Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 09/04/2007 @ 16:55 mo ![]() | nee hoor, ik ben nog niet zwanger helaas...en helemaal geen 32 weken...was t maar waar hihi....maar ik hoop binnenkort tot de zwangeren te behoren hoor ![]() |
| 07/04/2007 @ 21:05 Zita ![]() | haha, inderdaad! Nu maar hopen dat april en mei vruchtbare maandjes gaan worden ![]() xxx |
| 07/04/2007 @ 16:18 mo ![]() | Een ei leggen is nog niet zo moeilijk hoor...een ei bevruchten, das pas lastig hahahha ![]() |
| 06/04/2007 @ 19:44 Jenny ![]() | In mei leggen alle vogeltjes een ei,... hmm, ik wou dat ik een vogeltje was! ![]() Jenny |
| 06/04/2007 @ 15:44 Zita ![]() | Ja, ik hoop het ook Zou wel leuk zijn om een kleine babyboom te hebben in mei ![]() xXx |
| 06/04/2007 @ 10:34 mo ![]() | Ik ben blij dat ik zie dat ik er wederom niet alleen voor sta deze maand hihi. ik hoop echt dat dit een vruchtbare voorjaarsmaand gaat worden voor ons!!! ![]() ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Nod in mei 2007 ???

.
zijn gister pas echt goed doorgebroken. Ik las al ergens dat je ongi heftiger is na een MK. Nou dat hebben ze niet gelogen zeg. Wat een erge pijn zeg en veel bloed. Blêh ik hoop dat het snel weg gaat. Ben vandaag begonnen met tempen. Ik dacht laat ik dat ook eens proberen.

. Mag ik er ook bij. Heb net in plaats van een
boom in januari. Heel mooi zo na de donkere dagen voor kerst. Al de feestdagen achter ons laten en dan lekker mama worden.