[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 12/04/2007 @ 20:25 zara | deze naam klinkt lekker stoer dus ja een leuke jongensmaann in mijn oren |
| 10/04/2007 @ 14:24 Gerda ![]() | Ik vind Marlo ook een echte jongensnaam. Klinkt idd een beetje als Marlon of juist als Marco, wat ook echte jongensnamen zijn. Vind Marlo trouwens ook erg leuk! Groetjes Gerda |
| 09/04/2007 @ 16:36 | Marlon associeer ik zelf weer te veel met de bekende acteur Niet mijn favoriete acteur dus hahaha |
| 07/04/2007 @ 15:21 | Gelukkig maar dat jullie het een echte jongensnaam vinden :D Wij gaan de naam ook met de dag leuker vinden ![]() |
| 06/04/2007 @ 21:18 Nicole ![]() | Ja hoor, een echte jongensnaam! Het broertje van mijn beste vriendin heet ook zo. liefs Nicole |
| 05/04/2007 @ 22:51 petra ![]() | Een hele mooie naam Toen ik het las dacht ik ook direkt "een jongen"... |
| 05/04/2007 @ 20:10 | Hey, ik vind het wel leuk klinken, het klonk zelfs "bekend" en goed in het oor...maar dat zal dan maar een gedacht geweest zijn. Nee, ik vind het zeker kunnen voor een ventje. Succes! Vanessa |
| 05/04/2007 @ 19:52 | Oeh, ik was wel erg moe toen ik mijn vorige bericht typte: voor de leesbaarheid nog maar eens, nu zonder taalfouten ![]() 9 maar in 11 jaar? Dan is het wel een erg orginele naam ja Vinden jullie het trouwens uberhaubt een leuke naam? |
| 05/04/2007 @ 16:10 | ( maar in 11 jaar? Dna is het wel een erg orginele naam ja :D Vinden jullie het trouwens uberhaubt een leuke naam? ![]() |
| 05/04/2007 @ 15:55 | Hey, in Belgie zijn de laatste 11jaar 9 jongens geboren met die voornaam en 1 meisje. Dus zeker een erg originele naam blijkbaar, en toch wel meer jongens. Tja en dat buitenland, hangt er een beetje vanaf hoe vaak dat een probleem zou kunnen vormen. Ik zou het volledig bijkomstig vinden, onze Nederlandse namen hebben in het buitenland ook geen enkele betekenis, ze kunnen ze zelfs niet uitspreken. Dus, geen bezwaar als jullie hem kiezen! Liefs, Vanessa |
| 05/04/2007 @ 15:32 | Mijn vriend en ik zitten een beetje te twijfelen over namen... we vinden allebei de naam marlo wel erg mooi. Ik zag het ook op verschillende nederlandse sites als jongensnaam staan, maar.... op engelse site's staat het als meisjesnaam vermeld! Ik vind het zo sneu als een kind later in het buitenland als meisje wordt aangezien ![]() Weten jullie of die naam in eht buitenland veel voorkomt? En vinden jullie het wel echt een jongensnaam? Alvast bedankt voor het meedenken!!! |
[Reageer]

Is dit wel echt een jongensnaam?

Niet mijn favoriete acteur dus hahaha