< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
05/05/2008 @ 15:19

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
cindy: heb je je gyn al gesproken vandaag voor een afsrpaak?

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 16:08
cindy

Marloes...ik kan pas volgende week dinsdag langsgaan bij de gyne.
Ik ben deze morgen naar de huisarts geweest en mag straks rond 18u bellen voor de uitslag van mijn HCG....ben zo zenuwachtig!!!
Hoop maar dat het hoog genoeg is

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 16:52

cindy: oooh wat spannend jammer dat je pas volgende week terrecht kan. Hoop dat de tijd lekker snel voor je gaat dan!

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:51
cindy

Ik heb vandaag bloed laten trekken en mijn HCG waarde is 872...een mooie waarde voor een zwangerschap van ongeveer 5 weken.
Volgende week dinsdag mag ik naar de gynecoloog gaan en zal ik dus weten hoever ik ben en voor wanneer juist de uitgerekende datum is.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:53
pluisje79

En Cindy: hoe was de hcg-uitslag?

Marloes: we duimen dat de baby dan nog effe bij je blijft tot de schimmel is verdwenen maar daarna snel bevallen hé

Leigh: ai meid, drie flessen champagne: daar gaat een mens minder van tollen. Ach iedereen voelt zich al es belabberd. And trust me: ik denk dat alle net-moeder-geworden mama's het in het begin soms erg moeilijk hebben! En moe, én niet buiten kunnen, én een lichaam dat er nog niet uitziet, etc... een mens zou zich voor minder af en toe slecht voelen!

Jacky: red je het met drie kids?

Lisette: alles ok met Thomas? Mist ie z'n papa nog steeds of maakt het nu al niet zoveel meer uit?

Ben weer doodop ondanks het feit dat ons mannetje doorslaapt 's nachts. Wil overdag bijrusten maar kleine man wil altijd bij je liggen of is gewoonweg wakker! Tegenwoordig moeten we (lees 'ik' want ventje hoort het niet) er wel regelmatig uit voor zusje. Die heeft de neiging om helemaal met d'r hoofdje en lijfje bovenaan d'r bedspaander te gaan liggen met alle botsingen tot gevolg... En tegenwoordig schiet ze na een uurtje ook telkens weer huilend wakker. Zijn het de tandjes? (kiezen komen nu echt goed door) of wat anders: moeilijk te zeggen.

Groetjes van een vermoeide mama xxx

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:54
pluisje79

ha cindy: je postte net je berichtje terwijl ik nog aan het tikken was. Goed zo die hcg-uitslag! Nu proberen 'kalm' te blijven en op naar volgende dinsdag. Spannend seg!!!!

x

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:56
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Kwam even snel piepen: HOERAAAAAAAAAAA!! Cindy van harte!!

Pluisje rot he die vermoeidheid. Heb er ook nog erge last van na alle ellende met Jayden. Hoe doe jij het met warm weer? Krijgen die kleintjes van jou dan extra te drinken of hoe werkt zoiets?

Ik kom snel weer even bijkletsen.

Xx

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 21:03
pluisje79

dag rosie: Naman krijgt gewoon z'n flessen. Ze hebben daar in principe genoeg aan. Merk je toch dat de baby veel zweet ofzo mag je hem tussendoor water laten drinken. Aiko krijgt extra water want die zweet zich altijd te pletter!

greetzx

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 08:52

Cindy: ook hier HIEPERDERPIEP. het moet nu gewoon goed gaan

pluisje:
- de infectie wil niet echt weggaan. Zit nu te denken dat het misschien beter is als ik snel beval dan kan ik namelijk zwaarderer medicijnen tegen die infectie krijgen.
- Wat vervelend dat je zo moe bent en niet aan je rust komt. Ik hoop dat je snel weer een beetje kan uitrusten!.
- Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu nog even lekker geniet van mijn nachtrust hoor. Zal straks toch echt weer over zijn.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 10:32
Lisette

Cindy wat een goed nieuws hier vandaag. Heb je berichtje gister gemist. Ben onwijs blij voor je. 5 weekjes ver al. Nou ben benieuwd of de echo overeenkomt. Meid het is je gegunt hoor. Ik wens jou en dit kindje alle gezondheid in de wereld toe. Moge je wens nu eindelijk uitkomen!

Pluisje hij is er nu wel aan gewend dat papa weg is. Alleen is hij nu met spugen begonnen. Hij doet het al een aantal dagen. Durf hem soms niet meer neer te leggen, want dan komt het weer. Dus nu moet ik voeding voor spugende baby's proberen. Dat schijnt wat dikker te zijn dus moet helpen. Hij heeft zo vaak van die oprispingen en dat is zo zielig, want ik weet hoe vies dat is. Nou ja ga zo maar eens naar de winkel om het voor hem te kopen. Aiko is dus nogal aan het kruipen door haar bed. Thomas doet dat ook. Lastig is dat hè. Ik heb hem maar in een slaapzak gedaan en nu lukt het hem niet meer zo. Jou man slaapt er dus ook lekker doorheen. Irritant is dat hè.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:34
pluisje79

Haai

Lisette: heeft ie dan toch weer last van reflux of heb je het aantal cc weer opgedreven? Dikkere pap helpt idd wel maar niet altijd. Aiko heeft ook eventjes motilium moeten nemen. En uiteindelijk zijn we met haar al op 3,5 maand begonnen met petatjes geven. Vanaf toen is het spugen gestopt. Haha, die Thomas zo'n wroetertje!

Zo, heel rustig op ons forumpje. De meiden zijn aan het genieten van het zonnetje? Heb vandaag zelf geen klop gedaan. Geen zin/fut. Deze ochtend met Naman en papa naar de markt geweest. En voor de rest in de zetel gehangen. Heb ook geen honger. Heb vandaag de helft van een kippenpootje op en wat petatjes en that's it. Gisteren ook al geen eetlust. Beetje bizar. Heb sinds gisteren ook wel wat krampen heel laag in m'n maag. Hopelijk betert het snel!

x

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:45

cindy

pluisje hopelijk snel weer beter , maag kan heel ambetant zijn

marloes ; de laatste loodjes
schimmelinfectie is erg vervelend , heb er ook ene van antibiotica nu
misschien is het inderdaad beter van al te bevallen zodat je medicatie kunt nemen en als ze dat op voorhand weten kunnen ze je kindje ook snel behandelen hé

heb even een dip , mijn psychologe is dus wel moeilijk en er is weer iets vervelends op komst vermoed ik

groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 08:11

pluisje: he wat vervelend dat je niet helemaal lekker bent zeg. Niet ziek worden hoor!

marijke: ja precies maar de kleine maakt nog steeds geen aanstalten dus ik denk dat het gewoon nog maar even afzien is. ik smeer me gek met de speciale zalf, maar de schimmelinfectie wil maar niet weggaan... En vooral met het warme weer is het 's nachts geen pretje.

oei dat maakt het niet makkelijker als je psycholoog zwanger is zeg. dat het deze ronde raak is hoor!

[Laatst gewijzigd door Marloes - 07/05/2008 @ 08:12] - Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 08:38
Freaky

Online Status Bekijk profiel
Cindy gefeliciteerd!!! Wat een super nieuws, het is jullie van harte gegund. Probeer je nou niet te druk te maken, 't ziet er toch allemaal hartstikke goed uit? Echt te gek meis!!

Lisette, kun je idd niet zien op de foto, dus jullie hebben een ventje met mooie blonde haartjes! Lotte's haartjes lijken alleen maar meer te worden, heel schattig.

Ze heeft erg de neiging om boven de dekens uit te kruipen, zodat ze elke keer "bloot" komt te liggen vanaf haar middel. Hoe strak ik haar ook instop! Hebben jullie een tip?

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 09:28
cindy

Heb het echt emotioneel heel moeilijk nu...langs ene kant ben ik dolgelukkig met de zwangerschap en langs de andere kant intens triest
voor hetgeen ik voor altijd kwijt ben. Ik voel nu heel goed dat de barst in mijn moederhart en het gemis voor ons Zara altijd zal blijven en dat een ander kindje NOOIT die leegte zal opvullen of haar kunnen vervangen.Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling hé en ik moet nu blij zijn want dit babytje verdient ook een gelukkige mama.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:06

cindy: heel begrijpelijk

[Laatst gewijzigd door Marloes - 07/05/2008 @ 11:07] - Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 12:09
Lisette

Pluisje ik weet niet of hij reflux heeft. Hij is er niet op nagekeken. Hoe weten jullie of je kindje dat heeft? Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij dat heeft hoor. Ik denk dat het water gewoon teveel was voor hem. Nu hij friso comfort heeft is er geen druppel meer uitgekomen. Heb niet eens een slabber meer nodig. En hij heeft als een roosje geslapen vannacht. 12 uur laatste voeding en om half 6 pas weer een voeding. Geweldig hè! Heb net gebelt we gaan het nu officieel proberen met 6 flessen. Hij krijgt nu meer in de fles en nu even kijken wat hij ermee doet. Ben benieuwd vannacht. Thomas is ook echt een wroetertje ja. Erg grappig. Maar soms ook zo lastig.

Marijke wat balen zeg dat je psychologe zwanger is. Voor haar wel leuk natuurlijk, maar dat is nou juist jou probleem. En dat is best een nare confrontatie zo. Precies wat je niet nodig hebt denk ik zo.

Freaky hij heeft inderdaad wel haartjes. Op de foto's lijkt hij kaal. Ik ben altijd helemaal gepikeerd mijn zoon heeft wel haar hahaha. Echt zo'n mama reactie nietwaar. En dan echt zo laten zien van kijk hier zitten ze hahaha. Ik kam het ook elke dag alsof ik al een kapsel erin krijg haha. Wat betreft het boven de dekens slapen dat probleem kreeg Thomas op een gegeven moment ook. Toen ben ik begonnen met een trappelzak/slaapzak. Nu hij daarin slaap blijft hij wel liggen en als hij erboven komt is het niet zo koud. Je kan het eens proberen.

Cindy ik begrijp je gevoel, maar je moet dit kindje inderdaad niet als vervanging zien. Zie dit kindje als een nieuwe kans en een eigen persoontje. Hij of zij is niet Zara. Zara is niet te vervangen. Dit is een ander kind met een andere persoonlijkheid en uiterlijk. En hij of zij wil ook de liefde van mama die Zara kreeg. Je zal haar nooit vergeten, maar je moet jezelf ook dit geluk laten voelen hoor. Want ook dit kindje is weer een wondertje. En daar mag je je heel gelukkig om voelen hoor.

Nou gister een paspoort gaan aanvragen en Thomas erin laten bijschrijven. Bleek dat ik een pasfoto van hem nodig had. Weet ik veel! Nou ik naar de winkel voor een foto. Wat een gedoe zeg. En dan hadden we na een half uur een foto. We moesten hem wel inbinden om zijn handen uit zijn gezichtje te houden. Ik terug nee afgekeurd ga maar terug. Mijn vingers stonden eronderin op en hij keek niet recht in de camera. Ik zeg mevrouw dat kind kan nog niet zitten ofzo hè. Beter krijgen we echt niet voor elkaar. Nou dat moest en de fotograaf moest maar weten hoe dat ging. Nou ik terug die vrouw ook gepikeerd. Ze zegt ja nou beter gaat het niet hoor dat zag je toch. Ik zeg ja dat weet ik maar ze geven me geen paspoort zo. We moeten het nog eens proberen. Nou gewacht op haar collega en uiteindelijk met zijn drietjes geprobeerd. Ik hield hem vast met mijn handen onder zijn kleren. Zij hield de handen naar beneden en hij nam een foto. En mooi dat hij werd joh. Een huilend kind op de foto. Ik terug en dat vonden ze wel goed. Een rustig kind dat met open ogen kijkt is fout en 1 met ogen dicht een huilend is wel goed. Over 3 maanden lijkt hij er niet eens meer op pfff.

Oh ja weet iemand wat je tegen berg kan doen? Volgens mij heeft Thomas daar last van.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 13:17

lisette: wat belachelijk zeg! arme thomas!

Anouk heeft vroeger ook berg gehad, ik had van die speciale bergpads, maar dat vond ik zelf niet echt werken. Daarnaast deed ik telkens haarlotion na het baderen in het haar, dat zou ook helpen. Maar volgens mij is het gewoon vanzelf weg gegaan.

ik ben net bij de VK geweest. Alles goed met de kleine. Ze is groot genoeg en mag gewoon komen, maarja wanneer.... ??? Als ik volgende week nog niet ben bevallen krijg ik een afspraak om naar de gyn te gaan voor controle. De kleine is nu niet meer ingedaald, vorige week nog wel. Het advies is dan ook dat als mijn vliezen breken dat ik moet gaan liggen. Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 20:51

hey cindy,
probeer je verdriet een plaatsje te geven want je kindje heeft ook recht op een gelukkige mama zoals je zegt
kom hier maar af en toe eens langs om te vertellen hoe je je voelt

lisette, wat een gedoe met die foto , waarvoor is dat paspoort ? is dat een soort identiteitskaart ?

marloes lekker spannend seg , hopelijk komt je kindje snel dan hoef je niet meer te wachten hé , succes in ieder geval

mijn psychologe heeft me gevraagd of ik nog met haar wilde werken , ik heb gezegd dat het niet makkelijk is voor mij maar ja weer iemand anders gaan zoeken en weer weglopen van zwangere vrouwen gaat mij ook niet helpen hé
ik hoop wel dat ik binnenkort wat resultaat ondervind want momenteel voel ik me niet zo hoopvol

groetjes marijke

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 21:03
pluisje79

lisette: wat is berg? (als berg schilfertjes of droge hoofdhuid is, dan bestaan daar ook pads van Zwitsal van die ruiken heerlijk) Hahaha, idd altijd een gedoe met paspoortfoto's. Hadden we vorig jaar ook met Aiko. Normaal lacht die meid altijd maar toen wilde ze echt niet. Dus kijkt ze nogal zurig op de foto. Dom dom!

Marijke: oh ook niet echt fijn dat de psychologe dan net zwanger is... Moeten jullie binnenkort dan terug voor een sessie of blijft het bij die ene keer.

Cindy: tuurlijk vergeet je jullie Zara'tje nooit. En deze baby is geen vervanging maar een nieuw kindje! En later als dit kindje groot is, gaan jullie beslist vertellen dat er een engeltje over haar/hem waakt... knuffel!

Marloes: ai het kan daar dus nog eventjes duren. Heb je geen creme gekregen voor die infectie? Had dat ook en met die creme wat het snel weg!

Vandaag gaan zwemmen met Aiko. Die meid is echt watergek. Ben met haar op de grote waterglijbaan (dus voor volwassenen) geweest: en wat een lol had ze. En maar gillen en giechelen van plezier. Mama daarentegen had wat schrik omdat het nogal snel ging

groetjes!
x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >