< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » tweede icsi samen steunen

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
tweede icsi samen steunen
Vandaag @ 13:34

Online Status Bekijk profiel
Ai, wat is dat toch op ons forumpje?
Ik hoop dat er heel binnenkort weer een positieve wind waait en dat jullie allen weer gerustgesteld zijn.
Ik denk aan jullie hoor! Zal een kaarsje aansteken straks.

Gisteren kwam de vroedvrouw langs en Jana weegt momenteel 4540gram.
Dat is zeker niet slecht, maar sinds een tweetal dagen heb ik de indruk dat ik minder melk produceer en daar ik me daar wat druk in maak zal zeker ook niet bevorderlijk zijn. Wil haar zo graag nog wat langer geven, zou nog niet graag moeten overschakelen.
Nu ja, we zien wel.

Dikke knuffel aan jullie allen en hopelijk tot gauw met positief nieuws!!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:33
Inti

Online Status Stuur bericht
Carol,

Ik schrok wel even van je berichtje.
Ik hoop voor jullie dat het bij de tweede echo allemaal in orde blijkt te zijn.
Maar meid, je kan perfect leven met 1 long hoor. Er zijn nog kinderen die geboren worden met 1 long. Ik weet niet of die er enige last van ondervinden. Bij volwassenen die een long verliezen worden zware inspanningen moeilijker maar ik denk dat als je het hebt van bij de geboorte je andere long er is aan aangepast. Ben natuurlijk geen dokter he maar wou je even een hart onder de riem steken door je te laten weten dat leven met 1 long dus wel kan.

Lieve meid een dikke dikke knuffel en veel sterkte gewenst.

Kaatje,

Wat fijn dat Vince het nu goed doet, hopelijk kan hij snel mee naar huis.

Hier gaat het wat minder goed. Moet straks terug naar de gyn voor controle. De echo vorige vrijdag op 7 weken was goed maar ik heb nu al 2 dagen en nachten hevige buikpijnen. En maak me dus doodongerust.

Groetjes,

Inti

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:58

Oh Carol, wat is dat schrikken van je bericht.
Ik hoop dat je heel snel meer nieuws weet en dat het allemaal goed komt.
Ik weet niet of men met één long kan leven, maar heeft de gyn je niet wat meer info gegeven?? Waarschijnlijk zullen er wel oplossingen zijn, de medische wereld kan al zoveel!
Wil je een hele troostende knuffel geven en hoop zo snel mogelijk dat je beter nieuws krijgt. Zou willen dat ik de tijd wat sneller kon doen laten gaan, zodat je gauw die nieuwe echo krijgt en uit die tergende onzekerheid wordt gehaald.
Hou je sterk hé, meid.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:16
C

Dag meisjes,

vlug even om jullie iets te laten weten.
Het gaat eigenlijk niet zo goed. De moed is ons in de schoenen gezakt gisteren tijdens de echo. Het eerste nieuws was dat het een is. Maar toen zag ze iets dat niet zo normaal was. Een witte vlek op één van de longen! Blijkbaar zou dit een gedeelte van de long zijn die niet volledig ontwikkelt is. Boef, kregen allebei een slag van de hamer. Ze kon zich er niet 100% over uitspreken en wilt een tweede opinie. Morgen moeten we naar een Universitair ziekenhuis om de echo over te doen en waarschijnlijk een vruchtwaterpunctie te laten uitvoeren. Ik ben er echt niet goed van. Stel dat dit nu echt erg is, en dan? Babytje weg? Zo lang ervoor gezwoegd en nu dit... Ik weet het ik zie het nogal somber in maar ik ben gewoon realistisch. Kan iemand normaal leven met 1 long? Sorry meisjes dat ik zo negatief zie maar ik kan voor het moment niet happy zijn want we weten niet wat er boven ons hoofd hangt. Alles leek zo goed te gaan...
Groetjes,
een triestige C

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 14:56

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Had ik deze morgen zo een gans briefje getypd, staat dat er toch wel ni bij zeker, kan ik opnieuw beginnen!
Snel nu de kindjes hier bij mij rustig liggen te spelen!

Dus opnieuw...

Dag meisjes,
De kindjes zijn van zaterdag 4 maand en we zijn gisteren met de groentepapje begonnen!
Is toch altijd afwachten, maar ze hebben het super gedaan!
Verpleegster van kind en gezin had gezegd 1 à 3 soeplepels, maar Jill haar eten was op een rook uit en heb haar dan nog een lepel bij genomen!
Jenna was een beetje trager en een pruts voor te eten, maar zij heeft haar 3 lepels ook goed opgegeten!
T waren worteltje, was precies of ze hadden t nog al gegeten!
Ben fier op hen zenne!
Gelukkig was Jenna nog aan t slapen toen ik Jill eten gaf, dan kon ik voor elk wat tijd vrij maken, vandaag waren ze beiden wakker, en was moeilijker, Jenna die traag eet en met haar tongske nog eten naar buiten duwt en dan Jill waarbij t ni rap genoeg kon gaan en die liet haar dan horen als ik te lang met Jenna bezig was, best wel grappig zenne!
Gisteren zijn we dan nog naar shoppingcentrum geweest, ze waren super braaf, hebben eigelijk lang geslapen en toen ze wakker waren hebben ze rond liggen kijken vooraleer ze hun lieten horen van de honger, ze konden toch langer verder met de groentepap, maar das normaal want ze drinken na hun papje ook nog melk, nu ben ik eens nieuwschierig wanneer ze vandaag honger gaan beginnen krijgen, ben er met thuis dus misschien hebben ze wel sneller honger hé!

Kaatje,
Ben blij dat het beter met Vince gaat!
Heb al veel aan je gedacht!
Geniet maar van je kleine ventje!

Inti,
Allé dan zijn de zwangerschapskwaaltjes aanwezig, beu hé, of misschien ben jij der nog héél blij mee, maar ik was wel echt serieus misselijk, heb ni van mijn zwangerschap kunnen genieten, allé eigelijk vanaf ongeveer mijn 5.5 maand heb ik er wat van kunnen genieten! Op t laatste werd het dan ook zwaarder, heb altijd serieus aan t aftellen geweest zenne!
Heb je nu eigelijk nog bloedverlies?
Als dat verdwenen is, zal je wel meer kunnen gaan genieten hé!

Carolleke,
Hoe was het bij de dokter meid?
En???
Ben nieuwschierig zenne!
Was alles ok?
Hoe verloopt jou zwangerschap, ben jij nog steeds ni misselijk?
Ben dan blij voor jou dat je er van gespaard blijft!

Lieke,
Das leuk hé als je meisje, zo braaf is!
Ik zie er altijd een beetje op tegen als we moeten gaan eten bij dave zijn familie, t is dan zo druk hé, ben dan altijd blij dat we naar huis kunnen!
Leuk he nu op babybezoek gaan, ik weet nog vroeger was het met een dubbel gevoel, dan was het zo tegen me, en nu is het jou beurt hé...
Maar je ziet wel onze beurt kwam ook en nu is da leuk om met je kindje(s) overal te kunnen gaan pronken hé!
Gisteren ook, hoeveel mensen je passeren en omkijken als je voorbij bent om toch maar in de maxicosi's te kunnen kijken!

Allé ik ga hier nog een beetje huishoudelijk werk doen, beetje strijken...

Liefs Saske, Jill en Jenna

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 17:28
lieke

Hoi meisjes,

even een berichtje van bij mijn ouder thuis.
Men komt nl. aan onze verwarming werken en omdat het wat te koud zou worden voor ons meisje, ben ik maar een paar uurtjes naar hier gekomen om te 'logeren'.

Kaatje, denk veel aan je en hoop ook zo dat je ventje zich gauw helemaal tiptop voelt.

Inti, je hebt het goed zitten hoor ik met de misselijkheid, maar niet getreur, normaal duurt het maar 'enkele' weken en dan komen er een paar zalige zwangerschapsmaanden aan.
idd van het hcg stijgt het eerst fel de eerste weken en daarna blijft het stabiel denk ik. Ik rekende ook telkens maal 2 uit per 48 uur maar dat klopte ook nooit hoor bij mij, het was steeds minder.
Was dan ook telkens wat in paniek, maar de huisarts heeft het me dan eens uitgelegd adhv een grafiek. Het moet gewoon in stijgende lijn gaan en dan is alles ok. Dus maak je niet ongerust.
Ja hé echt een ontroerend moment de eerste keer vooral als je die hartslag hoort. Dat is dan zo echt de bevestiging hé.

Carol, laat iets van je horen hé na de echo. Ben benieuwd of mijn voorspelling klopt!

Saske, ja het huishouden...
In het begin dacht ik ook echt van tja zal een poetsvrouw in dienst moeten nemen, maar gelukkig lukt het me al iets beter momenteel om het huishouden te runnen. En in de boekjes lees je dan dat je dat maar eens door te vingers moet zien...maar natuurlijk kan je dat niet blijven doen hé .

Gisteren is Jana meegeweest naar een familiefeest en moet zeggen dat ze heel flink geweest is. Ze mag nog mee uitgaan .

Deze week gaan we vermoedelijk nog op babybezoek. Kreeg deze morgen het berichtje dat een vriendin bevallen is van haar zoontje!
Er is een tijd geweest dat ik zo ertegenop zag om kraambezoekjes te doen, maar ben erg blij dat ik er momenteel weer volop van kan genieten. Het is dan ook een echt babyboomjaar in onze vriendenkring.

Tot schrijfs
Lieke
Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 10:16
C

Dag meisjes,

Kaatje, nogmaals een dikke proficiat met Vince. Ik hoop dat alles inorde komt met hem. Was nogal geschrokken van je berichtje gisteren. Hoe is het met Vince na de bloedtransfusie? Duim voor jullie hoor en veel sterkte!

Inti, dat is fantastisch nieuws hé. Magisch hé die echo, kreeg ook de tranen in mijn ogen toen. En dat is normaal hoor dat je waarden eerst heel fel stijgen. Tot aan een bepaalde week en dan neemt het weer geleidelijk af.

Morgen, joepie weer een echo en deze keer moeten we het wel weten wat het wordt... Ben benieuwd. Ik had toch zo'n nachtmerrie deze morgen...pfff. Droomde dat ik heel veel bloed verloor en opeens zag ik 2 handjes uitkomen. Direct naar het ziekenhuis en daar zeiden ze dat het moment er nog niet was maar dat ze de handjes gingen afsnijden en dat dat zo erg niet was. En toen op het moment dat....werd ik gelukkig wakker. Pfff ben er nog niet goed van! Hadden jullie ook zo van die nachtmerries? Verschrikkelijk gewoon.

Ik laat jullie iets weten later deze week!

Groetjes en dikke kus aan Lieke, Jana, Saske, Jill en Jenna.
Veel sterkte aan Kaatje!

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 09:42
Inti

Saske trek het je niet te veel aan meis van het huishouden. Hier blijft het ook een beetje liggen de laatste tijd. Doe echt mijn best maar ben momenteel echt geen stuiver waard. Voel me precies een uitgewrongen dweil zo misselijk en moe ben ik.

Zeg heb even een vraagje. Moet het hcg blijven verdubbelen of is dit alleen in het begin zo? Ik vraag dit omdat mijn hcg vorige week ongeveer 13500 was en nu was het 63000. Ze zeiden dat dit goed was maar dit wil dus zeggen dat het niet meer om de 2 dagen is verdubbeld.

De utrogestan moet ik doornemen tot 12 weken met de progynova mocht ik stoppen.

Carol hoe gaat het met jou nu meid. Voel je je goed of toch ook nog last van de zwangerschap?

Groetjes,

Inti

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 23:46

Kaatje,
Ook van hier een dikke proficiat met de geboorte van VINCE!
En joepie ik was er weer op...
Hoop dat alles goed gaat met je ventje!
Stuur als 't es past een fotoke dor hé!

Inti,
Ben super blij voor jou!
Probeer er maar van te genieten nu!

Carolleke en Lieke,
Vele groetjes van ons...

Allé ik ga hier nog een beetje dweilen, moet het nu doen, want overdag met de kindjes kom ik er echt niet toe, vind het zo erg, maar ik wil dan al mijn aandacht aan hen geven...
S avonds heb ik soms de moed nemeer om nog iets te doen, maar t moet nu wel eens!

Groetjes Saske, Jill en Jenna

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 16:49
Inti

Echo was goed vandaag. Onze kleine spruit was 8mm groot en het hartje klopt. Wat een ontroerend moment was dat. Heb traantjes gelaten van geluk tijdens de echo.

Inti

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 12:46

Kaatje, een dikke proficiat met de geboorte van je zoontje!
Geniet van je kleine ventje!!

Lieke

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 12:27
Inti

Kaatje ook langs deze weg van harte proficiat met je zoontje Vince!
En nu eerst lekker genieten van je nieuwe gezinnetje hoor.

Groetjes,

Inti

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 15:48

Hoi allemaal,

me eventjes aan de computer gezet om een briefje te typen terwijl mijn meisje haar middagdutje doet.
Ze heeft een beetje last van een verkoudheid denk ik, deze nacht hoorde ik haar veel hoesten en haar neusje leek ook verstopt.
Gelukkig had ze geen koorts toen ik die deze ochtend eens mat.
Sinds een paar daagjes lacht ze al eens 'bewust' en ach wat kan dat je moederhart doen smelten. Zie er al naar uit om zoveel leuke dingen met haar te doen, maar eerst nog even genieten van de babytijd want het gaat inderdaad allemaal snel. Zit bijna al in de helft van mijn bevallingsverlof. Hoop tot eind januari thuis te zijn.

Het was zondag inderdaad erbarmelijk koud weer voor het doopfeest van je metekindje, Kaatje, maar ergens was het ook romantisch zo met een sneeuwtapijt erbij (of bleef die aan de kust niet liggen?). Hier toch zo'n dikke 10 cm hoor die toch wel een paar uren bleef plakken.
Wij zijn ook wat aan het uitkijken voor het doopfeest. We hebben er ook voor gekozen om ons meisje te laten dopen en dat zal waarschijnlijk ergens rond begin februari zijn. Eind december is al zo druk en begin januari heeft mijn zus nog examens. Ze zal dan ongeveer 4 maand zijn en al goed 'rondkoekeloeren' denk ik als de priester het doopwater over haar hoofdje zal gieten.
Op Kerstmis dopen heeft inderdaad ook wel iets speciaals, Saske. Jammer dat het niet lukt, maar rond Pasen zal het ook wel sfeervol zijn.

We hebben een tweetal weken geleden een brief gekregen, Saske van Jette met de vraag of we de vragenlijst wilden invullen (ivm opvolging). Daarop stond er dat je rond 2 maand eens 'mag' of 'moet'(?) gaan bij de kinderarts. Is het dat wat je bedoelt met genetica? Ja, misschien mag ik inderdaad dan binnenkort een telefoontje verwachten. We willen wel zeker gaan, ook al zouden we de keuze hebben, ergens vind ik het ook een blijk van waardering naar hen toe als je eens terug wil gaan. Het lijkt me heel logisch dat zij de kindjes wat verder willen opvolgen in het kader van hun onderzoeken en verder uitbouwen van hun behandelingen.
Maar denk ook wel dat ik ervoor zal zorgen dat mijn ventje mee kan gaan - durf ook zelf niet te rijden naar daar. Eventueel gaat mijn papa mee.

Carol, stuur je ook eens de foto van je zwangere buikje door naar mij? Ben erg benieuwd. Het zal waarschijnlijk nu wel een mooi buikje zijn. Vond zelf mijn buikje het mooist rond deze periode. Je ziet het echt dat je zwanger bent, maar je hebt nog niet echt de ongemakken van de laatste weken wanneer de buik echt wel zwaar begint te wegen. Of heb jij daar geen last van Kaatje?

Inti, laat iets weten hé hoe de echo geweest is.
Zo te horen hebben de zwangerschapskwaaltjes je al bereikt.
Echt niet leuk hé die misselijkheid, maar ergens ben je er toch wel blij mee omdat dit een duidelijk bewijs is. Allé bij mij was dat toch zo.

Ga jullie laten, er wordt ééntje wakker. Honger? Het is nochtans nog maar 2 uur geleden, maar de laatste dagen gebeurt dit wel vaker.

Groetjes en een dikke aan jullie allen!

Lieke

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 22:58

Ik had al zo een gans briefje getypt, zie ik nu net dat het niet gepost is, dus dan maar opnieuw beginnen hé...

Dag meisjes,

Lieke,
Hartelijk bedankt voor de foto's, 't zijn echt mooi, mercikes!
Hoe is het geweest met Jana bij je mama, had je het er niet te moeilijk mee, da was toch vandaag hé?
Ik ga binnen 3 weekjes naar clouseau en normaal gezien komt dave zijn zus met haar vriend babysitten, die is peter van Jenna, maar eigelijk is dat de eerste keer dat ik de kindjes achter laat als ze nog wakker zullen zijn, nu gisteren kwam hun tante Sally nog eens langs want die vertrekken morgen op reis voor 3 weken en komen pas terug in de week dat ik naar clouseau ga, nu maak ik mij wat zorgen, want Jilleke zat gisteren op mn schootje en ik gaf haar aan de tante om het toch wat gewoon te zijn, begon ze zo héél hard te wenen, ze was met niks te troosten en toen ze weer op mijn schootje zat was het over en zat ze naar haar tante te lachen, we hebben het dan nog eens geprobeerd, maar het was echt geen school, nu gaan ze in die week nog wel eens langs komen, maar als ons Jilleke dan nog weent, ga ik ze bij mijn ma brengen, ga de zusjes dan wel even moeten scheiden, maar wil geen wenend Jilleke achter laten en mijn mama die ziet ze bijna dagelijks, dus daar ben ik dan geruster in, zou me er echt ni goed bij voelen, in Jenna maak ik mij geen zorgen, die is bij iedereen content, als ze maar met haar bezig zijn...
Heb jij al een brief gehad van Jette om te gaan met Jana voor de genetica, zo niet dan zal je der binnenkort wel een telefoontje van krijgen!

Kaatje,
Ik hoop dat het weer jullie dagje daar met het doopfeest niet verpest heeft!
Ik had graag Jill en Jenna laten dopen op kerstmis, maar mijn zus moet dan werken, dus kan het niet doorgaan, en op een zondag is nogal moeilijk want dan werkt dave en is eigelijk nogal moeilijk om juist zondag te moeten sluiten omdat dat één van zijn beste verkoopdagen zijn, daarmee zal het rond pasen zijn, dan gaat hij in verlof, de kindjes zullen dan al iets groter zijn, maar wil ze wel graag laten dopen, omdat het een gewoonte is bij ons en mijn mama is vrij gelovig, dus ook uit respect en omdat het gewoon hoort, vind ik...
Ik ben zo nieuwschierig naar jou babytje, dus de volgende foto's die zullen genomen worden, zijn er met 4 babytjes op...
Kijk er naar uit zenne, nog eventjes meisje!

Inti,
Hoop dat het bloedverlies gestopt is en dat je een beetje geruster bent, maar begrijp je héél goed zenne, heb ook es een dag wat rozig verlies gehad, was toen ook in paniek, dus begrijp héél goed jou reactie!
Dus op naar het kloppend hartje!
Wanneer moet je naar Jette, wij moeten dinsdag met Jill en Jenna voor genetica, weet niet wat ze daar zullen doen, ik denk gewoon een onderzoek of ze zich goed ontwikkelen, gelukkig gaat dave met mij mee, ging normaal al eerder doorgaan, maar er kon toen niemand met mij meerijden en dan waren de kindjes nog maar 2 maand, zag het niet zitten om alleen te rijden, ben blij dat dave mee gaat!

Carolleke,
Geniet van je buikje hé meisje...
Nog steeds benieuwd naar het geslacht hé!
Stilletjes aan ook al van alles aan t voorbereiden zeker?
Of heb je t nu nog te druk?
Zullen elkaar wel nog zien hé voor je bevalt, want zou je graag met buikje zien zenne, vond het trouwens jammer dak Kaatje nemeer zag met dikke buik...

Allé ga nog beetje opruimen, kindjes slapen al...
Vergat nog te zeggen, denk dak het tegen Lieke en Inti wel al zei, dak terug tante word, mijn broer zijn vriendin is zwanger van hun tweede kindje, is voor eind mei, dus weer mooie vooruitzichten!

Slaapwel meisjes
Saske, Jill en Jenna vanuit dromenland

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 12:52
Inti

Hallo,

Menopur zijn de spuitjes Kaatje, hetgene je moet snuiven is suprefact.
Had nochthans niet zoveel eicellen, 9 maar maar blijkbaar wel nog vele follikeltjes die te klein waren. Hebben ze ook niet allemaal aangeprikt.

Oh fijn, de doop van je metekindje. Ik ga altijd op vakantie in Wenduine. Wij logeren dan in het mosselhuisje in het centrum van Wenduine. Ken je dat?
En dan gaan we daar op de markt altijd met onze pleegdochtertje in een autootje rijden. Ze vindt die fonteintjes heel leuk trouwens.

Saske kan ik geloven meis dat het heel leuk was. Spijtig dat ik er niet bij kon zijn.

Volgende week moet ik naar Jette voor echo en ik hoop heel hard dat het allemaal goed zal zijn.
Als ik mijn lichaam moet geloven wel want ben doodziek.
Kan bijna niets binnenhouden.

Lieke ben ook benieuwd hoor naar de foto's.

Carol ga je het vertellen wat het geslacht is als je het weet? Of ga je het liever wat voor jezelf houden?

Groetjes,

Inti

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 12:38
Kaatje

Koekoek dag meisjes,

Blij te horen dat het een fijne namiddag was, daar heb ik zeker niet aan getwijfeld en vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Ik hoop snel de foto's te mogen ontvangen die jullie genomen hebben.
Benieuwd naar Lieke haar kleine kapoen en natuurlijk om ook nog eens de 2 zusjes te zien van Saske.

Saske: gelukkig nie van de baan gewaaid gisteren, want het is nogal de moeite hé van het weer!
Ik heb deze nacht geen oog dichtgedaan. Heb eerst wakker gelegen tot 03.00h, ben dan even naar beneden gegaan waar onze 2 poezen dicht bij elkaar in de zetel lagen (doen ze anders nooit nie) en daarna terug in mn bedje gekropen. kHeb dan toch wa kunnen doorslapen tot rond 06.00h, terug even uit voor toiletje en dan rond 08.00h toch maar opgestaan, pfff.

Deze middag wordt mn metekindje gedoopt in de kerk van Wenduine. Man man met zo'n weer zeg. We gaan ons goe mogen kleden. Ocharme da kleine meisje, dat ze buiten moet met zo'n weer. Maar gelukkig kun je ze goe induffelen hé.

Lieke: ben je het al wat gewoon het 'mama zijn'? En voor het ventje, valt da ook wa mee?
Toch wennen zeker hé int begin, organiseren ...

Carol: te dju dat je nu het geslacht nog niet weet. Je bent curieus zeker? Willen jullie het beiden weten?
Dan kan de kooptocht beginnen .

Inti: oei een overstimulatie? Teveel Menopur moeten snuiven dan of teveel ... hoe heten die spuitjes nu ook al weer moeten zetten?
kHoop dat het snel overgaat die buikpijn. Ik tel af naar volgende week vrijdag hoor!

Nog een fijn weekend allemaal!

Kaatje

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 20:25

Dag meiden,

Zoals jullie al van Lieke vernomen hebben, heb ik de centjes overhandigd...
Jullie hebben echt een gezellige namiddag gemist, het was de moeite waard om een dik uur heen en terug te rijden om Lieke terug te zien en om haar kleine Jana te kunnen bewonderen, ze is trouwens nog veel mooier in het echt dan op de foto's die Lieke al eens stuurde!
Trouwens ben zeer benieuwd naar de foto's die Lieke van ons 3 prutskes trok!

Kaatje,
Je laatste weekjes, ik duim voor jou zenne meid!
Ben super benieuwd wat het gaat worden!

Carolleke,
Hopelijk weet je bij de volgende echo het geslacht met zekerheid, t is wel spannend hé nu je nog niet echt weet wat het wordt, ik denk moest ik er maar eentje gekregen hebben, dat ik dan het geslacht niet zou willen weten hebben, maar met 2...
Maar ik hield het wel geheim wat het werd...
En Lieke en Kaatje op ons uitstapje in Blankeberghe maar kijken naar welke kleedjes ik aan het kijken was!

Inti,
Ben blij voor jou dat alles goed gaat, ik hoop dat je snel zal kunnen genieten van je zwangerschap!
Rust maar goed uit!

Allé ik ga jullie laten, ben moe, was een lange dag voor mij, ga het vanavond nog rustig aandoen en héél op tijd mn bedje in...

Liefs Saske, Jill en Jenna

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 08:54
C

Dag meisjes,

Eventjes rap bijgelezen.
Inti, ben ook opgelucht voor je dat alles ok is. Hopelijk kan je nu van een mooie zwangerschap genieten.

Ik ben vrijdag naar de gyn geweest en alles was ok. Hij kon toch wel weer niet met zekerheid zien of het een meisje of een jongen was...
Dus nog even de suspens erin houden tot 2/12 want dan heb ik een speciale echo. Ons elfje wilt zijn geslacht echt niet prijsgeven.
Babytje is 20 cm en bewoog zeer goed. Was weer zo ontroerd toen ik naar de monitor keek. Snif. Voel ook al precies luchtbelletjes die ontploffen.

Dikke kus aan Lieke, Jana, Saske, Jill en Jenna en Kaatje en co!
Kaatje denk aan je hoor zo de laatste weken!
C

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 20:11

Hey,

Oh Inti, ik ben zo blij voor je dat alles toch nog goed gaat.
Ik hoop dat je binnenkort toch zorgeloos zal kunnen genieten van je zwangerschap. Nu ja, helemaal zorgeloos kan niemand genieten denk ik. Ik weet datik ook steeds met een klein hartje naar de gyn ging, ook al voelde ik me goed.

Kaatje, nog niet panikeren hoor. Bij mij was Jana ook nog niet ingedaald op de laatste controle. Volgens mij moet dat pas de dag voor de bevalling gebeurd zijn. De gyn zei ook dat 2/3 van de zwangere vrouwen die binnenomen voor de bevalling en waaarvan het kindje nog niet is ingedaald nog natuurlijk kunnen bevallen.
Het is nu echt wel aan het inkorten he. En je weet wat ze zeggen / de laatste maand kan de laatste dag zijn!

zal jullie moeten laten, Jana zit op de arm en is momenteel een beetje aan het wrikken. berichtje met één hand getypt, dus sorry voor eventuele schrijffouten...

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 14:18
Inti

Pff, weer een enorme opluchting. Alles zag er nog goed uit.
Maar volgens mijn gyn heb ik toch wel een lichte overstimulatie gehad en dat zou de soms wel hevige buikpijn verklaren.
Het lichte bloedverlies komt volgens haar van het 2de embryootje dat wordt afgestoten.

Nu is het aftellen naar volgende week vrijdag voor de echo in Jette en hopelijk een kloppend hartje.

Inti

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]