volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 12/07/2008 @ 17:55 Wizzytje ![]() | ook welkom! je werkt toevallig niet in Plopsaland, Eef? |
| 12/07/2008 @ 16:00 eef | Mag ik er ook bij? Ik ben een 32-jarige meid uit Koolkerke(Brugge), zwanger van ons eerste kindje. (voor november uitgereend). ![]() |
| 29/06/2008 @ 20:37 ellenvt ![]() | Dank u wel Joke. Groetjes |
| 29/06/2008 @ 09:56 Wizzytje ![]() | gelukkige verjaardag Samme! ![]() |
| 11/06/2008 @ 14:49 Keppie | En ja hoor...Trotse meter geworden van een meisje, Kyenta! Heb haar nog niet gezien... nog enkele uurtjes wachten... Groetjes, Mieke & Alaïs xxx |
| 11/06/2008 @ 11:59 Keppie | Hihi, We zijn hier weer si! Ik beleef hier spannende momenten, want ik ben binnen dit en een paar uur meter! Mn zus moet bevallen van haar 2e kindje. We weten nog niet wat het is. Maar ik houd jullie op de hoogte! Het was normaal voorzien voor 6juni, maar hebben beslist om het vandaag in te leiden. Met ons gaat alles heel goed. Alaïs tatert ook heel veel, dadadad..., zo grappig. En rollen doet ze ook heel graag. Het zitten lukt haar beter en beter. Ze heeft wel een lastig weekend achter de rug. We zijn bijna niet thuis geweest en het eten ging ietsje moeilijker. Maar het zullen waarschijnlijk de volgende tandjes zijn. Het lepeltje die pijn doet. Ze kwijlt heel veel en alles verdwijnt in de mond. Allé hoop nog eens iets van jullie te horen. Groetjes, Mieke & Alaïs xxx |
| 28/05/2008 @ 13:45 Keppie | Hallo iedereen, Even deze topic weer een beetje naar boven plaatsen hé. Hoe gaat het met iedereen? Zo lang geleden... Met ons gaat alles prima. Ons meisje is een echt babbelgat aan het worden, en ze kan ook rollen van rug naar buik. Het zitten lukt haar biiiijna. Vele groetjes, Mieke & Alaïs xxx ![]() |
| 16/05/2008 @ 21:22 Keppie | Hey An, Een dikke proficiat voor je lieve dochter.sorry, beter laat dan nooit hé... Hoe gaat het met iedereen trouwens? Bij ons super! Ons prutske slaapt en drinkt als de beste. Tis toch zo'n lieve meid. Ze begint nu al dadada te zeggen ![]() Vele groetjes, Mieke&Alaïs xxx |
volgende pagina >
[Reageer]

Zwanger omgeving Brugge?