Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2007 @ 22:35 ellenvt ![]() | Hallo Wizzitje Alvast veel succes , ik zal eens aan je denken... Vele groetejs Ellen |
| 03/05/2007 @ 20:15 ellenvt ![]() | Hallo Stubje Leuk , nog iemand van de streek. Als je wil mag je me toevoegen op msn ellenvantuyckom@skynet.be vele groetjes Ellen |
| 07/05/2007 @ 11:44 ellenvt ![]() | Hallo Wizzytje en An? Hoe is het met jullie? Vele groetjes Ellen |
| 07/05/2007 @ 18:50 An ![]() | Wizzytje is trouwens gisteren bevallen van een zoon: Daan! Ik heb het net gelezen op het mei forum! Goed hé! |
| 08/05/2007 @ 17:11 An ![]() | Hi Wizzytje Er zit inderdaad nog een Wizzy op het forum dan Proficiat met je kleine meisje |
| 08/05/2007 @ 19:59 ellenvt ![]() | Hallo Wizzytje Een dikke proficiat met jullie meisje. Vele groetjes Ellen |
| 16/05/2007 @ 10:43 ellenvt ![]() | Hallo Wizzytje Hoe gaat het met Lara en met jou? Hallo An Alles goed? Vele groetjes Ellen |
| 16/05/2007 @ 14:59 ellenvt ![]() | Hallo Leen Het is de eerste maal dat ik je tegenkom op dit forum. Leuk om nog iemand uit te steek te ontmoeten. Veel succes met je zwangerschap. Groetjes Ellen |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger omgeving Brugge?

)