< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Zwanger door de pil heen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Zwanger door de pil heen?
08/04/2007 @ 18:34
Debbie

Nou testje gedaan niet zwanger hoor. Jammer en misschien aan de andere kant toch goed. Alles heeft zo zijn reden.
Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 21:06
Debbie

Hoi Fre,

dat heb ik allemaal ook uitgezocht idd. Ben in de eerste week, in de tweede week en in de derde week vergeten. En weet niet meer of het binnen of buiten de twaalf uur was. Maar zeer zeker geen 36 uur tuusen gezeten.

Ik ga toch maar een testje ertegen aan gooien dan heb ik gewoon zekerheid.
Bedankt voor je reactie
Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 20:40
fre

hallo,
Ben je helemaal vergeten je pil te nemen of gewoon op een later tijdstip dan anders. Tussen 2 pillen mag max 36u tussenzitten.Het hangt ook af van wanneer je je pil bent vergeten in te nemen. Als je echt zeker wil zijn kan je misschien toch een testje doen.

groetjes
Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 19:49

Hoi Hoi, ik heb even een vraagje.

Ik heb al een zoon van 2,5 en we zijn nog niet bewust bezig voor een tweede. Zou wel welkom zijn hoor!
Nu ben ik in de laaste pilstrip wel drie keer te laat geweest met het innemen van mijn pil. Ben gewoon ongesteld geworden daarna maar heb nu wel ineens allemaal pukkels (die ik normaal niet heb)en ook een vaag bloedverlies gehad twee weken geleden.Alsof ik op het eind vanm ijn menstruatie zat, zo zag het eruit. Dat heeft bijna een week geduurd. Mijn buik is gezwollen en ik kan hem niet inhouden zeg maar. Een vriendin zegt doe en test maar ik twijfel zo, wel of niet testen? Misschien stel ik me aan omdat ik het best graag zou willen.
Heeft er iemand dezelfde ervaring?

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]