< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwanger omgeving Brugge?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwanger omgeving Brugge?
05/06/2007 @ 11:57
Wizzytje

Online Status Stuur bericht
een hele mooie meid Ann!

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 19:27
hope

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@An

Je hebt een prachtige dochter met een hele mooie naam!

Proficiat!

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 19:02
An

Hoi iedereen,

foto's van mijn schatje zijn te bekijken op mijn profiel!!
Is het geen schatje??

Zoen

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 16:42
Wizzytje

Hei Ellen, graag gedaan hoor! Als je nog vragen hebt mag je die gerust stellen hoor, ik probeer dan wel een antwoord te geven.

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 18:33
ellenvt

Hallo allemaal

Leuk dat jullie blijven reageren op deze topic.
Keppie welkom en een dikke proficiat.

Wizzytje, je stelt me echt gerust wanneer ik jouw reacties lees. dank u wel hiervoor.

Het wordt hier stilaan spannend, nog ietsje meer dan vier weken en de kleine komt eraan.
Dr. Claerhout denkt dat hij vroeger zal komen maar we zien wel.

Vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 12:45
Wizzytje

hoi iedereen

hier alles goed. Onze meid is zeer flink (bij momenten) en haar mama ook. Ik begin kampioen te worden in efficient werken en veel dingen ineens te doen om toch maar gedaan te hebben voor ons pruts weer wakker wordt en begint te huilen.

Keppie, proficiat met je zwangerschap! Ja, Dr. Claerhout is echt wel een goeie gyne. Ik heb dat zelfs meermaals gehoord van de vroedvrouwen en de verpleegsters "Dr. Claerhout? Ah, goeie keuze, das 1 van de beste hier"
Ook bij de bevalling was hij echt goed! Hij heeft een moderne manier om een knipje te geven en dat is echt wel goed. Na 1 week had ik bijna geen last meer en na 3 weken kon ik al terug met de fiets rijden en zo. Ook zijn assistente (Silke Schockaert) is een goeie gyne (met heel kleine, fijne handjes wat zeer aangenaam is tijdens de inwendige onderzoeken!) Ik zal duimen voor je dat je bevalling even vlot gaat als die van mij!

groetjes

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 14:37
Keppie

Online Status
hallo iedereen!

Hier ook nog een dolgelukkige mama in spe uit de omgeving Brugge!
Iedereen een dikke proficiat met de zwangerschap of reeds kleine schatjes!
Ik ben uitgerekend voor 19oktober. Zijn er nog die rond de 20weken zwanger zijn?
Zelf heb ik ook voor Claerhout in St-Lucas gekozen. Vind het wel leuk om de ervaringen van de bevalling te lezen. Tis dan toch een goeien!
Zo, iedereen nog veel succes ermee!

Groetjes,
Keppie

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 10:57
Loesje

Dikke proficiat aan de moedertjes!!
Ik ben een tijdje niet op het forum geweest.
Ik ben inmiddels weer druk aan het werk (k moet iedere dag van blankenberge naar gent) en de tijd die dan nog over is wil ik tenvolle benutten. Maw spelen, spelen en nog eens spelen. Emma komt nu echt op een leuke leeftijd, ze zit volop in de kruipfase en trekt zich overal aan op. Zeer leuk, maar wel heel vermoeiend. Je moet haar echt constant in het oog hebben want anders heeft ze wel iets te pakken...

Hoe gaat het met jullie kleintjes? Kunnen jullie al wat wennen aan jullie wondertjes?
Ongelooflijk he! Dat je zoiets moois en perfect kunt maken...

Vele groetjes

Loesje

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 19:30
An

Hoi iedereen,

even kort mijn verhaal. (Moet sebiet weer borstvoeding geven!).
Ik ben vorige week zondag rond 23u30 binnen gegaan in het ziekenhuis omdat mijn water gebroken was rond 22u. Ik had nogtans de hele dag gezegd dat ik liever vandaag niet zou bevallen omdat ik die dag zoveel gegeten had! Moedertjes dag he. Maar dat was buiten onze kleine meid gerekend!
Nadat mijn water gebroken was heb ik mij nog op mijn gemak gedouchd en mijn valies verder gemaakt. Mijn ventje volledig in paniek en ikke heel rustig... Grappig hoor!
In het ziekenhuis aangekomen, zijn de weeen al heel snel en heel stevig begonnen. Niet te geloven die pijn! Ammai.
Na 3 uur afzien heb ik voor epidurale gekozen en daarna was het een luxe! Het is dan super snel gegaan!
Om 5u48, maandagmorgen is onze Maité geboren! Een super ervaring.
Het was niet Claerhout die de bevalling gedaan heeft. Dat was wel jammer, maar ja, als je snachts bevalt is het met de gyn van wacht hé. Wie het precies was weet ik zelfs niet. Moment dat je bevalt is dat natuurlijk ook het laatste van je zorgen. Eruit moet het...
En euh... van mijn knipje heb ik ongeloofelijk veel pijn... Trekt constant tegen.
Kraamperiode is vermoeiend geweest. Veel volk gezien en had wat last omdat ze eerst niet wou drinken van de borst. Moest constant afkolven en dat is geen pretje.
Maar nu gaat alles prima. Ze drink goed en weent niet echt veel. Wel voel ik me een beetje onzeker, nu ik thuis ben. Je komt thuis met zo'n klein ding en ik voel me er zo verantwoordelijk voor niet te doen. Als er een vlieg dichtbij komt, heb ik al het gevoel dat ik haar moet beschermen...
Nu enkel nog een beetje routine vinden, en dan komt alles wel goed!
Ben heel erg gelukkig!!

Vele groetjes,
An en Maité.

P.S. Weet iemand hoe ik mijn banner kan aanpassen??

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 16:04
Wizzytje

hoi Ann, proficiat met je kleine meid! Hopelijk had je een vlotte bevalling. Was Claerhout er bij? En wie was je vroedvrouw?

Ik heb Claerhout bij de bevalling gehad en vond hem enorm grappig. "Goe bezig mevrouw, goe bezig!"

En heb je een knipje? Als het door hem gedaan is kan ik je goede hoop geven. Ik heb absoluut niks van last meer van die knip. Terwijl mijn schoonzus na 2 maand nog altijd last heeft.

ik wacht vol ongeduld op je verhaal!

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 13:15
leen

Online Status Bekijk profiel
een dikke proficiat An met je dochter.
Geniet er maar van, van dat mama-zijn

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 11:40
ellenvt

Och An

Een dikke proficiat.

Ik ben blij dat het goed gaat en wens je veel succes met jouw kleine meid.
Vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 20:17
An

Hoi iedereen

ik ben maandag 14 mei bevallen van een prachtige baby! Haar naam is Maité. T is echt een schatje.
We zijn van vandaag thuis en aangezien het ons eerste is, is het wel wat wennen om routine te zoeken.
Een verslagje volgt later!

Dikke zoenen van mama (tis nog altijd raar om dat te horen) An en Maité.

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 12:48
leen

hey dames,

Ellen, over een 6-tal weekjes hebben jullie ook je zoontje in je handen. Dat is echt zolang niet meer hoor. En je zal merken eens hij geboren is vliegen de dagen/weken. Ik kan mijn ogen zelf bijna niet geloven dat onze Robbe al 16 maanden is. En zeker nu hij al grote broer wordt.
Ik vond dat trouwens ook hoor dat die laatste weken traag gingen. Vooral die laatste 2 weken. Ik heb gewerkt tot aan mijn 37 ste week en dan was het kerstvakantie. Mijn ventje moest dan veel werken dus was ik lange tijd alleen. En met zo'n dikke buik kun je niet meer doen wat je wilt hé. Ik heb het dan volgehouden tot exact 40 weken.

Wizzytje, Ik was een 9-tal kg aangekomen maar na de geboorte was ik die onmiddellijk terug kwijt. Jij weegt blijkbaar nu minder dan voor de zwangerschap. Kom dat tegen. De meeste vrouwen moeten nog heel wat kilo's kwijt raken. Das natuurlijk wel een grote luxe.

Tot later dames

Leen

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 16:09
ellenvt

Hallo allemaal

Leuk om nog eens van jullie te horen.
Ik hoor dat het goed gaat.
Stilletjes ben ik wel wat jaloers omdat ik zo verlang naar ons zoontje.
Ik denk dat An bevallen is want ik heb niets meer van haar gehoord.
Vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 13:53
Wizzytje

Ja, ik geef borstvoeding maar wel afgekolfd omdat ze te vlug terug in slaap valt. Het zogen aan de borst duurt te lang voor haar en zo drinkt ze dan ook niet genoeg. Af en toe wisselen we wel af met een flesje poedermelk (speciale aanvullende melk) en zo moet ik 's nachts ook niet speciaal afkolven.

De misselijkheid was bij mij ook pas na een paar weken begonnen, dus dat is idd nog mogelijk. Maar hopelijk voor jou heb je er deze keer geen last van hé.

Het helpt natuurlijk wel om niet te veel bij te komen. Ik was slechts 7kg bijgekomen en ben er nu al ongeveer 10kg kwijt!
Heb nu het probleem dat mijn zwangerschapsbroeken dus allemaal te groot zijn terwijl mijn gewone broeken nog niet passen (doordat mijn bekken natuurlijk nog uitgezet is). Ik moet dus dringend eens gaan shoppen!

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 12:33
leen

hey dames,

Wizzytje, die eerste weken zijn niet van de gemakkelijkste hé. Zowel je dochtertje als jullie zelf moeten zich daaraan aanpassen. Geef je borstvoeding? Ik heb dat gedaan en zal dat zeker weer doen. Voor zo'n 3 maanden.

Ellen hoe verloopt de zwangerschap bj jou tot nu toe?

Ik heb voorlopig nog niet veel last van misselijkheid. Maar ik maak mij geen illusies. Bij Robbe kwam dat geloof ik rond een week of 7. Nu heb ik wel steeds een zeer grote honger. Profiteer dan ook om regelmatig tussendoor te eten want bij Robbe ben ik de eerste maanden 4 kg afgevallen en woog ik op een bepaald moment maar 47 kg. Kzou dus nu aan een beetje extra kg willen beginnen (lukt me voorlopig nog niet echt om iets bij te komen )

Groetjes

tot later

Leen

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 11:08
Wizzytje

hoi leen, proficiat met je zwangerschap! ik duim dat alles goed verloopt.
Het is inderdaad al een tijdje geleden hé, de Brugse dames waren een beetje stil gevallen.

Wij beginnen ondertussen een beetje onze draai te vinden, ben wel nog steeds redelijk moe maar ons meisje begint wel al beter te slapen 's nachts. rond de middag en 's avonds na 21 uur heeft ze zo haar momentjes maar liever overdag dan tijdens de nacht hé.

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 14:59
ellenvt

Hallo Leen

Het is de eerste maal dat ik je tegenkom op dit forum.
Leuk om nog iemand uit te steek te ontmoeten.
Veel succes met je zwangerschap.
Groetjes Ellen

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 14:01
leen

hoi iedereen,

Wizzytje, een dikke proficiat hé. (Is een eindje geleden dat we elkaar nog eens tegenkwamen hé)
Geniet maar van je dochtertje.

Zoals je ziet ben ik ook terug zwanger. Terug voor januari. Zeer spannend allemaal.

An, hoe zit het bij jou????

Ellen van jou nadert het ook stillaan hé.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >