Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 05/06/2007 @ 11:57 Wizzytje ![]() | een hele mooie meid Ann! |
| 04/06/2007 @ 19:27 hope ![]() | @An Je hebt een prachtige dochter met een hele mooie naam! Proficiat! |
| 04/06/2007 @ 19:02 An ![]() | Hoi iedereen, foto's van mijn schatje zijn te bekijken op mijn profiel!! Is het geen schatje?? Zoen |
| 03/06/2007 @ 16:42 Wizzytje ![]() | Hei Ellen, graag gedaan hoor! Als je nog vragen hebt mag je die gerust stellen hoor, ik probeer dan wel een antwoord te geven. |
| 01/06/2007 @ 14:37 Keppie | hallo iedereen! Hier ook nog een dolgelukkige mama in spe uit de omgeving Brugge! Iedereen een dikke proficiat met de zwangerschap of reeds kleine schatjes! Ik ben uitgerekend voor 19oktober. Zijn er nog die rond de 20weken zwanger zijn? Zelf heb ik ook voor Claerhout in St-Lucas gekozen. Vind het wel leuk om de ervaringen van de bevalling te lezen. Tis dan toch een goeien! Zo, iedereen nog veel succes ermee! Groetjes, Keppie |
| 20/05/2007 @ 13:15 leen ![]() | een dikke proficiat An met je dochter. Geniet er maar van, van dat mama-zijn ![]() Groetjes Leen |
| 20/05/2007 @ 11:40 ellenvt ![]() | Och An Een dikke proficiat. Ik ben blij dat het goed gaat en wens je veel succes met jouw kleine meid. Vele groetjes Ellen |
| 16/05/2007 @ 14:59 ellenvt ![]() | Hallo Leen Het is de eerste maal dat ik je tegenkom op dit forum. Leuk om nog iemand uit te steek te ontmoeten. Veel succes met je zwangerschap. Groetjes Ellen |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger omgeving Brugge?