< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wij gaan voor nummer 3

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/05/2007 @ 09:20
Lotte

Hoiii

na veel wikken en wegen hebben wij besloten om te gaan voor een derde!!
ik had al een tijdje kriebels maar ja je moet er met zijn tweeen achter staan he!

ik ben al mama van 2 meiden! eentje van bijna 3 en een van 14 maanden.
had al eerder gereageerd hier op het forum (ander onderwerp)maar heb het idee dat daar niet echt gekletst wordt!

ik ben deze maand gestopt met de pil dus het word weer errug spannend.
mijn 2 meiden hebben geen van beiden lang op zich laten wachten maar goed dat is geen zekerheid dat het nu weer snel mag lukken!

wie sluit zich bij mij aan??

liefs lotte
Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 19:34

Online Status Bekijk profiel
Heel veel succes! Wou dat het hier ook al zo ver was... maar je moet er inderdaad allebei achter staan. Mijn ventje wil er wel drie maar die derde mag best ook over een paar jaar komen. Terwijl ik liever vandaag dan morgen weer zwanger ben.

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 14:33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey lotte,

ook wij zijn er klaar voor om een derde uk te verwelkom. Had me nogthans gezworen er niet meer aan te beginnen.
Ja het sinds een 1aar en half een nieuwe relatie , en dan denk je toch wel een keer na , alvorens terug een nieuwe start aan te gaan.
Ben nu aan ronde 3 toe. bij de eerste 2 kindjes was ik zwanger door mijn pil te vergeten, en heb ik niet veel geduld moeten hebben.
Nu met mijn nieuwe vriend gaat het precies niet zo snel. Misschien beter zo... we hebben nog tijd. door het feit dat het nu ff op zich laat wachten , twijfeld hij een beetje aan zichzelf.. maar dat komt wel goed (hoop ik)

[Laatst gewijzigd door fieke78 - 05/05/2007 @ 14:33] - Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 08:48
lotte

Ff kijken of mijn banner het nu doet!

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 08:25

ja die van mij doet het soms ook niet

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 20:15
daniëlle

Lotte veel succes! Ik wou dat het bij ons al zover was. Ik wil zo graag, maar mijn man wil echt nog geen toezegging doen......Ik zou best kunnen leven met het idee dat we er over 2 jaar pas weer aan beginnen, maar nu zegt hij nog steeds niet dat hij een derde ziet zitten. Overigens is er ook geen definitief nee..
xx

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 12:03
Lotte

he Danielle!

best vervelend toch als je zelf heel graag wil maar je manneke wil nog wachten!

Ik had ook al wel eerder voor een derde willen gaan maar door omstandigheden heeft het toch iets langer geduurd!

nu we er voor gaan heb ik veel kriebeltjes, ben zo benieuwd wannneer het raak zal zijn!
ben echt al aan het dromen over het weer zwanger zijn! heerlijk zo'n dikke buik, en de schopjes!

wel realiseer ik me dat het wel zwaar zal zijn omdat we al 2 kids hebben die nog relatief jong zijn, mijn manneke zal me dan iets meer moeten helpen denk ik!

toen ik zwanger was van onze tweede ben ik eerder moeten stoppen met werken omdat zij te vroeg was ingedaald en ze dus bang waren dat ik voortijdig ging bevallen gelukkig is dat niet gebeurd!

blijf je wel gezellig kletsen hier??

liefs lotte
Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 14:01
Jacky

Ook wij gaan voor nummer 3...

ik ben Jacky,trotse mama van een dochter(Isis 3) en een zoon (Youri 1,5) en ook wij gaan dus voor een 3e bengel erbij. Veel mensen in onze omgeving zijn er helemaal van overtuigd dat Youri de laatste was, want je hebt toch al een meid en een jongen. Rare gedachte, want we hebben altijd al aangegeven een groot gezin te willen. Hopelijk mogen we snel een kindje verwachten.

Groetjes Jacky, Isis & Youri

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 20:28
Debby

En ook wij gaan voor nr. 3!!
Wie weet zijn we straks allemaal zo'n beetje tegelijk zwanger

Debby

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 20:58
lotte

he debby

ja zou leuk zijn he als we allemaal tegelijk zwanger zijn hihihihi

vinden jullie het ook allemaal weer net zo spannend als bij de eerste 2 of ben ik gewoon zo'n mutsje!

ik zou het wel erg leuk vinden om nu een jongetje te krijgen als ik eerlijk ben!

geloof wel dat ik het aardig druk ga krijgen, want wij hebben dan 3 kinderen onder de 5!
maar ik zie nu hoe onze 2 meiden met elkaar kunnen spelen en de 3e kan dan ook gezellie meedoen!

en ik heb altijd een groter gezin gewillen!

liefs lotte

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 22:24
mij

Online Status Stuur bericht
hoii allemaal

ik ben moeder van 2 prachtige dochters(nanda 5, kesya 3)
en wij zijn ook klaar voor nr 3.
ook na lang na denken is het dan toch zo ver. we zijn zwanger van de 3de. helemaal te gek.6 weken en ik vindt het
poepie spannend.

heb 2x een keizersnede gehad dus de derde zal zeker ook zo gebroren worden.
ik vindt het dit keer iets speciaals, de eerste en tweede ook wel maar dit is echt de laatste. en dat is ook weer een speciaal gevoel.
groetjes au3

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 15:41
lotte

He audrey!

welkom en GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!

wanneer krijg je je eerste echo?? tenminste jij staat onder controle bij de gyn dus dan is dat vaak wel wat sneller toch??

Liefs lotte

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 15:31
wish

Online Status
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw op dit forum.
En zou graag met jullie van gedachten willen wisselen.
Ook wij hebben net besloten voor een derde te gaan.
Wij hebben een jongen (2,5 jr) en een meisje (1jr).
Ik heb nog een vrij onregelmatige cyclus doordat ik nog BV geef, vandaar dat ik niet precies weet wanneer ik mijn NOD heb. Ik heb een banner gemaakt van een gemiddelde cyclus van de afgelopen tijd.
[Laatst gewijzigd door wish - 18/05/2007 @ 15:33] - Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 16:36
lotte

Hoi

leuk dat je mee komt kletsen!

en succes!

wij hebben 2 meiden, een van bijna 3 en een van 14 maanden!

liefs lotte

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 09:28
wish

Online Status
Lotte, grappig, dan is het leeftijdsverschil tussen onze twee kids ongeveer hetzelfde (hier 20 maanden).
Ik vind het wel weer erg spannend. Hier ging het bij de eerste twee ook vrij vlot, maar dat zegt natuurlijk niks...
Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 11:07
mij

Online Status Stuur bericht
ik denk dat ik de eerste echo met 10 weken krijg.
ik sta eerst nog onder controle bij de dokter. van af 30 weken bij de gyn. tenminste dat was bij de 2de zo. maar ik kan wel eerst bij onze dokter. misschien moet ik nu wat eerder of wat vaker naar de gyn. ik weet eigenlijk nog niks. moet maandag bellen voor afspraak en dan hoor ik meer.
spannend!!!!!

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 21:14
wish

Online Status
hai,

Ik heb het overzicht nog niet echt van dit forum.
Nog even wennen.
Schrijven jullie trouwens ook bij andere topics?
Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 09:02
wish

Online Status
Het is hier rustig.
Ik zag dat er nog meer onderwerpen over 'een derde' zijn.
Debby en Jacky bijna de NOD zie ik, spannend.. en Lotte weer ongi geworden zie ik op de banner, balen!

Ik weet niet zo goed wanneer mijn NOD is maar dat zou aankomend weekend kunnen zijn. Heb vorige week donderdag wat bruinverlies gehad en ik was overtuigd dat het een innestelingsbloeding was, maar dat moeten we nog afwachten natuurlijk. Ik vind het erg spannend...
[Laatst gewijzigd door wish - 29/05/2007 @ 09:04] - Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 15:58
Valérie

Hey,

wij hebben ook besloten om voor een derde te gaan. Maar zijn er nog niet helemaal uit of we dat al vanaf deze maand gaan doen, of nog een paar maand wachten.
Alleja, mijn ventje is nog niet 100% zeker, van mij zou het natuurlijk wel al mogen.

Wish, ik geef ook nog steeds BV, 's morgens en 's avonds, en heb net voor de eerste keer mijn menstruatie gehad, dus ben benieuwd of het al zal lukken.
We zien wel.

Valérie

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 08:39
wish

Online Status
Valerie, leuk!
Hier ging het net zo hoor!
Hubbie was al wel zeker dat hij ook graag een derde wilde maar nog niet wanneer. Inmiddels is hij dus al om, al twijfelen we wel allebei soms hoor, op momenten dat beide kids huilen en we moe zijn bijvoorbeeld

Ik geef ook nog 's ochtends en 's avonds BV, en heb sinds 8 maanden na de bevalling weer een menstruatie, die overigens zeer onregelmatig komt.
Soms lukt het mij om met de Billingsmethode mijn eisprong op te sporen maar dat is niet altijd even duidelijk.

Ik zal proberen banners te plaatsen.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >