< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
15/03/2008 @ 09:34
Musje

Spannend nefertiti.. ik hoop dat het eeeeeeeeiiindelijk een keer raak mag zijn!!

Hier weinig nieuws, manlief is met dochter naar het zwembad! Weten jullie nog dat hij deze zomer een burn out had, en door alle toestanden riep dat 'hij gewoon geen band heeft met haar'??? Moet je nu zien.. ik ben zo trots op hem, hij doet super zijn best. N lieverd is het..
oe ik zit hier met en huilend friemelend mannetje op schoot, hij is moe.. ik ga m dr in leggen.
xxxx
Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 08:33
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn ei is idd gister gesprogen, dus we kunnen weer op de wachtbank plaatsnemen.

Hoe is het met jullie?

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 12:59
nefertiti

Karna, fijn te lezen dat je je weer beter voelt.

Nicole, lastig he, als jr geen houvast hebt.

Hanan, nog even doorzetten met lessen, dan kun je straks in je eigen auto.

Hier nog geen ei geweest, maar vandaag flinke ovupijn en bm hoog,open en zacht dus dat zal vandaag wel gebeuren. Gisteravond dan eindelijk geknuffeld en van het weekend een gesprek met Ashraf op de planning, het is klaar met doodzwijgen als er iets aan de hand is geweest. Dat trek ik echt niet.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en daar is mijn gipsarm vervangen door een spalk. Makkelijker in gebruik, maar nu voel ik wel meer pijn, dat is dan wel wer jammer.

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 11:36
karna

Hoi meiden,

hier ben ik weer een keer, heb nog niet alles bijgelezen, maar ik moet zo weg....

Nicole goed van je hoor en weet je wat: eigenlijk hoef je niet echt op te letten, ook niet op slijm ofzo, als je het maar regelmatig doet, dan kan je niet missen... Dan hoef je alleen nog te hopen dat de bevruchting, innesteling etc goed verloopt...

Ik voel me weer veel beter, begin mijn energie weer terug te krijgen en ook tussen mijn man en mij is alles weer als vanouds!

We vrijen nu met condooms, pfff wat een gedoe weg!!! De eerste keer is ie zelfs gescheurd en we deden toch echt niks raars hoor!!! hahahaha!!!

Dus nu is het onbedoeld toch weer spannend!

Ik heb het gevoel dat mijn cyclus vrij snel weer op gang is gekomen, eerst dacht ik vorige weer al ei-pijntjes te voelen, maar deze week wie ik ook het slijm, dus wie wet, maar iig zal ik over 14 dgn ofzo wel ongi worden, ben benieuwd!!!

Hoe gaat het met de rest????

Nou meiden, tot snel en ik zal dan hopelijk bijgelezen zijn!

doeiii karna

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 19:45
nicole

Online Status Stuur bericht

Hai Meiden,

Nog steeds vruchtbaar slijm dus mijn ei is - denk ik - nog niet geweest. Niet temp en testen dus op gevoel?? Wel moeilijk hoor om dat los te laten. Wel gevoeligere tepels dus dat duidt op eisprong die voorbij is... nou ja.. komt goed.

Nefertiti, succes meid, ik hoop dat jullie ruzie straks helemaal opgeklaard is zodat jullie je vruchtbare dagen goed kunnen benutten. Volgens mij is het wel heel heftig geweest.

Parel, 21 maart klinkt idd leuk meid, ik duim met je mee...

Meiden , fijne avond en tot snel!
x-x- Nicole

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 16:41
Hanan

nefertiti wel jammer dat er weinig aan knuffelen zijn , druk zeker?

parel spannend meis

wat een rot weer zeg , moest dochter ophalen kletsnat was ik geworden ,gelukkig op terug weg heeft een mama mij lift gegeven met auto

mij kleren zijn aangekomen en wat denk je maat 40 is net iets strakdan betekent echt afvallen hoor voel me helemaal niet lekker bij de hangbuik grrrrrr ik ga echt opletten en goed veel bewegen

was/droog comi komt volgende week pas

oke ik ga zo me kleine voeden en beginnen met eten
fijne avond

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 07:49
nefertiti

Musje, wat heerlijk meid, ik had al veel goeds gehoord over osteopaten en dit bevestigd het weer.

Hanan, gezellig meid, een loge!

Hier nog geen ei, maar goed ook, want het vrijen gebeurt hier nauwelijks.

Parel, ik gok op de 19e

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 18:10
parel

Haha! leuk dat jullie een gokje wagen! Ik hoop tot nu toe dat Hanan gelijk heeft.. voor het weekend zou mooi zijn!
En musje met haar 26 maart heeft het hopelijk helemaal mis! whaah 10 dagen over de datum!! Ik hoop echt van niet hoor...

Ikzelf denk 21 maart, als de lente begint! Vind het wel laat, maar wel een leuke datum!

Groetjes!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 15:57
Hanan

hoi meiden

parel spannend zeg ik denk zelf dat je voor het weekend al kindtje in armen hebt maar goed kan goed mis hebben maar hoop het wel voor jou je wilt zo snel mogelijk nu he ,ik duim voor je meid

musje wat heerlijk dat nu zo goed gaat met eijse, zo kan je idd ziet dat baby toch niet zomaar veel pijn en kwaltjes hebben er moet haast iets aan de hand zijn , ben zo blij voor je dat nu heel andee kind heb die vrolijk en meer beweegt en minder krampen enzo

nicole doe je je best meisie

nefertiti dat is niet fijn meis ,ik hoop dat je vinger gauw beter is en gewoon alles weer kunt doen

hier gaat alles goed , selmen doet goed hij is echt schatje lacht veel, ook met geluidtjes maken zo leuk , beweegt nu ook wat ,tilt hele tijd met zijn hoofd omhoog om te kijken waar mama is slaapt redelijk goed kan niet veel klachen en hij word nog steeds veel bewonderd door iedereen

ik heb net oook wat geshopt ,heb nieuwe was/droog combi besteld heerlijk hoef ik niet meer was op te hangen ,komt volgende week aan , en ook wat kleren en bhtjes en leuke paar shirtjes

vanweekend komt een vriendin logeren , gezellig hele weekend bij ons hele uit andere kant van land ,ik verheug me op ,ze moet selmen nog zien

oke ik ga wat drinken voor me meisje schenken en nog een weer de was op hangen ,hoop dat vanaf volgende week vanaf ben en lekker de machine laten drogen

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 10:31
Musje

O ja:

- jongen, bevallingsdatum 18 maart -Nicole
- meisje, bevallingsdatum 26maart -musje
Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 10:30
Musje

Hoi Meiden..
zo, dat was lang geleden!!
Mijn laptop was kapot, en we hadden niet 1-2-3 geld voor een nieuwe.. dus.. geen internet thuis. Pff.. dat was even afkicken zeg! Wat je al niet doet de hele dag op internet, ik dus blijkbaar alles!! Maar, inmiddels staat er een gloedje nieuw blinkend exemplaar voor me!
Hoe gaat het hier? Heb wel een beetje terug gelezen, maar niet alles..

Met ons gaat het super. We zijn met Eijse naar een osteopaat geweest. Nou zeg, dat had ik veel eerder moeten doen!! Hij spuugde veel, en had last van krampjes.
De osteo vouwde hem dubbel, bootste de bevalling na, vooral met het draaien van zijn hoofdje, en 5min later stond ik wer buiten met een ander kind!!!
Hij was al heel lief, maar nu is hij veeel relaxter. HIj spuugt minder, krampjes zijn verdwenen, en hij is minder stijf. Sterker nog: vorige week dacht hij er niet aan om te draaien, na het bezoek bij de osteo wil hij niets anders!!! Hij kan bijna van zijn rug naar buik!!! Ik vind het ongelooflijk!
Dus.. aan alle moeders en bijna moeders: Ga eens langs een osteopaat! Ik zou bij een volgend kind zowiezo gaan, gewoon om ff te checken.
Okay.. bottle time!!
Dikke knuffel voor jullie!!!
Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 19:46
nicole

Spannend Parel...de laatste loodjes.. ik ben super benieuwd, zullen we allemaal een voorspelling doen?

- jongen, bevallingsdatum 18 maart

Nefertiti, baaaaalllleeen meid, zoals je het verteld voel ik de pijn al,auww. Sterkte ermee de aankomende weken!

Hier vruchtbare periode (volgens slijm) we doen ons best.

Fijne avond allemaal.

gr Nicole

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 18:38
parel

auwts! Dat klinkt niet goed Nefertiti! Sterkte ermee! Het is superirritant dat je niks kan zeg..

Hier nog altijd in afwachting... De uitgerekende datum komt erg dichtbij! Vanochtend weer bij de verloskundige geweest (kom er elke week) en weer alles goed. Laat de kleine nu maar komen!

Groetjes!
Parel

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 16:00
nefertiti

he meiden, hier alles goed, nog steeds wat verdrietig van de ruzie vorig weekend, maar wel weer geknuffeld gister. Ik kreeg mijn vinger onder het gietijzeren pannenrek van het fornuis met schoonmaken en heb hem vermoedelijk zelf gebroken met lostrekken van de schrik. Moet min. 3 weken in het gips en wordt nu al gek van het niets doen.

Allemaal een dikke knuffel

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 12:51
nicole

Goededag meiden,

Zit midden in mijn groene periode, weet ik niet door tempen en zo maar zie het aan balkie..merk het ook aan slijm. Doen om de dag lief..

Nefertiti, wat heb je gedaan meid, gebroken vinger, lijkt me erg lastig. Ik hoop dat je niet veel pijn hebt. Hoelang moet je in het gips blijven?

gr Nicole

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 19:24
Hanan

dat is zeker mooie gedachten cindy,je meisje zal altijd daarboven een engel zijn die jullie beschremt en mooie tijden zal bezorgen

nefertiti wat nou , wat heb je gedaan meis?? jeetje zeg
heel veel sterkte hoor

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 17:19
cindy

Oei Nefertiti...dat is niet zo leuk! Ben je gevallen dan??

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 17:11
nefertiti

meiden,even een kort bericht van mij. Ik heb mijn vinger gebroken en zit met mijn hele rechteronderarm in het gips, kan dus niet zo goed typen. Probeer wel mee te lezen en vergeet jullie zeker niet!

Knuffel nefertiti

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 17:08
cindy

Ik heb gezien dat als ik deze ronde zwanger zou worden dat ik dan uitgerekend ben op de geboortedag van ons Zara...
Stel je voor, dat zou ik wel symbolisch vinden. Alsof mijn meisje vanuit de hemel ervoor gezorgd heeft dat haar mama en papa die periode niet triest moeten zijn voor haar maar blij voor een nieuw babytje...mooie gedachte vind ik dat!

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 16:04
Hanan

cindy ach schat wat erg zo totaal onverwacht ongesteld leef met je mee meis
ik duim dat je geen volgende rond nodig zijn en maar lekker helemaal niet meer komen voor volgende 9maanden

hier redelijk goeie nacht gehad ,we hebben net visite kraamvisite gehad was leuk en was ze ook verliefd op me kleine mannetje

ik ga was leeg halen , eten voorbreiden ,kleine flesgeven ,grote onder de douch doen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >