Pluisje ik weet niet of hij reflux heeft. Hij is er niet op nagekeken. Hoe weten jullie of je kindje dat heeft? Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij dat heeft hoor. Ik denk dat het water gewoon teveel was voor hem. Nu hij friso comfort heeft is er geen druppel meer uitgekomen. Heb niet eens een slabber meer nodig. En hij heeft als een roosje geslapen vannacht. 12 uur laatste voeding en om half 6 pas weer een voeding. Geweldig hè! Heb net gebelt we gaan het nu officieel proberen met 6 flessen. Hij krijgt nu meer in de fles en nu even kijken wat hij ermee doet. Ben benieuwd vannacht. Thomas is ook echt een wroetertje ja. Erg grappig. Maar soms ook zo lastig.
Marijke wat balen zeg dat je psychologe zwanger is. Voor haar wel leuk natuurlijk, maar dat is nou juist jou probleem. En dat is best een nare confrontatie zo. Precies wat je niet nodig hebt denk ik zo.
Freaky hij heeft inderdaad wel haartjes. Op de foto's lijkt hij kaal. Ik ben altijd helemaal gepikeerd mijn zoon heeft wel haar hahaha. Echt zo'n mama reactie nietwaar. En dan echt zo laten zien van kijk hier zitten ze hahaha. Ik kam het ook elke dag alsof ik al een kapsel erin krijg haha. Wat betreft het boven de dekens slapen dat probleem kreeg Thomas op een gegeven moment ook. Toen ben ik begonnen met een trappelzak/slaapzak. Nu hij daarin slaap blijft hij wel liggen en als hij erboven komt is het niet zo koud. Je kan het eens proberen.
Cindy ik begrijp je gevoel, maar je moet dit kindje inderdaad niet als vervanging zien. Zie dit kindje als een nieuwe kans en een eigen persoontje. Hij of zij is niet Zara. Zara is niet te vervangen. Dit is een ander kind met een andere persoonlijkheid en uiterlijk. En hij of zij wil ook de liefde van mama die Zara kreeg. Je zal haar nooit vergeten, maar je moet jezelf ook dit geluk laten voelen hoor. Want ook dit kindje is weer een wondertje. En daar mag je je heel gelukkig om voelen hoor.
Nou gister een paspoort gaan aanvragen en Thomas erin laten bijschrijven. Bleek dat ik een pasfoto van hem nodig had. Weet ik veel! Nou ik naar de winkel voor een foto. Wat een gedoe zeg. En dan hadden we na een half uur een foto. We moesten hem wel inbinden om zijn handen uit zijn gezichtje te houden. Ik terug nee afgekeurd ga maar terug. Mijn vingers stonden eronderin op en hij keek niet recht in de camera. Ik zeg mevrouw dat kind kan nog niet zitten ofzo hè. Beter krijgen we echt niet voor elkaar. Nou dat moest en de fotograaf moest maar weten hoe dat ging. Nou ik terug die vrouw ook gepikeerd. Ze zegt ja nou beter gaat het niet hoor dat zag je toch. Ik zeg ja dat weet ik maar ze geven me geen paspoort zo. We moeten het nog eens proberen. Nou gewacht op haar collega en uiteindelijk met zijn drietjes geprobeerd. Ik hield hem vast met mijn handen onder zijn kleren. Zij hield de handen naar beneden en hij nam een foto. En mooi dat hij werd joh. Een huilend kind op de foto. Ik terug en dat vonden ze wel goed. Een rustig kind dat met open ogen kijkt is fout en 1 met ogen dicht een huilend is wel goed. Over 3 maanden lijkt hij er niet eens meer op pfff.
Oh ja weet iemand wat je tegen berg kan doen? Volgens mij heeft Thomas daar last van.