Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/02/2008 @ 13:37 Keppie | Heyhey, Ik zal me ook nog eens laten horen hé! Ons meisje slaapt ook goed door hoor. Zelfde als bij jou, eefje! En nu ook 4voedingen. Ze lust heel graag haar groentepap. Het is een plezier om haar te zien smullen. Vandaag naar kind & gezin geweest, terug een prikje gehad. Gelukkig heeft ze er niet veel van gemaakt. Ze is nu 61cm, en 6,460kg. Een flinke meid hé? Tis officieel sinds vandaag, 3maart begin ik terug te werken si. Wat zal ik haar missen ![]() Spreken we anders volgende vrijdag eens af allemaal? Tis maar om eens een datum vast te leggen hé. Andere suggesties zeker welkom. Vele groetjes, Mieke & Alaïs xxx ![]() |
| 15/02/2008 @ 17:42 Keppie | Hey Emma, Leuk je terug te horen! Wat erg voor je van je rug, en Matteo & Serge! Hopelijk betert het snel voor je! Veel beterschap zou ik zeggen. Binnenkort mag ons meisje ook naar de creche. Ik hoop ook dat ze een beetje gespaard blijft van ziekte. Maar je weet nooit hé. Matteo'ke zal wel blij zijn zeker, nu hij de mama meer ziet? Vele groetjes, Mieke & Alaïs xxx ![]() |
| 08/03/2008 @ 12:18 Wizzytje ![]() | An, gelukkige verjaardag! ![]() |
| 09/03/2008 @ 18:11 An ![]() | dank u! Tram 3 is aangekomen... haha |
| 10/03/2008 @ 13:49 Wizzytje ![]() | Bij mij komt hij ook langs dit jaar! |
| 11/03/2008 @ 17:35 Keppie | An, ook van ons een gelukkige verjaardag. ietsje later, maar toch ook welgemeend! Bij ons gaat het ietsje minder...Ben sinds vorige week terug beginnen werken, en dat viel heel goed mee. In de creche ging het ook super. Maar nu is ons meisje ziek gevallen. De dokter zei dat het begin was van valse kroep. Zo hoesten dat ze doet. Met gevolg, dit weekend alle 3 niet zo goed geweest. En nu ben ik ook thuis. Ik voelde me echt slecht gisteren. Morgen blijf ik ook nog een dagje thuis, en dan ga ik waarschijnlijk terug werken. Hopelijk zijn we binnenkort allemaal weer in topvorm. Hoe gaat het anders met jullie? Vele groetjes, Mieke & Alaïsje xxx |
| 18/03/2008 @ 13:12 An ![]() | Ik ben volgende week een hele week thuis! |
| 18/03/2008 @ 19:06 ellenvt ![]() | Hallo Ik wil ook anders volgende week afspreken. Waar spreken we af en welke dag? Groeten |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger omgeving Brugge?