Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 15/03/2008 @ 09:34 Musje | Spannend nefertiti.. ik hoop dat het eeeeeeeeiiindelijk een keer raak mag zijn!! Hier weinig nieuws, manlief is met dochter naar het zwembad! Weten jullie nog dat hij deze zomer een burn out had, en door alle toestanden riep dat 'hij gewoon geen band heeft met haar'??? Moet je nu zien.. ik ben zo trots op hem, hij doet super zijn best. N lieverd is het.. oe ik zit hier met en huilend friemelend mannetje op schoot, hij is moe.. ik ga m dr in leggen. xxxx |
| 15/03/2008 @ 08:33 nefertiti ![]() | Mijn ei is idd gister gesprogen, dus we kunnen weer op de wachtbank plaatsnemen. Hoe is het met jullie? |
| 11/03/2008 @ 10:31 Musje | O ja: - jongen, bevallingsdatum 18 maart -Nicole - meisje, bevallingsdatum 26maart -musje |
| 11/03/2008 @ 10:30 Musje | Hoi Meiden.. zo, dat was lang geleden!! Mijn laptop was kapot, en we hadden niet 1-2-3 geld voor een nieuwe.. dus.. geen internet thuis. Pff.. dat was even afkicken zeg! Wat je al niet doet de hele dag op internet, ik dus blijkbaar alles!! Maar, inmiddels staat er een gloedje nieuw blinkend exemplaar voor me! Hoe gaat het hier? Heb wel een beetje terug gelezen, maar niet alles.. Met ons gaat het super. We zijn met Eijse naar een osteopaat geweest. Nou zeg, dat had ik veel eerder moeten doen!! Hij spuugde veel, en had last van krampjes. De osteo vouwde hem dubbel, bootste de bevalling na, vooral met het draaien van zijn hoofdje, en 5min later stond ik wer buiten met een ander kind!!! Hij was al heel lief, maar nu is hij veeel relaxter. HIj spuugt minder, krampjes zijn verdwenen, en hij is minder stijf. Sterker nog: vorige week dacht hij er niet aan om te draaien, na het bezoek bij de osteo wil hij niets anders!!! Hij kan bijna van zijn rug naar buik!!! Ik vind het ongelooflijk! Dus.. aan alle moeders en bijna moeders: Ga eens langs een osteopaat! Ik zou bij een volgend kind zowiezo gaan, gewoon om ff te checken. Okay.. bottle time!! Dikke knuffel voor jullie!!! |
| 07/03/2008 @ 17:19 cindy ![]() | Oei Nefertiti...dat is niet zo leuk! Ben je gevallen dan?? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

dan betekent echt afvallen hoor voel me helemaal niet lekker bij de hangbuik grrrrrr ik ga echt opletten en goed veel bewegen
ik denk zelf dat je voor het weekend al kindtje in armen hebt
maar goed kan goed mis hebben maar hoop het wel voor jou je wilt zo snel mogelijk nu he ,ik duim voor je meid 
slaapt redelijk goed kan niet veel klachen 

leef met je mee meis