< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
19/05/2008 @ 19:26
pluisje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
marloes: oh hoe schattig dat meisje van jullie! Ziet er er geen 47cm uit

lisette: jeetje hopelijk is het niets ernstig bij Thomas. Ik weet van die onderzoeken zijn zenuwslopend en dan ruis aan het hartje... hopelijk komt het allemaal goed! En bij jou ook niet goed hé met je bloeddruk. Moet je die nu regelmatig laten meten? Ik moest van de kinesiste mijn hartslag als ik opsta es meten omdat ik redelijk veel duizel bij sportieve inspanningen. Bovendien is m'n hartslag bangelijk hoog ook al stap ik aan een stevig tempo. Ze zei dat het ook wel kan zijn door m'n vermoeidheid dat ik voor de rest ook niet op en top ben... jaaa, mama's aan de sukkel

liefs
x

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 22:18
Lisette

Pluisje het is zeker spannend zo met die kleintjes. En als 2 artsen dan wel iets horen en 1 niet is het helemaal vervelend. Maar ja hij groeit goed, drinkt de flessen goed en zijn lippen worden nooit blauw. Dus er zal niets ernstigs zijn. Maar toch wel fijn als er straks meer duidelijkheid is. Ik moet 2x per jaar mijn bloeddruk op laten meten van de HA. Ik had ook wel gedacht dat het niet goed zou zijn hoor. Voel nog steeds tintelen in mijn voeten. Goh jij ook nog niet helemaal top dus. Leuk hè kinderen krijgen hahaha.

Nou Thomasje doet het heel goed. Hij ligt heerlijk te slapen. Ik heb nog niet echt iets gemerkt van de prikjes. Hij had 37,4 toen ik hem tempte dus dat is netjes. Ik denk dat hij er wel goed doorheen zal gaan komen. Gelukkig maar dat arme manneke. Even ook iets grappigs hij is sinds de nieuwe voeding nogal winderig. En geen zachte windjes hoor nee echt harde scheten. En dan zit ik daar in de wachtkamer bij de HA. Meneertje wordt wakker en echt een paar keiharde scheten. Ik schaamde me rot. Ik zeg ik kan ook nergens met jou naartoe hè haha .

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 22:18
Lisette

oeps dubbel

[Laatst gewijzigd door Lisette - 19/05/2008 @ 22:18] - Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 16:09
pluisje79

hahaha zo zou het eigenlijk moeten: je gewoon niet schamen. Wat eruit moet, moet eruit :-)

x

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 16:47
Freaky

Online Status Bekijk profiel
Fijn om te horen dat het met Thomas zo goed ging met en na het prikken, hopelijk is dat nu nog zo? Hoeft dus niet altijd drama te zijn... Heerlijk, zo ongegeneerd winden laten ha ha!!! Wat klote zeg van jouw bloeddruk? Hoe gaat het met je suiker nu eigenlijk?

Heerlijk, mama worden, kan het nu aardig volhouden om een half uur echt flink door te stappen, maar ja dan ben ik echt wel buiten adem en zweet op mijn rug hoor !!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:15
Leigh

een vraagje ons Zara heeft sinds deze ochtend waterachtige diarree, en heeft een lichte verhoging van 37.5 graden kan pas morgen terecht bij de kinderarts, ben wel bezorgd voor uitdroging. Ben aan het twijfelen of ik naar de spoed zou gaan maar vind dat ook zo een beetje overdreven. Ik ben als kind ( 9 maand )zwaar uitgedroogd door diarree, en daardoor was ik er bijna aan. vandaar dat ik me natuurlijk zorgen maak. Wat zouden jullie doen?

Vermoedelijke bevalling op 10/04/2008.
Al 52 weken en 2 dagen zwanger (130.90% ver), nog 12 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:21

leigh als het nog maar 1 dagje is kan dat volgens mij geen kwaad
drinkt ze goed dan is er zeker geen probleem
morgen kan je al naar de kinderarts en die zal je wel verderhelpen
succes meid!
Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:24
cindy

Hey meisjes,

Vandaag opnieuw bij de gynecologe geweest en terwijl er een week geleden alleen een vruchtzakje te zien was hebben we nu een klein embryotje van 7 mm gezien met een mooi kloppend hartje.
Alles gaat dus prima

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 06:42
loesje78

Hallo allemaal
Alles goed met iedereen?
Cindy wat fijn dat je weer een echo hebt gehad,en dat je een mooi kloppend hartje gezien hebt!!!!Fijn dat alles goed gaat!

Leigh zolang ze drinkt,kan ze niet zo snel uitdrogen.Een belangrijk ding is dat ze nog blijft plassen.Daaraan kun je zien dat ze niet uitgedroogt is!Succes en beterschap ermee!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 10:52
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Hoi Lleigh,

Jayden heeft het rotavirus gehad en dat houd ongeveer in: 15 zware diarreeluiers per dag zo dun dat het zijn kleding uitliep.
Hij is niet uitgedroogd geraakt daardoor.
Je kindje moet wel goed blijven drinken en na elke diareeluier kun je een flesje ORS aanbieden als je het niet vertrouwd.
Als ze 5 kilo weegt kun je 50cc ORS aanbieden.
Dan kan er echt niets gebeuren. Gaat ze er ook nog bij spugen hou het dan goed in de gaten.
Bedenk altijd dat artsen niets hebben tegen diarree. Dat moet gewoon overgaan. Het enige dat zij kunnen doen is je kindje opnemen en een infuus en een sonde aanbieden.
Met een kindje beneden de 3 maanden met koorts wel altijd de3 dokter bellen (koorts i boven de 38 graden)

Ik zal gauw jullie verhalen bijlezen.
Ga vanmiddag met Jayden naar een osteopaat. Hij wil nog steeds niet drinken!!! Echt een drama is het hier.

Cindy hartstikke fijn dat het zo goed gaat met je buikje!!

Lisette wat naar van Thomas zijn hartje zeg!! Maar een troost het komt vaak voor bij babys. Fijn is het natuurlijk niet.

Pluisje ik had ook vaak last van duizelingen toen ik weer terug aan de pil was. Ben er dan ook meteen mee gestopt!!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:16
Leigh

Cindy, super nieuws en nu maar gaan genieten hé meid!!!

Ben gisteren wel nog naar het ziekenhuis gereden want ze had 4 diarree luiers in 3 uur tijd. Ze hebben een staaltje genomen en moet om 16.00 bellen voor de uitslag als het één of ander virus is gaan ze ze voor alle zekerheid opnemen omdat ze nog zo'n lichtgewichtje is. Nog altijd geen beterschap vandaag. Heb wel al het één en ander gekregen wat ik nu moet beginnen te geven tegen uitdroging. Hoop dat ze niet opgenomen moet worden. Pffff... t'is allemaal wat die kleintjes. Van mij mag ze al wat ouder zijn en wat meer wegen, want door dat prematuur, komt zij sneller in de problemen.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 17:10
pluisje79

en leigh? Hopelijk ist niet té erg!!!

cindy: wauw, fantastisch hé! Jullie zijn op goede weg!

rosie: misschien moet ik m'n pil toch es herzien dan en iets anders als anticonceptie gebruiken

xx

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 17:40
Leigh

Oef heb nieuws van het ziekenhuis de testen waren negatief dus ze moet niet worden opgenomen. Ze heeft ook juist terug een normale stoelgangpamper gehad dus das ook weer in orde hoop ik. Was wel even verschieten, maar denk dat het weer over is. Nu heb ik wel last van keelpijn, hoop niet dat ik dit overdraag op onze kleine meid want zo blijven we bezig natuurlijk!!
Mama kan weer lachen!!!!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:00
Lisette

Cindy wauw meid ik doe hier een vreugdedansje voor je. Het was vast weer een mooi moment voor je nietwaar? Zo'n kloppend hartje voor de 1e keer zien is altijd zo mooi. Super gefeliciteer! We gaan weer lekker meegenieten van al je zwangerschapskwaaltjes hihi.

Pluisje ja hij kan het er beter uitgooien ja, maar voor mama toch wat genant.

Leigh wat fijn dat alles goed is met Zara. Laten we hopen dat ze snel helemaal de oude is.

Rosie kleintjes hebben inderdaad vaak zo'n ruisje. Ik maakte me dus ook niet echt zorgen, maar wel raar dat de ene het wel hoort en de ander niet.

Freaky nou Thomas heeft er verder geen last meer van gehad. Zijn hoogste temperatuur was 37.8 dus niets bijzonders. Hij was nog vrolijk en alles alleen een beetje warm. Het valt dus heel erg mee. Alleen zo'n prikje geven is zo moeilijk als mama om aan te zien.

Nou vandaag is Thomas alweer 2 maanden. Wat gaat het snel. Ik heb een foto van vandaag als avatar gemaakt. Hij kan zijn hoofdje echt mooi hoog houden al. De wijkverpleegster kwam langs om zijn navel aan te stippen. Nu moet hij maandag langskomen om het nog eens te doen. Ik zei dat ik nog steeds op moest in de nacht en dat vond ze niet nodig. Dus ik moest maar meer voeding geven. Het werd tijd dat mama meer kon slapen. Ben het volkomen met haar eens. Dus mag nu flessen van 165cc aanbieden. Eigenlijk 150cc maar dat kan je niet zo goed aanmaken. Hij heeft al 2 flessen op en volgens mij is 165cc wat veel. Dus denk dat ik er maar iets uitgooi. Hij zit nu officieel in maatje 62 qua kleding. En hij past nu ook de volgende maat luiers eindelijk. Dus de newborn luiers zijn verleden tijd.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:32
pluisje79

amai lisette: die Thomas kan z'n koppie idd mooi goed rechtop houden. Das hier wel minder. Omdat Naman zo'n afgeplat hoofdje heeft, heeft ie een beetje een kleine achterstand opgelopen qua hoofdheffen. En hij zet ook meteen een keel op als ik 'm op z'n buikje leg om te oefenen...

Leigh: heel goed nieuws! Jij het aan je keel das minder. Hopelijk ben je snel genezen!

x

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:08
Leigh

lisette, schattige kleine die van jou echt om op te eten.

Onze kleintjes zitten zowat hetzelfde, ons Zara heeft nu ook maatje 62 en de luiers ook een maatje groter. Ik vind die luiers van huggies ook wel goed, moet je mss eens proberen en die zijn zo schattig met Winnie The Pooh op.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:20
cindy

Lisette...wat een schattige foto van Thomas zo met zijn hoofdje omhoog. Gaat vlug hé,je kleine man zal vlug groot zijn
Het was inderdaad heel emotioneel voor mij en mijn man om dat piepklein garnaaltje te zien en het hartje dat mooi klopte.
Het heeft bij mij psychisch de klik gemaakt en terug moedergevoelens opgewekt.
Ik heb het hier eerst niet willen neerschrijven omdat ik er beschaamd voor was maar ik kon geen gevoelsband hebben met deze zwangerschap,in plaats van blij te zijn werd ik meer en meer depri. Ik miste ons Zara meer dan ooit en het was alsof ik geen liefde wou voelen voor dit nieuwe kindje. Ik denk dat het een soort van zelfbescherming was van mij...iets waar je niet van houd kan je ook geen pijn doen als het mis gaat. Maar zo werkt het natuurlijk niet hé...en dinsdag toen ik de echo kreeg wist ik direct dat dit nieuwe kindje net zo geliefd zal zijn als ons Zara. En zo hoort het ook!!
Voel me nog altijd slecht omdat ik 2 weken met zulke negatieve gevoelens heb rondgelopen.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:51
loesje78

Ah Lisette wat een poepie zeg zo op de foto!

Cindy,ik snap je heel goed hoor.Het is toch een manier van zelfbescherming denk ik.Je moet je daar echt niet slecht over voelen hoor!Het enigste wat jij nu moet doen is lekker genieten!

Volgens mij heb ik nu al last van ovulatiepijn(heb pijnlijke steken onderin mijn buik)en heb veel vruchtbaar slijm.Zou wel vroeg zijn volgens mij.Maar voor de zekerheid vanavond maar even klussen.Of zou dat dan te laat zijn??????

Fijne dag vandaag x

[Laatst gewijzigd door loesje78 - 22/05/2008 @ 10:52] - Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:12
Lisette

Pluisje hij kan inderdaad al goed zijn hoofdje optillen. En best lang ook hoor. Vervelend dat Naman een achterstand heeft wat dat betreft. Maar ja hij haalt het wel weer in.

Leigh ja een schatje hè? Wij hebben hier toch alleen maar schattige baby's . Wat grappig dat ze nu gelijk zitten met kleding en luiers. En zij is toch wat eerder. Dus ze groeit goed blijkbaar.

Cindy het gaat onwijs vlug met Thomas. Hij wordt al zo wijs. Wat super dat je nu echt gevoelens gaat krijgen voor dit kindje. Het is ook allemaal wel logisch hoor meid. Je hebt heel wat meegemaakt de laatste nou zo ongeveer 2 jaar. Daarom hoop ik dat dit kindje je dromen uit zal laten komen.

Loesje lekker aan de klus meid. Het is vast nog wel op tijd vanavond. En anders toch leuk om te doen haha.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 12:35

cindy: Oook hier gefeliciteerd!!! En je moet je niet schuldig voelen hoor! Het is idd gewoon zelfbescherming. Komt helemaal goed!

lisette: wat een leuke foto! Wat is hij sterk zeg!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >