< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wij gaan voor nummer 3

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
05/05/2007 @ 14:33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey lotte,

ook wij zijn er klaar voor om een derde uk te verwelkom. Had me nogthans gezworen er niet meer aan te beginnen.
Ja het sinds een 1aar en half een nieuwe relatie , en dan denk je toch wel een keer na , alvorens terug een nieuwe start aan te gaan.
Ben nu aan ronde 3 toe. bij de eerste 2 kindjes was ik zwanger door mijn pil te vergeten, en heb ik niet veel geduld moeten hebben.
Nu met mijn nieuwe vriend gaat het precies niet zo snel. Misschien beter zo... we hebben nog tijd. door het feit dat het nu ff op zich laat wachten , twijfeld hij een beetje aan zichzelf.. maar dat komt wel goed (hoop ik)

[Laatst gewijzigd door fieke78 - 05/05/2007 @ 14:33] - Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 19:34

Online Status Bekijk profiel
Heel veel succes! Wou dat het hier ook al zo ver was... maar je moet er inderdaad allebei achter staan. Mijn ventje wil er wel drie maar die derde mag best ook over een paar jaar komen. Terwijl ik liever vandaag dan morgen weer zwanger ben.

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 09:20
Lotte

Hoiii

na veel wikken en wegen hebben wij besloten om te gaan voor een derde!!
ik had al een tijdje kriebels maar ja je moet er met zijn tweeen achter staan he!

ik ben al mama van 2 meiden! eentje van bijna 3 en een van 14 maanden.
had al eerder gereageerd hier op het forum (ander onderwerp)maar heb het idee dat daar niet echt gekletst wordt!

ik ben deze maand gestopt met de pil dus het word weer errug spannend.
mijn 2 meiden hebben geen van beiden lang op zich laten wachten maar goed dat is geen zekerheid dat het nu weer snel mag lukken!

wie sluit zich bij mij aan??

liefs lotte
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina