< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwanger omgeving Brugge?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwanger omgeving Brugge?
27/04/2007 @ 18:40
Wizzytje

Online Status Stuur bericht
hei ik ben ook vandaag bij de gyne geweest! 2cm ontsluiting en volledig ingedaald. En ben deze middag mijn slijmprop verloren dus hopelijk gaat het nu een beetje vooruit.
Maar omdat ik te veel last heb van mijn bekken moet ik ten laatste donderdagochtend binnen om in te leiden.
Naar het schijnt is dat bij Claerhout wel een uitzondering en leid hij normaal niet in maar ben toch blij dat ik niet over tijd moet gaan.

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 22:35
ellenvt

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Wizzitje

Alvast veel succes , ik zal eens aan je denken...

Vele groetejs Ellen

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 18:21

Hoi,
Hier nog een bruggeling, alhoewel ik een paar maand geleden verhuist ben naar torhout. Maar kzit nog altijd dicht é...
Leuk , jullie zijn al zo ver in de zwangerschap.
Bij mij is het nog heeeeeel pril.
Ik ben 25 jaar en dit is mn vierde kindje.
Heb al in assebroek, sint pieters, sint kruis, sint andries en brugge zelf gewoond. Nu dus sinds kort Torhout.
Wizzytje,Veel succes bij de bevalling!!

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 20:15
ellenvt

Hallo Stubje

Leuk , nog iemand van de streek.
Als je wil mag je me toevoegen op msn
ellenvantuyckom@skynet.be

vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 10:13
An

Ben benieuwd hoe het met Wizzytje is...
Iemand nieuws???

En voor de rest ook alles goed met jullie?
Bij nog geen noemenswaardige veranderingen! Maandag moet ik terug bij de gyn zijn... Hopelijk al iets meer ontsluiting dan vorige keer. En dan mag het komen natuurlijk!!

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 14:29
ellenvt

Hallo

Ik denk dat Wizzytje (Joke) normaal al moet bevallen zijn. Ik las op msn dat ze ten laatste tot gisteren moest lopen en dat ze anders werd ingeleid.
Meer weet ik ook niet.
Ik moet over twee weken terug naar de gyne.
De laatste keer zei hij dat ik absoluut niets meer van werk mocht doen. Sinds drie dagen heb ik enorm last van harde buiken. Vooral 's nachts. Ik kan er niet van slapen. Ze doen pijn maar dan vooral in mijn buik rond mijn navel. Ik maak me wat zorgen. Hebben jullie hier ook toevallig ervaring mee?
An, ik hoop dat het vlug voor je gaat. Ik ben het stillaan beu aan het worden. Een dipje zeker!
Veel succes en vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 13:11
An

Hoi iedereen,

ik dacht gisteren dat het begonnen was. Ik ben eventjes naar het ziekenhuis gegaan omdat ik een stekende pijn had in mijn buik. Ik wist wel dat het geen weeen waren omdat de pijn bleef aanhouden maar ik wou toch zeker zijn omdat we met de hele familie naar Bellewaerde gingen gaan (mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd). Daar aangekomen was de pijn verdwenen maar toen ze me aansloten aan de monitor kreeg ik toch om de 2.5min weeen. Ik heb ook al een baarmoederhals dat voor 3/4 verweekt is en 2 centimeter opening. De gyn zei dat de weeen echter nog niet sterk genoeg waren om te bevallen en dat ik 2 uur mocht gaan wandelen en dan mocht terugkomen. Toen heb ik toch gevraagd ofdat ik naar Bellewaerde mee kon gaan. En omdat de baby in uitstekende conditie was, mocht ik het proberen. Ze dacht echter dat ik er binnen enkele uren toch terug zou staan... Maar zelfs na een hele dag dretsen in een familiepark en daarna een etentje met de hele familie is mijn kleintje toch niet gekomen. Zo zie je maar... En vandaag heb ik nergens meer last van!! Jammer genoeg, want ik verlang ook echt om mijn kleintje te zien.

Groetjes,
An

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 11:44
ellenvt

Hallo Wizzytje en An?

Hoe is het met jullie?

Vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 18:39
An

Ik loop nog steeds rond he...
Ik ben vandaag weer bij gyn geweest en er is niets veranderd! Nog steeds 2 centimeter opening. Hij zegt dat ik gerust overtijd kan gaan met 2 centimeter opening. Ik zou graag wonderolie proberen... Ik heb er een forum over gestart maar ik krijg niet echt geen reacties...
En met jullie?

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 18:50
An

Wizzytje is trouwens gisteren bevallen van een zoon: Daan! Ik heb het net gelezen op het mei forum!
Goed hé!

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 16:49
Wizzytje

hoi meiden

vandaag thuis gekomen met onze kleine meid. (Er zit nog een wizzy op het forum, misschien heeft zij een zoontje) Net 2 uur bezig geweest met voeden en troosten tot de papa door had wat er mis was. Ze slaapt niet graag op haar rug en lag niet goed in de wieg!

Ze woog toch geen 4 kg maar 3,480 gr en mat 51,5cm! en is geboren op 3 mei om 15u49. (de bevalling werd ingeleid)
Ze heeft heel veel zwart haar.
Volledig verslag van de makkelijke bevalling volgt ook nog. Maar nu ga ik wat rusten. Heb enorm veel last van huilbuien door de vermoeidheid. Dus ga de volgende dagen mijn dochter haar slaappatroon volgen.

tot later!

