Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/04/2007 @ 11:09 Mammie-D ![]() | Ohh schiet nog een meisjesnnaam te binnen: Jertske ![]() Heb je al wat leuks er tussen gezien astrid? |
| 09/04/2007 @ 11:29 Marijke ![]() ![]() | Hallo, Op http://www.babybrabbel.nl kan je bij babynamen, dan database namen selecteren via afkomst, fries staat er ook tss, de keuze is heel ruim daar! Veel suc6 met het kiezen ![]() Grtjs Marijke |
| 09/04/2007 @ 12:48 | ik ken een fries die zijn dochtertje Jits heeft genoemd.... misschien gewoon afgeleid van Jitse?!?!?! Misschien is Tjibbe nog een optie (zo hebben wij onze kat genoemd ) |
| 12/04/2007 @ 16:48 Tiwi | Hoi Lesley, Je hebt mij in ieder geval op een idee gebracht. Mijn vader heet Jacob. Ik wou er wel Jacco van maken, maar mijn vriend vind dit niks. Jeppe vind ik ook erg mooi. Ik zal het vanavond eens voorstellen .Groetjes!! |
| 16/04/2007 @ 21:10 Astrid ![]() | Iemand heeft hier Ferre genoemd. Dit vinden wij allebei een mooie naam, dus tot nu toe houden we het op Ferre. Bedankt. |
| 17/04/2007 @ 13:47 Lotte ![]() | Abe. Kort maar krachtig ![]() |
| 22/04/2007 @ 19:58 Saskia88 | Mijn man heet Rinze, dat is ook een Friese naam. |
| 07/05/2007 @ 11:23 miekje ![]() | Wij gaan ons kindje, als het een jongen wordt Jelle Thijmen noemen. Als het een meisje wordt Nynke Marit Succes ermee. Miekje |
| 15/08/2007 @ 11:41 Afke | Op heitenmem.nl staan heel veel Friese namen met betekenis.. ook leuk! ![]() |
| 15/08/2007 @ 12:14 San | Leuke site Afke!! Spreek geen fries, maar tis te doen. (wist niet dat femke meisje betekend) Wat vind je van Imma voor een meisje?? Het betekend groot, machtig. Ik heb mijn meisjes naam al klaar liggen, maar ik ga zeker Imma in de optie gooien ;) Succes |
| 19/08/2007 @ 21:37 Jomata | Hielke/Hylke |
| 20/08/2007 @ 20:31 Tiwi ![]() | Hey Vanessa, Ik heb hier in Friesland ook nog nooit de naam Lenne voor een meisje gehoord. Misschien is het wel een hele oude naam. Zou 'm ook eerder voor een jongen kiezen. ![]() |
| 21/08/2007 @ 14:44 Nataly ![]() | Hoi, Wij hebben ook een Lenne maar dan wel een meisje ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Friese namen

)
maar dat heeft nog niemand opgemerkt).