Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/05/2008 @ 10:00 ![]() | cindy: nee ben nog steeds niet bevallen. hahaha. succes vanmiddag bij de gyn! loesje: oooh spannend dat je donderdag naar de huisarts gaat. |
13/05/2008 @ 15:18 ![]() | pluisje: ik hoop het niet dat naman het krijgt. |
| 13/05/2008 @ 19:07 loesje78 ![]() | Cindy???Waar ben je meis?Hoopte even iets te lezen hier van je!Hopelijk heb je goed nieuws gekregen!! |
14/05/2008 @ 11:19 ![]() | plsuiej: oooh wat erg om je kind zo te zien en weinig voor haar te kunnen doen. Ze heeft het echt zwaar te pakken dan zeg. Is niet eerlijk ![]() |
14/05/2008 @ 12:36 ![]() | jaaaa ik mag vrijdag al. om 13.30 uur. Ben benieuwd! tenzij ik natuurlijk al eerder ben bevallen. |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni 2007, wie telt mee af?

jeetje, ik zou ook naar de huisarts gaan hoor, het duurt wel erg lang. 

Maar mijn dochter had een hele mooie theebewaarpot geverfd op de opvang.
Ze vond hem zelf zo mooi, dat ze hem eigenlijk zelf wilde houden. Hahaha.
om kwart voor 9 werdt ik uit bed gebeld,en daar stond iemand van een ontbijtservice.Ik kreeg een mooie doos met een roos erop!En ik denken van huh maar ik ben toch geen moeder,en misschien hebben ze het verkeerd bezorgt,maar het was van mijn petekindje!Ik pas ook iedere woensdag op haar!Zo lief!!!

succes hoor !
Ben wel benieuwd hoe ze het gaat vinden als de kleine daadwerkelijk geboren is. Ik denk dat ze het dan toch nog een beetje vreemd zal vinden.