[Laatst gewijzigd door Wizzytje - 08/05/2007 @ 16:50] - Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 17:11
An

Hi Wizzytje

Er zit inderdaad nog een Wizzy op het forum dan

Proficiat met je kleine meisje

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 19:59
ellenvt

Hallo Wizzytje

Een dikke proficiat met jullie meisje.

Vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 19:26
Wizzytje

wij zijn nog altijd dodelijk vermoeid maar ik denk dat er verbetering in zicht is. Ik kolf nu gewoon af en geef dan een flesje eventueel aangevuld met poedermelk. Onze Lara zuigt wel goed maar het mag niet te lang duren want ze valt vlug weer in slaap. Zo krijgt ze dus niet genoeg binnen en is ze na een uurtje terug wakker. Maar vandaag was het al beter, slaapt nu de volle tijd tussen 2 voedingen. Hopelijk is het vanacht ook zo.

bevallingsverhaal in het kort: om 8u30 pilletje opgestoken (bij 3cm ontsluiting) kort daarna zijn de weeën begonnen. Om 11u epidurale gevraagd. Had rugweeën en was te pijnlijk. Rond 11u30 epi gekregen. Dan alles rustig. Lavementje gekregen, vruchtwater gebroken. Alles bleef rustig. Te rustig want haar hartslag was niet meer te zien op de gewone monitor. Ze hebben dan geprobeerd om een elektrode op haar hoofdje te plaatsen maar dat lukte niet zo goed omdat ze zo veel haar heeft. Na 3 keer proberen is het dan toch ongeveer gelukt maar ondertussen was het bed een zwembad van vruchtwater! Dan baxter gekregen om de weeën nog wat meer op te wekken. En kort daarna had ik 10cm en begonnen de persweeën. 40 minuten moeten persen en onze meid was er! Beetje blauw maar dat was al snel over.
Ik heb een klein modern knipje (45 graden schuin ipv rechtdoor, omdat dat minder last geeft) en ben ondertussen al bijna al mijn kilo's kwijt.

Onze meid heeft wel 2 nachten onder de lamp gelegen omdat ze te geel was en bijna mochten we niet naar huis daardoor. De eerste 2 dagen heel veel bezoek gehad (veel te veel) maar had blaadje aan de deur gehangen dat ze niet lang mochten blijven en de meeste hebben zich daar aan gehouden.

En nu onze draai vinden!

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 10:43
ellenvt

Hallo Wizzytje

Hoe gaat het met Lara en met jou?

Hallo An

Alles goed?

Vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 14:01
leen

Online Status Bekijk profiel
hoi iedereen,

Wizzytje, een dikke proficiat hé. (Is een eindje geleden dat we elkaar nog eens tegenkwamen hé)
Geniet maar van je dochtertje.

Zoals je ziet ben ik ook terug zwanger. Terug voor januari. Zeer spannend allemaal.

An, hoe zit het bij jou????

Ellen van jou nadert het ook stillaan hé.

Groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 14:59
ellenvt

Hallo Leen

Het is de eerste maal dat ik je tegenkom op dit forum.
Leuk om nog iemand uit te steek te ontmoeten.
Veel succes met je zwangerschap.
Groetjes Ellen

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 11:08
Wizzytje

hoi leen, proficiat met je zwangerschap! ik duim dat alles goed verloopt.
Het is inderdaad al een tijdje geleden hé, de Brugse dames waren een beetje stil gevallen.

Wij beginnen ondertussen een beetje onze draai te vinden, ben wel nog steeds redelijk moe maar ons meisje begint wel al beter te slapen 's nachts. rond de middag en 's avonds na 21 uur heeft ze zo haar momentjes maar liever overdag dan tijdens de nacht hé.

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 12:33
leen

Online Status Bekijk profiel
hey dames,

Wizzytje, die eerste weken zijn niet van de gemakkelijkste hé. Zowel je dochtertje als jullie zelf moeten zich daaraan aanpassen. Geef je borstvoeding? Ik heb dat gedaan en zal dat zeker weer doen. Voor zo'n 3 maanden.

Ellen hoe verloopt de zwangerschap bj jou tot nu toe?

Ik heb voorlopig nog niet veel last van misselijkheid. Maar ik maak mij geen illusies. Bij Robbe kwam dat geloof ik rond een week of 7. Nu heb ik wel steeds een zeer grote honger. Profiteer dan ook om regelmatig tussendoor te eten want bij Robbe ben ik de eerste maanden 4 kg afgevallen en woog ik op een bepaald moment maar 47 kg. Kzou dus nu aan een beetje extra kg willen beginnen (lukt me voorlopig nog niet echt om iets bij te komen )

Groetjes

tot later

Leen

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 13:53
Wizzytje

Ja, ik geef borstvoeding maar wel afgekolfd omdat ze te vlug terug in slaap valt. Het zogen aan de borst duurt te lang voor haar en zo drinkt ze dan ook niet genoeg. Af en toe wisselen we wel af met een flesje poedermelk (speciale aanvullende melk) en zo moet ik 's nachts ook niet speciaal afkolven.

De misselijkheid was bij mij ook pas na een paar weken begonnen, dus dat is idd nog mogelijk. Maar hopelijk voor jou heb je er deze keer geen last van hé.

Het helpt natuurlijk wel om niet te veel bij te komen. Ik was slechts 7kg bijgekomen en ben er nu al ongeveer 10kg kwijt!
Heb nu het probleem dat mijn zwangerschapsbroeken dus allemaal te groot zijn terwijl mijn gewone broeken nog niet passen (doordat mijn bekken natuurlijk nog uitgezet is). Ik moet dus dringend eens gaan shoppen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >