Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/10/2008 @ 22:05 hanan | heyyy krijgen we een huisdier haha grapje nicole maar het is idd vaak gezellige boel hier je mag gerust een keertje komen hoor ,ahhhhhh wat leuk een mini buikje , heb je geen foto? of in je profiel ,ga zo voor zekerheid wel eff kijken , je bent lekker slank ahhh lekker hoor , zal je ook niet veel aankomen denk ik , ik zit nog steeds met 7 extra kilos zooo erg ,maar eigenschuld hoor want ben zo lekkerbekkie en kan lekkere dingen niet afstaan ![]() ![]() geniet nog van je 2de helft zwangerschap ![]() linda zal heel veel duimen dat baby binnekort komt , op laatste ben je goed zat ik weet het nog , heel veel sterkte met laatste loodtjes en we duimen dat snel goed nieuws hier komt staan over je baby fijne avond |
| 08/10/2008 @ 07:27 nefertiti ![]() | Cindy, hou je taai meid. Ik heb met Niels ook zo'n pewriode gehad en ondanks dat heb ik nog overtijd gelopen. |
| 08/10/2008 @ 21:25 hanan | lieve nefertiti , ontzettend vele sterkte meid , leef met je mee dikke knuffel ![]() cindy doet aub rustig aan meisie en hopen dat rustig blijft in buik tot het tijd word om geboren te worden met je baby ![]() selmen krijgt boven tanden en heeft erg last van huilen en niet goed slapen ben ook moe maar ja hoort erbij he fijne avond meiden |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Maart '07 NOD, wie doet er mee?
!!
!!

haha grapje nicole maar het is idd vaak gezellige boel hier
je mag gerust een keertje komen hoor ,