Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/06/2007 @ 11:47 Jip | Cindy, geen domme vragen hoor. Ik weet het zelf ook niet. Durf ook nog niet zo ver vooruit te kijken. Mijn gyn. is zo'n lieve man, als ik het wil zou ik denk ik volgende week wel weer een echo krijgen. Begrijp me goed, hij is tegen de 60 hoor, maar het is echt een vader-figuur, in wie je (ik dus) heel veel vertrouwen hebt. Ja, ik zat net ook al te denken, misschien komt het bloeden ergens anders vandaan, maar waar vandaan dan? Dat maakt me ook niet echt gerust... In mijn doem-scenario, wordt het morgen wellicht een opname! (....dus dames, als ik fffff niet meer mail.... ben ik "op vakantie" in het ziekenhuis.....). Cindy, jij moet hier niet meer te vaak komen, want jij moet aan de klusser-de-klus!!! Lisette, jij schiet alweer op naar je nod. Wat voor gevoel heb je erbij? Lieve dames, sterkte voor jullie en jullie horen nog van me. Liefs, Jip |
| 05/06/2007 @ 11:49 g-tje ![]() | Jip je blijft in de onzekerheid hangen natuurlijk heb een beetje dezelfde vragen als Cindy... dikke knuffel en we denken aan je dat weet je hé xxx |
| 05/06/2007 @ 14:33 Lisette ![]() | Jip ik ben even gaan speuren over dat bloedverlies. Ik had via mijn verloskundige een website met informatie over wat bloedverlies allemaal kan betekenen tijdens de zwangerschap. De website is http://www.babyopkomst.nl. Dan ga je naar zwangerschap en dan rechts in de oranje balk staat ergens bloedverlies. Klik daarop en daar staan veel situaties waar je bloedverlies van kan krijgen. Misschien goed om te lezen. Of misschien heb je het al gelezen. Ja mijn NOD komt eraan. Ik durf geen voorgevoel meer te hebben dus ik probeer vooral heel veel met jullie bezig te zijn, zodat ik niet aan mezelf denk . |
| 05/06/2007 @ 18:42 Emmeke ![]() | Ik kom nog snel even piepen en bijlezen. Veel sterkte voor morgen, Jip. |
| 05/06/2007 @ 18:45 loesje78 ![]() | Hoi Jip, Ik wil je weer ff veel sterkte wensen voor morgen. Ik duim voor je en we denken weer aan je! Heel veel liefs Loesje |
| 05/06/2007 @ 20:00 cindy ![]() | Lieve Jip...hopelijk breng je morgen goed nieuws meisje. We zijn in gedachten bij je....sterkte! ![]() Liefs Cindy XXX |
| 05/06/2007 @ 20:21 Jip | Lieve dames, ik ben echt weer helemaal stil van jullie meeleven. Het doet me echt goed. Het bloedverlies is hetzelfde en het is best veel (sorry voor het detail, maar een maandverbandje per dagdeel, dus wel 3 per dag!). Mijn man kan morgen echt geen vrij krijgen, maar mijn moeder gaat mee. Heel fijn. Daarna gaan we even ergens koffie drinken, maar in hoop morgenmiddag meteen even van me te laten horen, hoor! Het is zo spannend. Lisette, dank je voor het internetadres, ik ga zo even kijken. Jullie ook heel veel sterkte hoor. Veel liefs van Jip |
| 05/06/2007 @ 20:44 g-tje ![]() | meiden heb dit bericht ook net gepost op het juni-topic, maar wat ik ook wel met jullie wil delen, is dat een superlieve collega van mij een wondere reis heeft meegemaakt... bevallen in gran canaria, veeeel te vroeg, onverwachts, tijden hun reis, na amper 23 weken... een beebje dat normaal nog niet levensvatbaar is, leeft nu nog steeds... Lara: een vechtertje dus... zondag zijn ze na 20 dagen overgekomen (uiteraard met speciale jet en dokters) naar belgie en vandaag is ze bij me geweest op het werk... heb haar eens goed vastgepakt (ik was zoooo blij haar te zien) en we zijn natuurlijk aan t bleiten geweest ... als je haar wonder-verhaal wil lezen: http://www.houdevelt.com zo zie je maar dat ieder van ons een verhaal apart heeft en de wonderen de wereld nog niet uit zijn |
| 05/06/2007 @ 20:52 Jip | g-tje, wat een ontzettend ontroerend verhaal, zeg! Geweldig. Ik hoop dat het heel goed met haar mag gaan. Tja, ik geloof ook echt in wonderen hoor. Ik heb er al genoeg gezien (trouwens, ons oudste jongetje van 6 jaar heeft al 3x op sterven gelegen, dus het is al een driedubbel wonder dat hij er nog is!!!). Dus nogmaals voor mezelf: ik blijf realistisch, maar ik geloof ook in wonderen. Ik hoop in ieder geval wel snel op zekerheid, dat is wel heel belangrijk. En ik leef natuurlijk ook met jullie mee hoor. Dan vergeet ik mezelf weer even! Liefs, Jip |
| 06/06/2007 @ 07:50 nefertiti ![]() | Jip, sterkte vandaag, ik duim heel hard voor je! |
| 06/06/2007 @ 14:27 Jip | Lieve dames, het was niet goed vanochtend. Geen groeiend kindje, geen hartje. Het was echt mis. Mijn lieve gynaecoloog deed me het voorstel om morgen te curetteren. Tja, wat is wijsheid. Met onze vakantie voor de deur (over 2 weken), heb ik toch maar besloten om het te doen. Nu het dan toch niet goed is, dan maar zo snel mogelijk. Het zat toch wel in mijn achterhoofd. Maar ja, het is wel heel erg jammer. Morgenochtend om 8 uur ben ik de eerste en als ik geluk heb, mag ik eind van de dag weer naar huis. Meiden, ik gun dit niemand. Ik hoop dat het met jullie beter gaat!!!! Ik zal straks mijn banner aanpassen. Liefs van een verdrietige Jip ![]() |
| 06/06/2007 @ 14:30 Jip | Ik krijg mijn banner niet weg..... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Nod in mei 2007 ???

.