Petitje breng het zonnetje maar trug mee naar hier he!

Veel plezier!
Tword hier een leuk groepje he!
Marjolein, welkom hier!
Ons Zoë heeft een dikke 3 weken in het ziekenhuis gelegen.
Ze geboren met een zw van 36 weken maar was 'maar' 43.5 cm groot en 1880 g zwaar.
Omdat ze het eigenlijk perfect deed, nooit alarmen laten afgaan, goed dronk, ... mocht ze op 2200 gram 'al' mee naar huis.
Als dat bij jullie Mats (hele mooie naam trouwens!) ook zo is dan kan hij bijna mee he!
Natuurlijk is het in elk ziekenhuis anders dus ik duim dat hij snel naar huis mag!
Hebben ze al een richtgewicht gegeven?
Ellen, ik denk dat iedereen die vermoeidheid wel heeft hoor ...
Zeker met dat ziekenhuisgeloop! Dat kruipt toch in je kleren he!
Ik heb mijne klop eigenlijk pas gekregen als wij thuis waren. Dan die onderbroken nachten erbij ...
Je mag dat niet onderschatten he!
Als je kleine mannetje stilletjesaan goed zal gaan slapen dan zal het bij jou ook wel beter gaan!
Die eerste maanden zijn echt vermoeiend, ik leefde precies op automatische piloot
Tiny, geweldig dat Niels weer goed slaapt. Eens je weer zo een tijd onderbroken nachten hebt word dat serieus vermoeiend he!
Katje, hoe gaat het met Kiano?
Ook ik heb ergens schrik om weer een dysmatuurtje te hebben. Alles is goed verlopen maar het had even goed anders kunnen gaan.
Op die moment zelf beseft ik ook eigenlijk het gevaar niet (haar hartslagje viel ook weg tijdens de weeën). Maar als ik daar achteraf zo op trug kijk krijg ik er toch de kriebels van!
Al denkik dat neonatologie toch ook wel iets extr's heeft.
De meetste mama's ervaren hun kindje op de kamer hebben zo normaal.
Maar als wij voor het eerst mochten kangoeroeen ... moeilijk uit te leggen, die dingen zijn toch extra speciaal he!