, tja, we blijven afwachten he, heb echt geen idee wanneer mijn ei was.. hmm tja we zie het volgende week wel, of ze wegblijven..

Al even niets meer van Parel gehoord, zou ze begonnen zijn? Zou zomaar kunnen natuurlijk. Meid, succes, denk aan je!

Cindy, hoe raar het ook klinkt het leven gaat toch door he. Goed dat je weer begonnen bent met werken. Kan me voorstellen dat je daar heel erg tegenop zag. Fijn dat je collega's zo lief voor je zijn. Ik hoop dat je je hierdoor weer sterker voelt.

meiden, ik duim voor ons allen voor een mooi paasei.

Fijne avond!

gr Nicole

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 08:53
nefertiti

Cindy, sterkte meid! Fijn dat je zulke lieve collega's hebt.

Hanan, ik ken het hoor, het valt niet mee om voor jezelf te kiezen, maar in dit geval is het wat anders denk ik. Leuk he, die kinderen met hun flapuit.

Hier geen nieuws.

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 13:49
Hanan

hoi meiden

nicole , nefertiti ,cindy ik hoop dat paaseitjes mooie kadoutejs voor jullie mee hebben

gewoon temp als jullie beter gevoel bij hebben hoor

cindy kan me voorstellen dat dubbel voelt meisdikke knuffel en gelukkig heb je leuke collega's en je hebt ook ons meis kun je altijd op rekenen he en hoop dat mooie lente vruchje vankomt

tja nefertiti ik vind altijd moelijk om mensen geen eten aanbieden , iedereen die hier komt blijven meestal eten , ook mij vriendin dus 2 keer week komt blijft altijd eten ,ze komt vanuit school dus rond eten tijd is ze hier dan blijft ze eten vind gezellig maar soms heb ik dan geen zin om uitgebreid te koken ,wat ik altijd wel doe als iemand hier eet ,gisteren kwam ze dus ook en had dochter verteld dat vriendin niet mee zou kunnen eten omdat ik met papa wil eten , zegt dochter tegen vriendin, mama zegt dat je niet mee mag eten rotkind ik zei dat ik toch liever met hubbie eet omdat een dag maar beetje vroeg thuis komt en als ze hier eet moet ik toch weer extra iets erbij maken nou daar heb ik niet altijd zin in hoor ze begreep het ,blijft toch tot half 7 hier , en ik moest toch dochter eten geven dus werd later nou ja ik begint beetje te leren om nee te zeggen al vind ik zo moelijk soms

nu mooie weer zonnetje hebt schoon gemaakt , nou was.droog/comb draait

nou fijne dag kusxx

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 11:41
cindy

Nefertiti en Nicole...hopelijk goed nieuws voor jullie! Een mooi bevrucht paasei

Hanan...fijn dat alles goed gaat met jou en Selmen.

Ik ben vandaag terug beginnen werken, beetje dubbel want normaal zou ik vanaf deze week in zwangerschapsverlof zijn.
Een geluk dat ik heel toffe en begrijpende collega's heb, dat helpt al veel.

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 07:11
nefertiti

Nicole, ik blijf wel tempen, wil wel weten wnneer NOD is. Mijn ei wiselt nog wel eens dus dat is het enige houvast dat ik heb. Ik duim voor je meid

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 20:15
nicole

Dank jullie wel lieve meiden! Fijn dat jullie me nog wat tips hebben gegeven. Ik voel me nu gesterkt om zoiets te zeggen.

Vandaag was een collega met z'n dochtertje van 1 op ons werk, wat een schetig meisje. Echt een snoepie, op zulke momenten wordt het verlangen naar zo'n kleintje erg groot!!!

Hanan, fijn dat Selmen niet veel last van de prik heeft gehad. Ik kan me voorstellen dat als je kind verdriet of pijn heeft dat dat door merg en been gaat. Geniet maar lekker van alle leuke dingen. Nu lijk ik misschien wel heel ouderwets maar ik hoor altijd van de moeders dat de tijd vliegt en dat ze groot zijn voordat je het weet.

Nefertiti, nu weer afwachten meid. Had je wel getemperatuurd? Ik heb dat deze ronde losgelaten, viel niet meer hoor. Borsten doen nu wat meer pijn maar heb vorige week wel mijn ei gehad. Benieuwd ..hoor, 2e paasdag wordt weer spannend.

Parel, meid, spannend hoor...ik had volgens mij ingezet op 18 maart? Nou ja echt de laatste loodjes dus.. hou je taai en alvast veel succes met de bevalling.

Fijne avond, ben benieuwd wanneer ik profijt heb van de prikkedokter... volgens mijn accupuncturist zijn alle vrouwen met dezelfde sympies als ik mbv zwanger geworden. Ik hoop toch dat ik er nu eindelijk eens bij mag horen.

ps mocht het deze ronde niet raak zijn, volgende ronde wordt weer volop tempen.. geeft toch wat meer controle over alles... hoop natuurlijk dat het niet nodig is..

gr Nicole

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 18:17
nefertiti

Hanan, gewoon zeggen hoor meid, als ze twee keer in de week komt moet dat kunnen. Die ene keer dat je met je hubbie kan eten. Fijn dat Selmen geen last heeft van de prik, houden zo.

Parel, de 19e is nog maar twee dagen, succes alvast

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 16:57
Hanan

parel poeh overtijd , maar ik denk dat deze dagen gaat beginnen hoor met eerste ben je meestal paar dagen later ,misschien over 2 of 3 dagen een baby in handen

goedzo nefertiti ik weet schat dat je altijd lief bent hoor

selmen heeft vandaag zijn eerste prik gehad , nou ik had volgens mij meer moeite mee dan hij zelf haha , heeft even gehuild en gelijk daarna slapen , werd later wakker flesje gehad beetje lachen en weer slapen ben zo blij tot nu toe gaat dus heel goed , met dochter was hele dag huilen en krijsen zo sneu , maar nu valt mee gelukkig
zo meeten komt vriendin op koffie ,ik heb eten op vuur maar ik wil graag met hubbie eten die zal wat eerder thuis komen dus wil ik gezellig met hem eten , vind altijd moelijk om mensen geen eten te geven als iemand hier is , maar ja ze komt 2 keer per week hier en wil de maandag toch met mij hubbie eten ,dus moet moed krijgen om te vertellen dat vandaag liever met mij hubbie wil eten

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 12:19
parel

Nou goed hoor Musje, maar ik word wel erg ongeduldig!! Officieel overtijd gegaan dus...

Ik heb een superzwangerschap, dus mag niet klagen, maar het wordt nu wel zwaarder. Ik kan niet lang achter elkaar hetzelfde doen, dus wissel ik de hele dag maar af met kleine klusjes en kleine rustpauzes.

Ik hoor de wasmachine al weer piepen, dus ik zal de handdoeken even in de droger mikken!

Groetjes!
Parel

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 09:25
Musje

Hoi Nicole,

kun je niet zeggen dat je nog bezig bent met andere dingen, dat kinderen krijgen momenteel niet im frage is, en dat je het heel vervelend vindt dat zij er elke keer over begint. Alsof het 'moet' ofzo. En inderdaad, als het dan zooo belangrijk is, waarom begint ze er lekker niet zelf aan??
Dus eigenlijk het zelfde als wat je al gezegd hebt, mar dan iets kattiger. Dat zou ik doen.. dan is ze er vanzelf klaar mee.

Vervelend zulke mensen..

Succes!!

Parel, hoe gaat het met jou???
Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 07:51
nefertiti

Hanan, ik ben altijd lief, dat weet je toch ?
Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad meid.

Nicole, ik denk idd dat Hanan gelijk heeft, gewoon luchtig doen en vragen of ze geen ander onderwerp van gesprek hebben. Sterkte, ik kna me voorstellen dat je het vervelend vindt.

Ik heb idd mijn ovulatie achter de rug, gister was de buikpijn helemaal weg en gisteravond al zere borsten toen ik mijn bh uitdeed. Nu begint de buikpijn alweer, maar dat ben ik zo langzamerhand wel gewend. Ik kreeg net een telefootje van scchool dat Niels een vrije dag heeft ivm ziekte van zijn leraar en zijn vriendje komt straks spelen om dat zijn moeder moet werken,, wat een geluk dat ik in de ziektewet zit. Niels gaat zich straks rot schrikken da hij zo lang slaapt, die weet nog van niets.

KUS

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 13:39
Hanan

hoi meiden
mij vriendin is net weg , was een leuke weekend samen , weer veel kadoutjes meegenomen die lieverd ,en dochter en zoon zijn dus goed verwend

nefertiti ben blij dat opgelost is , en nu gewoon lief voor mekaar zijn he

musje wat goed dat je man nu zo goeie band heeft met dochter ,zo zie je maar papa liefde groeit allen maar meer en meer

nicole moelijk , ik zou misschien luchttig over doen van tja misschien willen we helemaal nog niet , of als zo ver is zouden we jullie goed verrassen

en als steeds over begint en je vind vervelend zeg je zo iets van ( goh beginnen jullie weer daar over??hebben jullie geen nieuwe onderwerpen of nieuws?? gewoon lacherig over doen misschien houdt ze mee op
ik ga want mij kleine huilt
tot laters

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 10:53
nicole

Hallo meiden,

Nefertiti, blij om te horen dat het nu helemaal opgelost is met je man. Ik duim met je mee dat deze ronde de treffer mag zijn!!!

Wie o wie kan mij helpen...
Gisterenmiddag kwamen de zus van mijn man en haar vriend op visite. We zien hun ongeveer 2x in de maand en elke keer als ze ons zien vragen ze of wij nog niet met kinderen bezig zijn. Ik word daar stapelgek van.De vriend zegt dan van oeh het is al raak want ze krijgt een kleur, maar als iemand tegen mij zegt dat ik een rood hoofd krijg, krijg ik dat ook, maar niet uit waar het over gaat. We reageren altijd erg luchtig van oh maar we hebben tijd genoeg dat kan over een paar jaar ook. Toch houden ze er niet mee op. Ze kwetsen me er enorm mee. Daarnaast zitten ze altijd alles af te meten. Want ik leg de vraag meteen terug en jullie dan? Tja maar ik ben 1 jaar jonger dan jou, nou dat maakt niet uit zeg ik dan. Als je 29 bent kun je ook prima zwanger worden. Ik vind het ook zware onzin dat ik zo reageer maar ik wil de vraag gewoon terug stellen zodat zij weet hoe dat voelt. Ze reageert dan heel wisselvallig. Dit is dan zou maar ik vind gewoon dat ze er niks mee te maken hebben. Mijn man gaf aan dat we de volgende keer gewoon zeggen, daar willen we het nu niet over hebben of dat gaat jullie helemaal niks aan. Maar dan heb ik het gevoel dat ze weten dat het niet lukt?!??
Sorry dat ik jullie lastig val maar ik zit er echt heel erg mee. Ik zie zo tegen al die familiebezoekjes op want dan gaat het er weer over. Ze zijn opzich heel aardig totdat... welke lieverd heeft een goede tip voor me? ps het vertellen hoe het echt zit is geen optie want dan kan ik het net zo goed in de krant zetten, snappie?

gr Nicole

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 20:36
nefertiti

Fijn dat het weer zo goed gaat Musje.

Ashraf en ik hebben vandaag eindelijk eens de hele ruzie uitgepraat en ik ben zo opgelucht. Had echt even het idee dat ik maar beter niet zwanger zou kunnen raken, maar dat is weer uit de wereld gelukkig. ik heb net de ogen uit mijn hoofd zitten huilen van opluchting. ik ben ook zo'n muts af en toe.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >