Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2007 @ 19:52 Monique | Hoi allemaal, Mag ik mij hier ook bijvoegen? Mijn nod is 30-5, maar dat kan ook 1-6 zijn. Dus een beetje op het randje. Zie een paar oude bekenden, Ina, goed je weer je berichtjes te lezen!, Lies, hoe gaat het nu bij jou? Linnie, volgens mij heb ik jou ook al gezien op een veel eerder forum? Groetjes Monique Monique, NL, 1e kindje, 11e ronde (8e na mk op 12 wk), NOD 30/5-1/6 Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 2-06 Linnie, NL, 2e kindje, 13e ronde, NOD 03-06 Jenny, B, 2e kindje, 5e ronde, NOD 03-06 Ilsie, B, 2e kindje, 6e ronde, NOD 05-06 Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06 Vyonne, NL,34, 1e kindje, 15e ronde, NOD 05-06 afspraak gyn 07-06 G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 07-06 Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06 E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06 Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 10-06 Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06? Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 18-06 Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06? |
| 14/05/2007 @ 20:16 Monique | Hoi g-tje, Zit inderdaag in mijn groene dagen, maar ovu testje was vanmorgen nog negatief. Misschien morgen..... Meestal is tie redelijk op tijd, zo rond dag 13. De afgelopen ronde was mijn cyclus echter weer wat langer (geen testje gedaan). Dus ben benieuwd. Toch maar even kijken of we vanavond zin hebben..... Ik moet zeggen dat ik die week tussen ongesteld en groene dagen altijd wel ok vind. Dan voel je je tenminste niet zo opgeblazen enzo. De twee weken na de groene dagen vind ik minder. Wachten duurt lang en de afgelopen keer ben ik volgens mij echt zwanger geweest, alleen niet écht overtijd. Dan nu maar hopen dat het nu een keer mag zijn. Die dagen bij jou, tot aan je groene periode zijn vast zo voorbij. Hebben jullie in België ook vrij op hemelvaartdag (donderdag)? Wij hebben op het werk ook vrijdag verplicht vrij (vakantiedag inleveren). We hebben dus besloten heerlijk met zijn tweetjes naar de Ardennen te gaan..... Nog leuke dingen gepland voor komend weekend? Groetjes Monique |
| 14/05/2007 @ 20:40 g-tje ![]() | voila zo hoor ik het graag!!! -x- |
| 14/05/2007 @ 21:28 Monique | Hoi hoi, ben ik weer!! Linnie, het valt niet mee he, elke maand weer teleur gesteld worden. Deze week heb ik weer zo'n dip week. Emotioneel, denk dat niets zal slagen, dat het ook deze maand wel weer niet zal lukken... Kortom, zo'n week met dieptepunten. Daarom vind ik het hier ook wel weer fijn. Er zijn steeds weer mensen die je opbeuren (g-tje zojuist) en je toch weer positiever stemmen. Hoop dat het deze maand óf helemaal niets wordt of helemaal alles. Niet zoals afgelopen maand, dat je je beroerd en zwanger voelt voor niets. Wij zijn overigens sinds juni 2006 bezig... Toch alweer bijna een jaar. Om met g-tje te spreken, ik denk dat we vanavond maar eens goed moeten gaan genieten... Dank je g-tje voor je lieve opbeurende woorden. Lien, welkom. Ik zie dat je ook al even bezig bent. Heb jij tips om hoe de moed hoog te houden? Als ik iedere maand mensen zwanger zie worden op de site (en zeker de mensen die al langer bezig zijn), dan denk ik dat er ergens in het rijtje toch ook een keer mijn naam moet komen te staan. Dat geeft me dan wel weer hoop. Lien, ik heb je nog wel even verplaatst in het rijtje. Zou goed kunnen dat het bij mij al op de 30 is (afhankelijk van eisprong nu en of mijn lijf weer raar gaat doen). Linnie, succes met klussen he!!! Groetjes Monique Monique, NL, 1e kindje, 11e ronde (8e na mk op 12 wk), NOD 30/5-1/6 Lien, nl, 1e kindje, 31e ronde, NOD 31-05 Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 2-06 Linnie, NL, 2e kindje, 13e ronde, NOD 03-06 Jenny, B, 2e kindje, 5e ronde, NOD 03-06 Ilsie, B, 2e kindje, 6e ronde, NOD 05-06 Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06 Vyonne, NL,34, 1e kindje, 15e ronde, NOD 05-06 afspraak gyn 07-06 G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 07-06 Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06 E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06 Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 10-06 Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06? Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 18-06 Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06? |
| 15/05/2007 @ 08:45 g-tje ![]() | Hey Monique wat lijk jij me een lieve meid! ![]() je verdient het om snel een beebke te mogen verwachten! En hoe was het gisteren nog? Beetje gezellige avond gehad? big hug -x- |
| 15/05/2007 @ 10:27 Monique | Hoi g-tje, Het was gisteravond inderdaad erg gezellig. En vanmorgen een smilie op de ovutest. Het lijkt erop dat mijn ei in ieder geval regelmatig is geworden na mijn mk. Nu maar hopen dat ze elkaar vinden en het veel te gezellig daar vinden samen en willen blijven zitten. Linnie, nog een gezellige avond gehad? Groetjes Monique |
| 15/05/2007 @ 11:11 g-tje ![]() | @Monique: zie je wel ik wist het! ![]() spannend nu! -x- |
| 15/05/2007 @ 11:33 Monique | G-tje, spannendste is nu inderdaad weer. Dat ze moeten gaan en blijven zitten. Dat is de afgelopen maanden niet gelukt... We zullen zien!! Groetjes |
| 15/05/2007 @ 13:37 vyonne ![]() | We gaan weer op naar de groene dagen idd! Ben blij dat ze weer in zicht komen.. ![]() Hoop inderdaad ook dat dit een vruchtbaar forum wordt! |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni 2007, wie telt mee af?