volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 01/12/2008 @ 17:28 lieke | Hoi meisjes, even een berichtje van bij mijn ouder thuis. Men komt nl. aan onze verwarming werken en omdat het wat te koud zou worden voor ons meisje, ben ik maar een paar uurtjes naar hier gekomen om te 'logeren'. Kaatje, denk veel aan je en hoop ook zo dat je ventje zich gauw helemaal tiptop voelt. Inti, je hebt het goed zitten hoor ik met de misselijkheid, maar niet getreur, normaal duurt het maar 'enkele' weken en dan komen er een paar zalige zwangerschapsmaanden aan. idd van het hcg stijgt het eerst fel de eerste weken en daarna blijft het stabiel denk ik. Ik rekende ook telkens maal 2 uit per 48 uur maar dat klopte ook nooit hoor bij mij, het was steeds minder. Was dan ook telkens wat in paniek, maar de huisarts heeft het me dan eens uitgelegd adhv een grafiek. Het moet gewoon in stijgende lijn gaan en dan is alles ok. Dus maak je niet ongerust. Ja hé echt een ontroerend moment de eerste keer vooral als je die hartslag hoort. Dat is dan zo echt de bevestiging hé. Carol, laat iets van je horen hé na de echo. Ben benieuwd of mijn voorspelling klopt! Saske, ja het huishouden... In het begin dacht ik ook echt van tja zal een poetsvrouw in dienst moeten nemen, maar gelukkig lukt het me al iets beter momenteel om het huishouden te runnen. En in de boekjes lees je dan dat je dat maar eens door te vingers moet zien...maar natuurlijk kan je dat niet blijven doen hé .Gisteren is Jana meegeweest naar een familiefeest en moet zeggen dat ze heel flink geweest is. Ze mag nog mee uitgaan .Deze week gaan we vermoedelijk nog op babybezoek. Kreeg deze morgen het berichtje dat een vriendin bevallen is van haar zoontje! Er is een tijd geweest dat ik zo ertegenop zag om kraambezoekjes te doen, maar ben erg blij dat ik er momenteel weer volop van kan genieten. Het is dan ook een echt babyboomjaar in onze vriendenkring. Tot schrijfs Lieke |
| 28/11/2008 @ 16:49 Inti ![]() | Echo was goed vandaag. Onze kleine spruit was 8mm groot en het hartje klopt. Wat een ontroerend moment was dat. Heb traantjes gelaten van geluk tijdens de echo. Inti |
27/11/2008 @ 12:46![]() | Kaatje, een dikke proficiat met de geboorte van je zoontje! Geniet van je kleine ventje!! Lieke |
| 27/11/2008 @ 12:27 Inti ![]() | Kaatje ook langs deze weg van harte proficiat met je zoontje Vince! En nu eerst lekker genieten van je nieuwe gezinnetje hoor. Groetjes, Inti |
volgende pagina >
[Reageer]

tweede icsi samen steunen

is. Maar toen zag ze iets dat niet zo normaal was. Een witte vlek op één van de longen! Blijkbaar zou dit een gedeelte van de long zijn die niet volledig ontwikkelt is. Boef, kregen allebei een slag van de hamer. Ze kon zich er niet 100% over uitspreken en wilt een tweede opinie. Morgen moeten we naar een Universitair ziekenhuis om de echo over te doen en waarschijnlijk een vruchtwaterpunctie te laten uitvoeren. Ik ben er echt niet goed van. Stel dat dit nu echt erg is, en dan? Babytje weg? Zo lang ervoor gezwoegd en nu dit... Ik weet het ik zie het nogal somber in maar ik ben gewoon realistisch. Kan iemand normaal leven met 1 long? Sorry meisjes dat ik zo negatief zie maar ik kan voor het moment niet happy zijn want we weten niet wat er boven ons hoofd hangt. Alles leek zo goed te gaan...
C
.
.
.