volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/05/2007 @ 09:20 Lotte | Hoiii na veel wikken en wegen hebben wij besloten om te gaan voor een derde!! ik had al een tijdje kriebels maar ja je moet er met zijn tweeen achter staan he! ik ben al mama van 2 meiden! eentje van bijna 3 en een van 14 maanden. had al eerder gereageerd hier op het forum (ander onderwerp)maar heb het idee dat daar niet echt gekletst wordt! ik ben deze maand gestopt met de pil dus het word weer errug spannend. mijn 2 meiden hebben geen van beiden lang op zich laten wachten maar goed dat is geen zekerheid dat het nu weer snel mag lukken! wie sluit zich bij mij aan?? liefs lotte |
| 06/05/2007 @ 08:48 lotte ![]() | Ff kijken of mijn banner het nu doet! |
09/05/2007 @ 08:25 ![]() | ja die van mij doet het soms ook niet ![]() |
| 14/05/2007 @ 12:03 Lotte | he Danielle! best vervelend toch als je zelf heel graag wil maar je manneke wil nog wachten! Ik had ook al wel eerder voor een derde willen gaan maar door omstandigheden heeft het toch iets langer geduurd! nu we er voor gaan heb ik veel kriebeltjes, ben zo benieuwd wannneer het raak zal zijn! ben echt al aan het dromen over het weer zwanger zijn! heerlijk zo'n dikke buik, en de schopjes! wel realiseer ik me dat het wel zwaar zal zijn omdat we al 2 kids hebben die nog relatief jong zijn, mijn manneke zal me dan iets meer moeten helpen denk ik! toen ik zwanger was van onze tweede ben ik eerder moeten stoppen met werken omdat zij te vroeg was ingedaald en ze dus bang waren dat ik voortijdig ging bevallen gelukkig is dat niet gebeurd! blijf je wel gezellig kletsen hier?? liefs lotte |
| 14/05/2007 @ 20:28 Debby ![]() | En ook wij gaan voor nr. 3!! Wie weet zijn we straks allemaal zo'n beetje tegelijk zwanger Debby |
| 18/05/2007 @ 15:31 wish | Hallo allemaal. Ik ben nieuw op dit forum. En zou graag met jullie van gedachten willen wisselen. Ook wij hebben net besloten voor een derde te gaan. Wij hebben een jongen (2,5 jr) en een meisje (1jr). Ik heb nog een vrij onregelmatige cyclus doordat ik nog BV geef, vandaar dat ik niet precies weet wanneer ik mijn NOD heb. Ik heb een banner gemaakt van een gemiddelde cyclus van de afgelopen tijd. |
| 18/05/2007 @ 16:36 lotte ![]() | Hoi leuk dat je mee komt kletsen! en succes! wij hebben 2 meiden, een van bijna 3 en een van 14 maanden! liefs lotte |
| 19/05/2007 @ 09:28 wish | Lotte, grappig, dan is het leeftijdsverschil tussen onze twee kids ongeveer hetzelfde (hier 20 maanden). Ik vind het wel weer erg spannend. Hier ging het bij de eerste twee ook vrij vlot, maar dat zegt natuurlijk niks... |
| 19/05/2007 @ 21:14 wish | hai, Ik heb het overzicht nog niet echt van dit forum. Nog even wennen. Schrijven jullie trouwens ook bij andere topics? |
| 29/05/2007 @ 09:02 wish | Het is hier rustig. Ik zag dat er nog meer onderwerpen over 'een derde' zijn. Debby en Jacky bijna de NOD zie ik, spannend.. en Lotte weer ongi geworden zie ik op de banner, balen! Ik weet niet zo goed wanneer mijn NOD is maar dat zou aankomend weekend kunnen zijn. Heb vorige week donderdag wat bruinverlies gehad en ik was overtuigd dat het een innestelingsbloeding was, maar dat moeten we nog afwachten natuurlijk. Ik vind het erg spannend... |
| 30/05/2007 @ 08:39 wish | Valerie, leuk! Hier ging het net zo hoor! Hubbie was al wel zeker dat hij ook graag een derde wilde maar nog niet wanneer. Inmiddels is hij dus al om, al twijfelen we wel allebei soms hoor, op momenten dat beide kids huilen en we moe zijn bijvoorbeeld ![]() Ik geef ook nog 's ochtends en 's avonds BV, en heb sinds 8 maanden na de bevalling weer een menstruatie, die overigens zeer onregelmatig komt. Soms lukt het mij om met de Billingsmethode mijn eisprong op te sporen maar dat is niet altijd even duidelijk. Ik zal proberen banners te plaatsen. |
volgende pagina >

Wij gaan voor nummer 3

hoii allemaal