< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Te vroeg geboren » Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Te vroeg geboren
Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?
04/06/2008 @ 21:16
LiLLeBi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
En ik had er blijkbaar gewoon over gelezen

Wij zijn 3 jaar geleden naar Turkijke geweest. Naar Kemer. en jah .. Ook Russen! Toffe mensen kun je het niet noemen!
Maar ze vallen je gelukkig niet persoonlijk lastig. Ze zijn meer luidruchtig en al van smorgends ladderzat!

Klaartje amai!
Wat ne sprong !!!
Kanp van je kleine mannetje zene! Of zeg ik grote man

Succes met de kiné!

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 09:49
Ellen

hallo allemaal,

Gisteren naar K&G geweest en Jarne weegt nu ondertussen al 5,350 gr en is 57 cm groot. Dus dat is allemaal in orde.
Volgende week dinsdag moet hij nog eens binnen voor een slaapstudie en dan hoop ik dat we eindelijk verlosd zijn van die stomme monitor.

Klaartje = Hoe heb je dat allemaal ervaren die zwangerschapsvergiftiging? En hoelang heeft het geduurd voordat je volledig hersteld was? Ik geraak precies maar niet uitgerusd en dat is wel frusterend en nu vroeg ik mij af of dit normaal is? Ik zou ook graag een 2de kindje willen, maar ik heb nog te veel schrik dat het weer gaat gebeuren en natuurlijk nu is het allemaal nog te pril om daarover na te denken.

Carmen = Fijn om te horen dat jullie er in september weer aan gaan beginnen En ik hoop dat je alleen maar positieve verhalen hebt gehoord van mij. En ja ik werk nog steeds bij Belgacom & ik ben nog steeds op zoek naar een ander job. Zeker nu met de komst van Jarne wil ik toch wat sneller thuis zijn voor hem. Zo elke dag op en af naar A'pen dat zie ik echt niet meer zitten. Wij wonen in Meerhout (Kempen dus). Maar zolang ik geen ander job heb, ga ik wel halftijds gaan( dat is toch al haalbaarder). Patrick gaat trouwens zijn ouderschapsverlof ook opnemen in 4/5de en dan is hij toch ook gedurende 15 maanden 1 dag in de week thuis.

En hoe gaat met de rest ? Ik moet jullie natuurlijk nog allemaal leren kennen, maar dat komt nog wel . Tiny ken ik ook al een beetje uiteraard

[Laatst gewijzigd door Ellen - 05/06/2008 @ 09:53] - Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 15:55
Katje82

Hoi iedereen

Sorry dat ik zo weinig reageer maar we zitten hier weer met zieken. Vorige week had onze Kiano griep en deze week zit ik met een keelontsteking.

Ik ben wel blijven meelezen maar het was zoveel dat ik onmogelijk op iedereen kan reageren.

Ellen, welkom hier. Wel tof dat je Carmen haar vriend kent.
Klaartje, goed dat Noah zoveel is bijgekomen.
Petitje, goed dat Denis genezen is

Carmen, ik vind het spannend dat jullie binnenkort voor een 2de kindje gaan. Je houdt ons toch goed op de hoogte hé!
Ik wou je nog iets vragen: af en toe ga ik eens op je site kijken maar je hebt blijkbaar een passwoord nodig om de foto's van Zoë te kunnen bekijken. Is het nu alleen voor familie of zo?

Evi, hoe gaat het met jou en de jongens?

Tiny, alles goed met Niels?

Groetjes en tot later

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 16:28

Hoi Hoi,

Carmen, bedankt! Wij zijn ook superfier op hem!!

Ellen, bij mijn zwangerschap bij Noah zijn de problemen begonnen op 31 weken zwangerschap. Ik had toen premature contracties (ca om de 5 min). Ik heb dan onmiddellijk platte rust moeten nemen en heb 2x in het ziekenhuis gelegen aan een infuus voor de weeën te remmen. Nadien moest ik elke 4 uur berotec nemen. Ik had toen wel af en toe eens hoge bloeddruk, maar niets alarmerend en ook geen eiwitten in de urine. Ik denk dat het HELLP ongeveer begonnen is op 33 weken. Toen kreeg ik dus trandate voorgeschreven, die ik 3 keer per dag moest nemen. Daar was mijn bloeddruk mee onder controle te houden. Twee dagen voor Noah geboren is, had ik echt een beklemmend gevoel op mijn borst en verschrikkelijke hoofdpijn. We zijn dan terug naar het ziekenhuis gereden omdat ik het vermoeden had dat mijn bloeddruk niet goed was. Dan is gebleken dat hij 17/10 was en zelfs nadat ik een infuus had gekregen, was mijn bloeddruk niet omlaag te krijgen. De gynaecoloog heeft dan beslist om te stoppen met de weeënremmers om de bevalling te doen starten, omdat het zowel voor mij als voor Noah te gevaarlijk werd. Maar ik heb op dat moment eigenlijk niet beseft hoeveel gevaar we eigenlijk liepen (misschien maar goed). Uiteindelijk kwamen de weeën niet op gang en hebben ze mij ingeleid. Omdat Noah die zware weeën niet aankon, daalde zijn hartslag naar 45 en is er beslist om een spoedkeizersnede te doen. Op dat moment heb ik eigenlijk allemaal niet echt beseft wat er gaande was. Ik wist wel dat mijn kindje elk moment kon geboren worden en dat hij te licht zou zijn, maar ik heb eigenlijk niet stilgestaan bij de gevaren en gevolgen. Dat besef is pas achteraf gekomen.
Na 6 weken moest ik terug op controle bij de gyn en daar was mijn bloeddruk toch nog vrij hoog. Ik heb dan 2 weken frequent mijn bloeddruk moeten opvolgen (3x/d), omdat ze schrik had dat ik blijvende schade had. Gelukkig was dat niet het geval, thuis was mijn bloeddruk normaal, maar als dit niet zo geweest was, had ik naar de cardioloog gemoeten. Bij mij heeft het toch ook een hele tijd geduurd, hoor, voor ik op mijn stukken was. Nu Noah sliep pas door op 15 weken, dus daar zal ik ook wel vermoeid door geweest zijn. Maar als ik heel eerlijk ben, was ik pas helemaal hersteld toen Noah 11 maanden was. Toen was ik niet meer zo moe en had ik geen last meer van mijn wonde tijdens mijn regels. Nu, mijn gynaecoloog vindt dus ook dat je echt een jaar moet wachten na een keizersnede en wij hebben haar raad bewust opgevolgd.
Voor dat we nu terug zwanger wilde worden, moesten we eerst op consultatie bij de gyn omdat ze zeker wou zijn dat alles veilig was. Weer heb ik een week mijn bloeddruk moeten opvolgen om te zien of hij normaal was en pas nadien kregen we groen licht voor een tweede zwangerschap. Toen nu toe is mijn bloeddruk heel goed, hij is zelfs aan de lage kant (10/6), dus dat is goed nieuws. Maar toch zit er bij mij goed de schrik in. Bij elke hoofdpijn of duizeligheid neem ik mijn bloeddruk. Ook heb ik heel veel schrik om terug een dysmatuurtje te krijgen, dus ik hou het geschatte gewicht ook angstvallig in de gaten en vergelijk altijd mijn Noah zijn geschatte gewicht op die tijd. Eerst was ik ook nog bang voor een hartafwijking, maar nu we een positieve echo gehad hebben in Leuven is die schrik wel wat weg. Een tweede zwangerschap beleef je dus helemaal anders en veel minder gerust. Maar één ding kan ik je in alle overtuiging zeggen: het is allemaal de moeite waard! Ik heb er geen spijt van dat ik terug zwanger ben en ik heb het allemaal over voor ons tweede kindje! Een derde is een ander verhaal, dat zal er hoogstwaarschijnlijk nooit komen.
Een heel verhaal, ik hoop dat ik je niet verveel!

Katje, fijn dat je er nog eens bent! Ik was gisteren nog aan je aan't denken! Veel beterschap voor jou!! Is Kiano goed genezen?

Groetjes Klaartje

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 20:45
Tiny

Online Status Stuur bericht
Hey Lillebi, leuke naam. Ge hebt groot gelijk, het mag voor de familie toch nog wat spannend blijven hé!
Sinds zijn blaassonde is verwijderd slaapt onze niels terug heel goed. Zalig!

Petitje, ik had hier inderdaad al eens gelezen dat je ook boekhouder bent, maar ik wist niet dat je dat als zelfstandige deed. Werk je dan van thuis uit? Of ga je naar de bedrijven toe?
Ik ben eigenlijk ander werk gaan zoeken omwille van de grote afstand woon werk .
Gelukkig is Dennis genezen en kan hij gezond mee op vakantie.
Prettige reis!

Klaartje, geweldig dat Noah nu ook zijn eerste stapjes alleen heeft gedaan En een beetje oefening kan nooit kwaad hé!
wij mogen ondertussen afbouwen met de kiné! Ja het stappen was ook niet de reden dat hij kiné moest natuurlijk.
Ik hoop wel dat zijn oogje goed geneest.
Er valt inderdaad iets te zeggen over dat tweepersoonsbed. Maar vrees dat wij daar geen plaats voor hebben en dat onze niels in een eenpersoonsbed zal moeten slapen tot hij het huis uit gaat

Ellen, Ik woon in heist op den berg en ik werk nu - nog een weekje- in Antwerpen. Mijn nieuwe werk in in Westerlo. Dus een heel stuk dichterbij
Ik hoop dat de slaaptest goed gaat. het zal inderdaad wel niet alles zijn om die monitor overal mee te nemen.

Katje, heel veel beterschap!

Groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 22:32
Marjolein

Online Status Bekijk profiel
Hoi allemaal,
Ik ben 18 mei bevallen van onze zoon MATS,hij is met 32 weken en 3 dagen geboren,uiteindelijk met een spoedkeizersnee!
Hij ligt nog steeds in het zieknhuis,vind het ook heel zwaar,maar daar weten jullie alles van.....
Hij weegt inmiddels 2090gram,dus dat is heel fijn,vandaag is hij ook van alle apparatuur afgegaan! Nu is het alleen nog om het drinken dat hij daar is,we hopen dan ook dat hij over 2 a 3 weken eindelijk naar huis mag! Hoelang hebben jullie kindjes in het zieknehuis gelegen voordat ze naar huis mochten?

Liefs Marjolein

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 10:57
petitje

hallokes

ben er toch nog even geraakt!

Carmen wat spannend dat je nu voor een 2de wil gaan . Hoe oud is zoe dan?
Wij gaan ook lekker naar t zonnetje naar turkije. 1ste maal dus ik hoop dat t meevalt. We hellen all inn, terwijl we anders veel uitstappen maken, dus ben echt benieuwd hoe ons dat bevalt. Maar als t met denis allemaal goed gaat, gaan we toch een auto huren en eropuit trekken hoor. stilzitten is niet aan mij besteed.

Klaartej wat goed nieuws dat noah t zo goed doet zeg! super.
wij hebben ook marmeren vensterbanken, wel witte marmer he, ons huis is eigenlijk helemaal zwart/wit, op denis zijn site staan foto's ervan. Dus t zou wel heel mooi passen, hout da weer niet. Maar vrees dat t zo duur gaat zijn dat dat er niet van gaat komen, dan zullen t tegels worden, maar nog even afwachten...
Hier moet ook nog heel veel gebeuren, gaan nu t terras afmetsen en dan voegen. Dan moeten de terrassen nog betegeld worden, boven moeten nog deuren en dan hebben we nog een kelder en een zolder waar nog niks mee gebeurd is.

Katje, van harte beterschap voor keano!

Tiny, ik werk in een boekhoudkantoor, maar dan als zelfstandig boekhouder, met zijn voor en nadelen he. Ik zit er op 5min vanaf.
We zijn nu alles aan t voorbereiden zodat ik ook van thuis uit kan werken. We hebben ons huis zo gebouwd dat ik een groot appart bureau heb afgescheiden van de leefruimtes zodat ik ook klanten kan ontvangen.

Marjolein welkom
Ik heb geen kindje in t zh gehad dus kan je niet verder helpen. De mijne is ondanks de verwachtingen, kerngezond geboren en ben na 1 dag naar huis gegaan. Het is wel een kleine/magere en zit nog steeds onder de P3.

Zo mensen tot over een weekje

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 13:16
LiLLeBi

Petitje breng het zonnetje maar trug mee naar hier he!
Veel plezier!

Tword hier een leuk groepje he!
Marjolein, welkom hier!

Ons Zoë heeft een dikke 3 weken in het ziekenhuis gelegen.
Ze geboren met een zw van 36 weken maar was 'maar' 43.5 cm groot en 1880 g zwaar.
Omdat ze het eigenlijk perfect deed, nooit alarmen laten afgaan, goed dronk, ... mocht ze op 2200 gram 'al' mee naar huis.
Als dat bij jullie Mats (hele mooie naam trouwens!) ook zo is dan kan hij bijna mee he!
Natuurlijk is het in elk ziekenhuis anders dus ik duim dat hij snel naar huis mag!
Hebben ze al een richtgewicht gegeven?

Ellen, ik denk dat iedereen die vermoeidheid wel heeft hoor ...
Zeker met dat ziekenhuisgeloop! Dat kruipt toch in je kleren he!
Ik heb mijne klop eigenlijk pas gekregen als wij thuis waren. Dan die onderbroken nachten erbij ...
Je mag dat niet onderschatten he!
Als je kleine mannetje stilletjesaan goed zal gaan slapen dan zal het bij jou ook wel beter gaan!
Die eerste maanden zijn echt vermoeiend, ik leefde precies op automatische piloot

Tiny, geweldig dat Niels weer goed slaapt. Eens je weer zo een tijd onderbroken nachten hebt word dat serieus vermoeiend he!

Katje, hoe gaat het met Kiano?

Ook ik heb ergens schrik om weer een dysmatuurtje te hebben. Alles is goed verlopen maar het had even goed anders kunnen gaan.
Op die moment zelf beseft ik ook eigenlijk het gevaar niet (haar hartslagje viel ook weg tijdens de weeën). Maar als ik daar achteraf zo op trug kijk krijg ik er toch de kriebels van!

Al denkik dat neonatologie toch ook wel iets extr's heeft.
De meetste mama's ervaren hun kindje op de kamer hebben zo normaal.
Maar als wij voor het eerst mochten kangoeroeen ... moeilijk uit te leggen, die dingen zijn toch extra speciaal he!

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 18:00

Hoi hoi,

Vandaag heb ik de suikertest gehad! Alles ziet er goed uit, behalve de weegschaal. Ben al 6 kg bijgekomen, terwijl ik bij Noah in't totaal maar 7 kg ben bijgekomen. Ik krijg dus echt een tonnetje. Gelukkig is het vooral op mijn buik en niet op mijn lijf.
Ik heb ook nog een half uur aan de monitor gehangen ter controle en geen harde buiken te bespeuren!! Goed nieuws, dus. Ben super opgelucht!

Marjolein, een dikke proficiat met Mats (ik vind het ook een prachtige naam) en welkom hier. 't Zijn vermoeiende dagen voor jou, nu he, zo dat geloop naar het ziekenhuis.
Noah woog 1930 gr en was 45,5 cm en heeft 3 weken in't ziekenhuis gelegen. Hij deed het ook heel goed van in't begin (geen beademening en zo), hij moest enkel bijkomen. Hij mocht naar huis op 2330 gr. Hopelijk komt Mats nu snel bij en krijg je je ventje mee naar huis. Wij duimen mee.

Petitje, kan je de website van Dennis nog eens doorgeven, dan kan ik eens gaan piepen naar jullie huisje en de rest.
Ja, een eigen huisje is mooi, maar duur en geeft toch ook wel soms stress! Ik vind het vooral frustrerend dat je graag iets wil, dat dan weer zo veel geld kost. Ik heb geen zin om dan iets anders (goedkopers) te kiezen, maar sparen gaat nu zo moeizaam. Maar ja, we hebben nog tijd, we wonen nu ook goed. En het kan alleen maar beter worden!

Carmen, wat jij verteld over andere mama's heb ik de laatste tijd ook vaak ervaren. Veel vriendinnen en famillie die pas een kindje hebben gekregen, snappen niet dat wij een tweede zwangerschap zo bijzonder vinden. Zij vinden het de tweede keer maar normaal want ze hebben het allemaal al eens meegemaakt! Maar wij kijken echt uit naar de bevalling omdat we die bij Noah niet samen beleeft hebben en het kindje op de kamer dat je gewoon kan opnemen wanneer je wil en kan knuffelen, lijkt ons zo fijn. Ergens hebben we toch veel gemist, denk ik. En andere mama's ervaren die situatie als normaal.

Groetjes Klaartje

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 21:28
Kelly

Hallo iedereen,

Marjolein onze Kenji woog 1910 gr bij de geboorte en mocht na 15 dagen naar huis. Dan had hij een gewicht van 2310 gr. Hij is er ook gekomen na een spoedkeizersnede omdat de hartslag ook steeds meer zakte (tot 30 slagen per min). Na de geboorte hebben ze 10 min moeten reanimeren. Zijn apgar score was de eerste minuut maar 1. Hij reageerde dus amper. Na de reanimatie is alles perfect verlopen. Ik weet niet of hij de eerste 2 dagen alarmen gehad heeft maar als hij er nadien had dan was het steevast omdat hij zich kwaad maakte omdat hij zijn fles niet kreeg, of omdat hij niet naar zijn zin lag ofzo. Ik denk dat het echt afhankelijk is van ziekenhuis ook. Kenji lag in het St-Jan in Brugge.

Klaartje gelukkig dat alles in orde is. Ik was van Kenji in totaal 12 kg bijgekomen. Ook niet heel veel want mijn nicht was er bijna 25 bijgekomen.

Petitje goeie reis he. Ben stiekem wel jaloers hoor.

Katje hopelijk zijn alle ziektekiemen snel verdwenen.

Ik weet dat ik nog enkele mensen vergeet maar zal morgen verder schrijven. Mijn stiefzoontje is hier dus moet ik hem ook in de watten leggen he.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 22:54
LiLLeBi

Ik was 5 kg bijgekomen in totaal.

Klaartje super dat alles zo goed is!!!!!

Op het fotoabum staat een wachtwoord zodat ik weet wie er meekijkt .
Als er eens een foto is van ons Zoë in haar blootje dan moet ik geen schrik ebben dat heel de wereld die kan zien!
Wie het paswoord wil zal ik het doorsturen!

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 09:22
Marjolein

Online Status Bekijk profiel
Kelly@ Mats ligt in het Diaconessenziekenhuis,we komen uit NL!
Alles apparatuur is nu allemaal gestopt,nu nog drinken,drinken,drinken voordat hij naar huis mag! Hoop dat hij over 2 weken thuis is!

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 15:54
Kelly

Marjolein hopelijk komen de grammetjes er snel aan bij Mats en mag hij snel mee naar huis. De laatste dagen dat Kenji in het ziekenhuis was kwam hij soms 40 à 50 gr per dag bij. Ze zeiden de zondag dat het zeker nog een week zou duren voor ik hem kon meekrijgen naar huis en de dag nadien zeiden ze zo heel serieus "morgen mag hij mee naar huis". Ik dacht eerst nog dat ze aan het lachen waren maar het was dus echt wel zo. Het kan dus heel snel gaan en ik dat het bij Mats ook zo snel zal gaan.

Carmen 5 kg maar bijgekomen. Dat is ook wel heel erg weinig he. Ik vond die 12 kg van mij al zo weinig en zeker als ik naast mijn nicht stond (zij is 4 weken vroeger bevallen).

Ik heb vorige nacht serieus verschoten. We hebben een angelcare als babyfoon en in het begin was hij 3 keer afgegaan en vorige nacht ook ineens. Kenji slaapt wel in onze kamer maar toch leggen we de babyfoon aan en gelukkig maar. Ik was er echt niet goed van.

Mijn man en zijn zoontje zijn een heel weekend naar Oostende. Het is daar de snelheidsprijs der noordzee (straatrace met moto's). Normaal ga ik elk jaar mee maar dit is de eerste keer dat ik thuis blijf. Ik zag het niet zitten om Kenji een heel weekend bij mijn ouders te laten. Het doet wel raar hoor. En mijn man en zijn zoontje zeiden het gisteren avond ook dat het toch niet hetzelfde is. We hebben vaderdag dan maar vrijdagavond gevierd en dan de cadeau's gegeven. Het is wel eenzaam als je gewoon bent van in het weekend minstens 1 dag samen te zijn.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 09:17

Hoi allemaal,

Hoe gaat het ermee?

Hier is alles ok. Ons Noahtje is nu echt goed vertrokken met lopen. Ik ben eens benieuwd wat de kinesist woensdag zegt. Misschien heeft hij het wel helemaal niet meer nodig.

Petitje, heb je een fijne vakantie?

Tiny, hoe valt je nieuwe job mee? Veel succes!

Katje, zijn jullie helemaal genezen?

Kelly, ik was net op je profiel aan't lezen. Ik had het voordien nog niet bekeken. Amai, toch wel een heel verhaal met angstige momenten, he! Petje af, dat jullie het allemaal zo goed doorstaan hebben!

Carmen, 't begint zo stilaan op te korten voor jullie, he! Wie weet maken jullie wel een vakantiebaby!!

Marjolein, hoe doet Mats het nu? Noah kwam ook elke dag rond de 50gr bij. Ik weet zeker dat je Mats sneller bij jou hebt, dan je zelf beseft. Maar natuurlijk is nu voor jou elke dag één te veel! We duimen hier nog heel hard mee!

Groetjes Klaartje

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 21:19
Kelly

Klaartje ik vind dat jullie al veel meer hebben meegemaakt. Die operaties enzo zijn helemaal niet niets. Dat is al veel erger dan een hormonenbehandeling en dergelijke.

Maar eens je ervoor staat is dat toch niet te geloven hoe sterk je bent he.

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 22:49
LiLLeBi

En hoe doet Mats het??

Kelly, is het weekend zonder man goed gegaan?
Heb ook je verhaal gelezen...
Super dat hij het zo snel weer goed deed he!
Hij lijkt op zen grote broer!

Klaartje super dat Noah zo goed stapt!

Wij gaan volgende week van vrijdag tot en met maandag naar centerparcs in Peer!

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 12:41
lel

hier nog een mama van een dysmatuurke.
Ik wou dit topic wel van het begin eens bekijken om te zien hoeveel jullie kindjes wogen bij geboorte, ... en of er een reden was van dysmatuur zijn ... MAAR blijkbaar kan ik niet meer alle pagina's lezen

Ons dochtertje werd in 2006 geboren na 39weken en 2 dagen zwangerschap en woog toen 2kg300. Ze is nu nog altijd een mager meisje. Maar zowel haar gewicht als haar lengte stijgen altijd schoon en ze is een heel levendig ding

Door haar gewicht heeft ze we niet bij mij op de kamer mogen liggen. Ze is ook wat langer (gelukkig niet te lang) in het ziekenhuis moeten blijven, in een verwarmd bedje.

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 20:28
Kelly

Ik kom snel even zeggen dat Kenji zijn eerste tandje erdoor zit. Ik heb niet echt ondervonden dat kenji er veel last van had. Enkel iets minder eten en 's avonds soms lichte koorts maar zelfs zonder iets te geven ging dat over. Hopelijk gaat de rest van de tandjes ook zo goed.

Lel goed dat je dochtertje het goed doet. En onze KA zegt steeds beter een iets magerder kindje dan een mollig dat je op dieet moet zetten.

Carmen het weekend is redelijk verlopen. Had wel wat heimwee als mijn ventje belde en ik de ronkende motoren op de achtergrond hoorde maar volgend jaar komt ook nog he. En de zondag heb ik al 2 uur bij mijn grootouders gezeten en dan vanaf 17 uur bij mijn ouders.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 20:43
Tiny

voor kenji zijn eerste tandje.

lel, fijn dat je dochtertje het goed doet!
onze niels is op 31 weken geboren een woog 880 gram. Maar hij doet het nu heel goed, en inderdaad ook nog een klein mager dingetje. Maar dat heeft ook zijn voordelen.
Hij is moeten geboren worden omdat hij geen voeding meer kreeg, maar hoe dat gekomen is daar is geen reden voor gevonden.

klaartje, ik begin pas maandag op mijn nieuwe job. Morgen mijn laatste dag op mijn oude werk. Het zullen spannende dagen worden.

Carmen, is het dit weekend dat je naar center parcs gaat? In elk geval een heel prettig weekend.

Kelly, het ligt misschien aan mij, maar ik begrijp niet goed wat je bedoeld met de babyfoon die afgaat. maar zo een angelcare ken ik ook eigenlijk niet. Is het dan een alarm ofzo?

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 13:15
Katje82

Hoi iedereen,

Aan de nieuwe onder ons: welkom.

Hier woog Kiano 1.880kg bij de geboorte en was 44cm. Ik ben bevallen op 39weken. De reden voor zijn gewicht is nooit gevonden. Hij is op 10 november geboren en mocht op 27 november naar huis. Hij woog toen ongeveer 2.400kg.
Ondertussen is hij al een flinke kerel van 19maanden die al een sterk willetje heeft. Ik ben fier op hem dat hij die moeilijke periode heeft doorgesparteld. Hij weegt nu ongeveer 10kg. Hij weegt nog steeds niet wat andere kindjes van zijn leeftijd zouden moeten wegen.
Klein maar dapper... dat wordt toch gezegd.

Hier zijn alle ziektekiemen voorlopig het huis uit.

Tiny, veel op je nieuwe job maandag.
Het zal even wennen worden maar dat komt allemaal in orde.

Carmen, geniet van je weekend met je 2 schatjes. Misschien kunnen jullie al oefenen voor een 2de kindje.

Kelly, ik heb jouw profiel ook gelezen. Achteraf is alles toch nog goed gekomen maar het waren spannende tijden voor jou. voor Kenji zijn eerste tandje.

Marjolein, alles goed met Mats?

Klaartje, hoe doet Noah het? Stapt hij nog altijd zo flink?

Hier is er voor de rest niks speciaals te melden.

Tot later

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >